|
Negativní stav se projevuje ve všech oblastech života lidí na planetě Zemi.
Zvláště výchova a vzdělávání dětí a mládeže slouží loutkovodičům
k upevňování jejich moci a účinnějšímu ovládání. Čím
samostatnější, vzdělanější, kreativnější lidé jsou, tím hůře se dají
zmanipulovat a zotročit. Proto je celý systém vzdělávání nastaven
tak, aby poskytoval velké množství izolovaných informací, rozdělil je
do mnoha oborů a nehledal jejich vzájemné propojení. Jsou
„vzděláváni“ specialisté na cokoli, kteří se neorientují
v jiných oborech, čímž je velmi omezena jejich flexibilita. Při
ztrátě zaměstnání ve svém oboru často nemají možnost získat jiné,
jsou stresováni a cítí se zbytečnými a neužitečnými. Nejde o to, aby
všichni věděli a uměli všechno, ale aby chápali, že vše je propojeno
a tvoří jeden celek – Multivesmír, kde platí duchovní zákony.
Jejich dodržování vede k zvyšování vibrací, rozšíření vědomí a
tím k snadnějšímu rozpomínání. Všechny informace jsou uloženy
v každé buňce vašeho těla, ve vaší DNA. Jak už mnozí vědci na
planetě Zemi zjistili, vesmír je hologram, kde i v nejmenší
části je obsažena informace o celku. Není proto nutné, aby se malé
děti učily odříkávat zpaměti nějaké poučky, data historických
událostí, jména vojenských a politických vůdců atd. Stačí rozvíjet
v nich intuici, spojení se svou duší, se svým božstvím. Každé má
talent na něco jiného, kvůli čemu se inkarnovalo právě sem, a proto
nutit ho, aby studovalo něco, co nikdy nebude potřebovat, co ho dělá
nešťastným a stresuje ho, snižuje jeho sebevědomí, důvěru v dospělé,
v celé lidské společenství.
V pozitivním stavu také existují školy, ale fungují jinak, než zde. Především
neexistuje oddělenost ode mne, Pána Ježíše Krista, zdroje veškerých
informací. Už v útlém věku jsou děti vědomě spojeny se mnou,
vyciťují, co je pro ně důležité, přínosné a co není. Neznamená to, že
odpadá úloha rodičů a učitelů při výchově a vzdělávání dětí. Jejich
vztah není založen na vynucování, příkazech a nadřízenosti, ale na
spolupráci, vzájemném obohacování, důvěře a hlavně lásce. Děti jsou
vedeny k dodržování duchovních zákonů, uvědomování si jednoty,
nejsou proto známkovány, nesoutěží mezi sebou, ani si vzájemně
nezávidí. Proč a co by si měly závidět? Mají vše, co potřebují
k šťastnému a bohatému životu, nikdo je neohrožuje, kdykoli mají
přístup k pravdivým informacím. Ani v pozitivním stavu není
nikdo dokonalý, ale každý ví, že má možnost se svobodně vyvíjet,
zvyšovat své vibrace a tím se přibližovat Bohu, Pánu Ježíši Kristu,
jedinému zdroji života, absolutní Lásce, Moudrosti, Dobru a Inteligenci.
Rozebereme podrobněji nedostatky v systému vzdělávání na této planetě:
Není jediný stát, který by do vzdělání dětí a mládeže dával dostatek
finančních prostředků. Proto jsou školní třídy už na 1. stupni
základní školy přeplněné a učitel/ka nemá možnost poskytovat
individuální přístup a péči. Nadanější děti se nudí kvůli nedostatku
podnětů, snaží se na sebe upozornit a tím vyrušují ostatní. Pomalejší
děti nestačí nastavenému tempu výuky a cítí se být méněcenné, do
školy chodí s nechutí až odporem, vznikají u nich různé nemoci.
Učit v takových nesourodých a přeplněných třídách je peklo.
Učitelé často rezignují na kvalitu výuky a stávají se nedobrovolnými
dráby a hlídači. Dalším nepřítelem kvalitního vzdělávání je rozdělení
předmětů do předem daného časového plánu – rozvrhu hodin. Musí
se dodržovat kvůli střídání učitelů různých předmětů, stěhování žáků
do jiných učeben, často na úkor dokončení rozdělané práce, myšlenky,
tématu. Děti pak mají zmatek a chaos ve svých myslích, informace se
nespojí s dalšími do jednoho celku, jsou jako rozházené puzzle,
které leží na podlaze a nikdo nemá čas ani chuť je spojit v jeden
obraz. Učitelé jsou vzděláváni pouze v několika málo předmětech,
proto sami nehledají souvislosti s jinými předměty, které
dostatečně neznají, a proto při výuce většinou nedochází
k propojování všech předmětů a vytváření uceleného vědění. Opět
jako ve všech oblastech života zde narážíme na základní princip
„fungování“ negativního stavu: rozděl a panuj. S tím
souvisí i neustálé škatulkování dětí, jejich známkování, posudky
výchovných poradců, tresty, vyzdvihování těch, kdo bezmyšlenkovitě
opakují naučené „učivo“ zpaměti, nepoužívají vlastní
intuici, nápady, formulace. Děti, které vybočují z šedého
průměru jsou nežádoucí, protože je s nimi více práce, učitel/ka
je bere jako konkurenci, protože mnohdy vědí více, než on/a a tak je
ohrožena jeho/její autorita. Nedílnou součástí vzdělávacího procesu
na této planetě jsou různé soutěže. Děti si od malička zvykají na
konkurenci a soutěžení mezi sebou, je jim vštěpováno, že budou
„úspěšné v životě“ jen za cenu poražení soupeřů,
jejich psychického či fyzického zdeptání. Nejsou vychovávány v lásce
k sobě a bližnímu, k Bohu, přírodě, zvířatům a planetě.
Když už jsou vedeny k víře v Boha, musejí přijímat různá
dogmata a nepravdy. Bůh pod různými jmény v nich často vyvolává
strach, ne lásku a pocit bezpečí a jednoty. Systém je učí víře
v materialistického boha – PENÍZE. Společnost vyzdvihuje a
uznává ty, kdo mají nejvíce peněz, majetku, luxusních věcí, můžou si
koupit cokoli, např. mladá a krásná těla prodejných žen a mužů.
Opravdovou duševní a duchovní lásku si koupit nelze. Lidé, kteří
přinášejí nejvíce hodnot společnosti, jsou opomíjeni, špatně
zaplaceni, často vysmíváni i likvidováni. Všechny tyto nedostatky a
problémy se prohlubují s přibývajícím Světlem, které přichází na
planetu Zemi a odkrývá pravou podstatu negativního stavu. Inkarnuje
se sem stále více bytostí z vyšších světů pozitivního stavu. Už
od raného dětství se projevují svou výjimečností a schopnostmi, svou
moudrostí a láskou. Systém vzdělávání je pro ně překonaný, zastaralý
a svazující, nevyhovuje jejich potřebám. Díky svému telepatickému
propojení s vyššími duchovními bytostmi a se mnou, Pánem Ježíšem
Kristem, přinášejí řešení na zlepšení života ve všech jeho oblastech
a projevech. Stále více dospělých lidí těmto indigovým, křišťálovým a
duhovým dětem naslouchá, jsou vnímány jako naděje pro přežití
lidstva.
Jak změnit systém vzdělávání po rozdělení lidstva na Zemi? Jak jsem už
uvedl, v pozitivním stavu neexistují peníze, tedy odpadá
nedostatek čehokoli. Zdroje planety jsou spravedlivě rozdělovány všem
a lidé pracují pro radost, užitek celku. Nejdůležitějšími učiteli
jsou v raném dětství rodiče. Jelikož nemají povinnost chodit do
práce od rána do večera, mají více času a energie pro své děti.
Zvláště matky rozvíjejí v dětech intuici, samostatnost,
tvořivost, lásku. Otcové je učí praktickým dovednostem, logice, hrají
spolu různé hry. Rodiny žijí pohromadě, ale tak, aby měl každý člen
dostatek prostoru, soukromí a klidu pro své potřeby a koníčky. Více
generací se podílí na výchově dětí. Prarodiče nejsou fyzicky sešlí a
nemohoucí, mají dost energie, moudrosti a trpělivosti, aby pomohly
s rozvíjením svých vnoučat a pra….vnoučat. Děti netráví
většinu svého času ve školních lavicích, ale jsou vyučovány
prostřednictvím moderních technologií na různých místech, nejčastěji
doma. Učitelé jsou koordinátory, partnery a moudrými rádci,
nevynucují si poslušnost na základě své funkce, věku a vědomostí,
protože vědí, že i dítě je plnohodnotná bytost s vyspělou duší a
duchem. Fyzicky se scházejí se svou skupinou žáků, je-li to třeba,
např. při různých příležitostech, oslavách, kulturních,
sportovních,…. událostech. Není třeba stavět velké školní
budovy, zajišťovat jejich neustálý provoz. Výuka se často přenáší do
přírody, kde se děti nejlépe seznamují s životem minerálů,
rostlin a zvířat, učí se milovat je a telepaticky s nimi komunikovat.
Díky rychlým dopravním prostředkům je možné cestovat i mimo domovskou
planetu, dimenzi…. a tak získávat přímou zkušenost
s fungováním Stvoření a života. Poznávají a uvědomují si, že
jsou součástí celku, důležitou, jedinečnou a neopakovatelnou bytostí,
která miluje svůj život a bere ho jako dar, příležitost k rozvíjení,
tvoření a seberealizaci. Pro mne, Pána Ježíše Krista je radost
poznávat sebe prostřednictvím takových šťastných a láskyplných božích
synů a dcer. Každý je vzděláván a rozvíjen tak, aby chápal propojení
jednotlivých částí, orientoval se v různých oborech, uměl najít
informace ve vesmírné databance, ve svém nitru. Přesto i v 5.
dimenzi nikdo neví a nezná vše. Umí však rozpoznat svůj talent a plán
své duše. V souladu s tím pak probíhá jeho další vzdělávání
a rozvoj. Může pracovat v jakémkoli oboru, nikdy nemusí dělat
to, co nechce, co by nepřinášelo užitky společnosti, nebo dokonce
škodilo ostatním. Pocit štěstí a naplnění přenáší na své okolí,
rodinu a tak udržuje vysoké vibrace svého těla i planety. Vytváří
harmonické prostředí, kde nemusí trpět výkyvy extrémního počasí,
v přírodě se nevyskytují jedovaté, či jinak nebezpečné rostliny
a zvířata, nikdo nežije v neustálém strachu z ohrožení zdraví a
života. Teprve v novém cyklu času, kde už nebude negativní stav
v aktivní ani dřímající podobě, bude možný úplný rozvoj
pozitivního života ve všech aspektech, úrovních a plnosti.
Vrátíme se na chvíli do přítomného okamžiku na této planetě. Nedílnou
součástí života je oblast kultury, která obsahuje množství projevů
jak individuálních, tak kolektivních na úrovni obcí, krajů, národů,
států, lidstva na Zemi. Mnohokrát už bylo řečeno a napsáno, že Země
je genetickou knihovnou, vesmírnou databankou, unikátním ekosystémem
s výjimečným postavením na okraji galaxie Mléčná dráha. V Novém
Zjevení Pána Ježíše Krista je podrobně vysvětleno, proč je tak
důležitá pro eliminaci negativního stavu v celém Multivesmíru.
Velké množství lidských ras, křížených a geneticky upravovaných po
miliony let mimozemskými rasami pod vedením Pseudotvůrců, způsobuje
rozmanitost i v kultuře, náboženství, způsobu života. Přináší
extrémní rozdíly v názorech, vede k válkám kvůli zdrojům,
odlišným zvyklostem, omezenému a úmyslně zkreslenému chápání života.
Navíc celý experiment na Zemi (Nule) je z mnoha důvodu izolován od
ostatního Stvoření, a proto si lidé myslí, že se jejich kultura
vyvíjela bez jakýchkoli zásahů a vlivů z vnějšku. Opak je
pravdou. Pseudotvůrci a jejich poskoci programují lidstvo z 95%
a chystají se na zvýšení tohoto ovládání prostřednictvím čipů pod
kůži, čímž dosáhnou téměř 100% manipulace. Proč nemůže dojít k 100%
ovládání lidí? Protože musí zůstat nezbytné minimum pro pravý zdroj
života, Pána Ježíše Krista, jinak by nebylo lidstvo schopno přežít
ani vteřinu a nebylo by dostatečným a vyčerpávajícím způsobem
odpovězeno na mnohokrát uvedenou otázku.
Budeme se zabývat masovou kulturou na Zemi, zaměříme se zvláště na tzv.
showbusiness. Z názvu vyplývá, že jde o obchod, tedy o peníze a
vliv. Nejde o to, aby ti nejtalentovanější a nejlepší umělci
rozdávali radost a potěšení ostatním, ale aby většinou přinášeli
velké zisky a pomáhali ovládat a rozptylovat obyvatelstvo, odváděli
ho od problémů, ovlivňovali jeho myšlení, názory a chování. Někteří
„umělci“ se přímo zaprodávají vládnoucím elitám a stávají
se loutkami a nástrojem negativních entit, vědomě poškozují zvláště
mládež, která se je snaží různým způsobem napodobovat. Společně tak
uctívají Zlaté tele, aniž by si uvědomovali, že slouží silám temna a
prohlubují tak negativní stav na Zemi. Na druhé straně přibývá
umělců, kteří už prohlédli tuto hru, zajímají se o transformaci,
hledají pravdu a snaží se ji sdělit ostatním. Poznáte je podle toho,
že jejich hudba, texty, obrazy, filmy…..vzbuzují lásku,
soucit, radost, souznění, mír v duši, zvyšují vibrace, nebo
odkrývají pravdu o podstatě života vesmíru a této planety. Právě
v oblasti kultury se rozdělování lidí na negativní a pozitivní
projevuje nejviditelněji, zde se nůžky rozvírají nejvíce. Zvláště
hudební a filmový průmysl ovlivňuje a formuje myšlení lidí v masovém
měřítku. Umění všeho druhu je lidmi nejčastěji „konzumováno“
prostřednictvím televize. Od poloviny 20. století se toto médium
dostalo do popředí zájmu obyvatel a stalo se tak nejúčinnějším
prostředkem manipulace v dějinách lidstva. Z televizních
obrazovek se na diváky valí „informace“ o dění na
planetě, filmové příběhy a seriály, hudba, sportovní přenosy,
„reality show“ atd. a v myslích lidí vytvářejí
falešný obraz světa. Reklamy „vnucují“ zboží a služby,
bez kterých nelze „žít“, protože je mají ti úspěšnější,
žádanější, lépe zaplacení (spíše podplacení). Jsou využívány
podprahové signály, které ještě umocňují ovládání drtivé většiny nic
netušícího obyvatelstva. Přestože v Multivesmíru platí duchovní
zákon svobodné volby, není možné v takovém prostředí zajistit,
aby se kdokoli rozhodl v souladu se svou duší, když je jeho mysl
od komunikace s duší (a tím nalezení pravdy a optimálního
řešení) izolována. To je důvod, proč jsem tady v hmotném těle a
pomáhám s ostatními pracovníky světla s transformací
lidstva a planety. Jinak by negativní stav trval věčně.
V pozitivním stavu se lidé účastní kulturního života mnohem tvořivějším způsobem.
Odpadá omezování kvůli nedostatku peněz, vyšší vibrace těla a
rozšířené vědomí umožňují lidské bytosti intenzivněji prožívat a
aktivně vytvářet umělecká díla ve všech oblastech: hudbě, výtvarném
umění, divadle, … Nenajdete zde komentované zpravodajství,
které by ovlivňovalo a utvářelo názory lidí. Každý má díky přístupu
k vesmírné databance možnost získat jakékoli informace, o které
má zájem. I ve vyšších dimenzích Multivesmíru mají lidé různé
talenty. Výjimečné talenty ve všech oblastech jsou obdivovány, lidé
se shromažďují na jejich vystoupeních, ale nedochází k nezdravému
až fanatickému uctívání, napodobování, či extrémnímu odměňování.
Každý talent je ode mne, Pána Ježíše Krista, a slouží k potěšení
ostatních, proto není třeba tyto lidi stavět na podstavec a velebit
je jako bohy.
Ve volném čase, kterého je díky krátké pracovní době dostatek, může
každý rozvíjet své koníčky, není omezován materiálně, ani duchovně.
Jediným omezením jsou vesmírné duchovní zákony, které zná každý od
dětství. Má-li kdokoli pochybnosti, zda jedná v souladu s nimi,
může se niternou komunikací přímo zeptat mne, Pána Ježíše Krista. Rád
a ochotně odpovím na cokoli. Miluji komunikaci s každou buňkou
mého těla , která prožívá individuální život, abych lépe poznal sám/a
sebe. Proto mě bolí, že kvůli existenci negativního stavu je tolik
bytostí izolováno a odváděno ode mne. Miluji i ty, kteří mě nenávidí,
odvrhují, pošlapávají a zneuctívají. V těle Ježíše jsem šířil
lásku a učil jsem, že je třeba milovat i své nepřátele. V Novém
Zjevení Pána Ježíše Krista odhaluji podstatu negativního stavu a
upřesňuji, že máte milovat duši každé bytosti, ale nemusíte přijímat
a milovat negativní projevy těch bytostí, které porušují duchovní
zákony a způsobují utrpení druhým. Kdybyste milovali i negativní
projevy, souhlasili byste s existencí celého negativního stavu a
tím byste ho podporovali a dávali mu energii.
Ke zkreslování mého Slova dochází tisíce let. Právě náboženství na této
planetě bude tématem další kapitoly.