|
Dne 13. února 1988 bylo ke mně slovo Pána Ježíše Krista, řkoucí:
„Tak jak je tomu u většiny, ne-li u všech, duchovních pojetí, idejí a principů na vaší
planetě, tak i pojetí ‚antikrista‘ je překrouceno, zfalšováno a nepochopeno. Většina
křesťanů doslovně věří, že v určitou dobu, krátce před tím, než se Pán Ježíš Kristus
objeví v těle na doslovných oblacích za zvuků archandělských trumpet, to jest krátce
před Druhým příchodem Pána Ježíše Krista, na vaší planetě se objeví Antikrist. Tento
Antikrist se ujme vlády nad celou planetou, prohlásí se za Boha, za skutečného Ježíše
Krista, bude provádět velké zázraky a znamení. Prokáže se velkou mocí, kterou učiní,
že všichni lidští tvorové uvěří v jeho božskost.“
„Toto pojímání je založeno primárně na jediné pasáži Pavla v druhém listě
Tesalonickým v kapitole druhé ve verších 1 až 12. Co donutilo Pavla napsat tento
dopis, byl fakt, že někteří tenkrát věřili, že k Druhému příchodu již došlo. Citujme:“
„ ‚...den Kristův přišel.‘ Pavel pokračuje:“
„ ‚žádným způsobem se nedejte od nikoho oklamat, protože ten Den
nepřijde, dokud nedojde k odpadnutí a nezjeví se člověk hříchu, syn
zatracení, který odporuje a povyšuje se všemu, co má jméno Boží
nebo co se uctívá, takže usedne jako Bůh v chrámu Božím a bude se
vydávat za Boha .... Příchod tohoto bez zákona je dílem satanovým,
se vší mocí, znameními, a klamnými zázraky...‘ atd.“
„Jak vidíte z tohoto citátu, neužívá Pavel slova ‚antikrist‘. Místo něj nazývá jej ‚ten bez zákona‘. Je mnoho povídání o Antikristu, která kolují mezi tak zvanými křesťany. A přece, pokud si vzpomínáte, během Svého života na vaší planetě nezmínil se Pán Ježíš Kristus nikdy o slově ‚antikrist‘. Namísto toho jsou raději používána slova ‚falešní kristové‘ a ‚falešní proroci‘. A, jak vidíte, jsou v plurálu a ne v jednotném čísle. U Matouše v kapitole 24 ve verši 24 stojí psáno:“
„ ‚Neboť vyvstanou falešní kristové a falešní proroci a činiti budou
divy veliké a zázraky, tak že by svedli také i vyvolené, kdyby to bylo
možné.‘ “
„Přesně tatáž slova jsou opakována v evangeliu Markově, kapitola 13, verš 22. V evangeliu Lukáše, kapitola 21, verš 8 je řečeno toto:“
„ ‚Mějte se na pozoru, abyste se nedali svést. Neboť mnozí přijdou v
Mém jménu a budou říkat: „Já jsem to„ a „nastává čas“. Proto je
nenásledujte.‘ “
„Ve skutečnosti slovo ‚antikrist‘ je použito jenom jednou, či dvakrát apoštolem Janem ve dvou listech. V první epištole Jana, kapitola druhá, verš 18, říká:“
„ ‚Dítky, toto je poslední hodina; a jak jste slyšeli, že přijde Antikrist,
tak nyní přišlo mnoho antikristů; podle toho víme, že nastala poslední
hodina.‘ “
„Jan také definuje Antikrista. Ve verších 22-23 ve stejné kapitole říká:“
„ ‚Kdo je lhář, ne-li ten, kdo popírá, že Ježíš je Kristus? Ten je antikrist,
který popírá Otce i Syna. Kdo popírá Syna, nemá ani Otce.‘ “
„A v druhé epištole Jana ve verši 7 se tvrdí:“
„ ‚Neboť do světa vyšlo mnoho svůdců, kteří nevyznávají, že Ježíš
Kristus přišel v těle. Toto je svůdce a antikrist.‘ “
„Několik věcí je zřejmých z těchto citátů: Především je jasné, že ve výrocích apoštolů
není žádný niterný, ani vnitřní smysl. Všechny epištoly apoštolů jsou tím, čím mají být:
dopisy pro povzbuzení, vysvětlení, napomínání a, kde bylo nutné, i výtkami. Později
však, na neštěstí, udělali z nich Otcové Církve pevnou, nezměnitelnou a nepochybnou
dogmatickou základnu, prohlásili je za slovo Boží, jež obsahuje hluboké duchovní a
nebeské významy. Žádný takový význam v listech apoštolů není. Za druhé, je očividné,
že všichni apoštolové sami očekávali, že dojde k Druhému příchodu Pána Ježíše
Krista co nevidět. Fakticky většina z nich dokonce věřila, že k tomu dojde během jejich
pozemského života. Toto je jasné ze slov, použitých Janem-‚nastala poslední hodina‘.“
„Tato pevná víra poukazuje na to, že apoštolové nebyli tak docela inspirováni ohledně
těchto i mnohých jiných duchovních záležitostí, jak všichni křesťané věří. Problémem
křesťanů je, že jim unikl fakt dobové reality, v jaké apoštolové žili a působili. Křesťané
bláhově věří, že když apoštolové, s výjimkou Pavla, tělesně chodili s Pánem Ježíšem
Kristem, učinilo je to zvláštními lidmi, více osvícenějšími, více znalými,
inspirovanějšími a zcela neomylnými ve srovnání s kýmkoli, kdo žil a žije na vaší
planetě. Avšak tak tomu není. Je na čase, aby se opravil tento bláhový omyl o nich.“
„Faktem je, že Pán Ježíš Kristus si vybral velmi pečlivě Své apoštoly, aby se hodili k
duchovnímu ovzduší, jaké v té době existovalo. Naladěnost a seřazení jejich
duševních vlastností, rozsah chápavosti, stupeň duchovního uvědomění a povšechné
schopnosti byly přiměřené co do duchovního stavu těch časů. A tento výběr byl
učiněn také v ohledu toho, že Ježíš Kristus předvídal zradu, které se vbrzku dopustí
křesťané. Do určité míry - a toto se bude zdát rouháním v očích všech křesťanů -
přispěli všichni apoštolové k té zradě vinou svého omezeného chápání pravých
duchovních věcí. Tenkrát tomu tak mělo být. Ten, kdo by byl více duchovní, více
inspirovaný, chápavější a ve všem schopnější, byl by se nehodil pro Velký plán Pána
Ježíše Krista vzhledem k budoucímu vyznění negativního stavu. Zde je důvod pro
duchovní omezení apoštolů. Avšak toto omezení je považováno za omezení jenom z
hlediska vaší doby, nikoliv jejich. Za těch časů byli ve skutečnosti nejpokročilejšími a
duchovně nejosvícenějšími lidskými bytostmi.“
„Běžnou tragédií u většiny křesťanů je neschopnost ocenit tento fakt z tohoto
náhledu. Namísto toho považují apoštoly za nejosvícenější, nejduchovnější a Duchem
Svatým nejvíc inspirované lidské tvory všech časů a na věčnost. Tento přístup je velmi
omezený, je udržovaný a podporovaný negativním stavem za tím účelem, aby udržoval
křesťany v husté tmě nevědomosti skutečné pravdy a všech duchovních věcí.“
„Za třetí je zřejmé z výše citovaného, že apoštolové považovali stále Ježíše Krista za
osobu oddělenou od Boha. Mluví o Synu a Jeho Otci. A to bez ohledu na to, co je učil
během Svého pozemského života, když jasně prohlásil - ve chvíli, kdy byl ve stavu Své
niternosti - ‚Já a Otec jsme jedno‘ (Jan 10:30), ‚Já jsem vzkříšení a život‘ (Jan 11:25) a
‚Otec je ve Mně a Já v Něm‘ (Jan 10:38). Nebyla ještě vhodná doba k tomu, aby věděli
či rozuměli, že Ježíš Kristus mluvil střídavě ze dvou pozic: 1. Z pozice, dané elementy
z Josefa a Marie, to jest z pozice negativního stavu či zevnějšností. V tomto postavení
jevil se zcela odděleným od Svého Otce, Nejvyššího, jelikož nic z negativního stavu
nemůže být obsaženo v Nejvyšším a nemůže se Mu/Jí přisuzovat. 2. Avšak kdykoliv
mluvil z pozice niternosti, z elementů, přišlých přímo z Nejvyššího, pak šlo o pozici
jednoty, kdy byl tím Jediným Bohem Nerozdílným. Tento tajemný fakt byl apoštolům
nepochopitelný prostě proto, že proces znovusjednocení elementů odloučených od
Nejvyššího se zbožštěnými elementy, vzatých z Marie a Josefa - hmotného těla, ještě
pro nějakou dobu nebyl ukončen. Znovusjednocení elementů z Nejvyššího s
povšechností Nejvyššího bylo dokonáno po vzkříšení Pána Ježíše Krista.“
„Nicméně, jak si vzpomínáte, byla integrace, fúze a hybridizace Jeho/Jejího hmotného
těla do Přirozenosti Pána Ježíše Krista dokonána teprve zcela nedávno. A protože
apoštolové nemohli o této skutečnosti vědět, nadále se dívali na Pána Ježíše Krista z
nesprávného duchovního postavení odloučenosti. A tak mluvili o Synu a Otci a Duchu
Svatém, jako by šlo o rozdílné osobnosti a entity. Usoudili tedy křesťané z tohoto
postoje apoštolů, že šlo o věčný fakt, něco, co se nezmění do věčnosti. Přijdou-li
někteří, jako na příklad Swedenborg či Dr. Petr Francuch, a prohlásí něco jiného než
apoštolové, pak se označí za antikristy.“
„Jedinou věc, kterou apoštolové věděli v tomto ohledu, bylo, že pro nějaký důvod měl
se se vší vážností přijmout Pán Ježíš Kristus přicházející v těle. Jeho/Její tělo mělo
jakýsi velmi důležitý význam. Tento význam byl však přijat na slepou víru, aniž by se
mu příliš rozumělo a aniž by jeho smysl byl vysvětlen. Význam vzkříšeného fyzického
těla Ježíše Krista byl zdůrazněn samotným Pánem Ježíšem Kristem. V evangeliu
Lukáše v kapitole 24 ve verších 36-43 čteme:“
„36. ‚A když o tom mluvili, Ježíš Sám stál uprostřed nich a řekl jim:
„Pokoj vám!‘ “
„37. ‚Ale oni se zděsili a byli plni strachu, a domnívali se, že vidí ducha.‘ “
„38. ‚A On jim řekl: „Proč jste tak zmateni a proč vám takové věci
přicházejí na mysl?“ ‘ “
„39. ‚Pohleďte na Mé ruce a nohy, že jsem to Já. Dotkněte se Mne a
vizte, neboť duch přece nemá maso a kosti, jako to vidíte u Mne.‘ “
„40. ‚To řekl a ukázal jim ruce a nohy.‘ “
„41. ‚Když tomu pro samou radost nemohli uvěřit a jen se divili, řekl
jim: „Máte tu něco k jídlu?“ ‘ “
„42. ‚Podali mu kus pečené ryby a plást medu.‘ “
„43. ‚Vzal si a pojedl před nimi.‘ “
„Povšimněte si, prosím, jak obrovský důraz se klade na hmotné tělo Ježíše Krista.
Pobídl apoštoly, aby si na Něj/Ni sáhli, a tak mohli pocítit Jeho/Její maso a kosti. Také
jedl vyžádaný pokrm, aby se tak ještě více zdůraznil fyzický aspekt. Anebo to, co se
odehrálo mezi Ježíšem Kristem a Tomášem podle zaznamenaného v evangeliu Jana,
kapitola 20, verše 24-29. Opět důraz je na hmotném těle, vzkříšeném z mrtvých. Nebo
si vezměme scénu, kterou Jan popsal v 21. kapitole, kdy se jedná o pojídání fyzické
ryby. Ve všech těchto událostech je hluboký duchovní význam, ukazující na tajemství
lidského těla, v němž bydlelo Božství Nejvyššího a které si Pán Ježíš Kristus vzal s
Sebou. Avšak proč se toto všecko dělo, zůstalo tajemstvím pro apoštoly i pro všecky
ostatní až do této chvíle.“
„Za čtvrté Jan správně definuje pojem antikrista jako někoho, kdo odmítá Božství
lidského těla-masa Pána Ježíše Krista a že to Božské bylo učiněno tělem. Zde jde o
dva důležité činitele: Božské bylo učiněno lidským - tělem. Tělo má vždy negativní
spoluoznačení slabosti, ohraničenosti a hotovosti snadno podlehnout pokušení a
všelijakým špatnostem. A přece, přes to všecko, Božské tělem učiněno jest. Stalo se
vlastně to, že Božské vzalo na Sebe či obléklo se do toho negativního těla,
sestávajícího z ničeho jiného než ze všech druhů zla a nepravd (ovšem pouze ve
smyslu souvztažností).“
„Druhou skutečností je, že to tělo bylo učiněno božským a že je Pan Ježíš Kristus vzal
s Sebou při tělesném odchodu z vaší planety. Nyní se může říci, že nejdůležitější
duchovní doktrínou, správně pochopenou všemi apoštoly včetně Pavla, bylo uznání
těchto dvou činitelů. Vše ostatní bylo založeno nebo odvozováno z tohoto osudně
závažného faktu. Proto každý, kdo zpochybňoval a zpochybňuje, odmítal a odmítá
skutečnost Lidského Božství a Božského lidství, je antikristem. Tato definice byla
navržena Janem. Je správnou ze stanoviska zmíněných dvou faktorů. Podle této
definice vyskytlo se mnoho antikristů na vaší planetě od dob apoštolů až do dneška.
Každý, kdo popírá výše uvedené skutečnosti - a takových je více než těch, co tak
nečiní - je fakticky antikristem.“
„Nicméně budiž známo, že pojem antikrista má v sobě více, než se zde zatím uvádí.
Především se slovo ‚antikrist‘ nepoužívá správně. Není náhodou, že Pán Ježíš Kristus
nikdy toho slova nepoužil. Jak bylo shora řečeno, byla použita slova jako ‚falešní
kristové‘ a ‚falešní proroci‘. Ve Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté v přenosu apoštola
Jana jsou užita slova ‚drak‘, ‚dravec z moře‘, ‚dravec ze země‘ a ‚falešný prorok‘. Také
u proroka Daniele se užívá slovo ‚dravci‘. V této souvislosti slovo ‚Kristus‘ značí
duchovní pravdu. ‚Falešní kristové‘ znamenají mnohonásobně zfalšovanou duchovní
pravdu. V hlubším smyslu označuje povšechnou falzifikaci všeho pravdivého o
přirozenosti Pána Ježíše Krista. Nevhodnost slova ‚Antikrist‘ je v tom, že je omezeno
na zfalšování pouze jednoho aspektu pravdy, reprezentovaného slovem ‚Kristus‘.
Neobsahuje nic z toho, co se vztahuje na zlo falzifikace pojetí Přirozenosti Pána Ježíše
Krista.“
„Na druhé straně má slovo ‚dravec‘ toto plné spoluoznačení: ‚Dravec z moře‘ má dva
výrazně rozdílné významy. V jednom se odráží celý konglomerát všech možných
druhů zla a nepravd hlubších pekel, použitý ve své pseudosjednocené formě pro útok
na veškerý pozitivní stav. Je také intenzívním dychtěním a touhou po totálním zničení
pozitivního stavu. Je však jiný tajemnější spoluvýznam v obsahu tohoto slova. Nebyl
nikdy dříve odhalen. Nyní je ten pravý čas, aby byl zjeven. Má něco málo do činění s
pseudotvůrci, kteří představují nejhlubší, nejhorší a nejvíce zfalšovaná pekla. K této
záležitosti se vrátíme později.“
„ ‚Dravec ze země‘ označuje všechny síly negativního stavu ostatních pekel, zóny
vymístění a planety Nula - vaší planety. Všeobecně jsou využity pro likvidaci jakékoliv
možnosti přijetí pravé Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista v oblasti pekel i ostatních
částí zóny vymístění, jakožto i na vaší planetě. Pro negativní stav je opravdové uznání
této Nové pravé přirozenosti Pána Ježíše Krista věcí nanejvýš nebezpečnou a ničivou.
Znamená smrt negativního stavu. Proto všechny snahy negativního stavu jsou
věnovány plné mobilizaci všech zdrojů, sil a schopností vynalézavosti podkopat za
každou cenu toto opravdové chápání a přijetí.“
„Jak vidíte z tohoto sdělení, má se to s negativním stavem nyní tak, že všechno v něm
má povahu spíše obrannou než útočnou. Je to novou fází v životě negativního stavu.
Zatím co dříve negativní stav vždy byl v ofenzívě se snahou aktivně zničit pozitivní
stav, jeho pozice v přítomné době, po zrušení lidské éry v mezisvětě (což bylo zjeveno
v knize Poselství z nitra) byla posunuta do nitra zóny vymístění. Negativní stav se
musí nyní bránit i chránit před řádným pojímáním Přirozenosti Pána Ježíše Krista.
Toto je jeho defenzivním postavením: Kdokoliv přijme Novou přirozenost Pána Ježíše
Krista, octne se v postavení, vedoucím k možné konverzi s následnou duchovní
transformací.“
„V pozitivním stavu situace je jiná. Po krátkodobém stavu nejistoty (což byla nejtěžší
doba) přijal pozitivní stav s velkým povznesením a potěšením tuto změnu a podrobil
se ve své přirozenosti zcela jednomyslně a neodvolatelně ‚chirurgickému zákroku‘,
aby tak vešel v úplný soulad s Novým duchovním stavem. Tento proces změny je,
mezi jiným, plně popsán ve vnitřním smyslu Zjevení Ježíše Krista (Apokalypsy) v
podání Janově. Avšak je tam taky vylíčeno toto defenzivní postavení a mobilizace
negativního stavu na obranu proti jakýmkoliv změnám v tomto ohledu.“
„Budiž nyní připomenuto, že doslovný smysl tohoto zjevení není k jinému užitku, než
pro větší zmatenost a tajemnost. Podle toho smyslu se má za to, že ‚hněv a rozhořčení
Boží‘ se vylévá na negativní stav; že Boží andělé - pozitivní entity – při zvuku trub a
vyléváním kalichů působí muka a bídu celému negativnímu stavu. Zde máte dobrý
příklad toho, jak doslovný smysl překrucuje pravdu. Je to pravda zdánlivá, jenom se
jeví jako pravda. Musíte si však uvědomit fakt, že Pán Ježíš Kristus a členové
pozitivního stavu - andělé a duchové jsou svou povahou cele pozitivní. Pozitivní
přirozenost nemůže dávat zrod něčemu, co má negativní povahu, jako je stav
ubohosti, utrpení a trestání. Domnívat se, že by tomu tak bylo, znamenalo by tvrdit, že
Pán Ježíš Kristus a Jeho/Její celý pozitivní stav jsou ve skutečnosti negativní. Toto je
jediný logický závěr, který možno vyvodit z tohoto předpokladu. Tak tedy křesťanští
kazatelé ze svých kazatelen neustále straší své naivní následovníky Božím ‚hněvem‘.
Takovým činem slouží velice pěkně samotnému negativnímu stavu. V jeho souznění
Bůh je zlý a Ježíš Kristus je zlým pochopem toho zlého Boha.“
„Realitou této situace je, že negativní stav je sama bída a utrpení. Je to hustá tma.
Přes toto sám sebe nepovažuje za bídný a temný. Když se vpustí duchovní světlo do
této temnoty, ukáže se pravá povaha negativního stavu, jako nejbídnější,
nejprohnilejší a nejtrýznivější stav. Náhle členové negativního stavu pocítí všechnu tu
mizérii a utrpení, jež je vlastní jejich stavu. Toto odhalení se však děje podle stupně
blízkosti pozitivního stavu k negativnímu stavu. Čím je světlo pozitivního stavu dále od
negativního stavu, tím méně, ba téměř neexistující je vědomí výskytu té bědnosti a
trýznivosti negativního stavu. A naopak: Čím blíže se dostává energie pozitivního
stavu ke stavu negativnímu, tím více se obnažuje a prožívá stav ubohosti a utrpení.“
„Soud nad negativním stavem neprobíhá jako nějaká parádní soudní procedura, jak to
líčí doslovný smysl v Biblí Svaté. Děje se to přibližováním pozitivního stavu do
sousedství negativního stavu. Přijde-li intenzivní pocit lásky a dobroty a čistoty stavu
moudrosti a pravdy do těsného kontaktu se členy negativního stavu, stává se pro ně
zcela nesnesitelným. Zakoušejí bídu a utrpení přirozenou jejich vlastní povaze.
Přítomnost pozitivního stavu vynáší ven z negativního stavu jenom to, co patří k jeho
pravé povaze.“
„Ale tím, že jsou v zevnějšnostech, věříce, že všechno přichází zvenčí, domnívají se
členové negativního stavu, že toto utrpení a bída jsou zevního původu, totiž, že
přicházejí od Pána Ježíše Krista a Jeho/Jejích andělů a duchů. Jiný druh vnímání jim
není dostupný. Je přirozeností negativního stavu být takovým. Máte zde tedy klasický
příklad projekce. Pozitivní stav je obviňován za všechna neštěstí a utrpení negativního
stavu, neboť se domnívá, že kdyby pozitivní stav neexistoval, nebylo by žádného
strádání a mizérie. A zatím opak je pravda. Pozitivní stav nepřináší nic jiného než
dobro a pravdu, lásku a moudrost se všemi kladnými myšlenkami, city a záměry.“
„Avšak pociťovat tyto pozitivní stavy jako takové není možno, pokud se neodhalí
opačná přirozenost negativního stavu. Čím více lásky, dobroty, moudrosti a pravdy je
do negativního stavu vléváno, tím více utrpení a bídy negativního stavu vstupuje do
vědomí a pociťuje se. Nelze velmi dobře přijmout a prožívat tyto atributy pozitivního
stavu, pokud trvá život bídy a utrpení. Zároveň však nelze se vzdát tohoto života, aniž
si uvědomíte a procítíte tuto bídu a trýzeň. Proces zbavování se strádání a mizérie je
intenzívní prožití všech emocí a stavů bídy a utrpení. Jinak by nebylo třeba se jich
zbavit. Nicméně tato zkušenost prožitku může se uskutečnit jen porovnáním s
pozitivním stavem. A proto přisune se pozitivní stav do blízkosti stavu negativního,
pak všechna bída a všelijaké utrpení se stanou zřejmým a pozorovatelným
zkušenostním zážitkem. Avšak v této fázi odhalení zdá se členům negativního stavu,
že jejich utrpení a bída jsou zapříčiněny Bohem a Jeho/Jejím pozitivním stavem.
Pamatujte si, prosím, že doslovný smysl Biblí Svatépoužívá jejich mluvu, řeč
projekce. Není jiný jazyk v negativním stavu než jazyk stavu negativního. Z toho
důvodu myslí-li, že všechna bída a trápení jsou způsobeny Bohem, pak jsou při
popisování toho procesu použita slova jeho jazyka. Musíme to říci znovu: členové
negativního stavu nejsou schopni chápat jinou řeč než negativní.“
„ ‚Falešný prorok‘ v této souvislosti označuje všechna náboženství, duchovní nauky,
názory, mínění a filozofie, užívané pro racionalizaci, přesvědčování, opodstatňování a
dokazování všeho, co přichází od dravce z moře a ze země (popsaných výše). ‚Drak‘ v
této souvislosti znamená sjednocení všech sil negativního stavu v jejich totalitě -
všech pekel, veškeré zóny vymístění i vaší planety s příslušnými útočnými i
obrannými prostředky pro potírání pozitivního stavu a zvláště pak pro blokování
náležitého chápání a přijímaní Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista.“
„Ze shora uvedeného krátkého výkladu je očividné, že Antikrist není jedna výjimečná
osoba, nějaký syn satanáše či ďábla, který je protivou k Ježíši Kristu jako Synu
Božímu. Tento poněkud zkreslený závěr pochází z výše citovaného sdělení Pavlova. Z
toho údaje vzešla domněnka, že satan či ďábel vstoupí do nějaké panny na vaší
planetě a přivede ji do jiného stavu. Z jeho semene se narodí dítě mužského pohlaví,
které ďábel nadělí všemožnou mocí a všelijakými dovednostmi. Samozřejmě za
účelem podvedení lidí prohlásí se, až jako dítě vyroste, za Ježíše Krista. Aby prokázal,
že je Ježíšem Kristem, bude mít přesně takovou moc provádět zázraky, včetně křísení
lidí z mrtvých, jako to činil Ježíš Kristus, ba i víc. Jakmile všichni na vaší planetě se
přesvědčí a přiznají Antikrista za pravého Boha, za Pána Ježíše Krista, pak tehdy, a
jenom tehdy Antikrist odhalí svou pravou povahu. Údobí, které bude následovat po
tomto zjevení Antikrista jako skutečného Antikrista, bude prý dobou hrozného
soužení, předpověděného Pánem Ježíšem Kristem u Matouše 24:21, u Marka 13:19 a
na stránkách Apokalypsy. Toto je všeobecně přijato jako skutečnost, jež je založená
na Pavlově pojetí. Celá událost takto vypravovaná má se prý odehrát fyzicky a
doslovně na vaší planetě.“
„Toto je jedna krajnost v pojímání Antikrista. Zrnko pravdy by se mohlo najít v tomto
pojetí, avšak ne tak, jak se to myslí. Druhá krajnost je v tom, jak zcela jinak se chápou
události, předpověděné Pánem Ježíšem Kristem. Malý počet lidí, zvláště mezi
následovníky Swedenborgova učení - tak, jak chápou a vykládají, co bylo zjeveno
skrze Swedenborga - má za to, že žádná z těchto událostí se neodehraje na vaší
planetě ve hmotném smyslu.“
„Jsou dva aspekty tohoto chápání odvozeného ze spisů Swedenborga. Podle jednoho
nastane splnění těchto událostí v mezisvětě (v intermediálním světě duchů). Má za to,
že cokoliv je popsáno ve Zjevení Ježíše Krista, proběhne ne v této dimenzi, ale ve
světě duchů (v intermediálním světě). Vlastně - podle interpretace následovníků
Swedenborga - tyto události již se odehrály, a tím je dílo uzavřeno. Jiný aspekt tohoto
chápání je v tom, že uvedené události jsou pouze symbolickým vylíčením duchovních
bojů, k nimž dochází čistě na úrovni lidské mysli bez jakýchkoliv vnějších projevů ve
formě skutečného dění. Jinými slovy, celá záležitost pozitivního a negativního stavu je
věcí vnitřního duchovního a duševního zápasu mezi silami dobra a zla. Vše ostatní je
nadbytečné.“
„Tyto aspekty jsou docela správné ve svém tvrzení až na to, že se zastaví právě na
tom místě, aniž by se pohnuly o krůček dále. Je to pravda, že všechny duchovní
záležitosti se řeší na úrovni mezisvěta duchů a na duchovní a duševní úrovni lidské
sentientní mysli. Co druhý přístup zanedbává, je vědomí faktu, že v normálním,
přírodním a duchovním stavu všechny ideje nastávají v tom nejniternějším; jakmile se
tam vyskytnou, postoupí do oblasti duševního stavu (vědomí, idejí, myšlení, chtění,
cítění a chápání těch idejí), stanou se potom životem zevnějšnosti ve formě chování,
postojů, vztahů a rozličných vnějších událostí. A toto je normální, zdravý a řádný běh
všech věcí v pozitivním stavu.“
„Kdežto nic normálního se nenajde ve stavu negativním. Především, abychom osvětlili
tento bod, negativní stav by se nikdy nemohl vyskytovat v oblasti nejniternější, jež je
duchovním stavem lásky a moudrosti. Nemohl započít ani v intermediálním stavu,
protože toto je stav dobra a pravdy. Proto mohl být započat jedině v tom nejzevnějším
vnějšího světa - na planetě Zemi, a odtud se šířit po celé zóně vymístění a (do určité
míry) do mezisvěta, jakožto i do světa duchovního. Takže zde můžete vidět obrácený
řád: Z vnějšku směrem dovnitř. Je to pozice vzhůru nohama, charakteristická pro
negativní stav. Negativní stav vznikl na nejzevnější úrovni, postoupil k vnitřní úrovni,
byl zaznamenán na nějvnitřnější úrovni a stal se falešnou nejniternější stránkou lidské
mysli. Pro tento druh uspořádání nemůže negativní stav být úplně eliminován, aniž se
eliminuje také v tom nejzevnějším. Konec konců, to nejzevnější je jeho baštou.“
„Je pravda, že vyřazování negativního stavu začíná zvnitřku a postupuje směrem
navenek. Eliminace negativního stavu je pozitivní událostí. Pro samou povahu této
kladnosti se tato procedura má provádět z niternosti k zevnějšku. Jinak by byla
negativní. Nemůže se vyřadit negativní stav negativními prostředky v postavení
obráceném. Proto Pán Ježíš Kristus zahájil Své poslání eliminací negativního stavu z
pozice pozitivního stavu.“
„Jak si pamatujete z knihy Hlavní ideje Nového Zjevení, měli pseudotvůrci v době
prvního příchodu Ježíše Krista volný přístup k pozitivnímu stavu. Pronikali k první
stráži nebes, souvztažící s Nejniternější duchovní myslí - s jejím třetím stupněm,
celého stvoření a jeho multivesmíru. Došlo tedy k tomu, že prvním krokem v této
eliminaci bylo trvalé odstranění negativního stavu v oblasti nebeské, a tudíž v tom
nejniternějším Duchovní mysli, a to krátce po ukřižování Pána Ježíše Krista. Proces
této zvláštní eliminace byl dokonán v době dokončení Jeho/Jejího Prvního příchodu.“
„A nyní si nutno pamatovat, že při odstraňování negativního stavu z jedné oblasti či
stavu dochází k jeho zatlačení do další oblasti či jiného stavu. Síly negativního stavu
se začaly víc a více soustřeďovat, čímž se stávají zdánlivě stále mocnějšími. Až tedy
byla všechna stanoviště negativního stavu v nebesích, v duchovním světě a v
Duchovní mysli stvoření (všechny jsou význačné) zrušena, byla zatlačena a upevnila
se se svými nepředstavitelně velkými silami v mezisvětě či ve světě duchů neboli ve
vnitřní mysli stvoření. Zde vytvořil negativní stav velice zapletený a složitý systém
společností, vlád, náboženských směrů, kultů a filozofií povahou co nejvíce záporně
různorodých a pokračoval v duchovní válce proti pozitivnímu stavu.“
„A tato válka je vždy vedena takovými zbraněmi, prostředky a nástroji, jaké jsou
vhodné pro úroveň, na níž se válka odehrává. Takže zatím co se válčilo v duchovním
světě nebes prostředky čistě duchovními, vám nepochopitelnými, v mezisvětě se to
činilo prostředky mysli neboli mentálními čili duševními. Dokonce i tyto prostředky je
vám těžko pochopit, ač drobet poněkud mlžného poznání jejich povahy může vstoupit
do vaší vědomé percepce.“
„Podle vašeho pozemského času trvalo to téměř dva tisíce let od vzkříšení Pána
Ježíše Krista, než se mohla začít a započala eliminace negativního stavu v mezisvětě.
Jak si pamatujeme, započal proces eliminace negativního stavu v tom světě v době
Swedenborgově, přibližně před 250 lety. Swedenborg byl svědkem toho procesu a
vylíčil jej ve svých spisech. Jeho následovníci a do určité míry (ač jen na kratičkou
dobu) i sám Swedenborg předpokládali, že případ byl uzavřen a tedy vše, co bylo
předpověděno v Apokalypse a u Matouše 24, se docela a úplně splnilo.“
„Tento závěr byl mylný. Fakticky to, čeho Swedenborg byl tenkrát svědkem, bylo jen
počátkem eliminace negativního stavu v mezisvětě. Proces této eliminace nebyl
ukončen až donedávna (a stalo se tak v době přenosu knihy Poselství z nitra). Jakmile
se toto provedlo a intermediální svět byl osvobozen, vyčištěn a očištěn od jedu
negativního stavu, byly síly negativního stavu zcela zatlačeny zpět do jejich vlastní
domény a na planetu Nula. Takže boj se přenesl do zevnějšího světa, či do zevní mysli
a do zóny vymístění. Je samozřejmé, že bojovat se musí prostředky zevního světa,
pochopitelnými každému. Vše se bude dít otevřeně.“
„Takže členové negativního stavu byli vyhnáni natrvalo ze všech oblastí pozitivního
stavu i mezisvěta. V přítomné době jediným styčným bodem, který negativní stav má
se stavem pozitivním, je vaše planeta. Planeta Nula se stala tentokrát osudově a
životně nejdůležitějším místem pro přežití negativního stavu. Je to vaše planeta, kde
dojde k poslední a rozhodné duchovní bitvě souvztažnými zevními prostředky.“
„Budiž nyní řečeno, že postavení planety Nula následovníkům Swedenborga uniklo,
nepovšimli si jej ve svém hlubokém studování duchovního významu věcí. Avšak
důležitost její pozice neunikla pozornosti doslovným vykladačům Biblí Svaté při
výkladu konceptu Antikrista. Musíme zde zopakovat - a je to nesmírně závažné si
uvědomit! - že negativní stav byl poprvé aktivován na vaší planetě. Proto, díky tomuto
osudně závažnému faktu, musí dojít k naprostému vyhlazení negativního stavu jenom
na vaší planetě. Vždyť byla to tato planeta, na níž žili pseudotvůrci a ze které se
odstěhovali do pekel, kde se usídlili po jejich zfabrikování. Byla to tato planeta, na níž
se udál První příchod Pána Ježíše Krista. A bude to zase tato planeta, na které Druhý
příchod Pána Ježíše Krista bude ukončen a dovršen, kdy vyvrcholí totálním a trvalým,
tj. navěky trvajícím zrušením negativního stavu. Vzhledem k této situaci, stala se
planeta Nula nejdůležitějším předvojovým bojištěm všech ukrutností a ohavností
negativního stavu, které se mají projevit ve všech možných formách a výrazech. Avšak
je to rovněž tato planeta, na kterou Pán Ježíš Kristus myslí nejvíce.“
„Po dokonaném zrušení lidské éry a jejího negativního stavu v mezisvětě mohly se
provést a provedly se přípravy k invazi poslední předsunuté bašty negativního stavu
za účelem povšechné eliminace negativního stavu na všech místech. Nejzávažnějším a
osudově význačným krokem v této přípravě bylo dokončení fúze těla - fyzického těla
Ježíše Krista v celku Nejvyššího, což mělo za výsledek vznik úplně Nového
Absolutního hybrida - Pána Ježíše Krista. Jak již bylo připomenuto, žádné další kroky
v tomto ohledu se nemohly podniknout, dokud tento proces nebyl dokonán.“
„Zde se ocitáte před tváří největšího tajemství. Konečné střetnutí Pána Ježíše Krista
má být se samotnými pseudotvůrci. To je zcela nové zjevení v této záležitosti. Je to
rovněž osobní, soukromou a intimní záležitostí mezi Pánem Ježíšem Kristem a
pseudotvůrci. Avšak k tomuto střetnutí by nemohlo dojít, dokud by hmotné tělo Ježíše
Krista neprošlo fúzí a nebylo hybridizováno v povšechnosti přirozenosti Nejvyššího a
Nejvyšší se nestal plností Pána Ježíše Krista. Nyní tedy jsou již prostředky, kterými je
možno uskutečnit toho střetnutí.“
„V průběhu této hybridizace a fúze byli pseudotvůrci uvězněni a drženi v plné izolaci
od ostatního stvoření a od zóny vymístění, aby nemohli zasahovat do tohoto procesu
a aby se negativnímu stavu poskytla příležitost existovat z vlastní volby a ne
z vnucené nutnosti. Přece je známo, že pseudotvůrci mají prostředky, jimiž mohou
lidem vnutit negativní stav v rozporu s jejich svobodnou vůlí a dobrovolným výběrem.
Jelikož toto nebylo déle již přípustné (po tom, co Ježíš Kristus byl přítomen na planetě
Nula), muselo dojít k jejich uvěznění. Avšak, mějte v paměti, prosím, že pseudotvůrci
jsou aktivátory negativního stavu. Díky tomu postavení, negativní stav nemůže být
zrušen bez jejich osobní a bezprostřední účasti v tomto procesu.“
„V určitou chvíli, kdy vše bude přichystáno pro tu dobu a míra negativního stavu bude
dovršena, pseudotvůrci budou ještě jednou a naposled propuštěni. Jejich propuštění
bude omezeno na zónu vymístění a zvláště pak na planetu Nula - vaši planetu, kde byl
jejich začátek, a kde taky musí skončit a být nakonec poraženi. Návrat pseudotvůrců je
fakticky to, co se míní pojmem antikrist či dravec z moře.“
„V rámci příprav pro jejich navrácení bylo nedávno vysláno do pekel pseudotvůrců
několik agentů, zvláště nadaných a určených Pánem Ježíšem Kristem na zvláštní misi,
aby tam vykonávali utajenou práci. V průběhu té mise byla zavedena určitá ohraničení
a omezení a v činnosti pseudotvůrců, způsobující, že by již nikdy více nebyli schopni
vstoupit do žádné oblasti pravého stvoření a uvalovat na lidi něco, co je proti jejich
svobodné vůli a volbě, dokonce i v jejich doméně. Znalost cestování v čase byla jim
Pánem Ježíšem Kristem odňata již dávno před tím. Nicméně v jiném ohledu budou
moci se objevit ve své plné ‚síle‘ a ‚slávě‘ a vystoupit před svým vlastním výtvorem -
lidstvem na vaší planetě a před všemi tvory pekel a jiných oblastí zóny vymístění,
které vytvořili před svým uvězněním.“
„Účelem pro dovolení návratu pseudotvůrců je fakt, že je nemožné úplně odhalit
povahu negativního stavu bez přímé účasti těch, kdo jej aktivovali a učinili
dominantním. Jejich budoucí účast v tomto činu je však založena na docela jiných
podmínkách. Jak si vzpomínáte, v minulosti, kdy pseudotvůrci měli úplně v moci zónu
vymístění, vládli tam pomocí násilí a donucování, nedávajíce žádný svobodný výběr
svým fabrikátům. Konec konců, zformovali své tvory tak, aby se jim nic jiného
nezachtělo, než být negativními. Když mne nic jiného nezajímá, nemám pak na
vybranou, než být takovým, jakým jsem byl původně uzpůsoben. Jediný výběr na
jakékoliv počáteční fázi vývoje a fabrikace je volba být či nebýt. Avšak v okamžiku, kdy
se zvolí bytí, automaticky se předpokládá, že se to má stát jenom jedním určitým
způsobem - být negativní. Žádná jiná motivace neexistuje.“
„Jiným rozpoložením, v němž se tehdy ocitli tito tvorové, byl nedostatek jakékoli
znalosti o jejich pravém původu. Domnívali se, že přišli do svého jsoucna a bytí buď
jakousi náhodou, nebo skrze negativně přírodní příčiny, či z vůle Boží, jsouce
stvořením Božím nebo bohů. Považujete-li toto za pravdu, pak není vůbec třeba něco
měnit v negativním způsobu života. Především ani nevidíte, ba ani nepovažujete svou
cestu jako zlou, negativní. Za druhé, jste-li Božím stvořením, pak je zřejmé, že Bůh vás
stvořil takovými, jakými jste, a proto jste právě tak, jak máte být. Na druhé straně,
pokud jste sem přišli nějakou náhodou, aniž by se kdo byl namáhal vás stvořit, pak
vůbec na tom nezáleží, co jste zač. Koho to zajímá? Takový postoj tedy byl geneticky
zakódován ve většině tvorů, zfabrikovaných pseudotvůrci.“
„S lidskými tvory na vaší planetě zašli dokonce ještě dále. Podle jejich plánu neměli
lidští tvorové nikdy poznat, kdo byli jejich tvůrci. Na místo toho, mělo se předpokládat,
že jsou výtvorem Božím, jehož přirozenost byla pečlivě definována pseudotvůrci
v pojmech zkreslených a zfalšovaných, anebo že vznikli evolučně z opic, tak vhodně
jimi zfabrikovaných za tímto účelem a pak postavených do blízkosti jeskynních lidí.
Stalo se tedy, že nikdo na vaší planetě neví jistě, jak tam vznikl sentientní život.“
„Nicméně buďte zpraveni, že plné odhalení a následná eliminace negativního stavu
není možná bez takové znalosti. A nejen to: plné poučení o pravé povaze negativního
stavu je nemožné, dokud všichni tvorové, i lidští, zfabrikovaní pseudotvůrci, si nezvolí
pseudotvůrce dobrovolně, ze svobodné vůle. Takový výběr není možno učinit, dokud
jsou uvězněni a nikdo, nebo jen nepatrný počet ví, že pseudotvůrci vůbec existují. Co
je zde třeba si uvědomit, je to, jak již bylo před tím uvedeno, že negativní stav nemůže
být vyřazen, dokud nedojde k jeho dočasnému, úplnému vítězství na vaší planetě.
Jenom tehdy bude možno získat plné poznání jeho pravé povahy a tyto poznatky pak
bude možno provždy uložit v povšechnosti veškerenstva pro věčné poučení a
zobrazení toho, co nikdy nevolit.“
„Důvod, proč se to má stát fyzicky na vaší planetě, je zřejmý: vaše planeta je svou
polohou jediným styčným bodem pozitivního a negativního stavu navzájem. Avšak
vaše planeta představuje plnost konkretizace a zpřítomnění nejzevnějšího fyzického
stupně zóny vymístění. Ať se stane cokoliv v pozitivním či negativním smyslu, mohou
se projevit jeho následky a výsledky jenom v tom stupni, na kterém hmatatelnost,
konkretizace a zpříkladnění pomocí zevních událostí jsou tou pravou podstatou toho
stupně. V postavení negativního stavu pekel a jiných oblastí zóny vymístění taková
plnost není přístupná, protože jim schází tento negativně přírodní stupeň. Mají rozdílný
stav, jiné podmínky a jsou jiného stupně. Tak je uspořádáno stvoření a zóna
vymístění.“
„Pamatujte si prosím, jak se zdůrazňuje předtím, že pravé poučení o čemkoliv se může
naskytnout jenom z důsledků, následků a výsledků jakékoliv vyskytující se ideje,
nikoliv však z ní samotné. Nepostoupí-li nějaká idea ke svému stávání se čili
zpřítomnění a uskutečnění ve formě svých důsledků, následků a výsledků, pak
zůstává jen prázdnou zmínkou bez jakékoliv hmatatelnosti. Prázdná zmínka
neposkytuje žádné poučení ani základ pro růst. A toto je důvod, proč negativní stav
musí zcela vyhrát na vaší planetě dříve, než bude možno jej trvale zrušit.“
„Pokud na vaší planetě se ještě zdržují nějací agenti pozitivního stavu a pokud jakási
zrnka pravdy jsou ještě rozeseta po prostorách rozmanitých učení, nemůže k úplnému
odhalení ošklivé povahy negativního stavu dojít. Jejich přítomnost působí, že se to
nemůže stát. Jejich přítomnost to blokuje. Z toho důvodu budou pseudotvůrci
propuštěni a cele ovládnou vaši planetu, ale jen na velmi krátkou dobu, dostatečnou
k úplnému zničení a odstranění zrnek pravdy a dobra ještě přítomných na vaší planetě
a ke skoncování s přítomností agentů pozitivního stavu. Jak si jistě vzpomenete, byla
tato situace předpověděna již prorokem Danielem v kapitole 7 ve verši 25 a ve Zjevení
Ježíše Krista v kapitole 13 ve verši 7.“
„ ‚Bude mluvit okázalými slovy proti Nejvyššímu a bude pronásledovat
svaté Nejvyššího, bude se snažit změnit doby a zákon. Svatí budou
vydáni do jeho rukou až do času a časů a poloviny času.‘ (Daniel
7:25).“
„ ‚A bylo mu dáno, aby vedl válku proti svatým a aby nad nimi zvítězil.
Dostala moc nad každým kmenem, jazykem i národem.‘ (Zjevení
13:7).“
„Celý proces a následky návratu pseudotvůrců je popsán ve vnitřním smyslu v kapitole 13 Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté. Že negativní stav na kratinkou dobu úplně zvítězí, je zřejmé ze slov Ježíše Krista, jež jsou zaznamenána u Matouše 24, verš 21 a u Marka 13, verš 19. Tam můžeme číst:“
„ ‚Neboť tehdy nastane veliké soužení, jaké nebylo od počátku světa
až do nynějška, a nikdy již nebude. (Matouš 24:21).‘ “
„ ‚Neboť v těch dnech přijde takové soužení, jaké nebylo od počátku
Božího stvoření až do dneška, a nikdy již nebude.‘ (Marek 13:19).“
„ ‚Neboť v těch dnech‘ označuje návrat pseudotvůrců. ‚Nastane veliké soužení‘
znamená úplné vítězství pseudotvůrců. Zbytek verše naznačuje, že taková situace
neexistovala od doby, kdy Bůh stvořil Své stvoření a nikdy znovu nebude. Když
jednou už dojde ke konkrétnímu zobrazení života v plnosti negativního stavu a každý
ve stvoření bude mít příležitost pozorovat, poučit se a zaznamenat na věky fakta života
bez přítomnosti čehokoliv pozitivního v tom nejkonkrétnějším přírodním stupni, a to
jenom na tom místě, kde to vůbec může mít nějaký smysl - pak podobná situace se
nebude nikdy muset odehrát na věky věků.“
„Jak bylo shora uvedeno, někteří lidští tvorové (následovníci Swedenborgova učení)
věří, že všechny tyto události se mohou odehrát jen ve světě duchů, a že vaše planeta
unikne tomuto příšernému osudu. Zde se však nevzalo v úvahu, že svět duchů je
mezisvětem. Tento svět sám nepředstavuje plnost všech stupňů, jak to činí vaše
planeta. Jinak by se nenazýval zprostředkujícím světem. Je nutno zas a znova
opakovat, že nemůže dojít k úplnému odhalení negativního stavu a k úplnému a
náležitému poučení ohledně života bez čehokoliv pozitivního jinak než ve stavu
naprosté úplnosti se všemi možnými výsledky. Tento stav je nejzevnějším stupněm
přírodního světa a zóny vymístění, a to je planeta Nula. Jak si vzpomínáte, byla planeta
Nula přesně za tímto účelem umístěna ve zvláštní a prapodivné oblasti na kraji zóny
vymístění a do blízkého sousedství s pozitivním stavem stvoření, a to v jeho
nejzevnějším stupni.“
„A nyní se krátce podívejme na vnitřní smysl kapitoly 13 ve Zjevení Ježíše Krista
v Biblí svaté. Jistě si pamatujete z předešlých sdělení, že vnitřní smysl, skrytý
v doslovných údajích Zjevení i na jiných místech Biblí svaté má mnohočetné významy,
jež jsou přizpůsobeny všem dobám, situacím a okolnostem. Takže kapitola 13 má taky
takovou strukturu. Z toho důvodu vnitřní smysl této kapitoly bude vyžadovat ve vztahu
s každou zvláštní dobou a situací jiné interpretace. Jeden z takových výkladů byl
zprostředkován Swedenborgem. Jeho interpretace je správná a platná, pokud se týká
událostí, k nimž došlo za jeho časů v intermediálním světě. Přítomná interpretace má
platnost pro tuto dobu a pro planetu Nula.“
„První verš:
‚A viděl jsem, jak se z moře vynořil dravec, mající sedm hlav a deset
rohů; a na jeho rozích deset korun, a na jeho hlavách jméno rouhání.' “
„Tento verš vnitřně popisuje povahu pseudotvůrců. ‚Dravec vynořující se z moře‘
znamená návrat pseudotvůrců. ‚Dravec‘ zde značí pseudotvůrce. ‚Z moře‘ označuje
nejnižší, nejhlubší peklo, kde byli uvězněni Pánem Ježíšem Kristem. ‚Mající sedm hlav‘
značí všechno nahromaděné poznání všech dob a všech typů ve jsoucnu a bytí. ‚Deset
rohů‘ označuje veškerou nahromaděnou schopnost upotřebení těch vědomostí
k produkci životních forem a k manipulaci souvztažností. ‚A na jeho rozích deset
korun‘ označuje souhrn všech zfalšovaných pravd. ‚A na jeho hlavách jméno rouhání‘
označuje, že všechno to poznání i schopnost byly použity k aktivaci negativního
stavu.“
„Verš 2:
‚Ten dravec, kterého jsem viděl, byl jako levhart, jeho nohy byly jako
tlapy medvěda, a jeho tlama jako tlama lví. A drak mu dal svou sílu i
svůj trůn i velikou moc.‘ “
„ ‚Ten dravec, kterého jsem viděl, byl jako levhart‘ značí uzpůsobení pseudotvůrců
sklonem k násilí proti moci Nejvyššího. ‚Jeho nohy byly jako tlapy medvěda‘ označuje
náklonnost k odmítání všeho, co je pozitivní a dobré. ‚A jeho tlama jako tlama lví‘
znamená přivlastnění si podoby Pána Ježíše Krista. ‚A drak mu dal svou sílu i svůj
trůn i velikou moc‘ označuje to, že všechny jiné oblasti pekel, zbytek zóny vymístění,
planeta Nula a všechny náboženské směry, duchovní hnutí, filosofické soustavy, kulty
atd. (drak) podrobí se úplně pseudotvůrcům a poskytnou jim všechny k dispozici
mající prostředky, které získaly a mají k dispozici od doby uvěznění pseudotvůrců.“
„Verš 3.:
‚Viděl jsem jednu z jeho hlav, jako by byla smrtelně raněná, ale jeho
smrtelná rána se zahojila. A celý svět obdivoval a následoval dravce.‘ “
„ ‚Viděl jsem jednu z jeho hlav, jako by byla smrtelně raněná,‘ odráží skutečnost
uvěznění pseudotvůrců, izolaci a ztrátu vědění, jak cestovat v čase, a také ztrátu jiných
důležitých znalostí. ‚Smrtelně raněná‘ značí, že všichni ve stvoření se domnívají, že
toto je trvalý stav a že pseudotvůrci nebudou již nikdy vypuštěni na svobodu. ‚Ale jeho
smrtelná rána se zahojila‘ znamená, že tomu tak není a že budou ještě hrát další
důležitou roli v životě negativního stavu. ‚A celý svět obdivoval a následoval dravce‘
znamená bezpodmínečné uznání pseudotvůrců za bezkonkurenční vládce.“
„Verš 4:
‚Uctívali draka, který dal moc dravci; a uctívali dravce řkouce: „Kdo
je takový jako dravec? Kdo s ním může válčit?“ ‘ “
„ ‚Uctívali draka‘ znamená přijetí zel a nepravd negativního stavu za jedinou moc.
‚Který dal moc dravci‘ značí, že negativní stav přiznává, že pseudotvůrci jsou
skutečnými aktivátory negativního stavu a padělateli lidských tvorů, jakožto i všech
tvorů v peklech a jiných oblastech zóny vymístění. ‚A uctívali dravce řkouce: „Kdo je
takový jako dravec? Kdo s ním může válčit?“ ‘ označuje zjištění, kde se nachází pravý
zdroj negativního stavu, a uznání, že vše, co je v negativním stavu a co z něj vychází,
nemůže převládnout nad pseudotvůrci, jelikož jsou ztělesněním negativního stavu,
jeho aktivátory a otci.“
„Verš 5:
‚A byla mu dána ústa mluvící velké věci a rouhání, a byla mu dána
moc trvat po čtyřicet dva měsíce.‘ “
„ ‚A byla mu dána ústa mluvící velké věci a rouhání,‘ znamená to, že pseudotvůrci
přijdou s velkými slovy lásky a moudrosti, míru a sjednocení, pozitivnosti a dobroty.
Ale tím, že tato slova slouží účelům podvádění, ukáže se, že jsou to slova čistého zla,
nepravd, násilí, rozbroje a zkázy. ‚A byla mu dána moc trvat po čtyřicet dva měsíce‘
značí přemožení sil pozitivního stavu až do chvíle, kdy se provede plné zobrazení
života bez čehokoliv pozitivního. ‚Čtyřicet dva měsíce‘ nemá význam prvků fyzického
času. ‚Čtyři‘ v této souvislosti značí plnou míru. ‚Dva‘ zde označuje zlo a nepravdy.
Takže ‚čtyřicet dva‘ znamená plnou míru všeho zlého a nepravdivého.“
„Verš 6:
‚A tak otvíral svá ústa v rouhání se Bohu, aby se rouhal Jeho jménu i
jeho stánku, a těm, kdo přebývají v nebi.‘ “
„ ‚A tak otvíral svá ústa v rouhání se Bohu‘ označuje nepřiznání jiného Stvořitele než
pseudotvůrce. ‚Rouhat se Jeho jménu‘ znamená popření pravé Přirozenosti Boha,
který je Pán Ježíš Kristus. BOŽÍ JMÉNO JE PÁN JEŽÍŠ KRISTUS. Popřít tento fakt je
rouhání. ‚Jeho stánku‘ značí popření všech pravých duchovních principů a jejich
sjednocení v Pánu Ježíši Kristu. ‚a těm, kdo přebývají v nebi‘ označuje popření
existence veškerého pozitivního stavu. Rouhání se těmto věcem znamená, že
pseudotvůrci budou prohlašovat, že není jiné reality mimo negativního stavu a že ten
je vlastně jediným pozitivním stavem. Vše ostatní se považuje za neexistující. A
protože jsou stvořiteli negativního stavu, jenž je představen jako stav pozitivní, pak
není Boha a Stvořitele jiného mimo ně. Toto je pravý význam slova ‚rouhání‘ v rámci
tohoto textu.“
„Verš 7:
‚A bylo mu dovoleno vést válku proti svatým a porazit je. A dostal
moc nad každým kmenem, jazykem i národem.‘ “
„ ‚A bylo mu dovoleno vést válku proti svatým a porazit je‘ znamená úspěšné
odstranění všech agentů pozitivního stavu z celé zóny vymístění i planety Nula i
jakéhokoliv zrnka pravdy a dobra obsaženého v rozličných lidských učeních. ‚A dostal
moc nad každým kmenem, jazykem i národem‘ značí úplné vítězství negativního stavu
v zóně vymístění a na planetě Nula bez jakékoliv výjimky a vyloučení.“
„Verš 8:
‚Budou ho uctívat všichni, kdo prodlévají na zemi, jejichž jména nejsou
zapsána v knize života Beránka, zabíjeného založením světa.‘ “
„ ‚Budou ho uctívat všichni, kdo prodlévají na zemi‘ znamená všechny ty, co jsou
v zevnějšnostech duchovnosti a v lásce k zevnímu vlastnictví a povrchním hodnotám.
‚Jejichž jména nejsou zapsána v knize života Beránka‘ označuje všechny tvory v zóně
vymístění a všechny lidské tvory, kteří byli původně zfabrikováni pseudotvůrci a kteří
odmítli uznat pravou Přirozenost Pána Ježíše Krista (Beránka).“
„ ‚Zabíjeného založením světa‘ znamená neustálou snahu všech v negativním stavu
odmítat fakt, že Nejvyšší učinil Své Božství Lidským a Své lidství Božským a stal se
tak Pánem Ježíšem Kristem. Odmítnout tuto skutečnost značí zabíjení pravdy vlastním
srdcem a myslí (‚založení světa‘).“
„Verš 9:
‚Kdo má uši, slyš!‘ “
„ ‚Kdo má uši, slyš!‘ označuje, že jen ti, co otevřeli svá srdce a mysli pro pravdu,
budou schopni vnímat skutečnost těchto faktů.“
„Verš 10:
‚Kdo vede do zajetí, půjde do zajetí. Zabije-li kdo mečem, bude mečem
zabit. Zde je trpělivost a víra svatých.‘ “
‚Kdo vede do zajetí, půjde do zajetí‘ označuje nutnost nést následky aktivace a přijetí
negativního stavu. ‚Zabije-li kdo mečem, bude mečem zabit‘ znamená nutnost poučit
se z důsledků prohlášení, že negativní stav je jedinou realitou v jsoucnu a bytí.
Prohlašovat něco podobného znamená zabíjet duchovně. Toto přijmout za své značí
duchovní smrt. ‚Zde je trpělivost a víra svatých‘ označuje, že pozitivní stav toleruje
všechny tyto příšernosti a ohavnosti negativního stavu kvůli závažnému duchovnímu
poučení, vědom si slibu, učiněného Pánem Ježíšem Kristem před veškerým stvořením
a před všemi všude, že negativní stav bude po té, až dojde k tomuto poučení, natrvalo
a navěky eliminován a zrušen.“
„Verš 11:
‚A potom jsem viděl jiného dravce, jak povstal ze země, měl dva rohy
jako beránek, ale mluvil jako drak.‘ “
‚A potom jsem viděl jiného dravce, jak povstal ze země‘ značí zformování nového
náboženského systému víry, vyvozeného z pseudovnitřní mysli (země zde označuje
pseudovnitřní mysl). ‚Měl dva rohy jako beránek‘ značí kombinaci a sjednocení všech
druhů zla a nepravd stejným způsobem, jak jsou zkombinovány a sjednoceny dobro a
pravda v Pánu Ježíši Kristu (Beránek). ‚Mluvil jako drak‘ označuje, že toto nové
náboženství bude čerpat z přístupných zkreslenin a nepravd, jak jsou obsaženy ve
všech lidských náboženských soustavách, sektách, kultech, okultních a jiných
pseudoduchovních směrech či trendech (‚drak‘).“
„Verš 12:
‚A vykonává veškerou moc toho prvního dravce v jeho přítomnosti a
nutí zemi a všechny, kdo na ní prodlévají, uctívat prvního dravce, jehož
smrtelná rána se uzdravila.‘ “
‚A vykonává veškerou moc toho prvního dravce v jeho přítomnosti‘ odráží vztah těchto
náboženství a pseudotvůrců. Vynoření se těchto náboženství je motivováno jedině
přítomností pseudotvůrců. ‚Nutí zemi a všechny, kdo na ní prodlévají, uctívat prvního
dravce, jehož smrtelná rána se uzdravila‘ znamená, že toto nové náboženství prohlásí
pseudotvůrce za jedinou duchovní moc a Boha multivesmíru, který se má uznávat a
uctívat, neboť byli schopni se dostat ven z vězení, do něhož byli uvrženi Pánem
Ježíšem Kristem, a tím dokázali, že jsou mocnější než Pán Ježíš Kristus, který je
v jejich očích podvodníkem a imitátorem. Propuštění a návrat pseudotvůrců se bude
vnímat, jako že oni sami byli s to se dostat ven, když se chytrácky vyhnuli všem
zátarasům na ně postaveným pozitivním stavem. Nepoznají, že to bylo z dovolení Pána
Ježíše Krista. V tomto je důvod, proč ‚celý svět obdivoval a následoval dravce‘ (verš
3).“
„Verš 13:
‚Předvede veliká znamení, dokonce učiní, že oheň z nebe sestoupí
před zraky lidí na zem.‘ “
‚Předvede veliká znamení‘ značí přesvědčivý důkaz o jejich schopnostech mysli a
provádění zázraků. ‚Dokonce učiní, že oheň z nebe sestoupí před zraky lidí na zem‘
označuje, že vše toto se činí s velkou a intenzívní náklonností, se slovy lásky, dobra a
pokoje, přece vědí, co lidé očekávají a co se jim líbí.“
„Verš 14:
‚A svádí ty, co prodlévají na zemi, těmito znameními, což mu bylo
dovoleno činit pod dohledem dravce, říkajíc těm, co dlí na zemi, aby
zhotovili obraz tomu dravci, který byl zraněn mečem, a přitom žil.‘ “
‚A svádí ty, co prodlévají na zemi, těmito znameními‘ znamená, že lidé, kteří oceňují
zevní jevy bez jakéhokoliv uvážení vnitřních duchovních hodnot, ochotně akceptují ta
slova a zázraky. ‚Což mu bylo dovoleno činit pod dohledem dravce‘ znamená, že vše
se dělá z úplného pověření pseudotvůrců. ‚Říkajíc těm, co dlí na zemi, aby zhotovili
obraz tomu dravci, který byl zraněn mečem, a přitom žil‘ znamená zvnějšnění
zevnějšností. Ti, co jsou v zevní formě bohoslužby, potřebují všelijaké zevnější
symboly, popisy a obrazy pro předmět své bohoslužby, kterým v tomto případě jsou
pseudotvůrci.“
„Verš 15:
‚Byla mu dána moc vdechnout život obrazu dravce, že ten obraz jak
hovořil, tak i způsoboval, že budou zabiti všichni, kteří nebudou uctívat
obraz dravce.‘ “
„Tento verš popisuje skutečnost, že moderní technologie a všechny vědecké
výdobytky budou použity k ovládání mysli, jednání a skutků lidí, takže v nich
nezůstane z pozitivního stavu vůbec nic.“
„Verše 16 a 17:
‚A přinutí všechny, malé i velké, bohaté i chudé, svobodné i otroky,
přijmout znamení na jejich pravé ruce nebo na jejich čela, a tak nikdo
nesmí kupovat, ani prodávat, vyjma těch, kdo mají znamení či jméno
tohoto dravce nebo číslo jeho jména.‘ “
„Oba tyto verše popisují novou formu genetického inženýrství, oživeného
pseudotvůrci a daného k dispozici vědcům za účelem pozměnění lidského mozku a
duševních pochodů, a to takovým způsobem, aby nemohly obsahovat žádný sklon
vůči pozitivnímu stavu, ba aby o něm nezůstala ani jediná vzpomínka. Najde-li se
stopa náklonnosti či zůstane-li z něj něco v paměti, pak tací lidští tvorové budou
podrobeni smyslové deprivaci, a když odmítnou uposlechnout, budou zlikvidováni.“
„Verš 18:
‚Tu je moudrost. Ať každý, kdo má rozum, spočte číslo toho dravce;
neboť je to číslo člověka. Jeho číslo je 666.‘ “
‚Tu je moudrost‘ znamená proniknutí do tajemství negativního stavu a jeho úplné
odhalení. ‚Ať každý, kdo má rozum, spočte číslo toho dravce‘ značí, že správné
chápání negativního stavu se může získat jenom z poznání povahy pseudotvůrců, jeho
původců. ‚Neboť je to číslo člověka‘ znamená, že negativní stav povstal v nejzevnějším
přírodním stupni u lidí na planetě Země. ‚Jeho číslo je 666‘ značí, že trvání negativního
stavu je ohraničeno pouze na jeden časový cyklus stvoření a že je omezen pouze na
zónu vymístění a na planetu Nula. ‚666‘ značí zkrácený cyklus času, v němž negativní
stav je aktivován za účelem duchovního poučení. Všechny jiné časové cykly mají kód
‚777‘. ‚777‘ značí plnost pozitivního stavu, avšak ‚666‘ znamená nedostatek této
plnosti, což dává příležitost negativnímu stavu, aby došel plného plodného dozrání. Ve
skutečnosti znamená ‚666‘ plnost negativního stavu, nacházejícího se navenek od
pozitivního stavu. Protože planeta Nula je v přírodní souvztažnosti s tímto
nejzevnějším v pozitivním stavu, ke vzniku negativního stavu musí dojít na vaší
planetě. Avšak toto je rovněž důvodem, proč jeho konec musí nastat také na vaší
planetě. Toto je způsob hierarchického duchovního uspořádání stvoření. Tato
hierarchie nemůže být porušena.“
„Nyní není možné zjevit, jakými prostředky budou pseudotvůrci propuštěni, jakým
způsobem se objeví znovu na vaší planetě a v jaké formě a za jakých okolností. Bude
to však velmi dramatické a jasné na pohled v každém případě. Nemáte být překvapeni,
objeví-li se v kosmických lodích a prohlásí-li, že jsou spasiteli lidstva, jež bude,
vlastně již je, na pokraji úplné zkázy a sebezničení. Jak víte, hodně se povídá, že se
objeví kosmické lodě a že cizí životní formy se přihrnou na pomoc vaší planetě. Je
mnoho ‚kanálů‘, které předávají různé zprávy od těchto nepozemských či dávných lidí.
Nenechte se obalamutit žádným z nich. I když hovoří kladně a dobře, mile, láskyplně a
moudře, nic z nich nepřichází z pozitivního stavu. Tyto jevy se všechny odehrávají
v rámci příprav způsobu pro návrat pseudotvůrců. Ovšem bude to vše s velkou
‚parádou a doprovodem‘, abychom použili vašeho výrazu.“
„Mezi všemi tvory včetně lidí bude určitá známost a příbuznostnosti s pseudotvůrci,
s výjimkou velmi malého počtu agentů pozitivního stavu, kteří zůstanou na vaší
planetě pro zakončení nějakých záležitostí Pána Ježíše Krista a pak budou odvoláni.
Tato známost a příbuznost vyjde na povrch z hluboce uchovaných vzpomínek
v prohlubních pseudomysli, kdy v nich poznají své ‚tvůrce-rodiče‘.“
„Musíte zas a znovu chápat, že pseudotvůrci budou vystupovat především jako
zachránci. Sjednotí vaši planetu v jeden národ. Odstraní všechny války, hlad, nemoci a
zevnější utrpení a bídu. Zavedou mimopozemské cestování po celé zóně vymístění. A
učiní mnoho jiných ‚pozitivních‘ věcí podobného rázu. Jakmile dostanou pevně do
svých rukou celé lidstvo i veškerou zónu vymístění, pak tehdy, teprve tehdy odhalí své
pravé záměry, a to v tak hrůzném rozsahu, že se nenajde slov ve vašem slovníku, ani
si to nedovedete představit, aby se to dalo popsat.“
„Právě v té chvíli se pustí znovu do práce s geny, kdy se pokusí vyvinout nadčlověka,
či celou armádu nadlidí, ozbrojených plody nejvyšších technologických výdobytků
nepředstavitelných rozměrů. Podaří se jim vyrobit obrovskou armádu takových nadlidí
s nesmírně negativními a zlými sklony a použijí toto vojsko k napadení sil pozitivního
stavu přes devátou dimenzi, skrze určité časoprostorové uzly, se všemi druhy
souvztažnostních prostředků. ‚Zahojení smrtelné rány‘ značí též obnovení jejich
schopnosti cestovat v čase a prostoru, avšak nikoliv do minulosti. Cesty do minula
jimi nebudou obnoveny. Po dokončení těchto příprav a když pocítí, že jsou hotovi
podniknout tuto invazi, provede Božská prozřetelnost Pána Ježíše Krista malinkou,
žádnými prostředky nevypátratelnou chybičku v jejich výpočtech pro vstup do
devátého rozměru. Při pokusu pseudotvůrců a jejich armády nadlidí vejít do deváté
dimenze a vynořit se znovu v pozitivním stavu stvoření ta chyba způsobí, že budou
vychýleni do limba - místa a stavu vně dvanáctidimenzionální struktury
zfabrikovaného časoprostoru. A co se budou zdržovat v tom limbu, bude nad nimi
vyhlášen soud.“
„Nacházet se v limbu znamená pro pseudotvůrce plnou ztrátu veškeré moci i jejich
zvláštních schopností. Ale znamená to taky naprosto neutrální stav, bez jakéhokoliv
vlivu stavu pozitivního či negativního. Značí to rovněž úplné odkrytí veškerých
vzpomínek na dobrovolnost postoje aktivátorů negativního stavu i všechna zobrazení
důsledků, následků a výsledků negativního stavu. Najednou každý pozná pravou
skutečnost původu negativního stavu i důvod, proč mu bylo dovoleno, aby vládl
v tomto časovém cyklu. S tímto důležitým vědomím bude každému v negativním stavu
prezentována nová volba - přejít do pozitivního stavu, podstoupit proces duchovní
transformace v Nové škole, anebo, nebude-li někdo s konverzí souhlasit - odejmutí
životní energie z jejich myslí, kdy se stanou součástí limba - nicoty, stanou se ničím.“
„Tímto aktem bude negativní stav natrvalo a navěky zrušen a veškeré poučení o jeho
povaze se završí. A takto se splní slib Pána Ježíše Krista, daný ve chvíli stvoření
základů jsoucna a bytí. Tímto aktem bude dovršena a ukončena poslední fáze Druhého
příchodu Pána Ježíše Krista. Jeho/Její slova ‚Učiněno jest!‘ (Zjevení 21:6) stanou se
skutečností. Ale toto je jeden z mnoha možných scénářů pro to, jak se všechno bude
dít. Avšak který způsob bude použit, bude záležet na mnohých složitých činitelích, o
nichž nelze nic zjevit z bezpečnostních důvodů až do doby jejich uskutečnění."
„Na závěr této kapitoly nechť jsou odhaleny ještě další důvody pro návrat
pseudotvůrců.“
„1. Existuje určitý duchovní princip ve jsoucnu a bytí, který řídí tento průběh událostí.
Tato zásada stanoví:“
„Je-li něco jednou započato v nějakém místě, stavu a podmínkách,
pak postupuje ke svému projevení se na všech úrovních vědomí
v jsoucnu a bytí, dokud nezavrší celý kruh a neskončí ve stejném
místě, stavu i podmínkách, kde bylo započato.“
„Jak víte, může se vesmír pojímat jako něco kulatého. Vše v něm se pohybuje
v kruhovitých smyčkách.“
„Negativní stav byl spuštěn pseudotvůrci na planetě Zemi-Nule. A proto musí jeho
konec nastat také na planetě Nula zároveň s návratem pseudotvůrců. Je
nepředstavitelné, aby bylo možno zcela odhalit škaredou tvář negativního stavu a
poučit se o jeho pravé povaze bez zcela otevřené účasti těch, kdo jej vyvolali. Jejich
předešlá účast byla ze zcela odlišné pozice - jako vyvolávajícího činitele, nikoliv jako
činitele zobrazujícího. Nyní tedy mají ukončit negativní stav z pozice zobrazování.
Nikdo neví, ani zdaleka si nemůže představit, jak vypadá život v negativním stavu bez
zjevné přítomnosti těch, kdo jej aktivovali.“
„Jak víte, pseudotvůrci po aktivaci negativního stavu odešli z planety Nula a zabydlili
se v peklech, které vytvořili a založili. Takže se přímo nikdy nezúčastnili zobrazující
fáze jeho aktivace. Jejich účast byla nepřímá přes agenty, nestvůry, démony, ďábly a
satanáše, kteří byli jimi zfabrikováni pro tento účel. Ve skutečnosti lze považovat tento
akt aktivace negativního stavu za první příchod pseudotvůrců. Povšimněte si zde,
prosím, paralely mezi Prvním příchodem Ježíše Krista a prvním příchodem
pseudotvůrců a mezi Druhým příchodem Pána Ježíše Krista a druhým příchodem
pseudotvůrců. Jedno předchází druhé. Takže nejdříve došlo k prvnímu příchodu
pseudotvůrců, kdy aktivovali negativní stav a pak se usadili v duchovním světě. Toto
skončilo na začátku Prvního příchodu Ježíše Krista, kdy byl učiněn konec jejich
prvního příchodu tím, že byli uvězněni a odloučeni od ostatních oblastí stvoření a zóny
vymístění. První příchod Ježíše Krista započal získáním tělesné formy, vytvořené
z genetického materiálu pseudotvůrců a zóny vymístění, a skončil totální fúzí a
hybridizací toho těla s povšechností Přirozenosti Nejvyššího. Tehdy se Nejvyšší stal
doopravdy Pánem Ježíšem Kristem. Tímto aktem dal se do pohybu Druhý příchod
Pána Ježíše Krista. Mezi tím se projevovaly, osvětlovaly, uskutečňovaly a
zpřítomňovaly důsledky, následky a výsledky prvního příchodu pseudotvůrců a
Prvního příchodu Ježíše Krista.“
„Mějte na mysli důležitý fakt, že oba - jak první příchod pseudotvůrců, tak i První
příchod Ježíše Krista - se udály na planetě Nula v poněkud obráceném směru.
Negativní stav je vyvolán na planetě Země, v krajně zevním stupni fyzického vesmíru
stvoření a šíří se dovnitř směrem k duchovnímu stupni stvoření. Objevení se
pseudotvůrců v duchovním světě znamenalo fakticky jejich první příchod. Na druhé
straně, konal se První příchod Ježíše Krista zvnitřku směrem k zevnějšku: Božský
element byl oddělen od Absolutní zevní mysli Nejvyššího, prodělal fúzi s elementy
Marie a Josefa, vložen do Mariina lůna a fyzicky se narodil jako zvláštní kříženec.
Objevení se Ježíše Krista na planetě Nula započalo Jeho/Její První příchod.“
„Jak negativní stav skončil pobyt v doméně pozitivního stavu založením předsunutých
stanovišť pseudotvůrců v nebesích, tak pozitivní stav v podobě Ježíše Krista skončil
v doméně negativního stavu v tom místě, kde se může prožívat plnost jeho vyjádření i
vlivu - a to je vaše planeta, planeta Nula. V důsledku povahy výše formulovaných
duchovních principů nemůže dojít k Druhému příchodu Pána Ježíše Krista dříve, než
se udá druhý příchod pseudotvůrců. V tomto ohledu je správná domněnka Pavlova,
formulovaná ve druhé epištole k Tesalonickým v kapitole 2 ve verši 3. Citujme:
‚žádným způsobem se nedejte od nikoho oklamat, neboť ten Den nepřijde, dokud
nedojde nejprve k odpadnutí a neobjeví se člověk hříchu, syn zatracení...‘ “
„Je samozřejmé, že Pavel ani nikdo jiný neměl zdání o existenci pseudotvůrců nebo o
tom, kdo je ‚člověk hříchu‘ či ‚syn zatracení‘. Jak všichni ostatní, tak i Pavel měl za to,
že je to jedna osoba, syn Ďábla, kdo je jen jinou osobou; podobně jak Ježíš Kristus,
kdo je Synem Božím, je též jinou osobou. Jinými slovy, je to osoba, kterou křesťané
nazývají Antikristem. A nyní budiž řečeno, že druhý příchod pseudotvůrců a Druhý
příchod Pána Ježíše Krista se udá opět v obráceném směru. Tentokrát to bude dvojí
zpětné obrácení. Zatímco při svém prvním příchodu zahájili pseudotvůrci cestu
v nejzevnějším stupni a skončili v duchovním světě, při druhém příchodu vykročí ze
svého vlastního pseudoduchovního světa, z nejnižšího stupně (pro ně nejniternějšího)
a skončí na planetě Nula, obklopené všemi úrovněmi, stupni a oblastmi zóny
vymístění, od jejího nejvnitřnějšího (nejnižšího) až do toho nejzevnějšího - přírodního
stupně zóny vymístění - planety Nula. Naproti tomu započne Druhý příchod Pána
Ježíše Krista ne na planetě Nula, jak to bylo při prvním příchodu, nýbrž v tom
nejniternějším stvoření, v duchovním světě, odkud bude postupovat krok za krokem,
přes všechny úrovně, stupně a oblasti stvoření a skončí na planetě Nula v těle, ve
fyzickém těle Pána Ježíše Krista. Pomocí těchto procedur se mohou všechny úrovně
stvoření plně podílet na tomto dění.“
„Tvrzení o tom, že Druhý příchod Pána Ježíše Krista skončí na vaší planetě v těle, ve
fyzickém těle, přesně tak, jak tomu bylo při odchodu Ježíše Krista z vaší planety, ti
přijde jako velké překvapení, Petře, a všem tvým dětem, se kterými sdílíš toto zjevení.
Jak známo, Swedenborg i ty jste měli za to, že Druhý příchod Pána Ježíše Krista je
událostí čistě duchovní, bez hmotného projevu, tak, jak první příchod byl čistě
fyzickou událostí. Swedenborgův i tvůj problém, Petře, byl v tom, že jste si vyložili
Druhý příchod Pána Ježíše Krista ze stanoviska jeho počáteční fáze. V té fázi byl
vskutku duchovní událostí bez jakékoliv fyzické či literní manifestace. Tuto událost
jste vnímali z hlediska ukončenosti, mysleli jste, že existuje jen jedna fáze Druhého
příchodu. Toto je případ omezeného literárního způsobu myšlení. Je to porušením
výše formulovaného duchovního principu: cokoliv se začne v jednom stupni, místě,
stavu, musí tam též skončit. Jinak by to nemělo žádný smysl ani význam. Bylo by to
nedokončené podnikání.“
„Ovšem doslovný popis Druhého příchodu Pána Ježíše Krista v Biblí Svaté nemá
žádný reálný význam. Symbolika, použitá v jeho vylíčení, přestavuje to, co se děje
s lidskou myslí ve chvíli Druhého příchodu. Závažnost těchto událostí je nesmírná a
nevypočitatelná dle žádných měřítek.“
„Druhý příchod pseudotvůrců umožňuje negativnímu stavu dostat se do pozice jeho
úplného odhalení v procesu jeho vítězství na planetě Nula. Takže musí skončit na
planetě Nula. Druhý příchod Pána Ježíše Krista umožňuje úplnou eliminaci a naprosté
zrušení negativního stavu, proto také musí skončit na planetě Nula. Není jiné cesty.“
„2. Není možné úplné odhalení negativního stavu, ani plná znalost jeho pravé povahy,
aniž by se poznal a zažil na vlastní zkušenosti jeho zdroj. Od začátku druhého
historického údobí na vaší planetě, jež začalo objevením se jeskynních lidí (lidských
tvorů), bylo lidstvo souženo mučivou nejistotou v otázce, proč negativní stav existuje,
jaký má účel a jak povstal. „Četné pokusy odpovědět na tyto otázky nedotkly se ani
povrchu pravdy o těchto záležitostech. Trvalo to až do chvíle napsání knihy Základy
lidské duchovnosti, kdy se začaly dostávat odpovědi na zmíněné otázky“.“
„Avšak nelze dát na tyto otázky plné, vyčerpávající a naprosto uspokojující odpovědi,
dokud nedojde k přímé účasti pravého zdroje negativního stavu v tom, co rozpoutal
v tomto časovém cyklu. Vzhledem k tomu, že planeta Nula byla určena k této
konkrétní, celé a vyčerpávající odpovědi, musí se tomu zdroji, pseudotvůrcům, dovolit,
aby se vrátili, aby tak každý mohl na vlastní oči vidět a poučit se, proč a jak se vše
přihodilo. Jen pseudotvůrci mohou poskytnout vyčerpávající odpovědi na tyto otázky.
Odpověď z jiného pramene, dokonce i přímo od Pána Ježíše Krista, by byla
neuspokojivá, protože On/Ona ani kdokoliv jiný není původcem či zdrojem negativního
stavu. Potvrzovat platnost se musí a je možno jen ze samotného pravého pramene.
Toto je duchovně-vědecký princip jakéhokoliv předpokladu.“
„Je tedy návrat pseudotvůrců nezbytnou podmínkou pro eliminaci negativního stavu,
jelikož je prameništěm odpovědí na všechny otázky tak životně důležité pro
multiversální duchovní poučení. Jen pseudotvůrci mají ty nejobsažnější odpovědi. Že
se pseudotvůrci musí vrátit na vaši planetu, je zřejmým faktem, vezme-li se v úvahu
postavení vaší planety, které zaujímá v hierarchii duchovní organizace. Žádné jiné
místo neposkytuje nutné prostředky pro takové specifické, konkrétní, zkušenostní
poskytování odpovědí a poučení.“
„3. Náležité a hodnotné porovnání plnosti přirozenosti pozitivního stavu s plností
povahy stavu negativního může nastat jenom z průzkumu zdrojů obou stavů a
vyplývajících z nich důsledků, následků a výsledků. Předpokládá se, že pramenem
pozitivního stavu je Bůh. A zdrojem stavu negativního má být ďábel a satan. Avšak, ač
každý ví, že zdrojem pozitivního stavu je Bůh, nikdo přesně neví, kdo je ďábel a
satanáš. Má se falešně za to, že existoval jakýsi archanděl se svými anděli, jenž se
rozhodl stát se bohem, a který proto byl shozen z nebe do vnějších temnot. Vnější tma
je ovšem zóna vymístění. Tento nehodný a vzbouřenecký archanděl se stal ďáblem a
satanem. Ani se neví, jaký je rozdíl mezi ďáblem a satanem. Ve zjevení Ježíše Krista
v kapitole 12 ve verši 9 je uvedeno: ‚A veliký drak, ten dávný had, zvaný Ďábel a Satan,
který sváděl celý svět, byl vyvržen.‘ V této kapitole drak je nazýván oběma jmény:
Ďáblem i Satanem. Také je nazýván ‚dávným hadem‘. Ve vnitřním smyslu tohoto verše
drak označuje veškerý negativní stav; ‚ten dávný had‘ jsou pseudotvůrci; ‚ďábel‘
představuje všechny druhy zla negativního stavu; ‚satan‘ jsou všechny nepravdy
negativního stavu.“
„V tomto verši se popisuje vypuzení lidské éry a všech předsunutých pozic
negativního stavu z domény stavu pozitivního a z mezisvěta. Ve skutečnosti však
nikdo neví, co je pravou povahou ‚toho dávného hada‘, jak se projevuje, jak došlo
k jeho vzniku, jak se stal negativním a zlým atd.. Jeho původ, jakožto i původ
negativního stavu, byl zahalen do hlubokého tajemství. Naproti tomu ani nikdo
v negativním stavu přesně neví, kdo je Pán Ježíš Kristus. Jak bylo popsáno v druhé
kapitole této knihy, existuje nejméně sedm možných dohadů o Jeho/Její přirozenosti.
Většina lidských bytostí a tvorů v peklech se domnívá, že Ježíš Kristus je buď Synem
Božím, nebo jakýmsi osvíceným člověkem, anebo někým, kdo nikdy neexistoval, ale
byl vymyšlen lidmi pro sebeklam i pro oklamávání jiných. Většina taky se domnívá, že
ďábel a satan je padlým andělem, či že byl původně bratrem Ježíše Krista - jak tomu
na příklad věří Mormoni - který se rozzuřil, když se dozvěděl, že Bůh dal přednost
Ježíši pro funkci Spasitele. Spasitele od čeho? Nebyl-li žádný negativní stav, pak od
čeho bylo nutno něco spasit?“
„Tak tedy ‚bratr‘ Ježíše Krista, nazvaný Lucifer, stal se žárlivým a závistivým, i vzbouřil
se proti Bohu-Otci. Toto je bláznivé uvažování plné rozporů. Pocity žárlivosti a závisti
jsou negativními city. Pocházejí z negativního stavu. Prožíval-li je Lucifer, syn Boha,
pak tyto city vycházely z Boha. Odkud by jinak vycházely? Vždyť tehdy ještě
neexistoval nějaký negativní stav. Protože každý pocit musí mít svůj zdroj, jediným
pramenem těch pocitů musel mít Bůh. Takže podle tohoto bláhového pojímání, Bůh je
aktivátorem negativního stavu.“
„Tento bláznivý uzávěr nepřinesl nic než více zmatenosti. Fakticky tedy nikdo
v negativním stavu nemá správnou představu a ponětí o pravé povaze jak pozitivního,
tak i negativního stavu. Tím, že účastníci negativního stavu nemají náležité představy
o těchto životně závažných věcech, nemají možnost úplně odhalit pravou podstatu
negativního stavu. Plné odhalení je možné jenom z pozice správných představ o tom,
co je ta přirozenost. Jenom pseudotvůrci mají takové představy. Proto jen oni mohou
zobrazit a projevit plně pravou přirozenost negativního stavu. Toto je účelem jejich
druhého příchodu.“
„Když toto vše se osvětlí, pak dojde k poslední fázi Druhého příchodu Pána Ježíše
Krista. V této fázi budou moci členové negativního stavu poprvé poznat, kdo je Pán
Ježíš Kristus a co je pravou přirozeností pozitivního stavu, v porovnání se stavem
negativním v jeho plně vítězném rozpoložení na vaší planetě. Takové porovnávání je
základem pro plnost duchovního poučení ohledně přirozenosti negativního stavu,
jakožto i stavu pozitivního.“
„Jde zde o velké duchovní tajemství. Členové pozitivního stavu nemohou plně poznat
a prožít přirozenost pozitivního stavu, dokud nebude odhalena povaha negativního
stavu ve své plnosti a dokud nedojde k poslední fázi Druhého příchodu Pána Ježíše
Krista na vaší planetě. Toto může být dokonáno, jenom když na scénu vstoupí
pseudotvůrci.“
„4. Aby se docílilo všeho toho, co bylo výše vylíčeno, musí být rekapitulován proces
aktivace negativního stavu. Nikdo přesně neví, jak byl negativní stav ve skutečnosti
konkrétně aktivován. Nové zjevení poskytuje o této záležitosti jenom teoretické údaje.
Nemůže předložit jasné, živé zobrazení. Takové ilustrování potřebují zvláště členové
negativního stavu pro své konečné spasení. Nicméně, též mnoho členů pozitivního
stavu o tom nic neví. Zdroj poznání se najde jen v historických záznamech, ukrytých
v univerzalitě povšechnosti, k níž byl až do nedávna uzavřen přístup. Jen Pán Ježíš
Kristus a pseudotvůrci vědí přesně, jak byl negativní stav aktivován. Pán Ježíš Kristus
však nemůže, jsa absolutně pozitivním, zobrazovat ten proces živým příkladem na
členech pozitivního stavu. Proto dojde k návratu pseudotvůrců a jim bude povoleno
zobrazit ten proces od A do Z, použito vašeho rčení.“
„Co se zde bude dít, je to, že pseudotvůrci obnoví své experimentování, čímž budou
moci zobrazit na živých příkladech proces aktivace negativního stavu. Tedy každý
obdrží odpověď v konkrétním vyobrazení na otázku, jak byl aktivován negativní stav.
Bez odpovědi na tuto otázku negativní stav by nemohl být deaktivován a zrušen. Byl
by stále motivován k tomu, aby déle trval ve svém jsoucnu i bytí, a to tak dlouho, až by
to ‚jak‘ dostalo svou odpověď.“
„5. Pán Ježíš Kristus má Své osobní, soukromé a intimní důvody, proč se chce
s pseudotvůrci setkat tváří v tvář, což je známo jenom Jemu/Jí. Tyto důvody nemožno
zjevit, pokud nedojde k tomuto setkání.“
„Během prvního setkání, kdy pseudotvůrci byli uvězněni, působil Ježíš Kristus ještě
z pozice relativní separace od Nejvyššího. Jeden z tajemných důvodů, proč Nejvyšší
potřeboval fyzické tělo Ježíše Krista, bylo to, že předvídal jeho nutnost pro konečné,
osudně nejzávažnější setkání. Toto poslední setkání bude z pozice sjednocení, z Nové
přirozenosti Pána Ježíše Krista jako jednoty všech elementů, včetně prvků vzatých ze
zóny vymístění a planety Nula, elementů, jež byly totiž původně zfabrikovány
pseudotvůrci. Toto je to největší tajemství. K poslednímu setkání musí dojít v plnosti
všech stavů a podmínek a na místě, kde negativní stav byl původně vyvolán. Duchovní
válka skončí na vaší planetě, neboť také začala na vaší planetě. Pseudotvůrci ji
zahájili, jsou to oni, co ji také musí ukončit plnou porážkou. Jeden aspekt tohoto
největšího tajemství je, že pseudotvůrci budou poraženi z pozice svých vlastních
fabrikací. Toto je naznačeno ve vnitřním smyslu Zjevení Ježíše Krista (Apokalypsy),
kapitola 17, verše 16 a 17:“
„ ‚A těch deset rohů, které jste viděli na tom dravci, bude nenávidět
nevěstku, zpustoší ji a obnaží, bude jíst její tělo a spálí ji ohněm.‘ “
„ ‚Neboť Bůh jim vložil do srdce, aby splnili jeho záměr, být jedné
mysli a odevzdat dravci své království, dokud se slova Boží nevyplní.‘ “
„Ale je také tajemným faktem, že Pán Ježíš Kristus obsahuje v Sobě plnost
přirozenosti zóny vymístění a planety Nula, po provedení hybridizace a divinizace
lidského těla, získaného během přebývání na vaší planetě. Jde zde o to, aby se
prokázalo před tváří pseudotvůrců a všech nacházejících se v negativním stavu i jinde
po celém stvoření, že je zcela možné mít takový druh těla, jež bylo původně vytvořeno
z idejí pouhého zla a samých nepravd, - a přece být zcela a absolutně pozitivním bez
jakéhokoliv bažení či toužení po zlu a nepravdách. Pseudotvůrci totiž chvástavě
prohlašovali, že nikdo nemůže být docela pozitivní a dobrý, když má takové tělo.
Znovu je třeba připomenout, že zde spočívá to největší tajemství. Protože toto tělo
povstalo z prvků vaší planety, bude to vaše planeta, kde se tento fakt obrazně prokáže
před tváří pseudotvůrců. V tomto aktu je obsažena i možnost spasení pro samé
pseudotvůrce - což je jiné veliké tajemství. Tímto konečným aktem bude ukončen
časový cyklus, v němž došlo k odehrání se všech těchto mystérií, a dojde pak
k zahájení konečné fáze Posledního soudu (viz následující kapitolu).“
„Po tomto aktu a po dokončení Posledního soudu vejde do jsoucna a bytí nový cyklus
času, jenž se nazývá Nové nebe a Nová Země.“
„Ten/ta, co má uši, ať slyší a naslouchá tomu, co Pán Ježíš Kristus zjevuje k této
kapitole.“
Zdroj: NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA