|
Jak každý ví, existuje na této pseudoplanetě několik hlavních náboženských systémů
s jim odpovídajícími početnými sektami. Většina z nich má sklon prohlašovat, že
vlastní nejpokrokovější, nejsprávnější a pravé poznání o Bohu a způsobu praktikování
života, který vede ke spasení od zlých a negativních sil a od odporného života plného
bídu a strádání. Všechna tato náboženství a jim odpovídající sekty přijaly sadu
zavedených pravidel, předpisů, rituálů, obřadností a zásad jejich dodržování a
praktikování, za což se jejich následovníkům slibuje věčný život štěstí a požehnání.
Všechna z nich odkazují na určité spisy a odvozují se z určitých spisů, které se celkem
vzato považují za svaté a za pravé slovo Boží, mající poslední slovo absolutní autority,
a předpokládá se, že obsahují absolutní pravdu. Všechna z nich vyvinula sobě
odpovídající nauky za účelem náležitého výkladu, pochopení a aplikování zjevení,
obsažených v těchto svatých spisech.
Protože ale lidé ve svém omezeném a relativním stavu a rozpoložení mají sklon
vykládat různá tvrzení v těchto svatých písmech různě, vynacházejí odlišné doktríny a
sady pravidel, které se stávají základnou, na které se budují a prosperují odlišné a
velmi často protikladné sekty dokonce i uvnitř téhož náboženského systému.
Jelikož nejrůznější vykladači těchto svatých písem upadají do iluze, že jejich výklad je
pouze tím jediným, který uskutečňuje náležité chápání a praktikování pravdy, stávají
se netolerantními a velmi často nenávistnými vůči jakémukoli jinému náboženství a
jemu odpovídajícím sektám dokonce i uvnitř jejich vlastního náboženského systému.
Jediným společným jmenovatelem, který všechny tyto náboženské systémy a jim
odpovídající sekty mají, je to, že všechna učí o Bohu, o duchovním životě a
prostředcích uctívání, komunikování a vztahu s Bohem. Vnímání, chápání, uznávání,
uctívání tohoto Boha a vztah k Němu, jakož i nutný životní styl odpovídající
požadavkům náboženských systémů a jim odpovídajících sekt je od jednoho
náboženství k druhému a od jedné sekty ke druhé určován v odlišném smyslu a s
odlišným důrazem na to, co je a co není důležité.
Dalším společným jmenovatelem většiny z těchto náboženství a jim odpovídajících
sekt je to, že lidé jsou jimi vyučováni ze zevnějšností. To znamená, že ve většině
případů jsou lidé nuceni slepě věřit tomu, co jim jejich kněží, duchovní učitelé či vůdci
říkají, i když to odporuje logice zdravého rozumu. Následovníkům není dovoleno
diskutovat o nauce či jejích důvodech, ale prostě ji přijmout takovou, jaká je. Jediné
zdůvodňování a rozumování, které je dovoleno, je takové, které pouze potvrzuje
dogmata a doktrínu vlastního systému víry.
Ačkoli některá náboženství Východu zdůrazňují nutnost vcházení do nitra pro nalezení
skutečné pravdy, která je uvnitř, chápání a definice toho jak dosáhnout náležitého
osvícení a poznání ohledné duchovní cesty, je striktně určena pravidly odkázanými
někým, kdo byl považován za osvíceného. Takže jeden je nucen věřit, že cokoli mu
tento osvícenec říká a hovoří, aby ze své vnější pozice učinil, je pro každého bez
jakýchkoli otázek a pochyb zcela použitelné.
Jestliže účelem každého náboženství a jemu odpovídajících sekt je vyučovat lidi o
Bohu, duchovním životu a o věcech příbuzných, pak proč je tomu tak, že existuje tak
mnoho odlišných a velmi často nesmiřitelných doktrín a učení ohledně těchto
důležitých záležitostí? Proč to Nejvyšší dovoluje a toleruje?
Existuje několik důvodů této situace:
1. Pravá Přirozenost Nejvyššího je absolutní. Znát Boha v absolutním smyslu tudíž
vyžaduje být absolutním. Ale nikdo není absolutní, jen Nejvyšší. Nikdo tedy nemůže
znát Nejvyššího v absolutním smyslu. Lidé jsou tedy relativními k Absolutnímu stavu
Nejvyššího. Proto mohou vnímat, znát, chápat a přijímat Boha pouze ze své relativní
pozice. Každá relativní pozice k Absolutnímu stavu zaujímá odlišný úhel pohledu.
Žádné dvě osoby nemohou zaujímat přesně tentýž stav a rozpoložení, tudíž žádné dvě
osoby nemohou mít přesně stejný úhel pohledu ve vztahu k Nejvyššímu.
Takže vnímání, chápání, pociťování, poznání a přijímání Boha bude u každého
poněkud nebo zcela odlišné v závislosti na hledisku, z jakého se jeden snaží mít vztah
k Absolutnímu stavu Nejvyššího.
Před tím, než negativní stav vstoupil do své aktivace a dominance, byla taková situace
pro všechny ve Stvoření Nejvyššího nanejvýš vítaným stavem a rozpoložením. Každý
věděl (jak je tomu i dnes v pravém Stvoření), že tyto rozmanitosti a odlišnosti pohledů,
vnímání, chápání, poznání, přijetí a hledisek, z nichž se jeden vztahuje k Nejvyššímu,
přispívaly k principům vzájemného sdílení, k úplně správnému poznání Absolutního
Nejvyššího. Takže tato situace se nepociťovala jako rozpor, ale jako hodnotný
příspěvek do studnice poznání Nejvyššího z pozice, hlediska, stavu a rozpoložení
každého.
Jestliže by si někdo mohl zobrazit situaci, v níž existují nekonečné počty různých lidí a
entit ve Stvoření Nejvyššího, a jestliže by každý ochotně, šťastně a rád přispěl svým
vnímáním, poznáním, pochopením a přijetím Nejvyššího, pak by jeden pociťoval, že
souhrnný součet všech těchto vnímání, znalostí, pochopení a přijetí Nejvyššího by ve
svém celku poskytl Absolutní poznání Absolutního Nejvyššího. Toto je princip
duchovního sdílení pro vzájemný prospěch, společné blaho a užitek pro všechny,
protože skrze takové sdílení je každý schopen získat větší poznání (a jeho použití) o
Nejvyšším, o druhých a o sobě samém. S takovou znalostí a její aplikací se každý
stává lepší, šťastnější a duchovnější i užitečnější osobou.
Takže původní účel, za jakým bylo Nejvyšším dovoleno tak mnoho rozmanitých názorů
a náboženství, byl právě tento důvod. Dát lidem příležitost poznat lépe Boha, nejen z
jejich omezené perspektivy a hlediska, jaké každý z nich zaujímá, ale i z hlediska
kohokoli jiného. To jim pomáhá být duchovnějšími a více znalými ve všech
záležitostech života. To je původní či pozitivní zdroj existence tak mnoha náboženství
a jim odpovídajících sekt před takzvaným pádem.
Avšak když takzvaní pseudotvůrci učinili rozhodnutí aktivovat negativní stav,
vychytrale využili situace, aby v lidech rozvinuli negativní a zlý postoj
sebeospravedlnění, sebevýjimečnosti a nenávisti vzhledem ke všemu odlišnému od
jejich pozice, hlediska, stavu, názoru a rozpoložení.
Takže v procesu „geneze“ negativního stavu se všechna náboženství a jim
odpovídající sekty staly hlavním hnízdem, ve kterém se zrodily a byly vyvinuly
všechny falešné, zvrácené a zdeformované náboženské doktríny a pseudoduchovní
trendy.
Tato situace byla Nejvyšším dovolena za účelem získání jednoho z nejdůležitějších
duchovních poučení: Co se stane, když se ztratí náležité chápání potřeb pro rozmanité
duchovní trendy; popírá se homogenita jejich existenčního účelu; a vymýtí se potřeba
duchovního, vzájemného sdílení bez jakýchkoli vnějších nátlaků a
sebeospravedlňujících se postojů jednoho stavu, hlediska, názoru a chápání.
Výsledky a následky této situace jsou živě zobrazeny a demonstrovány v krvavých
dějinách náboženství člověčenstva na Zemi, ve všech peklech a v zóně vymístění
intermediálního světa duchů.
Toto je takzvaný „negativní“ důvod toho, proč existuje tak mnoho náboženství a jim
odpovídajících sekt.
2. Původní lidé na planetě Zemi byli pravým nadělením Nejvyššího a Nejvyšším. To
odráží výrok: „Učiňme člověka k Našemu obrazu, dle Naší podoby;“ (Geneze, kapitola
1, verš 26). Učinit člověka k obrazu Božímu znamená, kromě mnoha dalších věcí, učinit
ho ve stavu úplné svobody a nezávislosti. Učinil člověka dle Boží podoby znamená,
kromě mnoha jiného, učinit ho kvůli jedinečné, neopakovatelné a velmi zvláštní
manifestaci určitých rysů a aspektů Absolutní přirozenosti Nejvyššího v relativní
kondici.
Kvůli této struktuře je nejdůležitější věcí, které lidé musí čelit, ať jakkoli, aby ve své
svobodě a nezávislosti (k obrazu Nejvyššího) učinili rozhodnutí nejen o tom, zdali
chtějí, nebo nechtějí být relativními projevy určitých absolutních aspektu a rysů
Absolutní přirozenosti Nejvyššího (Jeho/Její podoby), ale, a to je nejdůležitější, jaké
aspekty a rysy si zvolí, či nezvolí projevit nebo se stát, či nestát jejich konkrétním
zobrazením a předvedením či projevením.
Jak si ale nějaká relativní, neabsolutní entita či bytost může zvolit něco z Absolutna,
jestliže není k dispozici žádná úplná či okamžitá, subjektivní a přímá znalost všech
nekonečných aspektů a rysů Přirozenosti Nejvyššího?
Prvním krokem v tomto kritickém a vitálním vztahu je, aby se z vlastní svobodné vůle a
volby (z obrazu Nejvyššího) souhlasilo být v relativní kondici manifestantem,
reprezentantem a ilustrátorem některých aspektů a rysů Absolutní přirozenosti
Nejvyššího. Jakmile jedinec souhlasí tak učinit, je v okamžení, uveden ke všem
potenciálním a již v relativním stavu a kondici dostupným reprezentacím podoby
Nejvyššího a jejích aspektů a rysů.
Nekonečné variety reprezentací rozličných aspektů Přirozenosti Nejvyššího dávají
popud k vytváření různých náboženství a spiritualistických trendů, které reprezentují
tento jeden aspekt a přísluší k tomuto jednomu aspektu z několika určitých aspektů
Přirozenosti Nejvyššího. Lidé, kteří reprezentují určité aspekty, které jsou si navzájem
blízké, mají sklon se shromažďovat a sdružovat s ostatními. Čím menší vzájemná
blízkost aspektů a rysů, tím menší podobnost a potřeba pro těsnější sdružování.
Odtud původ odlišných náboženských systémů a jim odpovídajících početných sekt.
Avšak tato situace má jinou výhodu: Konkrétní ilustrace příkladem takových
shromáždění, rysů, charakteristik a aspektů Absolutní přirozenosti Nejvyššího
poskytuje tomu, kdo si ji případně zvolí, živé zobrazení výsledků svobodné volby být
reprezentantem některých důležitých aspektů Nejvyššího v relativní kondici,
stávaje/stávajíc se tak extenzí a procesem Nejvyššího.
Výše popsaná situace je sama o sobě a sebou pozitivní, protože poskytuje každému
příležitost ocenit, pochopit, respektovat některé jiné aspekty a mít vztah k některým
jiným aspektům Nejvyššího, který neprezentují jiní a jejich duchovní a náboženská
sdružení. To značně přispívá k většímu, hlubšímu a lepšímu poznání Nejvyššího,
ostatních a sebe sama, což činí jednoho šťastnější, lepší, užitečnější a duchovnější
lidskou bytostí a osobou.
Avšak po aktivaci negativního stavu pseudotvůrci byla tato situace využita k tomu,
aby se nesprávně prohlásilo, že aspekt, rys či vlastnost Absolutní přirozenosti
Nejvyššího, jak je reprezentován některým náboženstvím nebo sektou či osobou, je
buď nejdůležitější nebo výlučný anebo jediný existující, reprezentující tedy veškerou
Absolutní přirozenost Nejvyššího. Je-li toto pravda, nemají ovšem žádné jiné aspekty,
vlastnosti či rysy Absolutní přirozenosti Nejvyššího žádný užitek či platnost a neměl
by se na ně brát zřetel a jejich následovníci by se měli zlikvidovat či by měli
zkonvertovat k tomuto jednomu aspektu, který představují ti, kdo proklamují takovou
nepravdu. Takové prohlašování ovšem vede k destrukci pravé duchovnosti a
jakéhokoli pravého smyslu odlišných náboženských systémů víry.
Opakuje se, že Nejvyšším bylo dovoleno, aby se tak stalo za účelem získání dalšího
hlavního, důležitého poučení o negativním stavu: co se stane, jestliže se vyjme jeden
aspekt Absolutní přirozenosti Nejvyššího z Jeho/Jejího Nekonečného, Absolutního
stavu a prohlásí se za jediný dostupný, možný, za výlučný, nejdůležitější či za pouze
jediný ve jsoucnu a bytí.
Tato situace také poskytuje možnost volby odmítat vše a ilustrovat život nejen falešné
a zdeformované duchovnosti, ale i žádné duchovnosti.
Z této pozice se může každý ve Stvoření Nejvyššího na živoucím a živém příkladu
poučit o tom, co nevolit. Takže možnost volby nezvolit něco je učiněna vitální
možností skrze takto zvrácené a neduchovní náboženské systémy a jejich početné
sekty, jak existují na této planetě.
3. Jsoucno a bytí negativního stavu ve formě různých pekel a jejich početných projevů
je možné pouze za podmínky buď úplného popření Božího jsoucna a bytí, nebo
blokování schopnosti nabýt správné poznání a chápání pravé Přirozenosti Nejvyššího.
Takže život pekel vyvěrá ze stálého fabrikování a následného promítání různých idejí,
myšlenek, pocitů, pojetí a stavů, které vedou buď ke konečnému popření bytí a
jsoucna Boha, či k úplnému zkreslení a falzifikaci náležitého chápání a přijímání
Přirozenosti Nejvyššího.
Za tímto účelem pekla fabrikují početné náboženské systémy a jim odpovídající
početné sekty, do nichž vkládají taková nesprávná a zdeformovaná pojímání a ideje a
činí je „svatými“, hodnými všech možných obětí. Avšak hlavním, skrytým účelem
všech takových náboženství a jim odpovídajících sekt je udržovat lidi, aby nezískali
náležité a správné pochopení, poznání, přijetí a vztahování vzhledem k pravému
Nejvyššímu. Pokud mají pekla úspěch v zásobování, napájení, udržování a
podporování početných odlišných a rozporných náboženských věroučných, systémů
víry a jim odpovídajících sekt, je zabezpečen a bezpečně zajištěn status quo a neustálé
pokračování negativního stavu.
Takže v současné době má negativní stav úspěch v nulifikaci každého pozitivního
dopadu existence rozličných náboženství a jim odpovídajících sekt na této planetě, jak
se popisuje v bodě jedna a dva. Zůstává pouze dopad negativní. Naneštěstí tato
situace naznačuje, že všechny v současnosti existující náboženské systémy a jejich
početné sekty jsou pekly buď úplně zfabrikovány, či úplně zkaženy. To znamená, že v
současnosti se v nich nezanechalo nic z původního významu.
Z tohoto závěru je zřejmé, proč na této planetě existuje tak mnoho odlišných a
protikladných náboženství a jim odpovídajících sekt: Jsou reflexí pravé povahy
negativního stavu, který je schopen existovat v aktivním a dominantním stavu pouze
neustálými útoky na náležité vnímání, chápání, poznávání a přijímání pravé
Přirozenosti Nejvyššího, Jeho/Její duchovní principy, Jeho/Její pozitivní stav a
veškeré Stvoření.
Jediný způsob, jakým se to může zajistit, je produkcí, fabrikací, podporou a napájením
tolika odlišných a protichůdných náboženství a jim odpovídajících sekt, kolik je
možné, která by si neustále navzájem šla po krku, jak to krvavé náboženské války na
této planetě tak živě ilustrují.
Této situaci Nejvyšší dovoluje pokračovat za účelem poučení všech ve Stvoření
Nejvyššího, jak působí negativní stav; jaký je skutečný zdroj jeho jsoucna a bytí; jak
by se mohl odstranit; proč by se mělo volit neztotožňovat se s ničím negativním; a
proč se neangažovat v žádném v současnosti na této planetě existujícím
náboženském systému či jemu odpovídající sektě.
4. Největší nebezpečí pro jsoucno a bytí negativního stavu a všech jeho pekel je lidská
schopnost vejít do nitra, do své Niterné mysli a objevit zde reálnou pravdu o těchto a
jiných záležitostech. Negativní stav dobře ví, kde lze najít pravdu. Proto, aby se
udrželo a úspěšně pokračovalo jsoucno a bytí negativního stavu, bylo nutné nějak
zablokovat cestu do nitra lidí, do jejich Niterné mysli a učinit je závislými na vnějších
vstupech a faktorech. To by negativnímu stavu dovolovalo lidem vnucovat zvenčí
ideje, názory, pojetí a životní styly konzistentní s potřebami přežití negativního stavu,
spíše než s niternými, duchovními potřebami lidí samotných. Nejlepší způsob, jakým
toho dosáhnout, je zaneprázdnit lidi zevnějším stavem věcí a učinit, aby ve všech
záležitostech života přijali zevní autoritu. Jestliže se někdo naučí soustavně
poslouchat či spoléhat na někoho jiného, spíše než na svou vlastní Niternou mysl a
svou vůli, především pochybuje o všem, co přichází z nitra, z vlastní Niterné mysli, a
za druhé učí se důvěřovat pouze tomu, co přichází od někoho jiného, kdo je v pozici
autority, která to ví lépe.
Takže negativní stav a pekla zfabrikovala početné vnější autority ve formě různých
filosofií, náboženství, sekt, bratrstev, spirituálních trendů atd., které si nárokují mít
nutné poznatky a způsoby pro šťastný a naplněný život každého. A protože negativní
stav obvykle využívá vnější myšlení dle přání lidí, aby byli takoví či onací, či konat
bohoslužbu tak či onak atd., přizpůsobuje obsah každé náboženské doktríny lidskému
myšlení dle přání.
Tímto uspořádáním negativní stav dosahuje dvou důležitých věcí: za prvé udržuje
každého v zevnějšnostech, v módu uzavření přístupu k vlastnímu pravému Zdroji, to
jest k pravému Nejvyššímu ve vlastní Niterné mysli, zajišťuje tak, že se nepozná žádná
skutečná pravda; a za druhé ustavuje rozporné náboženské systémy víry a jím
odpovídající početné sekty, které uvádí lidi do zmatků a zadržují je před získáním
náležitého a správného poznání a přijetí pravé Přirozenosti Nejvyššího.
Toto je tedy další důvod a zdroj tak mnohých náboženství a jejich početných sekt v
jsoucnu a bytí na této planetě. Tíhne-li kdo odvozovat jakékoli poznatky ze zevních
činitelů a s úplným přehlížením čehokoli niterného se spoléhá pouze na ně, skončí v
deformacích a nepravdách, které nakonec vedou ke zlým činům a k životu negativity.
Zevní faktory života, jsou-li odděleny od svého niterného zdroje, jsou založeny na
rozporech a zmatcích. To bylo důvodem, proč negativní stav mohl vzniknout pouze v
nejzevnějším stupni Stvoření, který je v nejtěsnější blízkosti stavu zmatků a rozporů.
Konec konců pravá povaha negativního stavu je založena na rozporech a zmatcích.
Když někdo věří ve zmatky a rozpory, nedostane se mu ničeho více než zmatků a
rozporů. V negativním stavu neexistuje jistota o ničem. Nejistota jeho rozpoložení
vede k fabrikaci početných náboženských systémů a jim odpovídajících sekt, které
odrážejí pravou povahu negativního stavu: Zmatky, rozpory a nejistotu. Taková je
povaha zevnějšností, jestliže se oddělí od svého niterného Zdroje, pravé Niterné mysli
čili stavu niterností, kde sídlí pravý Nejvyšší.
Takové rozpoložení negativního stavu vede k založení různých frakcí a protichůdných
filosofií, pojetí a spiritualistických trendů, které neustále vedou válku proti sobě
navzájem, prohlašujíce každá, že má konečné odpovědi pro vyřešení všech nejistot,
zmatků, rozporů a problémů negativního stavu. Tato pekelná situace a její politika se
promítá na planetu Zemi, kde se objevuje ve formě různých náboženství a jim
odpovídajících početných sekt.
Takže z tohoto hlediska je velmi zřejmé, že většina ze současně existujících
náboženství a jejich sekt na této planetě není ničím jiným, než odrazem statu quo
pekel. Jsou přímými fabrikacemi rozličných pekelných skupin a frakcí za účelem
udržování a napájení jejich života a jejich pseudoduchovních filosofií a doktrín, z nichž
se odvozují a pro něž se neustále vedou líté duchovní bitvy.
Opakuje se ještě jednou, že tato situace byla Nejvyšším dovolena za účelem poučení
všech ve Stvoření Nejvyššího o tom, co se stane, když se pravý niterný Zdroj poznání
pravdy a Nejvyššího nebere na zřetel a vše se odvozuje ze zevních činitelů a jejich
stavů a rozpoložení.
Toto jsou tedy některé hlavní opravdové důvody existence tak mnoha rozporných
náboženství a jejich početných sekt na této planetě. Toto zřejmě nejsou jediné
vyčerpávající důvody. Ale znalost toho, co se nyní zde předkládá, je v této době
dostatečná k tomu, aby podala představu o co se vůbec jedná.
Že současně existující náboženství a jejich početné sekty na této planetě mají
negativní původ a povahu, a tudíž nijak nesplňují duchovní potřeby lidí, je zcela zřejmé
z těchto dvou výroků, které zde budeme citovat z Bible Svaté. V proroku Jeremiášovi,
kapitola 31, verše 33 a 34 lze číst:
„Po těch dnech Hospodin řekne: Vložím Svůj zákon do jejich myslí a zapíšu jej do jejich srdcí; a budu jejich Bůh a oni budou Můj lid.“
Verš 34:
„Nebude již každý člověk poučovat svého souseda a svého bratra řka: Poznej Hospodina, neboť Mne poznají všichni, od nejmenšího po největšího z nich, říká Hospodin. Neboť jim odpustím jejich nepravost a jejich hřích už nevzpomenu.“
Z tohoto výroku („Nebude již každý člověk poučovat svého souseda a svého bratra
řka: Poznej Hospodina, neboť Mne poznají všichni, od nejmenšího po největšího z
nich, říká Hospodin“) je velmi zjevné a zřejmé, že odkazuje na pravý niterný Zdroj
poznání Boha, které nevyžaduje žádné vnější poučování či spoléhání se na vnější
učitele nebo náboženství či sekty nebo cokoli vůbec, kde není nic jiného než zmatek,
rozpory, problémy, nepravosti a hříchy, ilustrované životem dětí Izraele, které zde
reprezentují veškeré lidstvo na této planetě.
A jiný citát z Bible Svaté, který je zaznamenán ve Zjevení Ježíše Krista, kapitola 2, verš
22. Zde se praví:
„Avšak neviděl jsem v něm žádný chrám, neboť chrámem je Pán Bůh Všemohoucí a Beránek.“
„Chrám“ v této konotaci reprezentuje všechna a vztahuje se na všechna náboženství,
sekty, duchovní trendy a jejich různá dogmata a doktríny, které musí být
bezpodmínečně zrušeny, aby se ukázala pravá doktrína Nového Jeruzaléma, kterou je
pravé Nové zjevení Ježíše Krista a Jeho/Její skutečný druhý příchod v Niterné mysli
každého. Jedině uvnitř vlastní Niterné mysli, kde je a přebývá Nejvyšší, Pán Ježíš
Kristus (beránek - Božské lidství a Lidské Božství Nejvyššího), Duch Svatý, Jeden Bůh
Nedělitelný, je možno objevit pravé poznání Boha přímo od Boha a žít pravý život
nezamořené, neznečištěné a neotrávené duchovnosti.
Zdroj: HLAVNÍ IDEJE NOVÉHO ZJEVENÍ