|
Dne 24. ledna 1988 v 9:10 v neděli ráno bylo ke mně slovo Pána Ježíše Krista, řkoucí:
„Nejdůležitější duchovní věcí v jsoucnu a bytí je náležité chápání a přijetí pravé
přirozenosti Pána Ježíše Krista. Na správnosti tohoto chápání a přijetí závisí život
veškerého stvoření a všech jeho obyvatel.“
„Přespříliš mnoho zmatku existuje v této věci. Možno to zahrnout do následujících
otázek:“
„1. Je Pán Ježíš Kristus pravým
a jediným Bohem, Jedním
Nedělitelným, Nejvyšším, který obsahuje všechna známá jména, jimiž
Ho/Ji nazývají lidé po celém Stvoření?“
„2. Je Pán Ježíš Kristus jenom vnější formou, kterou Pán Bůh Nejvyšší
použil pro Svou manifestaci před vlastním stvořením? Jsou Pán Ježíš
Kristus a Pán Nejvyšší zřetelně rozdílné entity?“
„3. Je Pán Ježíš Kristus jednorozeným Synem Božím, který byl Bohem
Nejvyšším stvořen přímo pro specifický účel, aby se stal Spasitelem
stvoření od negativního stavu zla a nepravd a jemuž bylo přivlastněno
Božství či Božskost skrze fakt, že byl jediným Synem Božím?“
„4. Je Pán Ježíš Kristus jeden z mnoha synů Božích, který jako zvláštní
posel či avatar Boha Nejvyššího přináší do lidských myslí tu pravou
skutečnost duchovních zásad?“
„5. Je Pán Ježíš Kristus pouze historickou osobou, která se svého
času objevila na planetě Nula a stala se osvícenou pomocí pravých
duchovních principů, které stávajíce se Kristovým vědomím, poslušně
sdílel ostatek Jeho společnosti?“
„6. Je Pán Ježíš Kristus mocným duchem, který byl schopen se
zhmotnit na vaší planetě v těle Ježíše, aniž vskutku musel prožít tělesný
porod?“
„7. Je Pán Ježíš Kristus vymyšlenou osobou, jež ve skutečnosti nikdy
neexistovala, ale byla podvodně vytvořena hrstkou zoufalých Židů,
kteří nutně potřebovali nějaký mýtus a legendu pro docílení většího
pochopení u ostatního lidu?“
„Počáteční tři otázky mají ohromný význam a vztahují se přímo k předmětu Nového
zjevení. Poslední čtyři otázky byly vytvořeny v pekle, a to proto, aby v lidských
myslích bylo zaseto všemožné pochybování o pravé podstatě Pána Ježíše Krista, a tím
aby se nadále udržovalo porobení negativním stavem. Pekla až příliš dobře vědí, že na
správném chápání a přijetí pravé podstaty Pána Ježíše Krista závisí pozice a umístění
všech ve stvoření. Čím více lidí pochybuje nebo rovnou zamítá zprávu o pravé povaze
Pána Ježíše Krista, tím jich více volí peklo, čímž se negativní stav stává mocnějším.“
„Aby se lidé udržovali ve stále větší temnotě, zmatku a zfalšování tohoto předmětu,
vynořilo se na vaší planetě - jako sami můžete dosvědčit - mnoho přenosů z
duchovního světa prostřednictvím tak zvaných sdělovatelů, kteří prohlašují, že jsou
„Kristus“, nebo „Ježíš“, ba i „Pán“, nebo „Bůh“, či „Set“, archanděl Michael, či
archanděl Gabriel, nebo používají mnohá jiná, pradávná i ne tak dávná jména, vzatá jak
z východní, tak i ze západní kultury. Všichni zpracovávají otázku přirozenosti Pána
Ježíše Krista. Výsledky, které nabízejí, jsou v duchu posledních čtyř otázek a částečně
- v některých případech - v duchu otázky třetí. Všichni tvrdí a doznávají, že co říkají, je
pravda, a že přicházejí od Boha, nebo jsou Bohem.“
„Nyní se pravým Pánem Ježíšem Kristem zjevuje a prohlašuje, že všechny tyto zprávy
přicházejí z negativního stavu. Hovoří nepravdy a překrouceniny produkované ve
jménu Pána Ježíše Krista, nebo jakéhokoliv jiného, které užívají. Nikdo z nich nebyl
poslán Pánem Ježíšem Kristem a všichni jsou samozvanými falešnými proroky.
Používají mnohé prvky skutečných duchovních pravd, ukradených z Nového zjevení,
přikrášlených četnými nepravdami s tím, aby se lid udržel v duchovní tmě,
zaslepenosti a otroctví negativního stavu, zvláště pak aby se zabraňovalo v chápání a
přijetí pravé podstaty Pána Ježíše Krista.“
„Je třeba vzít v úvahu, že taktika a metody negativního stavu se podstatně pozměnily.
Není již populární pro agenty negativního stavu ukazovat se lidem s ošklivým,
výhrůžně, umíněně a krutě vypadajícím obličejem. Takovou tvář by nikdo neuvítal. Ač
je ještě mnoho démonů, jež se vtělilo na vaší planetě s takovou tváří, hlavním trendem
v přítomné době je přicházet k lidem s velmi hezkou, nezáludnou, přitažlivou až
krásnou tváří, jež vyjadřuje největší laskavost, pronáší slova a vykonává skutky lásky
a moudrosti. Jsou takto velmi přesvědčiví a to je činí snáze přijatelnými jako
přicházející z pozitivního stavu. Tyto přítomné úskočné a podvodné taktiky
negativního stavu jsou Pánem Ježíšem Kristem povoleny za dvojím účelem:“
„1. Plně projevit pravou povahu negativního stavu jako příklad a
poučení pro veškeré Stvoření o tom, co se nemá volit.“
„2.Vyzkoušet a rozlišit agenty a následovníky pozitivního stavu od
agentů a otroků negativního stavu.“
„Toto je pro vás varováním, abyste neposlouchali, nesledovali žádného z nich,
nenavštěvovali žádnou z jejich činností, ani bohoslužby, shromáždění, pracovní
schůzky či cokoliv z toho, čeho tam tolik máte, poněvadž jsou nesmírně jedovaté,
schopné uvrhnout do nebezpečí váš duchovní blahobyt a také zastřít a utlumit hlas
vaší duchovní intuice.“
„Aby se získalo náležité chápání pravé přirozenosti Pána Ježíše Krista, je nutno vzít v
úvahu první tři otázky:“
„1. Je Pán Ježíš Kristus pravým Bohem a jiného Boha není?“
„2. Je Pán Ježíš Kristus entitou, použitou
Nejvyšším ke Své
manifestaci před lidmi?“
„3. Je Pán Ježíš Kristus jednorozeným Synem Božím, který má Svou
vlastní Božskost, avšak liší se od pravého Boha Nejvyššího?“
„Ostatní čtyři otázky nemají žádný význam ani platnost. Jsou úplně falešné.“
„Abychom náležitě odpověděli na tyto otázky, je nutno jít zpět do doby fyzického
narození Ježíše Krista na vaší planetě.“
„V knize „Základy lidské duchovnosti“, v první to porci Nového zjevení po
Swedenborgovi, se na stránkách 170 - 171 naznačuje, že v průběhu fyzického narození
Ježíše Krista byly použity pro přípravu hmotného těla Ježíše Krista dva prvky: jeden z
Marie, druhý z Josefa.“
„Zakládajíce na tomto sdělení, někteří nemoudří jedinci, kteří četli tuto knihu,
nesprávně usoudili, že zprostředkovatel přenosu popřel neposkvrněné početí a
zrození Pána Ježíše Krista. Myslí, že došlo k pohlavnímu styku mezi Josefem a Marií a
že Nejvyšší použil to tělo pro vložení do něj Své Duševnosti, čímž je zbožštil. Něco tak
pošetilého v té knize napsáno nebylo! Avšak duchovní podmínky v té době, kdy kniha
byla psána, byly takové, že nebylo dovoleno, aby se tajemný proces fyzického
narození Pána Ježíše Krista plně odhalil.“
„Nyní však nastal příznivý okamžik pro toto „Nové zjevení“. A ačkoliv je nesmírně
obtížné, ba téměř nemožné popsat v lidských pojmech samotný proces, přesto může
být něco světla promítnuto na tuto nejdůležitější událost v dějinách stvoření.“
„Proces přírodního zrození Pána Ježíše Krista byl vykonán podle principu křížení.
Tento princip spočívá v tom, že splynutím dvou či více zcela odlišných elementů dojde
ke vzniku zcela odlišného prvku, jaký se dosud nevyskytoval ve jsoucnu ani v bytí.„
„V případě Pána Ježíše Krista byly použity tři elementy. Jeden z Boha Nejvyššího,
jeden z Marie a jeden z Josefa.“
„Než budeme pokračovat, je nutno vědět, že stvoření jakékoliv formy života vyžaduje
tři počáteční stavební kameny: jeden ženský, jeden mužský a jeden - sjednocující
katalyzátor. Schází-li z nich jeden, pak dochází ke spontánnímu potratu nebo mrtvému
narození. Na vaší planetě, planetě Nula, sjednocující katalyzátor je vždy duchovní
povahy (opravdově ryzí, v případě narození pozitivní entity, nebo ukradený a zvrácený
- v případě zrodu entity negativní). Femininní a maskulinní principy jsou vždy takové
povahy, jaké je jejich okolní prostředí, přiměřené poměrům na vaší planetě.“
„Z elementů duchovních je vybudována duchovní čili nejniternější mysl každé entity; z
femininního prvku je sestavena vnitřní mysl čili duševnost neboli duše entity; z
maskulinního prvku je vybudována vnější čili vědomá mysl. Fyzické tělo je sestrojeno
z kombinace všech těchto tří elementů s prvky prostředí. Čili jinými slovy: duchovní
element tvoří ducha jakékoliv entity, femininní prvek je její duší a maskulinní prvek je
formou jejího vyjádření, ovlivnitelnosti a chování.“
„Duchovní prvek je obvykle výsledkem duchovního zrození ideje pocházející buď z
pozitivního, či negativního stavu. Následně je tato idea současně dána dvojici manželů
či milenců na vaší planetě, čehož výsledkem je fyzický zrod nové lidské bytosti. Avšak
v případě Pána Ježíše Krista situace byla výjimečně jiná. Za prvé: Především nedošlo
k žádnému pohlavnímu styku mezi Josefem a Marií. Doslovný smysl v Bibli Svaté je
správný, když se předpokládá, že Marie byla pannou v době početí. Za druhé: Ve
chvíli, kdy Josef spal, vyňal Nejvyšší z něho nejvhodnější prvek a fúzí jej spojil s
nejvhodnějším prvkem, vzatým z Marie. V tomto zvláštním případě nebyla použita
duchovní katalyzující idea pro oživení následku této fúze, jak to je v případě vývoje
lidského plodu. Jak víte, duchovní idea - katalyzátor je nutná pro uvedení jedinečného
života do tohoto plodu, to proto, že jakýkoliv život vůbec přichází z duchovního stavu.
Žádný život není možný bez duchovní ideje, působící jako katalyzátor oživení nově
narozené lidské bytosti. Neexistoval, neexistuje ani nebude existovat žádný jiný zdroj
života.“
„V případě Pána Ježíše Krista vstoupily na scénu docela nové prvky, které se použily
pro fúzi s předchozími fúzí spojenými elementy z Marie a Josefa. Nejvyšší Bůh vzal ze
Sebe - ze Své Absolutní mysli - nejvhodnější prvek a pomocí fúze jej sloučil s prvky
Marie a Josefa. Toto je proces křížení. Jako výsledek tohoto procesu objevila se
docela nová životní forma, jež dosud nikdy nebyla vytvořena, ani na věky znovu
nebude vytvořena. Tím, že bylo použito Absolutního Božského prvku, který byl přidán
a spojil se s prvky pocházejícími z Marie a z Josefa, byl hybrid, vytvořený takovou fúzí
a kombinací, pojmenován Synem Božím. A to je důvod, proč Gabriel řekl Marii:“
„Sestoupil na tebe Duch svatý a moc Nejvyššího tě zastíní; proto i
Ono Svaté, které se narodí, se bude nazývat Syn Boží.“ (Evangelium
dle Lukáše 1:35).“
„Velkým nevysvětlitelným tajemstvím je zde proces oddělení jednoho Absolutně
Božského prvku Boha Nejvyššího z celistvosti Jeho/Jejího Absolutního jsoucna a bytí
a křížení se smrtelnými relativními prvky dvou lidských bytostí, těl, jejichž vzor byl
vykonstruován takzvanými pseudotvůrci (pojem pseudotvůrců se vysvětluje v
dřívějších knihách Nového zjevení zprostředkovatele tohoto přenosu a bude se znovu
zpracovávat později v průběhu přenosu tohoto úseku Nového zjevení).“
„Jak bylo řečeno výše, toto se nikdy dříve nestalo a nikdy se nestane. Proto bylo
narození Pána Ježíše Krista jedinečnou jednorázovou událostí, takže žádný avatar,
žádná jiná lidská bytost či jakákoliv vědomě cítící entita, prorok či posel Boží, ať je to
cokoliv nebo kdokoliv, se nezrodilo a nezrodí v podobném procesu. Pak nárok na
božskost v případě takových osob, jako byli Buddha, Krišna a jiní dávní avatarové, je
úplně falešný a vůbec neoprávněný. Bůh Nejvyšší v nich přítomen byl, ale oni nebyli
bohové a nijaká přímá božskost jim nebyla udělena, ani v nich nespočívala.“
„Tato situace vysvětluje možnost otázky číslo tři, jak byla formulována na začátku této
kapitoly: Je Pán Ježíš Kristus jednorozeným Synem Božím? Cokoliv je oddělené nebo
vzaté přímo z Boha a zkřížené s tím, co pocházelo ze dvou lidských bytostí, se nazývá
Synem Božím, neboť to v sobě nese Absolutní Božství v přímé fúzi (nejen jako princip
duchovní přítomnosti ideje-katalyzátoru, v němž je Nejvyšší vždy přítomen jako život).
Je nutno, abychom si zapamatovali jeden důležitý duchovní princip: Bůh Nejvyšší je
přítomen ve Své celistvosti, ve Své plnosti v každém Svém Absolutním prvku, který
obsahuje Jeho/Její Absolutní jsoucno a bytí. Byl tedy přítomen prostřednictvím tohoto
Prvku v Ježíši Kristu od samého okamžiku početí.“
„Druhým tajemstvím tohoto procesu křížení je rozdělení obsahu těchto tří elementů, z
nichž toto Božství v lidský formě sestávalo. V případy obvyklého narození lidských
tvorů dochází k následující distribuci: z maskulinního prvku otce je vytvořena vnější
forma a vědomá vnější mysl a nevědomé procesy vnější mysli se všemi jejími atributy.
Z femininního prvku matky je vytvořena vnitřní mysl a její duševnost se všemi svými
atributy. Duchovní idea-katalyzátor používá všechny tyto atributy a vytváří specifickou
duši, k níž přidělí jedinečného ducha ve formě „Nejniternější“ - Duchovní mysli.“
„V případě narození Pána Ježíše Krista prvním krokem bylo provedení fúze dvou prvků
z Marie a Josefa. Nejvyšší vzal tyto prvky do zvláštního mezisvěta duchů. V tom světě
byly prvky Marie a Josefa podrobeny fúzi způsobem velmi neobvyklým, lidskému
rozumu vůbec nepochopitelným. Po dokončení tohoto procesu fúze byl přidán třetí
prvek, vzatý či oddělený z Nejvyššího, a spojen s již provedenou fúzí dvou předešlých
prvků. Jakmile se toto neobvyklé spojení dokončilo, vložil Nejvyšší jeho výsledek v
lůno Marie, aby se v ní vyvinul ve zvláštní typ zárodku a pak došlo k jeho fyzickému
narození.“
„Musíte chápat, že tato fúze absolutně nemá nic společného s tím, co se děje mezi
mužským spermatem a ženským vajíčkem během otěhotnění. V procesu této fúze byly
odstraněny jak specifická lidská duševnost, tak i lidský duch z těch dvou prvků se
vším, co k nim patřilo. Výsledkem této fúze byla vnější forma a lidské tělo, které ve
svých genech obsahovalo všechny nashromážděné zkušenosti zla a nepravd od
okamžiku aktivace negativního stavu pseudotvůrci s jejich vlastními elementy, které
přidali do svých fabrikací, tak dlouho, dokdy tento druh lidského těla bude existovat
(dokud existuje negativní stav).“
„Všechna zla se nakupila v genech pocházejících z ženského prvku Marie; všechny
nepravdy přišly z genů Josefova mužského prvku. Na druhé straně bylo z Absolutního
prvku Absolutní vnější mysli Nejvyššího vytvořeno, za stavu oddělení se od Něho/Ní,
zvláštní uzpůsobení, k němuž pak byly přidány jiné dva prvky z Nejvyššího a spojeny
do celku, který představuje Ježíš Kristus. Jeden prvek z Absolutní vnitřní mysli
Nejvyššího a jeden z Absolutní duchovní mysli Nejvyššího byly odděleny a
zkombinovány s výše popsaným Hybridem. Z Absolutní vnější mysli byl vytvořen
duch, duše a všechna duševnost Ježíše Krista a vložena do toho těla. Další dva prvky
byly přidány a spojeny do této duševnosti a ducha Ježíše Krista později. (Více o této
další fúzi a jejím tajemství se odhalí v celé této knize.)“
„Tedy absolutně nic lidského nevešlo do přirozenosti Ježíše Krista, do obsahu Jeho
Ducha, Jeho Duše, Duševnosti, ale vše bylo přímo vzato z Boha Nejvyššího. Toto je
závažná odlišnost mezi narozením kohokoli na vaší planetě - bez výjimky a výluky - a
narozením Pána Ježíše Krista. Znovu a zas se tu opakuje, že taková situace se nikdy
dosud nevyskytla a ani k ní na věky věčné znovu nedojde.“
„Ačkoliv proces oddělení Absolutních prvků - zpočátku od Absolutní vnější mysli
Nejvyššího, později pak od Jeho/Její Absolutní duchovní mysli, nemožno vylíčit v
lidských pojmech, ani pochopit omezeným a nevědomým lidským rozumem, přece jen
možno pochopit nutnost tohoto oddělení. Bez odluky tohoto původně jednoho
Absolutního prvku, fúze by byla se všemi Absolutními prvky Nejvyššího. V procesu
takové fúze by se povšechností Absolutního stavu a Absolutního procesu zničily
nejen relativní prvky vzaté z Marie a Josefa, nýbrž veškerá zóna vymístění, celá vaše
planeta a všechna pekla by v okamžení přestala existovat. Nikdo nemůže přežít
takovou Absolutní přítomnost, zvláště ne ti, co žijí ve zlech a nepravdách. V takovém
případě by se inkarnace Pána Ježíše Krista minula cílem a žádné trvalé odstranění
negativního stavu by nebylo dovedeno do konce. Stav oddálení však umožňuje, aby ta
Přítomnost byla dostatečně zmírněna, a tak se zabránilo úplnému setření relativních
prvků i všeho ostatního.“
„Ze stanoviska této odluky, může Pán Ježíš Kristus během přebývání na vaší planetě
být vnímán jako jednorozený Syn Boží. Není divu, že On v tom stavu oddělenosti
mluvil o Bohu, modlil se k Bohu a komunikoval s Bohem jako někdo, kdo je od Něho
oddělen a kdo je zcela odlišnou osobou či entitou. Během Svého pozemského
přebývání byl přesně v té roli. Nicméně, problém s tímto pojímáním pravé přirozenosti
Pána Ježíše Krista spočívá ve skutečnosti, že tento stav se považoval za trvalý. Lidé,
kteří sestavili třetí otázku, uvedenou na začátku této kapitoly, usoudili nesprávně, že to
je tím na věky pravým stavem a rolí Pána Ježíše Krista. Nepřišlo jim na mysl, že stav
odluky je přechodný a dočasný. Vše, co se oddělí od domácí základny, dychtí po
sjednocení se svým domovem. Těmto lidem tudíž unikl nejzákladnější důvod pro tuto
odluku - podrobit negativní stav kontrole Božské prozřetelnosti Pána Ježíše Krista
(což do té doby nebylo), a po vyplnění toho poslání nejen znovu sjednotit se se Svým
původním Zdrojem, ale přinést s Sebou toho jedinečného Hybrida ve vší jeho
celistvosti a včlenit jej v Pána Boha Nejvyššího.“
„Aby však lidské tělo Ježíše Krista, vytvořené z prvků vzatých z Marie a Josefa, bylo
schopné vyplnit toto nanejvýš důležité a životodárné poslání, muselo se stát nejprve
božským, stejně jako bylo učiněno lidským Božské toho Absolutního prvku. Tento
proces byl proveden krůček za krůčkem postupně proto, aby se to tělo nezničilo; byla
odstraněna všechna zla a všechny nepravdy v něm obsažené a na jejich místo - po
provedení jiné fúze - byly dány prvky vyšlé z Absolutní vnitřní mysli: Božské dobro a
Božská pravda a z Absolutní duchovní mysli: Božská láska a Moudrost Nejvyššího.“
„Proces této výměny byl procesem zápasů s pokušením a útoky ze strany všech
pekelných mocností. V průběhu těch bojů, toho pokušení a těch útoků byla odluka
Božství Pána Ježíše Krista nejzřetelněji a nejvýrazněji patrná. Bylo to v okamžicích
těchto bojů a pokušení, kdy mluvil o Svém Bohu Otci jako o odlišné Entitě. Když v
takovém stavu nebyl, prohlašoval, že je se Svým Otcem jednou a touž Osobou.
Jakmile byla z toho těla vyhnána všechna zla a všechny nepravdy a nahradily se všemi
atributy těch dvou přidaných prvků, pocházejících z Absolutní vnitřní mysli i z
Absolutní duchovní mysli Nejvyššího, po posledním pokušení na kříži a v procesu
vzkříšení, bylo lidské tělo Ježíše Krista učiněno Božským a věčně nesmrtelným,
podléhajícím jen duchovním zákonům a nezničitelné na věčnost.“
„Třetím závažným tajemstvím v tomto procesu je tajemství znovusjednocení těch
původních Absolutních Prvků Pána Boha Nejvyššího s jejich původním pramenem s
vpojením toho hmotného těla, nyní zbožštělého, do Božství Nejvyššího.“
„Nebyly žádné problémy se sjednocením Původních prvků s jejich Původním zdrojem,
neboť tam přirozeně patřily. Problém byl s fyzickým tělem. Ač bylo výše uvedeným
pochodem učiněno Božským, přece jen bylo vytvořeno z prvků časových a
prostorových a zóny vymístění. S ohledem na tento fakt, sjednocení a včlenění toho
těla v celek Božství musí mít čas a místo a podrobovat se zákonům, které ovládají
časoprostorové kontinuum. Jak tento nesmírně důležitý proces zaujímá místo a čas,
používá Nejvyšší tělo Ježíše Krista, aby se jevil členům Svého stvoření a Svému lidu,
stýkal se s nimi soukromě, osobně, intimně, láskyplně a rodičovsky. Nyní je možno
Nejvyššího v tom těle jako Ježíše Krista se dotknout, cítit, objímat a držet. Možnost
takového přímého styku doposud neexistovala. Před tím používal Nejvyšší Své anděly,
když komunikoval s lidmi.“
„Z této okolnosti můžete vidět, jak povstala druhá otázka, uvedená na začátku této
kapitoly: Používá Nejvyšší formu Ježíše Krista, aby komunikoval se Svým lidem?
Řečeno znovu: jak v případě třetí otázky, tak i zde lidé nesprávně usoudili, že je to
neustálý stav, který bude trvat na věky. Nic nemůže být dále od pravdy. Až donedávna,
dočasně bylo tomu opravdu tak, tak jako byla pravdivá situace, podchycená v otázce
číslo tři, během života Pána Ježíše Krista na vaší planetě.“
„Přesto je realitou, že proces sjednocení a zahrnutí přírodního těla Ježíše Krista v
Nejvyšším pokračoval. V průběhu toho procesu byly podmínky odloučení stále ještě
přítomny. V tom ohledu bylo Zjevení Ježíše Krista v Bibli Svaté diktováno a psáno z
pozice té odluky. Ještě i tam mluví o Sobě Pan Ježíš Kristus jako o Synu Božím,
Beránku Božím čili jako o někom, kdo se liší od pravého Boha. Pokud existuje určitý
stupeň oddělení, je taková mluva přípustná, neboť obsahuje zrnka pravdy. Nic naplat,
odluka je odluka, díváte-li se stranou toho, od čeho se odlučuje, ač nyní ve větší
blízkosti, než tomu bylo dříve (během Jeho/Jejího pobytu na vaší planetě).“
„Vynakládá se však veškeré úsilí, aby se tato odloučenost úplně zrušila. V průběhu
tohoto rušení a znovusjednocování mění se od základu přirozenost té části, jež se
nazývá Ježíš Kristus, i té, jež se jmenuje Pán Bůh Nejvyšší. V jistém bodu jsou z toho
těla vypuzeny všechny prvky času a prostoru a nahrazeny jinými, nečasovými a
neprostorovými. Za těchto nových okolností to tělo se stává ucelenou částí
povšechnosti původního Nejvyššího, který se nyní mění v Pána Ježíše Krista,
Jediného Boha Nedělitelného, úplně sjednoceného a integrovaného ve všech Svých
elementech.“
„Máme zde tedy nového Absolutního duchovního hybrida, který se již nejmenuje Bůh,
Nejvyšší, ani Pán, ani Duch Svatý, ani Ježíš, ani Kristus, také ne Ježíš Kristus, nýbrž
PÁN JEŽÍŠ KRISTUS. Nikdo jiný na té úrovni neexistuje, ani nikdy nebude existovat.
Toto je kriticky a životně závažné rozlišení.“
„Ať je nyní známo všem ve veškerém stvoření a všem v zóně vymístění, že tento
nejzákladnější krok všech kroků v jsoucnu a bytí byl završen (jak to souvztaží na vaší
planetě, planetě Nula) těsně před vánocemi 1987.“
„Kdo má uši k slyšení, nechť slyší, co je zde zjeveno!“
„Důsledky tohoto skutku jsou nevypočitatelné pro celé stvoření i pro zónu vymístění a
budou otřásat základy veškerého jsoucna a bytí navěky.“
„Tímto vstoupil do jsoucna a bytí docela nový duchovní stav. Z tohoto nového
duchovního stavu může být konečně formulována odpověď na otázku, co je pravá
přirozenost Pána Ježíše Krista. Otázka číslo jedna ze začátku této kapitoly je správná.
Pán Ježíš Kristus je vskutku jediný Pán, Bůh, Nejvyšší, Jediný, Nerozdílný, stvořitel,
který učinil Své Božství lidským a Své Lidství Božským.“
„Všechny zbylé otázky se staly buď zastaralými - jako otázka druhá a třetí -
vyčerpáním své užitečnosti, nebo byly zcela falešné, jako otázky čtyři až sedm. Od této
chvíle jediným náležitě přijatelným duchovním přístupem je přístup obrácení se na
Pána Ježíše Krista. Všechna jiná jména a jiné způsoby vzývání staly se neodvratně
zastaralými a bezvýznamnými.“
„25. ledna 1988 v 5:50 ráno přišlo ke mně navíc slovo Pána Ježíše Krista, řkoucí:
„Pokračuj, prosím, s přenosem této porce Nového zjevení ohledně pravé přirozenosti
Pána Ježíše Krista!“
„Pro lepší pochopení tohoto předmětu budou nyní zjeveny nový souvztažný význam a
vztažnost slov „Pán Ježíš Kristus“. „Pán“ označuje a odráží Absolutní duchovní mysl
Pána Ježíše Krista, Jeho/Jejího Absolutního ducha, Jediného, který vždy jest od
věčnosti do věčnosti. Ve starém označení „Pán“ obsahoval to, co bylo známo pod
jmény „Bůh“, „Nejvyšší“, „Stvořitel“, „Jehova“ atd. Též znamená Absolutní manželství
všech Absolutních principů Božské lásky a Božské moudrosti.“
„Slovo „Ježíš“ se vztahuje na všechny aspekty a principy, zahrnující Absolutní vnitřní
mysl, čili Absolutní duševnost a věčný proces Absolutní duševní činnosti Pána Ježíše
Krista. Toto je Absolutní princip femininity Pána Ježíše Krista. V něm jsou obsaženy
všechny nekonečné variace principů Absolutního Božského dobra, Láskyplnosti,
Hřejivosti, Laskavosti, Soustrasti, Soucitu, Nevinnosti a Pokory.“
„Slovo „Kristus“ označuje všechny aspekty a principy Absolutní maskulinity Pána
Ježíše Krista. Vztahuje se na Jeho Absolutní vnější mysl. Zde jsou obsaženy všechny
nekonečné variace Absolutní Božské duchovní a přírodní pravdy, Inteligence,
Rozumovosti, Logiky, Úsudku, Myšlení, Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a
Poníženosti.“
„V Pánu Ježíši Kristu jsou všechny tyto aspekty v Absolutní jednotě, Sjednocenosti a
Harmonii bez nijakých náznaků rozdělenosti či rozloučenosti. Ke všem těmto
aspektům bylo přidáno lidské tělo, získané na vaší planetě po té, kdy se stalo
Božským v procesu popsaném výše zde a v knize „Hlavní ideje Nového zjevení“.
Funkce toho těla je mnohonásobná:“
„1. Dovolilo přímý kontakt s Pánem Ježíšem Kristem.“
„2. Všem umožnilo smyslové zkušenostní vnímání Pána
Ježíše Krista.“
„3. Dalo Mu/Jí možnost vstupu do jakékoliv oblasti zóny vymístění,
aniž by Jeho/Její přítomnost zavinila něčí zkázu.“
„4. Učinilo Pána Ježíce Krista jedinou Absolutní bytostí, která obsahuje
všechny prvky jsoucna a bytí, včetně něčeho počátečně
zfabrikovaného pseudotvůrci (do té doby nic tělesného ani ze zóny
vymístění v Nejvyšším obsaženo nebylo).“
„5. Dovolilo Pánu Ježíši Kristu zakusit přímo a osobně dopad
negativního stavu přesně tak, jak ho prožívají lidé a jiní účastníci v
negativním stavu (není možné prožít negativní stav ve Stavu Absolutní
dobroty a pravdy).“
„6. Dalo Absolutnímu Pánu Ježíši Kristu přímou zkušenost toho, jak
se pociťuje relativnost, jakou mají ostatní bytosti a lidští tvorové.
Lidské tělo Ježíše Krista sestávalo z některých relativních součástí
časového a prostorového kontinua a zóny vymístění (odpadních součástí).
Nic takové povahy předtím v Nejvyšším nebylo."
„7. Umožnilo to Pánu Ježíši Kristu pocítit intimně a osobně, co a jak
cítí relativní bytosti a entity, a jednat s nimi z jejich stanoviště způsobem
velmi soukromým, intimním, jedinečným a osobním. Před tím vztah
nebyl nikdy přímým, jen zprostředkovaným (službou andělů).“
„Z těchto krátce vyložených důvodů (nejsou to pouze tyto, ale tyto jsou pohotově
přístupné všem k poznání) je zřejmé, jak to bylo důležité, životně závažné a osudově
rozhodující, aby Pán Ježíš Kristus vzal s Sebou Své lidské tělo po vzkříšení. Další,
ještě tajemnější a více mystický důvod byl v tom, že bez tohoto zákroku, bez vtělení a
včlenění toho těla do povšechnosti Absolutního jsoucna a Absolutního bytí Pána
Ježíše Krista, nebyla by možná konečná eliminace negativního stavu. Není možné
vyřadit nic, dokud se nejdříve neprožije plnost povahy toho, co se eliminuje.“
„Pamatujte si, že zpočátku v Nejvyšším nebylo nic z negativního stavu v přímé,
zkušenostní modalitě. Z knihy „Hlavní ideje Nového zjevení“ je vám známo, že
Nejvyšší slíbil všemu stvoření a všem účastníkům v zóně vymístění, že až nastane
vhodný čas, Sám/Sama Nejvyšší vstoupí do negativního stavu, aby jej takřka z první
ruky zažil a poznal, ovládl a podrobil, čímž by připravil cestu k jeho totálnímu vyřazení
po té, až by splnil svůj účel: poskytnutí učební zkušenosti pro celé Stvoření o tom, jak
vypadá život bez pozitivního stavu, bez pravého Boha a bez pravých duchovních
zásad. Bez takové přímé zkušenosti nebyla by eliminace negativního stavu
proveditelná. Nic se nemůže docílit ve směru od zevnějšku do nitra. Je to multiverzální
zákon stvoření, že jediný způsob, jak se cokoli může docílit, je z vnitřku toho, co je
předmětem docílení.“
„Tím, že Pán Ježíš Kristus je Sám/Sama v Sobě Absolutním zákonem a řádem (z
pozice toho, s čím slovo „Kristus“ souvztaží), musí vše konat tímto způsobem. Jinak
by to bylo Jeho/Jejím sebepopřením. Takové popření Sebe Sama by přivedlo k zničení
Absolutního jsoucna a bytí v Pánu Ježíši Kristu, po čemž by následovala zkáza
veškerého stvoření. Z těchto důvodů je zřejmé, že eliminace negativního stavu je
možná jen ve směru z nitra negativního stavu, nikoliv z vnějšku. Lidské tělo Ježíše
Krista, jež bylo učiněno Božským, umožňuje Jemu/Jí vstoupit do negativního stavu
kdykoliv, kdekoliv, a tak zahájit jeho vyřazování v pravou chvíli - ze samotného jeho
nitra.“
„V tomto činu spočívá pravé tajemství funkce Pána Ježíše Krista jako Spasitele nejen
lidstva, ale i veškerého stvoření. Nebýt tohoto činu, negativní stav by nejen potrval
navěky, ale nakonec by i zvítězil, celé stvoření by ovládl a vyhubil. Prostřednictvím
lidského těla má Pán Ježíš Kristus negativní stav pod Svou kontrolou, dovoluje mu jen
to nejnutnější, pro odhalení jeho ošklivé tváře a povahy. Je tedy patrno z tohoto
Nového zjevení, jak je nanejvýš naléhavé, aby každý uznal tu skutečnost, že Pán Ježíš
Kristus je Jediným Bohem Nedělitelným, Který Své Božství učinil lidským a to Lidství
pak učinil Božským. Nikdo nemůže být spasen, kdo tento fakt neuzná. Nepřiznáním
tohoto skutku odmítá každý pro sebe možnost spasení z negativního stavu. Jakýkoliv
čin osvobození z negativního stavu a jeho zla a nepravd musí začít přiznáním této
skutečnosti.“
„Vraťme se však k otázce přirozenosti Pána Ježíše Krista.“
„Se zřetelem na výše zjevené důležité skutečnosti je očividné, proč nejsou jiná Boží
jména při uctívání Pána Ježíše Krista déle přijatelná. Nestačí říkat jenom „Pane“, či
jenom „Ježíši“, či jenom „Kriste“, ani jiná jednotlivá jména. Když se to dělá, znamená
to oddělování duchovních principů. Nelze být vyslyšen z pozice oddělenosti, ale jen z
pozice jednotnosti. Vyřčením jména „Pána Ježíše Krista“ se ustanovuje základna, z níž
možno být vyslyšen a mít vztah, neboť takto se oslovuje sjednocená celistvost
Jedinosti Pána Ježíše Krista.“
„Modlíte-li se a projevujete-li úctu k „Pánu“ nebo k „Ježíši“ či „Kristu“ v oddělenosti,
nevyhnutelně se obracíte na negativní stav. Nezapomeňte, že podstatou negativního
stavu je skutečnost úplné separace. Negativní stav pekel má rád, když se lidé modlí a
přinášejí poctu z pozice této odluky. Otvírá to negativním entitám dveře, aby mohly do
nich vstupovat a vzbuzovat v nich falešný dojem, že jsou „Pán“, či „Ježíš“, nebo
„Kristus“, či „Ježíš Kristus“, ba i „Pán Ježíš“ nebo „Pán Kristus“, či jakoukoli
kombinací jmen, která užívají. Toto se děje na vaší planetě s alarmující frekvencí.“
„Působení, řízení a vláda nad stvořením z pozice Pána Ježíše Krista se může nazývat
Božskou prozřetelností Pána Ježíše Krista. Pokračující a neustálá činnost a skutky
Pána Ježíše Krista vyplývající z Jeho/Její Absolutní niternosti a proudící do Jeho/Její
Absolutní zevnějšnosti rodí Duchovní energie. Tyto stále prozařují, prostupují a
pronikají veškeré stvoření, jeho všechny obyvatele a agenty pozitivního stavu uvnitř
zóny vymístění. Osvěcují a inspirují je, dávají jim náhled, pravou intuici k rozeznání
toho, co je náležité, správné a pravdivé. Tato činnost Pána Ježíše Krista se nazývala
„Duchem Svatým“. Tento termín se může ponechat, pokud Duch Svatý Pána Ježíše
Krista je vnímán jako Jeho/Její činnost a ne jako odloučená Entita v příslovečné
křesťanské Trojici, ve smyslu pseudokřesťanského pojímání Trojice.“
„Pojem „Trojice“ v jeho nynějším chápání může být definován jako sjednocenost
všeho toho, co je obsaženo ve slovech „Pán“, „Ježíš“ a „Kristus“, jak bylo shora
vysvětleno. Totéž platí i o slovech „Otec“, „Syn“ a „Duch Svatý“. Poslední slova, totiž
Otec, Syn a Duch Svatý se stala vzhledem k významu Nového zjevení úplně zastaralá.
Následkem procesu výše popsané fúze, křížení a sjednocení není již déle Otec, Syn a
Duch Svatý či Syn Boží či Syn Člověka. Všechno je nyní obsaženo v jednom
pojmenování - Pán Ježíš Kristus.“
„Pročež je nesmírně důležité, aby se vzalo na vědomí, že od nynějška každý, kdo čte
tato slova – stanovisko Nového zjevení, poskytnuté Pánem Ježíšem Kristem, a přesto
nebude dbát, aby přijal tuto pravdu do svého srdce a pokračuje v uctívání jiných
‚bohů‘ jako jsou např. Budha, Krišna, Alláh, Jehova, Pán, Bůh, Ježíš, Kristus, Manitou
a všechna jiná dosud užívaná jména, dopouští se duchovního cizoložství. Tímto se
sám/sama odsuzuje do pekla.“
„Nicméně, jak je vám známo, většina lidí na vaší planetě nebude mít příležitost číst
tato slova. Negativní stav, jenž má všechnu moc a kontrolu nad planetou Nula, z
dopuštění Pána Ježíše Krista, znemožní na nějakou dobu širší užití Nového zjevení.
Nové zjevení je více k užitku veškerému stvoření a jen velmi málo lidem na vaší
planetě. Lidem, co nebudou nijak informováni o tomto důležitém faktu, a proto budou
nadále uctívat takzvané „bohy“ pod všelijakými jmény a ve všemožných formách,
bude po odchodu z této planety a po vstupu do mezisvěta duchů dána veškerá
možnost důkladně prostudovat Nové zjevení. Přijetí jeho idejí umožní jim zapsat se do
Nové školy a podstoupit proces duchovní transformace. Ti, co budou tvrdošíjně lpět
na vlastních „pozemských“ náboženstvích či systémech víry, odsoudí se k pobytu v
jednom z pekel, které odpovídá jejich povaze, a to do té doby, než budou hotovi uznat
a přijmout pravdu Nového zjevení.“
Dne 26. ledna 1988 v 6:10 ráno znovu ke mně bylo slovo Pána Ježíše Krista, řkoucí:
„Smím tě ve vší pokoře požádat, abys ukončil přenos této kapitoly? Vřelý dík.“
„Se zřetelem na tyto pronikavé změny multiverzálního rázu, jsoucí výsledkem změny v
přirozenosti Pána Ježíše Krista a toho, jak se tato změna pojímá, původní oslovení v
tom, co je známo tak zvaným křesťanům jako Modlitba Páně, musí se pozměnit. Po
staru modlitba začíná slovy „Otče náš, jenž jsi na nebesích...“ Z autority a z nařízení
Pána Ježíše Krista tato slova nahrazují slovy „Náš Pane Ježíši Kriste na nebi...!“ Tato
záměna odráží přítomný stav duchovních podmínek v celém stvoření i jeho
multivesmíru. Pán Ježíš Kristus je nebeský Bůh Otec/Matka, Nejvyšší, Jeden
Nedělitelný Stvořitel, který byl, je a bude od věčnosti do věčnosti. (Více o Modlitbě
Páně viz v kapitole 26 této knihy).“
„Ještě jedna věc má být odhalena v této kapitole. Týká se to odloučení Absolutního
prvku z Absolutní zevní mysli Nejvyššího a jeho fúze s prvky, vzatými z Marie a Josefa
za účelem vytvoření jedinečného duchovně-duševně-tělesného Hybrida. Ačkoliv
proces, jakým k tomu došlo, nemůže ve stvoření a jeho multivesmíru nikdo plně
pochopit, přece jen se mohou zjevit jisté ohraničené důvody, proč Absolutní vnější
mysl byla použita za tím účelem.“
„1. Pokud si vzpomínáte, bylo v kapitole Duchovní metafyzika v knize „Čtvero pojetí
duchovní struktury stvoření“ zjeveno, že duchovní vesmír či nebesa byla stvořena z
prvků a energií Absolutní duchovní mysli Nejvyššího (tehdy tato Mysl byla nazývána
Absolutní nejniternější mysl. Tento pojem je pozměněn z důvodů, které budou
odhaleny později). Zprostředkující vesmír byl stvořen z prvků a energií Absolutní
vnitřní mysli Nejvyššího. Přírodní pak neboli fyzický vesmír, byl stvořen z prvků a
energii Absolutní vnější mysli Nejvyššího. Každý vesmír svou strukturou a účelem, pro
který byl stvořen, odráží povahu té oblasti ve Stvořiteli, ze které byl počat. Jelikož
každá Absolutní mysl v základě má odlišnou povahu a funkci ve své jednotnosti,
jednotě a harmonii, je tedy každý vesmír podstatně rozdílný od jiných. Přesto
představují ve své jednotě a harmonii překrásný soudržný celek.“
„Jakékoliv působení, které probíhá v jakémkoliv vesmíru, vždy vyvěrá z absolutního
působení v té úrovni Absolutní mysli Stvořitele, ze které byl stvořen. Tedy všechna
působení a činnosti v duchovním vesmíru se vztahují přímo k působení a činnostem v
Absolutní duchovní mysli Nejvyššího čili, dle nové terminologie, té části v Pánu Ježíši
Kristu, jež souvztaží se slovem „Pán“, a jsou jejich přímým důsledkem. Na druhé
straně všechna aktivita a všechny operace v zprostředkujícím vesmíru se vztahují a
jsou přímým následkem operací a činností Absolutní vnitřní mysli Nejvyššího čili,
podle nové terminologie, té části Pána Ježíše Krista, jež souvztaží se slovem „Ježíš“.
A konečně, všechny činnosti a operace v přírodním čili hmotném vesmíru se vztahují a
jsou přímým důsledkem operací a aktivit Absolutní vnější mysli Nejvyššího čili - v
novém názvosloví - té části Pána Ježíše Krista, jež souvztaží se slovem „Kristus“. Pro
souvztažný význam a diskrétní, nikoliv kontinuitní či lineární uspořádání struktury a
dynamiky jak Stvořitele, tak i Jeho/Jejího Stvoření, žádná záměna jedné oblasti druhou
není možná ani myslitelná. Nebylo by z toho prostě nic.“
„Pokud si pamatujete, negativní stav povstal na úrovni nejzevnější oblasti přírodního
čili fyzického vesmíru neboli - jako se tenkrát nazývala - na planetě Zemi (jejíž nynější
název je planeta Nula). Planeta Země tenkrát byla stvořena z nejzevnějších, vnějších
prvků a energií Absolutní zevnější mysli Nejvyššího. Na této úrovni nejzazší
zevnějšnosti došlo k započetí negativního stavu. Znovu ať je známo, že žádná jiná
úroveň stvoření s jeho multivesmíry není s to počít negativní stav. Je to v rozporu s
pravou povahou té které úrovně a není to myslitelné v žádné oblasti její percepční
modality. Na druhé straně nejzazší oblast zevnějšnosti je schopna tohoto započetí,
jelikož je v relativně vzdálenější pozici od duchovního středu. Takže dotaz, jak by
vypadal život bez duchovních principů, neboli bez Boha, či otázka, jak by vypadal
život, kdyby byl odvozen z neduchovních zásad, na této úrovni může vzniknout
snadno. Proč byla vyřčena tato otázka, je vysvětleno v knize „Základy lidské
duchovnosti“. Jak si jistě pamatujete, v době, kdy tato otázka byla zkoušena, došlo k
propadnutí účastníků toho experimentu i jejich planety Země do zóny vymístění (viz
první kapitolu v knize „Čtvero pojetí duchovní struktury Stvoření“). V tom samém
okamžiku stala se planeta Země planetou Nula.“
„Aby mohl jednat s negativním stavem v té době, potřeboval Nejvyšší najít
nejvhodnější prvek k té zóně, kde by se inkarnoval a pevně uchytil. K tomu byl použit
nejzevnější prvek Absolutní zevní mysli Nejvyššího. Vždyť z té Mysli byl stvořen celý
přírodní Vesmír! A to byl Vesmír, z něhož vzešel negativní stav. Je tedy zcela logické,
že ten prvek měl být použit pro fúzi a vytvoření hybrida, ze kterého bylo odvozeno
stvoření celého fyzického vesmíru. Nemohly být použity jiné prvky z žádného jiného
zdroje nebo oblasti Absolutní mysli. Nemohly by se tam jednoduše zachytit. Bylo by to
jako cizí těleso v lidském těle. A lidské tělo vrozeně nesnese vůbec ve svém systému
přítomnost nějakého cizího tělesa. Má sklon je vypudit. Avšak přijme to, co je mu
vlastní nebo je původem stejné povahy.“
„Proces křížení nemohl být proveden mezi fúzí spojenými elementy, vzatými z Marie a
Josefa, ani s jinými prvky, které by pocházely z jakékoliv jiné oblasti, než byla oblast
nejzevnějšího prvku Absolutní vnější mysli Nejvyššího. Jak víte, slovo „Kristus“
souvztaží s tou vnější myslí. Proto se Kristus narodil na vaší planetě. Jedině Kristus,
přírodní pravda Absolutního Božství Nejvyššího, se mohl uchytit v zóně vymístění,
která je příhodou fyzického vesmíru.“
„Byly tudíž pro formaci hmotného těla Ježíše Krista použity tři prvky: jeden z Marie,
jeden z Josefa; a po jejich fúzi byl přidán třetí prvek, který se oddálil z Nejvyššího (z
Jeho Absolutní vnější mysli). Takže přírodní pravda, „Kristus“, byla opojena do toho
těla, aby se mohla prožít celá škaredá povaha všech druhů zla a nepravd negativního
stavu, obsažených v prvcích, vzatých z Marie (všechna zla) a z Josefa (všechny
nepravdy). Po spojení s nimi mohl Kristus neboli přírodní pravda ze své duchovní
podstaty zažít v negativním stavu vše přímo, aniž by uvedl do nebezpečí zkázy obě
komponenty nebo kohokoliv v negativním stavu.“
„2. Po zhotovení tohoto hybridizovaného těla, po jeho náležité fúzi a zakotvení, bylo
nutno jako další krok obdařit jej speciální duševností, která by byla v souladu s
posláním Ježíše Krista na vaší planetě a v negativním stavu všech pekel. Postavení
Kristovo v tom zkříženém těle, způsob, jakým došlo tak tajuplně k jeho fúzi, mohly
nyní dostatečně uzpůsobit a zaštítit Božskou duševnost před ovládnutím a zkažením
ze strany negativního stavu. Božská duševnost Ježíše Krista byla v té době
ustanovena procesem nadělení té části, jež vyšla z Absolutní vnitřní mysli Nejvyššího,
souvztažící se slovem „Ježíš“. Velmi zvláštní prvek byl vzat z této Mysli a spojen fúzí s
ostatními částmi nového hybrida. Takto se udála inkarnace Ježíše Krista. Nutnost
tohoto činu tkví v tom, že pravda je živá ze svého dobra, tak jak dobro vnímá a
rozlišuje svou pravdu. Jak „Kristus“ souvztaží s pravdou, tak „Ježíš“ koresponduje s
dobrem. Po potlačení a odstranění vší pozemské duševnosti v těch prvcích, které byly
vzaty z Josefa a Marie, v procesu jejich fúze, byla duševnost Nejvyššího, z které byla
stvořena Vnitřní mysl Ježíše Krista, nadělena tomu tělu.“
„3. Duševnost - „Ježíš“ dohromady s přírodní pravdou své duchovní podstaty -
„Kristem“, mající moc nad fyzickým tělem-hybridem, byly s to vytvořit stav a příznivou
schránu pro pravého Ducha Nejvyššího, aby tak vešel do Ježíše Krista, aniž by ohrozil
zónu vymístění, ani prvky Ježíše Krista, které vyšly z Jeho/Jejích pozemských rodičů.
Byla zároveň zachována nedotčenou schopnost prožívat hnusnou povahu negativního
stavu za účelem jeho podrobení, uvedení do řádu a vítězství nad ním v Sobě, ve Svém
Nitru a všeobecně. Ze zvláštního prvku Absolutního ducha čili z Absolutní duchovní
mysli Nejvyššího byla vytvořena Nejniternější duchovní mysl Ježíše Krista. Znovu byl
použit proces velmi speciální fúze tohoto nového Duchovního prvku s ostatními
částmi hmotného a duševního hybrida.“
„4. Můžete tedy jasně vidět, že Nejniternější duchovní mysl Ježíše Krista byla z ryzího
nepodmíněného Božství, vyvěrajícího přímo z Absolutní duchovní mysli Nejvyššího.
Jeho/Její Vnitřní mysl čili Mentalita neboli Duše byla vytvořena přímo z Absolutní
mentality čili z Absolutní vnitřní mysli Nejvyššího. Jeho/Její Zevnější či Vnější mysl
byla formována z Absolutní vnější mysli Nejvyššího. Při formování Jeho/Jejího
hmotného těla byl použit zvláštní proces hybridizace, při kterém došlo k fúzi tří prvků,
jak bylo popsáno shora. Po ukončení poslání Pána Ježíše Krista byly elementy
hmotného těla, vyšlé z Marie a z Josefa, očištěny a zbaveny všech druhů zla a nepravd
a místo nich naplněny Božskými atributy dobra a pravdy a navěky učiněné Božskými.“
„Z tohoto výkladu je tedy zřejmé, že Pán Ježíš Kristus byl ve všech ohledech, včetně
Svého hmotného těla, pravým Bohem, v Němž Nejvyšší byl od samého začátku
inkarnace na planetě Nula přítomen. Kdykoliv se Ježíš modlil k Svému Bohu či Otci,
modlil se z pozice těch prvků, které byly vzaty s Marie a Josefa. V té době - než došlo k
vyplnění Jeho/Jejího poslání, byly ty prvky jedinými věcmi v Něm/v Ní, jež nebyly
božského původu. Nic božského v nich nebylo do chvíle, kdy jejich proces divinizace
byl dovršen. Tento proces se v Evangeliích v Bibli Svaté nazývá glorifikace.“
„Je očividné, že ze stanoviska nebožského, to Božské, Nejvyšší či Otec, se jeví jako
odloučené od toho nebožského. Z nepochopení této situace pocházejí všechny
ohavné zkresleniny ve věci Trojice a způsobu jejího chápání všemi křesťany (vyjímaje
následovníky učení Swedenborgova).“
„Ať z této kapitoly plyne zde opakovaný výrok, založený na zjevených skutečnostech,
že je zřejmé, že Pán Ježíš Kristus jest Jediným Bohem Nedělitelným, skutečným
Nejvyšším, Stvořitelem, Otcem, Synem a Duchem Svatým, a že žádný jiný bůh
neexistoval, neexistuje a nikdy do věčnosti nebude existovat.“
„Ten/ta, co mají uši k slyšení a naslouchání, ať slyší a naslouchají tomu, co Pán Ježíš
Kristus zjevuje v této kapitole!“