|
Ačkoli byl tento článek napsán v roce 1984, jeho relevantnost a nadčasovost v nyní-a-zde
se stane zřejmou v procesu jeho čtení.
V posledních letech přineslo plody populární duchovní hnutí, které se u mnoha lidí
stalo velmi úspěšným. Toto hnutí přijalo duchovní filosofii obsaženou ve třech
dílech "Kurzu zázraků". Tato kniha byla poprvé publikována v roce 1975. Od té doby se
těšila dvanácti po sobě jdoucím vydáním (do roku 1984) a stala se dobře známou po
celém světě mezi profesionály i laiky. Referovalo se o mnoha úspěších jako
výsledku aplikace principů obsažených v "Kurzu zázraků".
Mnozí lidé se ptají, jak "Kurz zázraků" chápat ze stanoviska Nového zjevení. Někteří
lidé, kletí jsou obeznámeni s oběma filosofiemi, jsou ochotni tvrdit, že existují
pozoruhodné podobnosti mezi "Kurzem zázraků" a Novým zjevením a mezi jejich
metodologickými nástroji.
Není náhodou, že formulace a rozvoj "Kurzu zázraků" nastaly přibližně ve stejnou
dobu, kdy počaly první kroky přenosu Nového zjevení ve formě vývoje principů
duchovní hypnózy.
Jak se již ukázalo mnohokráte před tím, a obzvláště v první kapitole knihy "Hlavní
ideje Nového zjevení", je každé nové zjevení doprovázeno současným pseudo-
novým zjevením zfabrikovaným v peklech. Jednou z tendenci tohoto pseudozjevení
je používat a v sobě obsahovat mnohé ryzí a původní ideje Nového zjevení, aby se
falzifikovaly, zvrátily a zkreslily jeho nejdůležitější, nejzávažnější a kritické ideje a
pojmy. Taková je povaha negativního stavu - převzít všechny ideje a pravdy a použít
je způsobem, který slouží jeho účelu, to jest jeho věčnému pokračování a rozkvětu.
Vzhledem k důležitosti záležitosti probírané v tomto článku byl před jakýmkoli
pokusem o zhodnocení pravého zdroje a obsahu "Kurzu zázraků" předložen
duchovnímu světu a obzvláště Pánu Ježíši Kristu požadavek, aby se zjevila pravda a
odhalil pravý zdroj této filosofie.
Odpovědí na tento požadavek bylo to, že se nám radí podrobit obsah "Kurzu
zázraků" duchovnímu testu, jak je popsán v první kapitole knihy "Hlavní ideje
Nového zjevení". Tento test byl proveden a vyšel z něj alarmující výsledek. Aby se
zajistilo, že se nejedná o myšlení dle přání tazatele, byly výsledky testu
předloženy Pánu Ježíši Kristu k ověření. Byly plně potvrzeny a nezávisle podepřeny
Pánem Ježíšem Kristem a Vysokou radou Nové nebeské společnosti. Pro vaše
uvážení se vám výsledek tohoto testování sděluje v následujících osmi bodech:
1. Z celkového obsahu prvního dílu "Kurzu zázraků" je zřejmé, že ten, kdo zde
hovoří, nazývá sebe Kristem. Můžeme z toho tedy vyvodit, že autor "Kurzu zázraků"
je takzvaný Kristus. V prvním dílu se jméno Pán Ježíš Kristus až na velmi málo
výjimek nikdy neobjevuje pohromadě. To je překvapující, vezme-li se v úvahu 622
stran prvního dílu. To není v žádném případě náhoda. Jak víte, je jednou z hlavních
ověřovacích zkoušek jakékoli filosofie to, jakým způsobem odráží pojetí
přirozenosti Pána Ježíše Krista. To je nejdůležitějším a nejzávažnějším testem. Na
tomto pojetí stojí a padá význam a důležitost jakékoli filosofické a duchovní
koncepce.
Hlavní ideou Nového zjevení v tomto ohledu je, že jest pouze Jeden Nedělitelný
Bůh, Kdož je Pán Ježíš Kristus, pravý Nejvyšší, Kdo učinil Své Božství lidským a
následně Své Lidství Božským. Božské, jež bylo učiněno lidským, bylo
nazváno Ježíš, a Lidské, jež bylo učiněno Božským a jež bylo sjednoceno a spojeno
se samou esencí a substancí Pána Ježíše Krista Otcem - se nazývá Kristus. Pán
Ježíš Kristus se tedy po svém oslavení, to jest po tomto kritickém sjednocení, stal
pouze Jedním Nedělitelným Bohem. Neexistuje žádný jiný Bůh. Z toto zjevení je
zřejmé, že pouze Pán Ježíš Kristus je tím Jedním, Kdo absolutně vidy Jest, a tudíž
Ho/Ji nelze stvořit. Pouze On/Ona je Jedním, Kdož je nestvořen. Z tohoto zřejmého
oddělování plyne, že obsah "Kurzu zázraků" není zjevením pravého Pána Ježíše
Krista.
2. Potíže, které má "Kurz zázraků" s uváděním jména Pána Ježíše Krista
pohromadě, jsou velmi zřejmé. Na str. 55 třetího dílu "Kurzu zázraků" se říká:
"Jméno Ježíše Krista je pouze symbol." Na str. 83 je jméno s pomlčkou: Ježíš
pomlčka Kristus. Říká se zde: "...jméno Ježíše je jménem toho, kdo byl člověkem,
ale uviděl tvář Krista ve všech svých bratrech a vzpomněl si na Boha. Tak se stal
totožným s Kristem a již ne člověkem, ale jedním s Bohem." A na straně 85 téhož
dílu se naznačuje, že Kristus, Syn Boží, byl stvořen Bohem. A v odpovědi na otázku
na str. 83: "Je Ježíš Kristem?" se kvapně odpovídá: "O ano, spolu s tebou."
V tomto pojímání neexistuje původní spojení mezi Ježíšem a Kristem, ale úplná
oddělenost, jako když jsou dvěma odlišnými osobami: Kristem - stvořením Boha - a
Ježíšem prostým člověkem, který dovolil, aby do něj Kristus vstoupil a ztotožnil se s
ním.
Toto pojetí odporuje již doslovnému smyslu Bible Svaté. V Evangeliu dle Lukáše, v
kap. I, verši 31-32 čteme; "Hle, počneš ve svém lůně a porodíš syna a dáš mu jméno
Ježíš. On bude veliký a bude se nazývat Synem Nejvyššího; ... ." Z tohoto textu je
zřejmé, že to byl Ježíš, kdo měl být nazýván Synem Božím. Ježíš tedy nebyl
obyčejným člověkem, jak by "Kurz zázraků" rád věřil. Povšimněte si, prosím, že
falzifikace a deformace směřuje proti Ježíši, a ne proti Kristu. Proč je tomu tak ?
Pro negativní stav je nejvíce nebezpečným pojetím, že Ježíš je pravá Esence Pána
Ježíše Krista - Absolutní Božská Láska a Dobro - a že Kristus je pravá Substance -
Absolutní Božská Moudrost a Pravda. Přijetí všech principů lásky a dobra, jak je
představuje Ježíš, do vlastního života, znamená konec negativního stavu. Takový
příjem transformuje recipienty a vytváří revoluční změny v jejich životech pouze v
pozitivním smyslu. Proto negativní stav zoufale bojuje proti přijetí Ježíše jako
pravého Boha.
Na druhé straně přijetí Krista jako Syna Božího nevytváří pro negativní stav žádné
nebezpečí, neboť pravda (Kristus) bez lásky a dobra nemá sama o sobě život, a
tudíž nemůže přinést žádné změny či odstranění negativního stavu z lidských
životů. Kristus bez Ježíše nemá smysl a je prázdným pojmem. Ježíš bez Krista, na
straně druhé, se nemůže náležitě projevit, protože je to moudrost a pravda, jež činí
lásku a dobro hmatatelnou, přijatelnou a prožívatelnou. Takže jedině v Pánu Ježíši
Kristu přebývá tělesně veškerá Božskost, jak naznačuje apoštol Pavel v Dopise
Koloským, kapitola 9.
Ve všech třech dílech "Kurzu zázraků" je tento nejdůležitější koncept
přirozenosti Pána Ježíše Krista soustavně mrzačen, deformován a ničen. Takže
obsah těchto tří dílů nemůže přicházet od pravého Pána Ježíše Krista.
3. V pojímání přirozenosti Pána Ježíše Krista v "Kurzu zázraků" se vše zdá být
postaveno do pozice vzhůru nohama. Na str. 85 třetího dílu čteme: "fetiš je
projevem Ducha Svatého" ... "Je hlasem Božím, a proto přijal formu. Tato forma
není jeho realitou, kterou zná sám Bůh spolu s Kristem, jeho skutečným Synem,
Kdo je jeho součásti." "Duch Svatý je stvořením jednoho Stvořitele."
Nesprávnost tohoto tvrzení je velmi zřejmá. Říká se zde, že jeden Stvořitel stvořil
Ducha Svatého a pak stvořil Krista, Svého skutečného Syna. Ježíš je pouze
projevem tohoto stvořeného Svatého Ducha. Ježíš je tak extenzí stvořené síly či
jinými slovy, je stvořením stvořeného, a nikoliv Stvořitele. To je velmi podružná role.
Tvrzení, že Ježíš je projevem stvořeného Ducha Svatého, odporuje již doslovnému
smyslu Svaté Bible. V Evangeliu dle Jana, kap. 20, verš 22 čteme: "On (to jest Pán
Ježíš Kristus ) na ně vdechl a řekl jim: 'Přijměte Ducha svatého.'"
Není z tohoto textu zřejmé, že Duch Svatý je projevem či pokračováním Pána Ježíše
Krista, a ne opačně, jak by "Kurz zázraků" chtěl, abychom uvěřili ? V kap. 7, verši
39 stejného evangelia v poslední větě tohoto verše čteme: "...neboť doposud nebyl
duch svatý dán, protože Ježíš nebyl ještě oslaven." Oslavení Ježíše znamená učinit
jeho Lidství Božským a sjednotit je samotnou podstatou, kterou je
pravý Nejvyšší, zvaný Otec. Takto je z tohoto velmi zřejmé, že funkce Ducha
Svatého může nastat pouze z úplného sjednocení Pána Ježíše Krista, to jest Jeho
Božského lidství a Lidského Božství jako Jednoho Nedělitelného Boha.
Protože je veškeré pojímání pravé přirozenosti Pána Ježíše Krista zkresleno a
vzhůru nohama, je zřejmé, že pravý Pán Ježíš Kristus není zjevovatelem "Kurzu
zázraků".
4. Po všech třech dílech "Kurzu zázraků" se objevují mnohá nepřímá a jemná
zkresleni, zvrácenosti a falzifikace. Dobrým příkladem takové vychytralé a
nebezpečné mystifikace je sedmý výrok, zaznamenaný na straně 128 druhého dílu,
kde se říká: "Má vůle je Boží," a pak: "Neexistuje žádná jiná vůle než vůle Boží." Na
první pohled se na těchto výrocích nezdá nic nesprávného a každý by mohl od
srdce souhlasit s výrokem, že "neexistuje žádná jiná vůle než vůle Boží". Logika
této věci nám ale říká, že když "má vůle je Boží", pak existuje jen má vůle, a tudíž
neexistuje žádná jiná než moje vůle sama. Následně neexistuje žádný jiný Bůh, ale
jen já sám, což jinými slovy znamená, že každý čtenář je či může být bohem.
Ohavnost a odpornost tohoto výroku je zřejmá. Mám se považovat za jediného Boha
a neexistuje nic jiného než já. Solipsismus této filosofie (já jsem jediným středem
vesmíru a neexistuje nic jiného než já) je velmi zřejmý. V tomto ohledu ovšem
neexistuje vůbec žádný Bůh. Mám uctívat pouze sebe a má vůle je vším ve všem.
Opakuje se, že se jedná o pozici vzhůru nohama. Principy pravého Nového
zjevení nás učí, že správný a uspokojivý výrok v této věci není "Má vůle je Boží", ale
právě opačně: "Boží vůle je moje." A protože není jiné vůle než Boží, já jsem extenzí
a procesem Boží vůle či Boha, Extenze a proces není totéž jako původce a zdroj této
extenze a procesu. Toto jsou dva zcela odlišné stavy. Takže já nemohu nikdy
být Bohem a má vůle nemůže být nikdy vůlí Boží, protože jsem stvořený a nejsem
Absolutní. Jestliže by se má vůle stala vůlí Boží, veškeré Stvoření by se zničilo,
protože nemůže být udržováno z relativní kondice. Z této a podobných deformací je
zřejmé, že pravý Pán Ježíš Kristus nemůže být autorem a zjevovatelem "Kurzu
zázraků".
5. Celkový obsah "Kurzu zázraků" je překvapivě antifeministický. Neexistuje v něm
ani jedna prostá zmínka o ženách, dcerách či ženství obecně. Je veskrze
maskulinní. Jestliže by někteří z vás měli sklon věřit tomu, že jde o způsob
vyjadřování a že maskulinní kategorie jsou zde použity jako všezahrnující, hluboce
se mýlíte. To není náhodou. Máto přímý vztah k záležitosti toho, proč se v celém
textu odděluje slovo Ježíš a Kristus a soustřeďuje se pouze na pojem a význam
Krista. Není náhodou, že slovo Ježíš se ve všech třech dílech uvádí pouze
několikrát, zatímco slovo Kristus se uvádí mnohokrát na každé stránce. Femininní
princip Pána Ježíše Krista se buď zavrhuje či hluboce podceňuje nebo zcela neguje
stejně tak, jak je tomu s obsahem a významem slova Ježíš.
To je nachystáno velmi vychytrale, podvodně a záměrně. Opakuje se ještě
jednou, útočí se proti Absolutní esenci Pána Ježíše Krista čili Ježíšovi - to
jest Absolutní Božské lásce a Dobru. Absolutno Božské lásky a Božského dobra
ustanovuje Absolutní femininitu Pána Ježíše Krista a Ježíš je ztělesněním ženských
principů, protože Její Božství (Ježíš) bylo učiněno lidským. Na straně
druhé Absolutní Božská moudrost a Pravda Pána Ježíše Krista ustavuje Absolutní
maskulinitu Pána Ježíše Krista a Kristus je ztělesněním maskulinních principů,
protože Jeho Lidství (Kristus) bylo učiněno Božským.
Pán Ježíš Kristus představuje Absolutní věčné manželství všech principů Božské
lásky i Dobra až po Božskou moudrost i Pravdu a principů Božské moudrosti a
Pravdy až po Božskou lásku i Dobro. Čili Božské femininity až po Božskou
maskulinitu a Božské maskulinity až po Božskou femininitu. Toto manželství je
sjednocujícím principem veškerého Stvoření a udržuje veškerý život. Toto pravé
pojetí Pána Ježíše Krista je smrtelným nepřítelem samého jsoucna a bytí
negativního stavu, protože ten nemůže tento akt věčného manželství snést ani na
okamžik. Proto kdokoli ve svém srdci a životě přijímá Pána Ježíše Krista v tomto
správném pojetí jako jediného Boha v jsoucnu a bytí, osvobozuje se z pout a
otroctví negativního stavu.
Proto se "Kurz zázraků" shodně pečlivě a záměrně vyhýbá jakékoli diskusi o
femininních principech a principech Pána Ježíše Krista. Nechce, aby lidé věřili
v Pána Ježíše Krista jako jediného Boha a v manželství všech principů femininity a
maskulinity v jednotě, jednosti, rovnosti a harmonii jejich funkcí. Vzhledem k
jednostrannému postoji a pojetí „Kurzu zázraků“ nemůže tento být pravým zjevením
od Pána Ježíše Krista.
6. Aby dále falšoval a zkresloval pravou přirozenost Nejvyššího, Kdož jest Pán Ježíš
Kristus, "Kurz zázraků" pečlivě a záměrně dezinterpretuje význam Druhého
příchodu Pána Ježíše Krista. Na str. 439 druhého dílu čteme: "Druhý příchod Krista,
který je jistý jako Bůh, je pouze opravou chyb a návratem zdravého rozumu."
Smysl Druhého příchodu Pána Ježíše Krista zde citovaný (kniha ve skutečnosti
hovoří o Druhém příchodu Krista, a nikoli o Druhém příchodu Pána Ježíše Krista) je
jen velmi malým důsledkem, následkem a výsledkem pravého Druhého příchodu.
"Kurz zázraků" si zde záměrně počíná tak, aby se nekladl důraz na skutečný,
základní a nanejvýš mystický a tajemný význam Druhého příchodu Pána Ježíše
Krista a redukuje jeho smysl na jeho důsledky a následky. Takže závěr se stává
prostředkem a prostředek se stává závěrem. Tento trend převládá v celém obsahu
"Kurzu zázraků".
Jedním z nejvýznamnějších pojetí či aspektů Druhého příchodu Pána Ježíše Krista
je zjevení a následné poznání, uznání a přijetí skutečnosti, že Pán Ježíš Kristus je
jediným pravým Bohem, Nejvyšším, Kdo má mnohá jiná jména, a že není
jiného Boha a že On/Ona učinil Své Božství lidským a následné Své Lidství
Božským, a že tedy pouze On/Ona je Jedním, Kdo Absolutně vždy jest. Poznání,
uznání a přijetí těchto faktů o Pánu Ježíši Kristu v našich životech a srdcích nám
otevírá dveře k osobnímu setkání s Pánem Ježíšem Kristem uvnitř nás, v naši pravé
Niterné mysli, když vcházíme do nitra. Jako výsledek uznání tohoto faktu se
následně odstraní všechny naše problémy, omyly, chyby, strádání, bláznivosti či
cokoli, co máme v negativním smyslu, a jsme osvobozeni a volní od negativního
stavu. Bez přijetí tohoto faktu, tedy bez Druhého příchodu Pána Ježíše Krista, není
toto osvobození a tato volnost možná. Je tedy totálně devastující nepravdou, když
"Kurz zázraků" prohlašuje: "Tato slova je možno číst a mít z nich prospěch, aniž
byste Ho (to jest Ježíše) přijali do svého života." (Strana 84 třetího dílu "Kurzu
zázraků".) To znamená, že nemáte přijímat či chtít přijímat Pána Ježíše Krista do
svých životů, abyste se zbavili negativního stavu.
Z pohledu principů Nového zjevení je pravdou právě opak: Je nemožné vůbec cokoli
učinit, aniž byste do svých srdcí a životů nepřijali Pána Ježíše Krista jako pouze
Jediného Nedělitelného Boha. To je dalším důležitým významem Druhého
příchodu Pána Ježíše Krista. Ze shora uvedených závěrů je zcela zřejmé, že Pán
Ježíš Kristus není pravým zjevovatelem "Kurzu zázraků".
7. Formální uspořádání "Kurzu zázraků" je soustavně vzhůru nohama. Není
náhodou, že vysvětlení nejdůležitějších pojmů a pojetí přicházejí až v samém závěru
třetího dílu. Pravé Nové zjevení vždy počíná vysvětlením základních obecných
principů a pojmů duchovnosti, Pána Ježíše Krista, života a lidí. Avšak v případě
"Kurzu zázraků" jsou formulovány nejprve podružné principy, čemuž předcházejí
praktické nástroje jejich použití následované rozvinutými praktickými návody toho,
jak je použít, a nakonec se končí objasňováním pojmů. Toto uspořádání je typickým
metodologickým nástrojem negativního stavu. Proč je tomu tak?
Jak se uvádí na počátku tohoto článku, každá zfabrikovaná a deformovaná
duchovní metodologie si bere původní a ryzí pravdy Nového zjevení a jeho
metodologické nástroje a představuje je jako první. Když lidé tyto pravdy čtou jako
první, jsou hotovi je pojmout, aniž si uvědomují, že padli do nebezpečné léčky. Poté,
co použili metodologické nástroje a dosáhli nějakých pozitivních úspěchů (byť
dočasných), jsou přesvědčeni o síle, pozitivnosti a dobrotě jim předkládané nové
filosofie. Na závěr svého čtení a praktikování jsou již tak značně lapeni a zamotáni v
síti falešného zjevení utvrzovaného jejich dočasně pozitivními zkušenostmi a
výsledky, že považují za dané a zjevné, že má hodnotu vše ostatní, co se jim
předkládá na samém konci, považujíce to za skutečnou pravdu. Takže spolu s ryzí
pravdou přijímají také všechny nepravdy a deformace, považujíce je za pravé a ryzí.
Vždyť působí-li předešlá pojetí dobře a zní věrohodně a pravdivě, musí být přece i
zbytek stejný.
Neuvědomují si zde, že falzifikované a zkreslené části jsou ty nejdůležitější, životně
nejzávažnější a kritické pro jejich náležité úspěšné následování ve věčném životě a
pro jejich pravý duchovní pokrok. Toho se vždy týkají ideje a pojetí o Bohu, Pánu
Ježíši Kristu, Duchu svatém a podobných věcech. Tyto ideje jsou základem a bází,
na nichž se buduje pravá duchovnost a z nichž je možná pravá změna a eliminace
negativního stavu. Jestliže zničíte tuto základnu a bázi, ale ponecháte zbytek
struktury nedotčen, co pak máte? Nic než krásnou budovu postavenou na písku - a
jakmile ji popadne první bouře, zhroutí se a zcela rozpadne na prach.
Takto negativní stav chytá lidi do pasti. Dovoluje jim do jisté míry vnímat a přijímat
pravdu, ale zkresluje samou základnu a bázi, ze které tyto pravdy vycházejí a na niž
jsou postaveny a rozvinuty. Takto se netřeba ničeho obávat; a to je pro negativní
stav velmi bezpečné, když napájí lidi všemi druhy pseudosprávných idejí a dočasně
účinných praktik, neboť ví, že lidé nemají žádnou vhodnou základnu a bázi pro to,
aby v jejich životech mohla nastat skutečná stálá změna a eliminace negativního
stavu. Principem zde je: poskytnout lidem sekundární a terciární ideje a praktiky
pravého Nového zjevení, ale napadnout, podkopat, zvrátit, zfalšovat, nesprávně
postavit, zavést a, je-li to možné, zničit či znemožnit to, aby lidé přijímali jeho
primární ideje, na nichž je vše vybudováno a z nichž vše vyvěrá.
Takže lze mít nějaké pravdy obsaženy v těchto filosofiích, a přesto - protože zbytek
jejich obsahu deformuje a falzifikuje nejzákladnější, nejzávažnější a nanejvýš
kritické pojmy, které jsou základnou a bázi pro změnu a eliminaci negativního stavu
- nedostanete se ve svém životě nikam. Pokud ano, bude to jen dočasně a následný
pád vašeho způsobu bude zničující (když ne během tohoto pozemského života, tak
poté).
Je zjevné, že účelem napsání "Kurzu zraků" byla polapit lidi do pasti nejzazší
likvidace tím, že se jim poskytne jistý přístup k idejím pravého Nového
zjevení, zatímco se zároveň rozvrátí a zničí samotná jeho základna a báze, na níž
jsou tyto ideje postaveny. Hlavním účelem tohoto zničujícího uspořádání je ovšem
to, aby se lidé odváděli pryč od přijetí Pána Ježíše Krista v Jeho/Její Nové
přirozenosti jako pouze Jednoho Boha Nedělitelného, pravého Nejvyššího, pouze
Jediného, Kdož Absolutně vždy jest. "Kurz zázraků" tedy v žádném
případě není zjevením pravého Pána Ježíše Krista.
8. Jestliže je tedy vše, co bylo v uvedených osmi bodech řečeno, pravdou, kdo je
tedy pravým zjevovatelem "Kurzu zázraků"?
Z hlediska výše uvedených skutečností je zřejmé, že jeho pravým zjevovatelem
je Antikrist, který využívá principy pravého Nového zjevení a přináší své
vlastní pseudozjevení, aby zničil a podkopal nejdůležitější principy Nového zjevení,
které se vztahují k pochopení pravé přirozenosti skutečného Pána Ježíše Krista a
všeho, co se k tomu vztahuje. Protože tento Antikrist hraje roli skutečného Pána
Ježíše Krista, zjevuje se jako spasitel lidí, který hovoří těmito krásnými slovy
zdánlivé lásky, moudrosti, provádějící vnější zázraky, znamení atd., aby polapil lidi v
past víry v něho a jeho uznání. Jakmile lidé začnou v něj věřit a uznávat ho, tehdy
pečlivě a vychytrale zničí veškerou a jakoukoli víru v pravého Pána Ježíše Krista a
úplně zvrátí náležité chápání a přijetí pravého významu skutečného Nejvyššího,
Pána Ježíše Krista a Ducha Svatého. Při provádění této vychytralé a podvodné
deformace Antikrist doufá, že může ovládnout veškeré Stvoření a tuto planetu a
ustanovit se jako jediný bezkonkurenční vládce všech a všeho. To je jeho hlavní
účel. Proto přináší své vlastní zjevení tímto tak zdánlivě přijatelným a přitažlivým
způsobem, jak se odráží v "Kurzu zázraků".
Z předešlé rozpravy je zřejmé, jak je přijetí filosofie "Kurzu zázraků" krajně
nebezpečné. Zvrácením, falzifikací a likvidací správného pojímání pravé
přirozenosti Pána Ježíše Krista prakticky anuluje význam a praktikování všech
pozitivních konceptů a postupů, které by tyto tři díly mohly mít. Tímto se vám radí,
abyste se touto filosofií nenechali svést. Jako vždy je samozřejmě na vás, abyste si
obsah tohoto článku ověřili ve svém nitru.