|
Dne 23. října 1993 během mého formálního, jakož i neformálního niterného stavu, v
rozpoložení intuitivního rozlišování mi byla Milosrdenstvím a Štědrostí Pána Ježíše
Krista předložena následující objasnění, rozpracování a vysvětlení, abychom jim
porozuměli, uvažovali o nich, intuitivně je verifikovali a potvrdili - pokud tak učiníme
pouze ze své vůle a volby bez jakéhokoli vnějšího nátlaku:
V doplnění 15, které jste, Petře, obdrželi během svého pobytu u Marka v Koloradu ve
dnech 9., 10. a 11. října 1993, se sděluje, že určité ideje tohoto doplňku jsou
nekonkrétní a zahalené. Bylo též naznačeno, že je tvou povinností, misí,
odpovědností a posláním si s pomocí přímého nadání, intuice a vstupu Pána Ježíše
Krista v Jeho/Její Nové přirozenosti do tvé mysli objasnit, vysvětlit a vyložit obsah
tohoto doplnění, jakož i ostatních - jak minulých, tak i budoucích. Pak je představit
všem, kdo jsou spojeni s Jeho/Jejím Novým zjevením, aby je oni sami intuitivně
verifikovali, potvrdili, zvážili a uvedli v život v individualizované a zosobněné formě,
která je v souladu s jejich zvláštní a jedinečnou přirozeností, úrovní duchovního
rozvoje a povahou jejich poslání, které mají přímo od Pána Ježíše Krista.
Než postoupíme dále ke speciálním záležitostem, nechť se objasní, že hlavní
změnou ve formě těchto doplňků je od této chvíle to, že nic se již nikomu nebude
předkládat ve formě návodů, instrukcí a návrhů, jak se má chovat, co má dělat a jak
použít cokoli, co vyvstane z těchto doplnění. Je výhradní a absolutní odpovědností
každého jednotlivce, který čte toto či jiné poselství, aby ze svého nitra s pomocí
metody rozlišující intuice nalezl a stanovil, jaké jsou jeho osobní a individuální
návody a metody k praktikování principů Nového zjevení a všech jeho doplnění.
Každý jedinec je na základě prvotní dohody osobně odpovědný a zodpovědný
přímo Pánu Ježíši Kristu. Namísto toho budou tato či všechna následující doplnění
nabízet pouze vysvětlení, rozpracování a objasnění idejí, pojmů a obsahu Nového
zjevení s jeho doplňky, jak bude třeba, když a jestliže bude třeba; a také tu budou
pro zjevení nových informací, které do té chvíle nebyly k dispozici z prostého
důvodu, že nebyl ještě čas nebo by to bylo předčasné, aby se zjevily na každé
jednotlivé křižovatce životní cesty na planetě Nula.
Takže nyní se obrátíme ke třem záležitostem pocházejícím z doplnění ze dne 9. - 11.
října. První věc se týká definování metod a praktik. Co to vlastně jsou metody a
praktiky a co vytváří jejich obsah a význam?
Existuje obecné chápání těchto pojmů a existuje i jejich zvláštní a podrobné
vysvětlení. V obecném smyslu jsou všechny metody a praktiky tím, co se očekává
od lidí ve smyslu toho, jak smýšlejí, cítí, jak se chovají, vytvářejí vztahy, fungují a
projevují se v každodenním životě. Každý je na své cestě individuálním životem
situován do určitých pravidel, předpisů a očekávání, která jsou určena buď
rozličnými zákonnými či společenskými požadavky, či zvláštními znaky nějakého
společenstva nebo oblasti. Tyto požadavky do posledního detailu diktují jedinci
způsob jeho života a všechny jeho aspekty. Očekává se, že se s těmito požadavky a
očekáváními ztotožní. Neučiní-li tak, stává se takříkajíc vyvrhelem.
Na druhé straně tu máme jistá zvláštní seskupení metod a praktik, které lze rozdělit
do čtyř kategorií:
1. Nejběžnější metody a praktiky lze shledat ve všech tradicích, zvycích a zvláštních
kulturách, které diktují způsob života každé zvláštní společnosti či národa. Všechny
tradice, zvyky a kulturní návyky jsou v zásadě ustanoveny za tím účelem, aby se
neustále udržoval status quo a přežíval zvláštní životní styl, vynucený požadavky
jedinečnosti každého zvláštního národa či jen oblasti v rámci tohoto národa.
Následkem tohoto udržování je důsledná neohebnost, tuhost a neochota něco
změnit či postoupit vpřed k nějakému odlišnému způsobu a stylu života. Lpění na
tomto typu života ustanovuje bytí v negativním stavu. Není-li kdo ochoten
odvrhnout tento stagnující životní způsob, je mu souzeno zůstat otrokem svých
vlastních tradic, zvyků a kultur. V tom případě odmítá svou vlastní svobodu a
nezávislost. Výsledkem toho je rozpoložení(, které mu nedovoluje dělat rozhodnutí z
vlastní svobodné vůle a volby. Nerozhoduje se z pozice vlastní individuální
jedinečnosti, ale namísto toho z pozice běžně přijímaného zakládání si na
příslušných tradicích, zvycích a kulturách. Takže se žije životem stagnujícího
shromažďování a hromadění, které se udržuje neohebností, tuhostí a pevností toho,
jak kdo přijímá svůj životní způsob v souladu s požadavky veškerých pravidel a
očekáváni jemu příslušné společnosti.
2. Jiné nejběžnější metody a praktiky jsou obsaženy ve všech náboženských,
duchovních a kultovních doktrínách, dogmatech, rituálech, předpisech a
požadavcích, které jsou vnucovány jejich následovníkům a jejichž praktikování se
požaduje a udržuje do nekonečna bez toho, že by se povolilo, aby mohly nastat či
se odehrát nějaké změny či modifikace. Ohromné nebezpečí v následování těchto
stagnujících pravidel a rituálů spočívá ve faktu, že se to „děje ve
jménu Božím“, jehož autorita je neoddiskutovatelná, neměnitelná a nezměnitelná, a
kdykoliv se nenásledují či nesetrvává se u nich, hrozí věčné zatracení.
Nejohavnějším zločinem, který neustále páchají všechna náboženství na planetě
Nula zvlášť a v zóně vymístění obecně, je to, že nanejvýš pevně a zoufale lpějí na
ideách, pojetích či výrocích, které pocházejí z doby před mnoha sty či dokonce tisíci
lety, aniž by se jakkoli dovolovalo jakékoli odchýlení. Tím, že tak činí, naznačují, že
Bůh není schopen přijít s něčím novým a cokoli dávno stanovil, je platné na
všechny časy a přesně tak, jak to stanovil, a tak tomu bude navěky a jakékoli změny
v tomto ohledu nejsou jakkoli možné. Takový nárok se rovná vzdorování Bohu a činí
Ho neschopným, nezáživným, neproduktivním a netvůrčím. Takové pojetí
přirozenosti Boží ustanovuje život negativního stavu. Takže všechna současně
existující náboženství, a to bez jakékoli výjimky či výluky (včetně vyznavačů
Swedenborgova učení ve všech jejich existujících větvích), neslouží
pravému Bohu, ale tím, že pevně lpí na všech dogmatech, doktrínách a obřadech
(vyvinutých a založených před stovkami či tisíci lety) svých příslušných
náboženství, kultů či čehokoli, co vám zde v tomto ohledu tak bují, ve skutečnosti
slouží negativnímu stavu. Nedovolí-li v tomto či jiném ohledu jakékoli změny či
doplnění novými údaji, přispívají velmi mocně a významně k udržování života
negativního stavu.
3. Specifičnost tohoto bodu metod a praktik se vztahuje k obecně ustanoveným
pravidlům a návodům lidských systémů zákonů a z nich vyplývajících nakupení
zákonů, které diktují, co je a co není dovoleno v rámci každého národa či
společenství. Když si určíte a ustanovíte takové zákony a pravidla života a lidského
chování, automaticky se omezujete ve svém expresivním či impresivním projevu a
chování. Důvod k tomu lze nalézt ve faktu, že jestliže se odchylujete .jakýmkoli
způsobem od těchto pravidel, porušujte ustanovené kodexy. A výsledkem toho,je
potrestání a ochuzení vlastní svobody. Problémem s těmito typy zákonů a pravidel
je, že mají sklon setrvávat v knihách po staletí a zabírá to nezměřitelné úsilí a
mnoho času, než se v nich učiní jakékoli změny či modifikace, aby se přizpůsobily
požadavkům progresivního směřování v lidském rozvoji; to jest, řekněme,
že odlišná doba si vyžaduje odlišné chápání a způsob použití těchto zákonů a
pravidel. V progresivním způsobu života se takové zákony a pravidla
stanou zastaralými velmi rychle. Zabere to ohromné množství úsilí a času, aby se
změnila. A nejen to, ale problémem je též, že v době, v jaké se tato změna
uskutečňuje, uběhne tolik času, že prováděné změny a modifikace se stávají ve
chvíli svého uskutečnění taktéž obsoletními a neodpovídajícími novým poměrům.
Takto se problémy zavile udržují v životě negativního stavu. A ačkoliv jsou takové
zákony a pravidla nutné ve společnosti, která je ovládána principy džungle
negativního stavu, problémem je to, že se velmi brzy stávají zpátečnickými a
brzdícími, nesloužícími již svému původnímu účelu. Bez neustálých změn a
modifikací, to jest bez jakýchkoli doplnění novými údaji, aby se přizpůsobily
požadavkům každé jednotlivé doby na časové linii životní cesty, se stávají tyto
zákony tak zkaženými, že začínají sloužit účelu přesně opačnému k tomu, pro který
byly zpočátku ustanoveny. Tím, že se tak působí, či že se takovými stávají, slouží
velmi pěkně udržování života negativního stavu.
4. Věc metod a praktik se vztahuje k osobním a individuálním záležitostem. Hlavní
aspekt této věci se v tomto ohledu vztahuje k osobním návykům a rituálům, k jejichž
ustanovení má každá individualita sklon. Je tendencí dělat věci stále a stále znovu
přesně stejným způsobem. Je tu sklon být spojen s jistými věcmi, objekty, tretkami,
mazlíčky a podobnými jsoucny a uvyknout na ně do té míry, že není žádné touhy,
přání či ochoty cokoli v tomto ohledu změnit. Takový postoj potlačuje vlastní tvůrčí
rozvoj a projev vlastního tvůrčího úsilí tím, že se zoufale Ipí na tom, co je dobře
zavedeno, zdánlivě pohodlné a důvěrně známé. Ustanoví-li se takový životní styl,
jeden se naplní hrůzou, když se vyžadují či jsou nutné jakékoli změny či úpravy.
Někteří lidé mohou v tomto ohledu jít tak daleko, že mohou vážně duševně
onemocnět, jsou-li konfrontováni s nutností změny a pozměnění jejich dobře
založeného životního stylu, kterému tak význačně uvykli. Jinými slovy si v tomto
ohledu navykli na své metody a praktiky. Jakmile se stanete na něco navyklými či
uvyklými, stáváte se toho otroky. A to odnímá jakoukoli touhu nebo přání anebo
ochotu se tvořivě vyvíjet a měnit kdekoli, kdy je to třeba. V tahovém případě se
jeden stává plně oddaným, otrokem negativního stavu, vzdávajícím se v jeho
prospěch zcela své svobody volby a projevu.
Podíváte-li se pečlivě na všechna tato seskupení metod a praktik, jakož i na
všechno ostatní zde zmíněné (je duchovní povinností každého z vás, kdo je spojen
s Novým zjevením, aby ze svého nitra objevil, jaké jiné zvláštní a osobní metody a
praktiky pěstuje a uskutečňuje ve svém osobním životě, a aby je dle toho následně
upravil, změnil, nahradil anebo doplnil), zcela zřejmě shledáte, že jejich hlavní
charakteristikou je to, že jsou všechny vnuceny z vnějšku. Řeklo by se tedy, že jsou
vnucené z vnějšku a nepocházejí z vnitřního či niterného uznání skrze intuici, zdali
je něco tak, či jinak. Takže diktáty zevních nátlaků jsou považované za platné za
všech dob a okolností, majíce stále stejné univerzální použití pro všechna individua
bez jakéhokoli ohledu na jedinečnost a zvláštnost přirozenosti každé osoby a její
role, pozice, totožnosti a jejího osudu. Takto působí negativní stav.️
Jedním z hlavních a význačných důvodů toho, proč se v doplňcích Nového zjevení
Pána Ježíše Krista tak velmi zdůrazňuje, že posun odehrávající se od skupiny
směrem k jednotlivci a od běžně zavedených metod a praktik použitelných
všeobecně u každého k individuálním a jedinečným přístupům a návodům, které
jsou použitelné jednomu jedinci, je ten, že život negativního stavu je životem skupin
a mas. Čím větší je počet lidí ve skupině, tím se negativní stav stává mocnějším. To
je obzvlášť pravdou, jsou-li takové skupiny ovládány dobře zavedenými a dobře
ustanovenými metodami a praktikami, které podléhají jejich funkci a činnosti. V
okamžiku, kdy se taková všeobecná pravidla ustanoví, všichni členové této skupiny
se okamžitě stávají cílem negativního stavu. Velmi brzy poté jsou všichni zkaženi
negativním stavem - sloužíce jeho účelu a cílům. V pozitivním stavu na straně druhé
- se klade důraz vždy na jednotlivce a jeho jedinečné nadání, prezentaci a projev z
nitra při intuitivním rozlišování toho, co je a není správné a náležité, při neustálém
vnímání - skrze toto osobní a jedinečné intuitivní rozlišování - potřeby změn,
modifikací a doplňování v rámci vlastního způsobu a praktikování životního stylu
bez jakýchkoli stagnací, kdykoli je to nutné a včasně - takříkajíc bez toho, aby se
uvízlo v bahně jedněch metod a praktik, které byly náležité a správné do té doby, ale
které nejsou již udržitelné v nadcházejícím způsobu duchovní progrese života, Že
tito jedinci v pozitivním stavu následně sdílejí tyto své jedinečné dispozice mezi
sebou navzájem, takže přispívají svou jedinečnou dávkou všem ostatním, je zcela
jiná věc.
Negativní stav šílí, když vnímá, že jakákoli jednotlivá individualita již není pod
vlivem předešlých metod a praktik či skupinového hnutí, protože je zcela
neschopen si představit, co se děje a jak učinit takového jedince terčem svého vlivu
a své zkaženosti.
Z toho plyne zřejmý fakt, že od této chvíle je jediným způsobem, jak je možné být
osvobozen od jakéhokoli vlivu negativního stavu či od jakékoliv moci, kterou by
negativní stav mohl vykonávat na jakéhokoli jedince, individualizace vlastních
metod a praktik s neustálými modifikacemi, změnami a doplněními v jejich procesu
a užívání prostřednictvím vstupu z vlastního nitra intuitivním rozlišováním - z
přítomnosti Pána Ježíše Krista v této intuici(slabý tichý hlas v tvém nitru !). Proto v
tomto jednotlivém doplnění a ve všech ostatních, která by mohla následovat,
již nenajdete nějaké směrnice či rady, jak máte žít svůj život a jak postupovat ve
svém každodenním žití a svých záležitostech. To se stává záležitostí nejvyšší
bezpečnosti a ochrany před nákazou a vlivem negativního stavu.
Vidíte, že negativní stav je neschopen učinit svým terčem jedince, který se spoléhá
na svou intuici. Důvod lze nalézt v prostém a zřejmém faktu, uvedeném mnohokrát
před tím, že vaše intuice je přímým nadělením Pána Ježíše Krista ve vás. A proto je
přítomnost Pána Ježíše Krista ve vaší intuici nanejvýš přímá a mocná. Myslíte si, že
je negativní stav schopen zvýšit útoky proti přítomnosti Pána Ježíše Krista? Taková
snaha by vedla k okamžité anihilaci každého, kdo by se jen vzdáleně pokusil učinit
takovou bláznivou věc.
Druhý pojem, který potřebuje objasnění a více propracované vysvětlení, je pojem
užitý několikrát v Doplňku 15, a tím je důvěrná známost. V tomto poselství se uvádí,
že lidští tvorové mají nebezpečný sklon lpět na tom, co je jim důvěrně známé. Co
ustanovuje tuto důvěrnou známost ve vašem lidském životě? Jak lze pojem důvěrně
známého definovat a vysvětlit, abyste přesně znali, čeho si máte v tomto ohledu být
vědomi?
Tento pojem je v zásadě spojen s výše uvedeným vysvětlením ohledně metod a
praktik. Dobře zavedené metody a praktiky, které se staly životním stylem jakéhokoli
individua, se celkem vzato stávají něčím velmi familiárním a zdánlivě bezpečným a
jistým. Takové jsou všechny návyky a zautomatizované a ritualizované způsoby
chování, jednání, myšlení, cítění, vztahů a podobné elementy. Takže tyto věci se
lidem stávají opěrnými body důvěrně známého.
Je tu ale jiný bod v pojetí důvěrně známého. Vztahuje se k něčemu, co bylo původně
vloženo do lidských genů pseudotvůrci. Má to vztah k tomu, jak jsou lidé
uzpůsobeni vnímat realitu svého jsoucna a bytí a taktéž, jsoucna a bytí obecně.
Zakládajíce na tomto uzpůsobení je pro ně jedinou věcí, která je skutečnou, a tudíž
důvěrně známou, to, co vnímají svými vnějšími senzorickými orgány. Nejsou si
vědomi skutečnosti, že jejich senzorické orgány byly původně pozměněny tak, aby
jim poskytovaly nesprávné vjemy světa kolem nich, jakož i jich samotných. Zároveň
byli uzpůsobeni tak, aby se spoléhali jen na to, čím jsou napájeni z vnějšku své
mysli, to jest z něčeho, co je mimo nich, co se odlišuje od jejich osobních vstupů.
Vstupující údaje o všem přicházejí vždy z jejich vnějšku. Při jejich rozvoji a založení
vnímání je jim cokoli přicházející z vnějšku, či, jinými slovy, cokoli mohou slyšet
svýma ušima, vidět očima, ochutnat svými chuťovými pohárky, vnímat svým
dotykem atd., důvěrně známé a pro ně pohodlné. Cokoli jiné, mimo jejich způsob
vnímání, je velmi neznámé a nepohodlné.
To je typický způsob života v negativním stavu a života lidí. Skutečností této situace
je to, že takzvaná familiarita, na níž tak lidé Ipí, je fakticky nereálná - vzhledem k
obecné definici života i lidského života speciálně. Zároveň to, co lidé pociťují jako
důvěrně známé a pohodlné, ve skutečném jsoucnu a bytí buď vůbec neexistuje,
nebo je to pokroucením a karikaturou pravé reality jen velmi málo se jí podobající či
ji odrážející. Na druhé straně mince je fakt, že povaha této familiárnosti nemá svůj
vlastní původní život, ale je vstupem idejí někoho jiného, idejí, které ve své podstatě
a formě nevznikly v lidském životě nebo na planetě Nula. Jinými slovy: Realita je za
scénou, ne na scéně. Aby se to tedy zopakovalo: Co lidé vnímají jako realitu, není
pravá skutečnost, ale realitou je to, co je za jimi považovanou skutečností, či to, co
způsobuje, že jejich skutečnost se jeví jako realita.
Avšak to, co je za jimi považovanou skutečností, je lidem naprosto cizí, a tudíž se
tomu za každou cenu vyhýbají, lpíce namísto toho na tom, co je nereálné a je jen
povrchní a přechodnou pseudorealitou, kvůli faktu, že je jim to důvěrně známé,
potvrzované jejich způsobem vnímání prostřednictvím senzorických orgánů. A
cokoli, co je s tím v protikladu, protiřečí tomu či to zpochybňuje, to vše je jim velmi
nepohodlné a cizí, takže mají soustavný sklon to přehlížet či se tomu vyhýbat.
Vzhledem k tomu mají lidé nesprávný sklon nebrat v úvahu nic, co přichází z jejich
nitra či z nich. Většina z nich dokonce popírá, že takové nitro existuje. Niternosti
neboli niterný stav je něčím, co je jim značně cizí. Je-li to nefamiliární, pak je to
nebezpečné, nepohodlné a není to nutné. Takže past negativního stavu je nastavena
a většina z nich do ní padne velmi snadno, „pohodlně“ stagnujíc ve vlastní nereálné
familiárnosti, považované jimi za jedinou skutečnost, kterou jsou ochotni přijmout,
ve které chtějí být a se kterou chtějí zacházet.
Aby se vyhnulo této pasti, doporučilo se vám, abyste si přivykali pohlížet za
scénu, za všechny tyto metody a praktiky a nad tuto pseudorealitu typického
lidského vnímání. To znamená uznat a přijmout skutečnost, že je tu více než to, co
se právě odehrává na scéně lidského života. A že vše na této scéně má hlubší,
niternější smysl a účel; a že nic se neodehrává bez zvláštního souhlasu a přípravy
za účelem dosažení něčeho, co má multiverzální význam a slouží to v nejzazším
smyslu prospěchu z poučení z velmi důležité lekce všem ve Stvoření a
z odjinud, jakož i z jindy. Znamená to též, a to je nejdůležitější, cvičit se v pohlížení
dovnitř a vyhledávat všechny odpovědi na své životní otázky ve stavu a ze stavu
vlastních niterností, a tak se do značné míry vyhýbat jakýmkoli a všem
nátlakům negativního stavu, jakož i jakýmkoli jiným.
Jak si vzpomínáte z doplnění ze dne 9. - 11. října, je vše na planetě Nula uvaleno z
vnějšku. Avšak na toto sdělení lze pohlížet následovně: Jsou uvalení způsobená
negativním stavem a jsou některá jiná, která jsou dána povahou světa, v němž
žijete. Všechny nátlaky negativního stavu existují za účelem, aby se někdo, kdo se
nachází v jeho těsné blízkosti či je s ním ve styku, učinil otrokem či agentem
jeho pseudoživota. Na straně druhé vyžaduje povaha života na planetě Nula, aby se
proces poučeni odehrál především s pomoci vloženého z vnějšku - to jest, jak se
říká z vnějšku dovnitř. Kvůli tomuto uspořádání se i pozitivní stav přizpůsobil této
situaci a předkládá lidem poučení způsobem ukládání z vnějšku - v tomto
případě pomocí psaného slova či rad od někoho jiného. Této situaci pozitivních
aspektů poznávání těmito jednotlivými způsoby vkládání z vnějšku se lze vyhnout s
pomocí vaší schopnosti vcházet dovnitř a potvrzovat, ověřovat, zjišťovat intuicí,
stvrzovat atd. vše, co se vám předkládá jakýmkoli vnějším nátlakem, zdali tomu je
tak, či nikoliv. Je-li tomu tak, přijmete to, zvnitřníte a učiníte integrální součástí
vlastního života. Když to odmítnete, nemůže to mít nad vámi žádným způsobem
žádnou moc. V tomto případě jste zabezpečeni a zajištěni poznáním, že konáte
něco, co se nachází mimo metody a praktiky vnějších obřadů vnějšího světa a
rozpoložení.
Při pohledu na výše uvedená fakta je otázkou, zdali je ve vašem životě vůbec něco,
co by negativní stav nebyl s to zkazit a co by se nemohlo stát jeho terčem. Jsou
některé faktory, které jsou negativnímu stavu nepřístupné a nemůže si je jakkoli
podřídit.
První se vztahuje ke stavu a procesu niterného vcházení nebo bytí či setrvávání -
uvnitř sebe sama navždy. To jest, jak se říká, pohlížet na vše z nitra ven - jak Pán
Ježíš Kristus učí ve všech knihách Svého Nového zjevení a ve všech jeho
doplňcích. Být ve stavu niternosti znamená být v přítomnosti Pána Ježíše Krista a
všech členů své duchovní rodiny, jakož i všech členů pozitivního stavu, kteří jsou s
vámi na základě dohody spojeni. Být neustále a stále v přítomnosti Pána Ježíše
Krista znamená vyloučení čehokoli a všeho vnuceného negativním stavem. Ale také
to znamená neustálé a stálé individuální potvrzování, ověřování a dosvědčování
všeho, co ukládá stav pozitivní (Nové zjevení Pána Ježíše Krista a všechna jeho
doplnění, což k vám přichází z vnějšku ve formě slov a písemného materiálu) přímo
a od Pána Ježíše Krista skrze vaši intuici. Jak víte, je stav intuice jak velmi osobní a
individuální, tak je i středem vašeho nitra. Aby se znovu zopakovalo; Je to místo ve
středu vašeho nitra, kde je přítomen Pán Ježíš Kristus s Jeho/Její pravou
multiverzální skutečností. Negativní stav nemůže takový stav a takové rozpoložení
jakkoli ovlivňovat. Nemohou se stát terčem. A je to tak proto, že je tu multiverzální
zákon a výsada, které vám dovoluji být v neustálém spojení a společenství s Pánem
Ježíšem Kristem ve vás (význam Poslední večeře). Tato výsada nemůže být nikdy
nikomu odňata. Aby se však této přítomnosti dosáhlo, je nutno ji z vlastní svobodné
vůle a volby vyvolat. Na druhé straně je proces niterného vcházení a setrvávání
něčím, co je neznámé, a tudíž většině lidských tvorů nepohodlné. Ve většině případů
se tomu vyhýbají. Proto se nemůže stát terčem negativního stavu.
Druhá situace se v tomto ohledu vztahuje k úplné verzi Nové modlitby Pána Ježíše
Krista. Každé slovo této modlitby obsahuje multiverzální duchovní souvztažnost,
jejíž vyvolání poskytuje velmi mocný a účinný štít proti úkladům negativního
stavu. Jak Pán Ježíš Kristus ve Svém Novém zjevení uvádí, je Jeho/Její přítomnost
v Jeho/Její Nové přirozenosti nanejvýš intenzívní. Toto sdělení je však pravdivé pod
jednou podmínkou: Že pronášení této modlitby se nestane rituálem, rutinou a
neztratí ve svém procesu svůj smysl a význam. Jestliže nevidíte či nevnímáte za
slovy této modlitby multiverzálně mnohonásobnou duchovní souvztažnost a jestliže
se nesoustředíte na význam slov, která obsahuje, pak se i může stát, že ji negativní
stav zkazí a podřídí si ji.
Třetím stavem - bezpečným před negativním stavem, jestliže se k němu přistupuje s
pozitivním a dobrým úmyslem, kvůli principu - je vaše zviditelňování, představování
či myšlení si toho, že se nacházíte v bílém světle Pána Ježíše Krista,které pochází
z Jeho/Její Nové přirozenosti a které se do vás promítá či do vás vlévá z Jeho/Její
Absolutní nepodmíněné lásky, Moudrosti, Milosrdnosti a Opuštění. Ale aby to
působilo, je nutné, aby každý, kdo k tomuto faktoru přistupuje, uznal a přijal fakt, že
taková Nepodmíněná absolutní láska, Moudrost, Milost a Odpuštění Pána Ježíše
Krista jistě existuje, a následně ukázal ochotu ji vyvolat, přijmout a zapojit do svého
vlastního života. A opět nic z celkové moci negativního stavu v jeho souhrnu a vzato
dohromady nemůže prostoupit, nebo odejmout anebo si podřídit tento typ Božské
lásky, Moudrosti, Milosti a Odpuštění Pána Ježíše Krista, aby jej zničil. To obzvlášť
platí, jestliže je někdo přivolává z pozice vlastní svobodné vůle a volby, ze svého
niterného stavu, kvůli principu, neboť konat takto je správné.
Čtvrtým stavem, který si negativní stav nemůže podřídit, je - pokud se dělá s
řádným záměrem a kvůli správným důvodům - pravidelné denní čtení Nového
zjevení Pána Ježíše Krista a všech jeho doplňků. Kdyby se však toto čtení mělo
dělat pro jakýkoli jiný důvod než kvůli prohlubování vlastního poznání, chápání a
praktikování všech principů Slova Pána Ježíše Krista, jak je zaznamenává Nové
zjevení, a pro podporu rozvoje vlastní intuice, skrze kterou se verifikuje
Pravda Nového zjevení osobně pro sebe sama, pak v takovém případě by tuto
metodu mohl negativní stav pokazit ovládnout. V tomto případě bude vaše chápání
toho, co je psáno v Novém zjevení a jeho průběžných doplňcích, zkreslené,
nevhodné a bude sloužit vašemu duchovnímu poklesu. Jak si pamatujete z Doplňku
15, nesprávné chápání Nového zjevení a Nové přirozenosti Pána Ježíše
Krista a zkreslený náhled na tyto činitele z vás činí terč negativního stavu více, než
je tomu u těch, co jsou v nejnižších z nejnižších pekel.
Ale u čtení Nového zjevení a jeho pokračujících doplňků - pokud se k tomu
přistupuje se správným záměrem a ze správných důvodů - tu máme další bod. Jak
víte, Nové zjevení obsahuje jisté informace, které jsou velmi včasné. Ale taktéž se
přizpůsobuje svým obsahem a informacemi, které poskytuje, potřebám té které
jednotlivé doby ve zde-a-nyní. Znamená to tedy, že každé nové čtení Nového
zjevení a jeho doplňků vyvolá v každém čtenáři něco, co doposud nebylo k dispozici
v době předešlého čtení z prostého důvodu, že nepřišel ještě čas, aby bylo vhodné
to poznat či si to na základů čtení vydedukovat. A zároveň se tímto faktorem
pomáhá čtenáři v dalším rozvoji jeho vlastní intuice, porozumění a míry pochopení
všeho, co se vztahuje k obsahu Nového zjevení a všech jeho doplnění, jakož i k
životu obecně a lidskému životu zvlášť. Takže v každé době vytváří odlišnou, hlubší
a účinnější úroveň osobní a individuální intuice, která pak uvádí čtenáře blíže
k Pánu Ježíši Kristu v Jeho/Její Nové přirozenosti a k Jeho/Jejímu pozitivnímu stavu
a všem jeho členům. Kvůli této skutečnosti se tento proces nemůže podřídit
negativnímu stavu. Kvůli faktu, že tento faktor se praktikuje za účelem dalšího
rozvoje vaší intuice, vašeho poznání a chápání Slova Pána Ježíše Krista, a tak se
vám umožňuje rozvoj lepšího a více osobního vztahu s Pánem Ježíšem
Kristem v Jeho/Její Nové přirozenosti, může se uvedený přístup bezpečně
považovat za probíhající mimo obvyklé metody a praktiky.
Důvodem, proč tedy nelze tyto shora popsané faktory podřídit negativnímu stavu, je
to, že jdou za metody a praktiky a neodvozují se ze zevních věcí, kde mají metody a
praktiky původ. Všimněte si prosím, že tyto faktory jsou ze stavu i ve stavu
niterností a stavem niterností čili stavem niterným. Vcházení do vašeho nitra je
odchodem od zevnějšností, a tedy z negativního stavu. Jak by se toto mohlo
podřídit negativnímu stavu? Vyřčením kompletní verze Modlitby Pána Ježíše
Krista a čtením Jeho/Jejího Nového zjevení a všech jeho doplnění se shora
uvedeným záměrem a účelem se uvádíte do stavu niterností a to, když jste v tomto
stavu, vás spojuje s různými okruhy Stvoření v pozitivním stavu a umožňuje
přítomnost Pána Ježíše Krista ve vás. Jak by takový proces mohl být podřízen
negativnímu stavu? Být ponořen v bílém světle Nové přirozenosti Pána Ježíše
Krista a skrze to v Jeho/Její Absolutní nepodmíněné Božské lásce, Moudrosti,
Milosrdnosti a Odpuštění znamená být přímo pod ochrannými křídly Pána Ježíše
Krista. Existuje v celém multivesmíru nějaká síla, která by vám mohla zabránit,
abyste obdrželi tyto nanejvýš vybrané atributy Absolutní nové přirozenosti Pána
Ježíše Krista? Taková myšlenka, stav či kondice jsou byt' i vzdáleně nemyslitelné.
A třetím bodem, který dnes potřebuje vysvětlení, je to, co se vztahuje ke sdělení v
Doplňku 15 a které naznačuje, že každý na planetě Nula, celkem vzato každý, je zde
na základě osobní a individuální dohody mezi ním a Pánem Ježíšem Kristem. Toto
sdělení se vztahuje k záležitosti, o které se Pán Ježíš Kristus mnohokrát zmiňuje v
knihách Nového zjevení a která se znovu potvrzuje v Doplňku 15, že negativní
stav je experiment. Co to znamená experiment?
Pohlížíte-li na pojetí toho, co experiment znamená v typicky vědeckém
chápání tohoto pojmu, postřehnete následující fakta: Především je tu otázka či
hypotéza. Jak si vzpomínáte, otázkou v tomto případě bylo: Je život
možný bez Pána Ježíše Krista a Jeho/Jejich pravých duchovních principů? A je-li
možný, jaký život by to byl a jak by se srovnával se životem, který vychází z Pána
Ježíše Krista a Jeho/Jejích pravých duchovních principů? Druhým krokem v tomto
procesu je ustanovení velmi podrobných a zvláštních podmínek, za nichž se tato
hypotéza vyzkouší tím nanejvýš spolehlivým, platným a dopady majícím
způsobem. Za tím účelem do nejmenšího detailu definujete to, jak se takový pokus
provede. Vyhledáte dobrovolníky, kteří souhlasí s účastí v tomto experimentu.
Každému takovému dobrovolníkovi přiřadíte velmi podrobnou, jedinečnou a zvláštní
roli, formu chování, identitu, osudovou náplň, mysl, osobnost atd. a to, co má dělat
a čím má být a jak to má dělat a jak má být. Jestliže takový dobrovolník souhlasí s
tímto zvláštním pověřením, zahrnete ho do experimentu s tím, že se chápe, že tento
pokus bude především pokračovat pouze a jen do té doby, než se testovaná
hypotéza či otázka plně, spolehlivě a platně zodpoví ke spokojenosti všech - což
znamená do té doby, než se získá plné poučení a stane se integrální součástí mysli
všech; a za druhé všechny dobrovolníky odměníte tím, že budou vyvedeni ven z
okolností tohoto pokusu a umístíte je zpět tam, kam patří - do pozitivního
stavu. Jestliže dobrovolník nějakou náhodou nesouhlasí s tímto experimentem, či
se pro něj shledává nevhodným, z tohoto procesu ho vyloučíte.
Z tohoto popisu můžete nyní získat lepší pochopení toho, proč se v Doplňku 15
naznačuje, že prakticky každý se na planetě Nula a v zóně vymístění nachází
na základě dohody mezi ním a Pánem Ježíšem Kristem, a proč je každý tak, či onak
spojen s Novým zjevením, skrze něž Pán Ježíš Kristus zjevuje všechny tyto
záležitosti, a proč je každý takový, jaký je. Takže jak můžete vidět, jelikož je
negativní stav fakticky experimentem na multiverzální úrovni, dle pravidel platného
a spolehlivého pokusu musí proběhnout od začátku do konce. To jasně naznačuje,
že měl jak svůj počátek v době, kdy byl aktivován negativní stav a uveden do
procesu stávání se tím, čím je, tak bude mít i svůj konec - z prostého důvodu, že
každý pokus je doveden ke svým důsledkům, aby nastalo poučení a přineslo
požadované plody. Jinak by nic nedávalo smysl. Tato vysvětlení vám též umožňuje
pochopit, proč nikdo nikdy nemůže být zatracen či odsouzen na věčnost pobývat v
peklech či negativním stavu, jak byste měli věřit dle bláznivých náboženství na
planetě Nula a v zóně vymístění.
Takže na základě souhlasu s účastí v tomto pokusu v jakékoli roli, přirozenosti či
identitě, jedinec také zcela a plně souhlasil, že bude spasen z jakýchkoli protivných
důsledků tohoto experimentu. Jinými slovy bylo každému slíbeno, že na konci
pokusu se vrátí na své právoplatné místo - do pozitivního stavu, který bude
aktivován ve své plné a úplné kondici v době ukončení tohoto experimentu - jak se
popisuje v kapitole osmnácté Nového zjevení Pána Ježíše Krista. A to je prozatím
vše.