|
Dne 10. ledna 1996
Drazí přátelé!
Odmlčel jsem se na dlouhou dobu, aniž bych toho příliš o čemkoli sděloval touto
zvláštní písemnou formou. Dokonce i nyní se do značné míry zdráhám použít tuto
formu, či říkat cokoli o čemkoli nebo o komkoli, protože to lze nebo se to může
vykládat jako vnucování z mé strany.
Avšak nedávno mi bylo Pánem Ježíšem Kristem jasně oznámeno, že do jisté míry
mám určitý stupeň zodpovědnosti za globální status Jeho/Jejího Nového zjevení na
planetě Nula. Na druhé straně je velmi jasné, že každý čtenář a praktikant
Jeho/Jejího Nového zjevení má svou osobní a individualizovanou zodpovědnost za
jeho následky v jeho/jejím vlastním osobním životě.
Vzhledem k mému podílu na tomto všem a protože jsem částečně zodpovědný za
globální následek Nového zjevení Pána Ježíše Krista na této planetě, byl jsem
zpraven, abych s vámi sdílel některé úvahy, myšlenky a hypotetické scénáře, které
se buď již odehrávají mezi vámi, kdo čtou a prohlašují, že praktikují Nové zjevení
Pána Ježíše Krista (nejhorší možný scénář), nebo se mohou či nemusí odehrávat
(doufejme, že tomu tak není), nebo se mohou odehrát někdy v budoucnu (takovému
scénáři se dá zabránit).
Takže mi dovolte vám sdělit dvě věci. Jednou je jasné vidění, které mi bylo
poskytnuto Pánem Ježíšem Kristem tak před třemi týdny jako potencialita toho, co
by se mohlo stát komukoli z nás, pokud ve svých životech a ve vztazích ke každému
jinému nenásledujeme správné duchovní postupy, jaké se naznačují v Novém
zjevení Pána Ježíše Krista a jeho doplněních, plus jednu hypotetickou situaci či
scénář.
Za prvé, vidění: Navštívila mě jedna osoba, doprovázená jinou, obě byly spojeny
s Novým zjevením Pána Ježíše Krista. Ta osoba mě ukázal svůj jazyk. Ten měl na
svém povrchu tři velmi ošklivé, extrémně nakažlivé, jako červ vyhlížející výběžky,
každý měl jiný tvar a barvu. Okolo rtů této osoby byly početné boláky z nachlazení.
Když jsem to spatřil, prohlásil jsem; „Co se s tebou děje špatného a jak jsi k tomuto
přišla“ Ta osoba odpověděla: „Se mnou se neděje absolutně nic špatného, nemám
žádné problémy; neshledávám nic špatného na svém jazyce či rtech.“ Znovu se
opakuje, že toto je hypotetická situace, která by se mohla stát realitou u každého z
nás.
Výklad této vize je velmi jasný: Zmíněná osoba (a já vám jméno té osoby
neposkytnu, neboť to může být kdokoli z nás!) by fungovala z pozice svých tří
pseudomyslí. Cokoli by nám lato osoba sdělovala nebo s námi sdílela, ať by to
znělo jakkoli pěkně, přesvědčivě, láskyplně a moudře, bylo by čistou otravou a
zamořením negativním stavem. Museli bychom být velmi obezřetní ohledně toho,
jak bychom přijímali takové výroky či zkušenosti této osoby. Naneštěstí dotyčná
osoba by nerozpoznávala či nechápala vážně problémy, které by mohla v tomto
ohledu mít, a to, že by mohla být pod možným vlivem negativního stavu.
Nyní mi můžete říci, že tato vize mi byla vnucena buď pseudotvůrci či renegáty, či
někým z negativního stavu, aby ve mě zničila důvěru, spoléhání se a vztah, které
jsem k této osobě doposud měl. Taková možnost vždy existuje s výjimkou toho, že
jsem si stále mnohokrát prověřoval zdroj tohoto vidění.
Varování zde je tedy jasné: Neberte za zřejmé vše, co slyšíte a prožíváte, ať se to
jeví jakkoli pěkně, pozitivní a dobré, přesvědčivé, láskyplné a moudré, ale namísto
toho mnohokráte prověřujte své úmysly, motivace a status své duchovní kondice,
jakož i, a to jako nejdůležitější, prověřujte svůj vztah a postoj k Pánu Ježíši Kristu a
Jeho/Jejímu Novému zjevení a jeho doplněním. Pokud si toto neustále neověřujeme,
jsme v nebezpečí ovlivňování a nákazy negativním stavem.
Nyní bod druhý: Tento bod je také čistě hypotetickou konstrukcí. Jak se uvádí výše,
může se nebo nemusí stát.
Jak si pamatujete z Doplnění 3, 15, 16, 20, Oznámení z 15. dubna 1994 a z Připomínky
z 30. října 1994 a z jiných míst Jeho/Jejího Nového zjevení a doplnění (Pamatujete si
skutečně, co se v těchto poselstvích sděluje ? Vyzkoušejte si to a zjistěte, kolik si
toho pamatujete!), Pán Ježíš Kristus velmi výrazně zdůrazňuje, že všechny naše
metody a praktiky, jakož i skupinová působení, negativní stav úplně a zcela obsáhl.
Jedinou cestou ven z této nebezpečné šlamastiky je, abychom personalizovali a
individualizovali náš přistup a spoléhali se na vlastni intuici. Protože pseudotvůrci a
jejich negativní stav zakládají svůj přístup na seskupování, masách a kvantifikaci,
nejsou s to ovlivnit tento navrhovaný individualizovaný a intuitivní přístup.
Zde je hypotetický scénář: Když si pseudotvůrci a jejich poskoci uvědomili tuto
situaci, shromáždili se na ohromné schůzi a důkladně tuto situaci probrali a po
nějakou dobu uvažovali, jak ji obejít a jak nakazit a ovlivnit, ať jakkoli, ty agenty
pozitivního stavu, kteří čtou a praktikují Nové zjevení Pána Ježíše Krista. Jinými
slovy zabývali se tím, jak je lapit do pasti, způsobit jim různé problémy, vytvořit
rozkoly, opozice, frakce, strany a podobná typická rozpoložení pro negativní stav
tak charakteristická.
Po delší době tak přišli s následujícími třemi možnostmi:
Za prvé si řekli: „Konec konců známe křehkost a nespolehlivost lidské paměti. Jak
mnoho čtenářů Nového zjevení a jeho doplnění by si vskutku pamatovalo všechny
důležité detaily jeho obsahu a rad, jaké poskytuje jemu oddaným čtenářům ? Vždyť
my jsme vytvořili jejich zevní schránu a my jsme převinuli jejich nervový systém a
velmi dobře víme, že jsou náchylní velmi brzy zapomenout to, co přečetli či znali o
probíraných záležitostech, nebo prostě zkreslují jeho smysl nebo to ve svém životě
nesprávně chápou či používají. Nalezněme tedy někoho - nanejvýš zranitelnou, ale
zároveň v tomto ohledu nejvíce věřící a oddanou osobu - a do mysli této osoby
vložme nové pojetí, které bude vyznívat velmi pozitivně, velmi láskyplně, velmi
pěkně a moudře, přesto však nám poskytne možnou otevřenost tomu, aby se mysl
té osoby kontaminovala a zašpinila a abychom skrze tuto osobu byli s to ovlivnit
některé další, se kterými je tato osoba ve styku a má na ně výrazný vliv.“ Tak přišli
na slovo „pospolitost“, které nahrazuje slovo „skupina“.
Toto je velmi pěkné slovo, a i když dotyčná osoba chápe jeho význam v jeho
náležité konotaci, někdo jiný by mu rozuměl zcela jinak, protože konec konců jaký je
rozdíl v tom být pospolu a ve skupině? Obě situace lze vykládat jako stejné, zatímco
jsme sehnali dohromady několik lidí a nyní, pod maskou pospolitosti, tu máme
skupinu lidí, jaké lze velmi účinně ovlivnit. Znajíce typickou lidskou povahu, znajíce,
že každý člen této „pospolitosti“ je na odlišné úrovni duchovního uvědomění a že
někteří jedinci jsou výřečnější či pasivnější než jiní, a spoléhajíce se na ohromnou
pověst dotyčné osoby, můžeme to postupně učinit tak, že všichni následovníci či
posluchači této osoby v pospolitosti budou naslouchat tomu, co tato osoba říká či
navrhuje, a tak uspějeme v odříznutí posluchačova přístupu k jeho/jejímu vlastnímu
nitru a intuici, a tedy k Pánu Ježíši Kristu. Nebo můžeme mít úspěch ve směru
opačném: Někteří z nich se vzbouří proti takovému uspořádání a oddělí se od těchto
členů jednotlivé pospolitosti. Takto provedeme mezi nimi rozštěp a budou mít své
vlastní strany, jak to dělají typičtí lidé. Takto prokážeme bez stínů pochyb, že tito
takzvaní agenti pozitivního stavu nejsou nijak odlišní od kterýchkoli lidí a
popřípadě, v nejzazším smyslu, že není žádného rozdílu mezi stavem pozitivním a
negativním.
Mimo pojetí „pospolnosti“, které lze vykládat a chápat mnoha protikladnými
způsoby, zaveďme a experimentujme s několika dalšími pojmy, jako „dětství a
dětskost“ a včleňme tyto pojmy do dotyčné osoby tak, že je tato osoba přijme do
krajnosti směšného zevního chování namísto toho, aby je brala jako symboly a
reprezentace čistoty stavů a nevinnosti a jiných pozitivních vlastností těchto pojmů,
jak se vnímají, chápou a praktikují v pozitivním stavu, takže všichni obdivovatelé a
následovníci této osoby vyvinou sklon následovat chování této osoby a takto je
pokazíme v tom, že nebudou následovat svou vlastní intuici a svou vlastní
individualizovanou a osobní cestu. A navíc tímto krásným slovem „pospolnost“
můžeme do jejich mysli vložit ideu, že v jsoucnu a bytí je zcela nová situace, která
ustavuje odlišné rozpoložení, co se týče přijímání poselství od Pána Ježíše Krista a
od členů vlastní niterné duchovní rodiny. Taková poselství mohou přicházet jen a
pouze v pospolnosti a nikoli skrze jednu jednotlivou osobu, jakou je např. Petr,
jehož posláním bylo, je a bude být přenašečem takových poselství a idejí.“
Toto je krajně nebezpečná situace a možnost. Bylo-li by tomu tak, osobně bych se
úplně a zcela oddělil od takové pospolitosti a od každého, který by byl takovou
situací zkažen, jak tomu bylo s Dr. Arthurem Jonesem.
Pseudotvůrci by mohli pokračovat: „Pokud však uspějeme toto provést, mohlo by
nám to poskytnout jinou otevřenost pro zničení jejich duchovnosti a jednoty. V
procesu takové pospolnosti se odehrávají různá sdílení. Různí jedinci mají různé
zkušenosti v tom, jak komunikují s Pánem Ježíšem Kristem a se členy jejich
duchovní rodiny. Využívajíce těchto jim vlastních odlišností můžeme, když nastává
sdílení v pospolitosti, vzbudit v některých jedincích pocity závisti, žárlivosti,
frustrace a podobné negativní pocity z faktu, že ve stavu své niternosti vůbec
nemají tentýž druh přístupu, jako mají jiní. Mohou si říci: „Jak k tomu přijdu, že
vůbec nevidím Pána Ježíše Krista a členy své duchovní rodiny nebo že jsem
neschopen mít k Němu/Ní a k ním jasně určený přístup, jak má on či ona ? Jsem
méně důležitý či méně než on/ona ?“ Takže můžeme v osobách takové povahy
vzbudit silné pocity podřadnosti či odvržení či něčeho podobně negativního a
přimět je k tomu, že se vzdají své oddanosti k Pánu Ježíši Kristu a
Jeho/Jejímu Novému zjevení nebo přinejmenším můžeme podkopat jejich důvěru v
sebe sama a v Pána Ježíše Krista a v Jeho/Její Nové zjevení. Vždyť velmi pohodlně
zapomněli, to co se stále opakuje v Novém zjevení a jeho doplněních o faktu, že
každý jednotlivý jedinec je v tomto ohledu na odlišné úrovni duchovního
uvědomění, potřeb a dohody s Pánem Ježíšem Kristem o způsobech a cestách
komunikování a společenství s Ním/Ní a jinými v duchovním světě ve stavu svých
niterností, jakož i v čemkoli jiném. Toto je jeden z možných hypotetických scénářů.
Druhý se vztahuje k pojetí „duchovní rodiny“. Pseudotvůrci a jejich poskoci (jakož i
renegáti) vymysleli v tomto ohledu následující ideu. Řekli si: „Známe typický lidský
sklon toužit, žádat si a chtít společníka a uzavírat rodinné svazky. Tyto v zásadě
pozitivní tužby může zužitkovat a vložit do nich následující ideje: Jak víte, každý z
těchto agentů pozitivního stavu je obklopen svou duchovní rodinou, která se
nachází v duchovním světě. Využívajíce tohoto faktoru, můžeme do nich vložit
silnou, přesto přirozenou, touhu vytvořit takovou rodinu z jedinců, kteří čtou a
prohlašují, že praktikují Nové zjevení Pána Ježíše Krista. Nadělíme některým
jedincům, aby toužili hrát roli duchovního otce anebo matky a ostatní aby byli jejich
dětmi. A i kdyby tomu tak bylo a skutečně existují někteří, kteří jsou duchovními otci
a matkami druhých, a tedy ostatní jsou jejich duchovní děti, můžeme tuto situaci
využít, hrajíce si s jejich negativními lidskými aspekty a dle mocnosti zařídit dvě
věci:
Za prvé, pokud uspějí při ustanovení takové duchovní rodiny v zevním světě na
planetě Nula, budou mít sklon nahradit naslouchání pravé duchovní rodině v
duchovním světě, takže si odříznou přístup k ní a ke své intuici, ale, a to je
nejdůležitější, k Pánu Ježíši Kristu. Zároveň můžeme v této situaci vzbudit v
domnělých duchovních rodičích touhu, aby předpokládaným dětem dávali rady s
dojmem, že je to Pán Ježíš Kristus, Kdož takto skrze ně činí.“ (Toto je duchovně
nejnebezpečnější situace - vnucovat někomu tuková nabádání, pří čemž se
vyvolává dojem, že jim řekl Pán Ježíš Kristus, aby ti dali takovou radu namísto
toho, aby tě nasměrovali k tvému vlastnímu mitru pro otázky na jakoukoli otázku
životních záležitostí, jež se tě či kohokoli z vás mohou týkat!) Toto je žádoucí
následek takové touhy a typického lidského sklonu. Na druhé straně se může stát
také opak a je velmi vítáno, pokud se tak děje. Majíce typický lidský sklon,
předpokládané děti této zevně předpokládané duchovní rodiny se proti tomu
vzbouří a budou proti svým předpokládaným duchovním rodičům. V takovém
případě bychom taktéž dosáhli svého cíle, protože se odštěpí jeden od druhého a
ustanoví různé strany, které budou obviňovat či obžalovávat nebo cokoli, co mají,
jeden druhého a vytvářet zatvrzelé pocity a všemožné negativní postoje. A opět
můžeme dosažením tohoto dokázat, že mezi negativním a pozitivním stavem není
žádný rozdíl. Tak proč byť jen uvažovat o konverzi do pozitivního stavu?
A zde přichází třetí hypotetický scénář (ačkoli tento se naneštěstí ve skutečnosti již
odehrál): Zprostředkovatel přenosu Nového zjevení Pána Ježíše Krista je muž. Proč
tedy nevyužít některé osobní problémy čtenářek a předpokládaných
praktikantek Nového zjevení a vložit do nich pocity rozmrzelosti či přinejmenším
pochybnosti nebo silné touhy, aby některá poselství či ideje či instrukce nebo rady
mohly také přicházet skrze ženu. Pokud tohoto dosáhneme, posílíme princip
separace, který byl vytvořen v doba kdy žena a muž byli rozštěpeni do dvou zcela
odlišných pohlaví. Úspěchem v tomto snažení budeme s to udržovat negativní stav
do nekonečna, protože negativní stav je vybudován na principu separace. Takže
tyto ženy budou vyhledávat jinou nejvhodnější ženu, která by se hodila k tomu, aby
se stala takovým orákulem Boha či Pána Ježíše Krista. Ve svých dobrých a
pozitivních úmyslech budou často navštěvovat tuto jinou ženu a budou písemně
zaznamenávat výroky a tvrzení této jiné ženy, přidávajíce k nim některé své vlastní
ideje. Poté budou sdělovat své zápisky některým ze svých přátel. Jak čas poplyne,
mohli bychom tyto zápisy využít a prohlásit, že jsou pravým slovem Božím,které je
nadřazeno všemu a nahrazuje vše, co bylo v Novém zjevení Pána Ježíše
Krista zjeveno skrze muže.
Konec konců můžeme si být jisti, že tito jedinci velmi rychle a pohodlně zapomenou,
co bylo o tom řečeno v Novém zjevení, že žádná další poselství, jež by měla mít
všeobecné a všezahrnující použití, již skrze nikoho nepřijdou. Namísto toho budou
všechna individualizovaná a osobní atd. Každý také pohodlně zapomene, že Nové
zjevení bylo přeneseno z pozice absolutní integrace, Jednosti a Sjednocení
Absolutní maskulinity a Absolutní femininity Pána Ježíše Krista skrze Petrovu
maskulinitu a femininitu. Kdo si vzpomene na tvrzení, že Pán Ježíš Kristus, Petr a
kdokoli jiný v sobě obsahuje rovnou měrou oba tyto principy a že zevní projev
těchto principů je jen zevní schrána, ale niterně jsou oba obsaženy v každém
z nás ? Potřebuje Pán Ježíš Kristus jednoho muže a jednu ženu v oddělené formě,
aby sdělil Své zjevení či cokoli, co si přeje sdělit ? Podívejme se, jak tito, či
přinejmenším někteří, agenti pozitivního stavu zapomněli, že Nové zjevení Pána
Ježíše Krista s jeho doplněními bylo psáno souběžně, současně a sjednoceně v
obou pohlavích a že vůbec v žádné době nechybělo ani jednou zdůraznění tohoto
faktu. A to, že všechny výroky a vše ostatní bylo vždy učiněno jako on a ona
zároveň. Jestliže je můžeme mít k tomu, aby na toto zapomněli, a navádět tyto ženy
k tomu, aby pokračovaly ve svém trendu separace, dosáhneme svého cíle
podkopávajíce jejich jednotu a náležité vnímání, chápání a používaní
pravého Nového zjevení. A protože není žádné přítomnosti Pána Ježíše Krista v
jakémkoli stavu separace, dosáhneme také nejdůležitějšího cíle - jejich oddělení od
pravého Pána Ježíše Krista a jejich napojení na jednoho z nás, jenž bude hrát velmi
přesvědčivou roli toho, že je pravým Pánem Ježíšem Kristem.“
A nakonec pseudotvůrci, jejich poskoci a renegáti mohou říci: „Jestliže tohoto
dosáhneme, budeme s to velmi účinně podkopat věrohodnost Nového zjevení Pána
Ježíše Krista, věrohodnost existence Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista a ovšem
věrohodnost přenašeče samotného. Budeme s to do některých či dokonce do všech
z nich vložit nesouhlas se vším, co jim on říká či sděluje, takže budou moci říci, že
to není od Pána Ježíše Krista, ale buď od nás, nebo od našich démonických
zástupců nebo z jeho osobních idejí. Takže je přesvědčíme, že Petr je pod naším
vlivem, takže mu nemusí naslouchat. Již jsme v tomto ohledu vložili možné
pochybnosti nejméně do dvou či více osob, majících dojem, že některá z doplnění,
jakož i některé výroky Nového zjevení samého nejsou z Pána Ježíše Krista, ale z
Petrových osobních předsudků. Jestliže uspějeme v tom, že je přesvědčíme, že je
tomu tak, pak je tu již malý krok ke zpochybnění všeho, co bylo skrze Petra
přeneseno, a tudíž doplnění jsou jen jeho osobní názory. V tomto případě, kdož ví,
snad i Nové zjevení ve své celistvosti není od pravého Pána Ježíše Krista, ale bůhví
od koho či čeho. Vždyť všichni zapomenou, co Pán Ježíš Kristus řekl o Petrovi v
úvodu Svého Nového zjevení, v jeho kapitole 30 a v Soukromém rozhovoru
zaznamenaném v Korolariích Nového Zjevení Pána Ježíše Krista.
Dámy a pánové, takové jsou možné následky těchto výše popsaných hypotetických
scénářů. Můžete ovšem, a máte tak právo, říci, že existuje možnost, že je pravý opak
pravdou. To jest řekněme, že jsem to já, kdo je nástrojem v rukách pseudotvůrců či
renegátů či obou a že mým účelem zde je podkopat dílo Pána Ježíše
Krista prostředky výše uvedenými. Je-li tomu tak, prosím Pána Ježíše Krista a vás o
odpuštění a milosrdenství. Jestliže je to, co se zde sděluje pravdou, a něco z toho je
již pravda, pak prozíravým, náležitým, správným a moudrým pro všechny z nás
bude, abychom vešli do nitra svým individualizovaným a osobitým způsobem a
dotázali se Pána Ježíše Krista, do jaké míry se vše toto vztahuje na naši
vlastní situaci. Shledáme-li, že vše či něco z toho je použitelné na naši individuální
situaci či rozpoložení, máme pak požádat Pána Ježíše Krista o pomoc (jestliže si tak
zvolíme dle své vlastní svobodná vůle a volby a ne proto, že to tak říkám!), aby
pozměnil naše způsoby, vyjádříce Mu/Jí svou šlamastiku, žádajíce o Jeho/Její
milosrdenství, soucit a odpuštění. Zároveň máme odpustit jeden druhému a ukázat
milosrdenství a soucit jeden druhému. Tím, že budeme činit právě takto, uspějeme
vyhnout se těmto či všem jiným léčkám, které pseudotvůrci, jejich poskoci a
renegáti na nás nastražili.
Není náhodou, že v tomto dopise nejsou žádná jména. Jak se uvádí výše, shora
řečené se může hodit a každého z nás. Toto je napsáno ne za účelem obviňování,
obžaloby či ukazování prstem na kohokoli jiného, ale za účelem hodnocení,
prozkoumávání a zevrubné prohlídky sebe samého a vyvinutí schopnosti úspěšně
se vyhýbat všem léčkám nastraženým negativním stavem podél cesty životem,
kterou se ubíráme. Také je to za účelem vyvinutí bezpodmínečného odpouštění,
milosrdenství a soucitu v duchu moudré nepodmíněné lásky ke všem ostatním.
Pokud vnímáme sdělení tohoto dopisu tímto moudrým způsobem, nevyvstanou z
toho nikomu žádné problémy. Pokud ne, máme v tomto ohledu nést všechny
důsledky našich voleb - ať mohou být jakékoli.
Je velmi závažné a důležité si uvědomit podíl zodpovědnosti za tuto situaci a
pokračujíce ve čtení tohoto dopisu se nestát defenzivními a provinilými, berouce ho
osobně, nebo se snažit o něm se mnou debatovat, nebo se snažit mě přesvědčit o
správnosti či nesprávnosti čehokoli, co se zde sděluje. Nechť je to mezi Pánem
Ježíšem Kristem a vámi a ne mezi vámi a mnou. Neočekávám tudíž, dokonce ani
nechci mít, žádné telefonní hovory o této záležitosti.
Přeji vám vše nejlepší od Pána Ježíše Krista a ode mne osobně.
Petr