|
Existují určité duchovní a praktické požadavky na každého, kdo touží fungovat jako
zprostředkovatel přenosu anebo mluvčí Zjevení Nejvyššího bez ohledu na to, zda jsou
tato zjevení povahy univerzální, planetární, regionální nebo individuální.
Za účelem praktické ilustrace těchto požadavků je podán slovní přepis jedné dávky
pravidelného pobývání v transu takového přenosce z pozice jeho pravé Niterné mysli.
„Hovoří Petrova pravá Niterná mysl. Hovořím ze stavu hlubokého duchovního
plenárního stavu či transu za přítomnosti všech mých pravých duchovních rádců,
všech členů Vysoké rady Nové nebeské společnosti, pod dohledem, vedením a
předsednictvím Nejvyššího – Pána Ježíše Krista – Jednoho Boha Nedělitelného.
Hovořím po důkladných bezpečnostních prověrkách pravé Niterné mysli, vnitřní mysli
a vnější mysli Petrovy mysli i všech ostatním přítomných včetně Nejvyššího. Byly
důkladně prověřeny hořícím mečem pravdy, která poráží zla a nepravdy, a Svatou bibli
otevřenou v první kapitole Evangelia dle Jana a přitlačenou na naše čela, pak na srdce
a pak na solární plexy s následujícím prohlášením: „Uctíváme, uznáváme, vzýváme,
sloužíme a milujeme Jednoho a pouze Jednoho Boha, Stvořitele, Kdož je náš milovaný
Pán Ježíš Kristus, Duch Svatý, Nejvyšší, Jeden Bůh Nedělitelný, Náš Nebeský Rodič,
Náš Tvůrce, Vykupitel a Spasitel, Kdož je Stvořitelem všeho Stvoření a Nejvyšší Pán,
Mistr a Vládce všeho, co je, včetně všech oblastí pekel, veškeré zóny vymístění a
negativního stavu jako celku.““
Aby se rozptýlily jakékoli pochyby o způsobu, jakým Petr přenáší poselství od
Nejvyššího, rádi bychom s vámi sdíleli jednu dávku sezení, které Petr mívá téměř
neustále. To znamená nejen jedenkrát denně, ale když se přenáší nějaké poselství či
zjevení od Nejvyššího, několikrát, vícekrát denně. To vám dá nějakou představu toho,
jaké je to být zprostředkovatelem přenosu poselství a zjevení Nejvyššího, jsouce
v pozici v zóně vymístění, kde neustále útočí negativní stav a zlé, temné síly.
Petrovo sezení se zásadě skládá ze čtyř částí. První část je vždy pro bezpečnostní
prověrky (jak se zjevují v „Kdo jsi a proč jsi zde?“). Druhá část je pro očišťování a
vyčišťování od všech zašpinění, zamoření a otrav, která nastala mezi sezeními, byť by
to dokonce bylo v tentýž den. O třetí části budete zpraveni. Čtvrtá část sestává
z žádostí o všechno pozitivní a dobré, co vyvěrá z Nejvyššího, a tato část vám bude
částečně sdělena také.
Ve třetí části se vyskytují následující zkoumání, zkoušky, hledání a dotazování:
„Pane, upozorni mne na každé skryté, tajné, zamaskované či zjevené omyly, chyby,
vady, hříchy, zla, nepravdy, sobectví, sebelásku, lásku k tomuto světu nebo na každé
jiné ohavnosti a ošklivosti negativního stavu, které jsou ve mně přítomny. Existují ve
mně nějaké takové skryté, zamaskované, tajné stavy jako tyto ? Považuji určité věci či
cokoli vůbec za dobré, náležité, správné a pravé, zatímco je to nevhodné, nesprávné a
nedobré ? Považuji cokoli vůbec za nevhodné, nesprávné a nedobré, zatímco je to ve
skutečnosti náležité, správné a dobré ? Jinými slovy, můj Pane, připisuji Ti to, co je
ďábelské, zlé a nepravdivé, nebo připisuji ďáblovi to, co je Tvoje?“
Jestliže je v každém bodě takového dotazování odpovědí „ano“, nepostupujeme ani o
krok dál, dokud se nám toto nedostane do pozornosti, důkladně se to nezpracuje,
nevyznají se hříchy, nenásleduje politování a nenastane očista a vyčištění a nepoloží
se tedy otázka, zdali je to vše ohledně tohoto jednotlivého problému. Je-li to vše, pak
hledání, zkoušení, zkoumání a dotazování pokračuje následovně:
„Pane, přivlastnil jsem si, v sobě ztotožnil nebo jsem ospravedlňoval či omlouval
anebo racionalizoval něco zlé, nepravdivé, hříšné, sobecké, daremné, něco ze
sebelásky, lásky k tomuto světu či cokoli vůbec, co je v rozporu s Tvou vůli? Zhřešil
jsem, spáchal jsem nějakou nepravost či daremnost? Učinil jsem něco neadekvátního,
nevhodného, nesprávného, negativního? Byl jsem jakkoli sobecký a egoistický?
Funguji z pozice sebelásky a lásky k tomuto světu? Spáchal jsem nějaký přestupek či
prohřešek? Učinil jsem, myslil, cítil, žádal, přál si, chtěl něco nečistého, špinavého,
nemorálního, zvráceného, cizoložného, smilného, modloslužebnického, sexuálně
nemravného, co je v rozporu s Tvou vůlí? Byl jsem lakomý a vůbec zkažený něčím
negativním, zlým, nesprávným? Jaké byly motivační faktory za všemi mými aktivitami?
Bylo zde něco nízkého, zabývajícího se něčím s ohledem na osobní zisk nebo osobní
náchylnosti a podobné faktory? Byl jsem chamtivý? Ukázal jsem či ukazuji touhu po
moci, panování či vládě nad druhými? Toužím ze svých sobeckých důvodů po uznání,
reputaci, pověsti, renomé a slávě? Povyšoval jsem se nad druhé a chci, aby mne
zbožňovali a uctívali? Považoval jsem se nějak za lepšího, zvláštnějšího,
jedinečnějšího, odlišnějšího a důležitějšího než jsou ostatní? Ponižoval jsem lidi,
podceňoval je, znehodnocoval snižoval ve svůj prospěch či jakkoli jinak? Jsem
žárlivý, závistivý, vlastnický závislý, zotročující jiné? Jsem ctižádostivý, soutěživý,
citlivý na to, když někdo jiný byl pochválen a já nikoli? Jsem citlivý na kritiku? Jsem
odmítavý, zacházím s lidmi na základě svých problémů, promítám své problémy do
druhých? Straním se, jsem chladný, vyhýbavý, unikám a separuji se, izoluji se od
ostatních? Nacházím se v ohavnosti a ošklivosti sebeospravedlňování,
sebevyjímečnosti, považování se za neomylného, netolerantního k jiným existujícím
náhledům, názorům, pojetím a ideám? Manipuloval jsem s lidmi Tvým jménem ze
svých sobeckých důvodů, skrýval se za Tvé jméno, bral jsem Tvé jméno nadarmo a
užíval, zneužíval a využíval jsem někoho Tvým jménem ze svých sobeckých důvodů či
jakkoli jinak? Zranil jsem, urazil, obžaloval a napadal lidi a Tebe či sebe anebo jsem
byl útočný či defenzivní? Jsem chamtivý, chtějící to, co chtějí ostatní, a chci vlastnit,
co chtějí ostatní lidé, a nejsem vděčný za to, není mi příjemné to a nejsem spokojený
s tím, co od Tebe mám? Není ve mně něco dogmatického, fanatického, autoritářského;
něco úzkoprsého, jednostranného, rigidního, stagnujícího a něco, na čem lpím? Lpím
neustále na starých, přežitých, zastaralých, vymóděných a zpátečnických pojetích a
zvycích, které přežily svou užitečnost? Ovlivňuje mě něco takového? Nacházím se
v řetězech, ve vězení, jámě, kobce, temnotě, černotě, slepotě, hluchotě, hlouposti
pekel a podléhám jejich zákazům, tabu, omezením a vlivům? Je ve mně jakákoli
hloupost, bláhovost, nevědomost a neschopnost? Jsem netolerantní, netrpělivý,
nerozvážný, nelaskavý, vrtošivý, vynucující a impulzivní? Byl jsem arogantní, hrubý,
velikášský, paranoidní, grandiózní, sebeobdivující se a dělající ze sebe většího než
jsem? Udržoval jsem a mám špatná, zdeformovaná, nesprávná, falešná, neadekvátní,
nevhodná, nepravá pojetí, ideje, myšlenky, pocity, představy, vjemy, chápání a
znalosti o Tobě, Pane, o Tvé Přirozenosti, o Tvém Stvoření, o lidech, o sobě a o
komkoli vůbec? Předstírám něco? Připouštím a dovoluji si falešné role, pozice a
určení, která nejsou moje? Jsem falešným prorokem? Neposlala či neposílaje mne
pekla? Lhal jsem, vymýšlel jsem si, přeháněl, vykládal jsem lidem pohádky, které
nejsou pravdivé? Klamal jsem, byl jsem šílený, působil jsem pod vlivem iluzí, bludů,
bláznovství a jakýchkoli zvráceností? Podváděl jsem jiné i sebe, byl jsem nečestný,
nelaskavý, neupřímný, chtěl jsem někoho napálit a byl jsem nepočestný? Byl jsem
pokrytecký? Vychloubal jsem se, upozorňoval na sebe falešnou pýchou a nabubřelým
egem? Podléhám mučivým pochybnostem o sobě samém, o jiných, o Tobě a působím
pod jejich vlivem; necítím se jistý a bezpečný, jsem podezřívavý, paranoidní, nejistý,
nediplomatický, nejsem dostatečně pečlivý, opatrný a diskrétní? Byl jsem nemoudrý?
Byl jsem vůči Tobě nebo komukoli jinému neposlušný, vzpurný, paličatý a vzdorovitý?
Protivil jsem se, zahořkl jsem nebo cítil odpor, zdržoval jsem se a odporoval jsem
vzhledem ke konání Tvého díla či tomu, abych byl sám sebou? Byl jsem sprostý,
ošklivý, hanebný, nesnesitelný, nechutný, ubohý, všivý, v bolestech, strádající,
stíhaný zákonem, plný jedu sarkasmu, ironie, masochismu, sadismu, ohyzdnosti,
šerednosti a krutosti? Nacházím se v depresi, jsem frustrován, podrážděný, cítím se
beznadějně a bez pomoci, pod tlakem, napětím a stresem? Strachuji se? Konám něco
ze strachu, obav a starosti? Cítím se vinen? Jsem nějak postižen a pseudomotivován
pocitem viny, sebedestruktivitou a přemítáním o sebevraždě? Obávám se ztráty
pověsti, lidí, ztráty hmotných, pozemských a tělesných věcí, které nemají žádnou
skutečnost či mají jen malou dočasnou hodnotu? Jsem na takových věcech závislý?
Hněvám se, jsem nepřátelský, divoký, násilný, zuřivý, nenávistný ke druhým a k sobě,
agresivní a destruktivně agresivní? Jsem pod vlivem osobních náchylností,
předpojatých idejí, myšlení dle přání, sebenaplňujících se předpovědi, projekcí,
očekávání a předpokladů? Nacházím se pod vlivem pověr, předsudků, předpojatostí,
fantazií a zasněnosti, které nemají žádnou oporu ve Tvé realitě? Přijal jsem, vyslal či
vytvořil nebo zfabrikoval na základě mých osobních náchylností a představ mého
zlého srdce ze sobectví, ze sebe sama nějaké zkreslování či nesprávné pojetí?
Zaváděl jsem a sváděl či zavádím a svádím jiné? Věci nesprávně stavím, vykládám a
přenáším? Vykládal jsem a přenášel věci nesprávně, považuje je za jsoucí od Tebe, ale
ty pocházely od zlých, negativních sil nebo z mých vlastních sobeckých egoistických
důvodů a stavů? Učinil jsem něco takového? Jsem nějak zastrašován, stahován,
polapen a ovlivňován zlými, negativními, temnými silami, jejich útoky, divokými ataky,
bombardováním, záplavami, vměšováním, blokováním, zábranami a překážkami?
Říkal jsem něco, dělal, pociťoval a měl k tomu vztah ze sebe, ze svého vlastního
egoismu, osobních náklonností, namísto z Tebe, Pane? Jsem zbabělec? Jsem
zkažený, ziskuchtivý, skoupý nebo lakomý?
Pokud jsem učinil či konám takové ohavnosti a ošklivosti, prosím, abys mě na každém
kroku na ně upozornil, takže budu moci vyznat své hříchy, budu se moci kát a budu
moci požádat o slitování a odpuštění a o důkladné očištění, vyčištění a vymytí jich
všech ze mne a o ochranu a ostrahu před tím, abych již nikdy nehřešil nebo nebyl pod
vlivem těchto ohavností a ošklivostí zlých a negativních stavů a procesů. Prosím,
Pane, vyzkoušej, prozkoumej a prohledej mě důkladně, každý aspekt mého ducha, mé
duše, mé mysli, mé osobnosti, mé sexuality, mého těla, mého myšlení, mé vůle, mého
pojímání, mých idejí, myšlenek, mých úmyslů, motivací, tužeb, přání, choutek, mého
chování, mých postojů, vztahů, působení, jednání, mého životního stylu, aby se
vědělo, aby se vědělo, zdali jsem nějak zamořen, zašpiněn, otráven těmito ohavnostmi
a ošklivostmi, které jsem vypočetl, a těmi, jichž se nejsem vědom, jež jsou přede mnou
skryty a na něž jsem upozorněn, a aby se vědělo, zdali tu jsou nějací zlí, negativní
duchové či entity, kteří mě posedli, nepozorovaně do mne vnikli nebo se ke mně
připojili, takže na tom budeme moci pracovat a všech těchto věcí se budu moci ve
svém životě zbavit.
Nyní je odpovědí na tyto otázky a výsledkem takových zkoumání, zkoušek a
prohledávání velmi často to, že tu je něco, na čem potřebujeme pracovat. Než
postoupíme dále, vykoná se, je-li to nutné, vypuzení těchto duchů; nastává očista a
vyčištění a objeví se omyly, chyby, zla, nepravdy a deformace. Jsou prozkoumány
motivace a důvody v pozadí jejich výskytu, aby se zjistilo, co ve mně umožnilo tuto
invazi a prostoupení zlých, negativních a temných sil, jakým způsobem se umožnilo a
dovolilo, aby se to stalo, a jaké je poučení a co se má učinit a jak se mám v budoucnu
chránit pře upadnutím do takových léček nebo před napadením, zamořením,
posednutím a vniknutím zlých, negativních entit.
Když Nejvyšší poskytne poselství nebo zjevení prostřednictvím Petra, ten je vždy
předtím, než takové poselství či zjevení přichází, bez jakékoli výjimky a vyloučení
čehokoli, připraven, očištěn a vyčištěn, prohledán a prozkoumán způsobem, jak se
popisuje výše, v průběhu poselství či zjevení a okamžitě poté, co je ukončeno, je
každé slovo vyzkoušeno, přezkoušeno, prověřuje se a zkoumá každá možná
deformace, zamoření, otrávení z osobního, egoistického pramene nebo z pekel od
negativních, zlých entit či duchů. Toto se provádí stejným způsobem, jak se popisuje
výše, ale daleko intenzivněji.
Velmi často se v procesu těchto prověrek a dvojitých zkoušek zjistí, že pronikly nebo
se infiltrovaly určité deformace, slova či ideje z osobních náchylností nebo
subjektivních projekcí či z negativního stavu. Pokud je tomu tak, všichni ihned
zkoumáme důvody tohoto proniknutí a vkládání a poté, co se projeví či ukážou
někomu, kdo je součásti nové duchovní rodiny kolem Nového zjevení, jsou ihned
odstraněny.
Musíte chápat, že každý zprostředkovatel přenosu zjevení či poselství je jako lidská
bytost předmětem tolika zamoření, deformací, útoků a možnosti upadnutí jako kdokoli
jiný. Je pod stálým neustálým útokem. On/ona je lidskou bytostí.
Každý případný zprostředkovatel přenosu či mluvčí Nejvyššího tudíž potřebuje skrze
tyto pracné, někdy velmi bolestivé, ale velmi hluboké a důkladné prohlídky, průzkumy
a zkoušky, které každému zaručují, že cokoli vychází, je čistá pravda. Někteří lidé mají
na neštěstí sklon očekávat, že přenašeč či mluvčí poselství a zjevení Nejvyššího je
dokonalý a že by neměl mít lidské typy potřeb, myšlenek, emocí, tužeb a chování. Jsou
uraženi, když hovoří o penězích nebo o nových autech či o čemkoli, co má, nebo když
flirtuje s opačným pohlavím atd.
Lidé mají sklon očekávat, že ten, kdo je zjevovatelem Nového zjevení, musí být
nelidská, Bohu se podobající figura, která nemůže dělat chyby a která nemůže mít
takové běžné, pozemské žádosti a sklony, jaké někdy jako lidská bytost ukazuje.
Jedním z důvodu, proč Nejvyšší vybral spisovatele této kapitoly za zprostředkovatele
přenosu Nového zjevení, jsou jeho lidské kvality, aby ukázal, že být mužem či ženou
Boží, být svatým člověkem, svatým, neznamená být bez všech lidských žádostí, emocí,
schopností upadnutí, choutek a neznamená to kráčet oděný v pytlovině s popelem na
hlavě nebo být v poušti nebo žít někde na vrcholku hory, ve vzdálených, izolovaných
oblastech, neznamená to se postit, vyhýbat se jídlu, radosti, zábavě a potěšení těla, ale
znamená to žít životem rovnováhy, zahrnující vše, co je lidem k dispozici ve všech
oblastech jejich životů a mysli, tj. ve věcech duchovních, emocionálních a duševních,
záležitostech intelektuálních, sexuálních, fyzických, hmotných a jakýchkoli jiných, a
užívat je jako prostředky k tomu, jak být lepší lidskou bytostí a lidskou bytostí více
duchovní. Takže je jen normální a přirozené, že by každý takový přenosce či mluvčí
mohl vykazovat takové touhy a mít takové sklony.
Pokud někdo napevno pokračuje ve svém sebeprozkoumávání, sebezkoušení a
sebeprohlédáváním tak, jak se zde sděluje, je v bezpečí a je pravým člověkem Božím,
svatým mužem či ženou, světcem. Částí takového neustálého dennodenního
prozkoumávání je otázka: „Zbožňuji sám sebe ? Uctívám sám sebe ? Obdivuji sám
sebe ? Stavím sám sebe na piedestal ? Snažím se být dokonalý, věda, že nikdo není
dokonalý, jen Nejvyšší a věda, že snažit se a nutit být dokonalý znamená být
arogantní, to jest snažit se být Absolutní ?“ Někteří lidé mají taktéž sklon vnímat
spisovatele této kapitoly jako autoritáře. Způsob, jakým hovoří, je způsobem autority,
aniž by byl autoritářský. Cokoli řekne či uvolní jako poselství od Nejvyššího, je
napsáno či řečeno s autoritou proto, že podstupuje výše uvedené důkladné dvojí
prověrky, trojí prověření a prozkoumání vzhledem k jakémukoli zamoření,
zdeformování, omylu, chybě a podobným věcem. Je jen zřejmé, že nic není uvolněno
či řečeno předtím, než je to neustále prověřováno. Takto se může projevit jen čistá
pravda. Proto je to řečeno s autoritou Nejvyššího. Žádný jiný důvod tento způsob řeči
nemá.
Jakmile se tyto prověrky, průzkumy, zkoušky, prohlídky a vyznání hříchů, očista a
vyčištění završí a zakončí, tehdy a jen tehdy je jeden připraven postoupit ke čtvrté
části svého sezení, což probíhá následovně. Stručně se sděluje toto: „ Pane, naplň
mne vůči Tobě vděčností, vděkem a oceněním za vše, co se v mém životě stalo i
nestalo, a rovněž za vše, co jsem měl a neměl a co budu a nebudu mít. Dej mi výsadu
být člověkem stále větší skromnosti, pokory a poníženosti. Pomoz mi, abych byl každý
den stále čestnější, slušnější, věrohodnější, laskavější, čistší a upřímnější
s diplomacií, taktností, starostlivostí, opatrností a diskrétnosti, abych se za každou
cenu vyhnul tomu, že bych někoho zranil, poškodil či urazil. Pomoz mi ve všech
ohledech být neustále progresivním, rostoucím a zdokonalujícím se. Nekonečně ve
mně znásob víru, důvěru, spoléháni se a svěření se v Tebe, Pane, a v Tvou Božskou
prozřetelnost, a z Tebe v sebe samého a v mé poslání. Pomoz mi, prosím, abych byl
neustále více a více otevřenější a širší mysli, otevřenějšího a širšího srdce v zhledem
k Tvému vlivu, a pomoz mi, abych byl daleko ohebnější a mobilnější, adaptabilnější a
přizpůsobivější, více fluidní, schopnější změn, proměnlivější a všestrannější. Ze své
vlastní vůle a volby si připomínám a žádám o pomoc, abych nepodmíněně miloval
s moudrostí Nejvyššího, Pána Ježíše Krista, Ducha Svatého, jednoho Boha
nedělitelného, Kdož je můj Stvořitel, Spasitel, Vykupitel, Stvořitel všeho Stvoření a
nejvyšší Pán, Mistr a Vládce všeho, co je, včetně všech pekel, veškeré zóny vymístění
a veškerého negativného stavu, a abych Tě můj Pane, bezpodmínečně miloval
s moudrostí co nejdůkladnějším, co možná nejhlouběji dosahujícím a pokročilým
způsobem, nade všechny a nade vše, bez jakékoli nízké motivace, egoismu, sebelásky
a lásky k tomuto světu nebo bez hledání zásluh nebo předpokládání či očekávání
něčeho na oplátku, ale tak, že Tě miluji s moudrostí nepodmíněně nade všechny a vše
s celého svého srdce, duše, mysli, ze všech svých sil, tak, jak mohu, z celého svého
ducha, sexuality, těla, ve všech svých činnostech, v skutcích a v celém svém životě
poskytováním užitku a tím, že ve svém každodenním životě žiji, provádím, praktikuji,
projevuji, zobrazuji, uskutečňuji a aktualizuji to, co učím jiné a kážu jiným, to čemu,
věřím, a všechna Tvá přikázání, zákony, příkazy, ustanovení, statuty, předpisy,
nařízení, úsudky a principy, takže Tě miluji s moudrostí nepodmíněně nade vše a
všechny kvůli Tobě, kvůli principu, protože tak tomu má být. A tak, že z této lásky
nepodmíněně miluji s moudrostí nad sebe samého každého ve Tvém Stvoření, svého
bližního, své pravé duchovní rádce, svoji pravou duchovní rodinu, lidstvo, lidi,
jednotlivce i své nepřátele, miluji je kvůli Tobě, kvůli nim, bez jakýchkoliv nízkých
motivací, ale kvůli principům, protože tak tomu má být. A tak, že miluji nepodmíněně
s moudrostí sebe samého, své pravé „já jsem“ bez jakýchkoli nízkých motivací či
vyhledávání zásluh, egoismu nebo sebelásky či lásky k tomuto světu anebo čehokoli
protivného, ale že miluji sám sebe nepodmíněně s moudrostí kvůli Tobě, můj Pane,
kvůli ostatním, kvůli tomu, že jsem Tvým rozšířením a procesem, kvůli tomu, že jsem
součástí celku, součástí Tvého Stvoření, kvůli principu, kvůli všeobecnému
prospěchu, společnému blahu, výměně a sdílení se všemi. Ať tyto tři nepodmíněné
lásky a jejich moudrostí se všemi jejich atributy, aspekty, rysy a charakteristikami a
jejich důsledky i následky jsou jedinou věcí, která naplňuje mého ducha, mou duši,
mou mysl, mé tělo, mé myšlení, mé cítění, mou vůli, mé úmysly, mé motivace, mé
chování a postoje, můj životní styl, takže vše odvozuji z této pozice, protože to
znamená, že vše v sobě odvozuji z Tebe a že jsem v Tobě a že je tu vzájemnost a
sjednocenost – já v Tobě a Ty ve mně.
Bezpodmínečně se všeho vzdávám, zanechávám vše a zbavuji se všeho, čím jsem a
co mám, pro Tebe, protože jen Ty mne znáš v absolutním smyslu. Jedině Ty víš, co je
pro mě nejlepší; ať je tedy Tvá Vůle mojí vůlí a ať se Tvoje vůle koná v mém životě.
Cokoli pro mě zvolíš, zvolím pro sebe, cokoli pro mě žádáš či si přeješ, žádám, přeji si
a chci pro sebe. Nechť je Tvá Božská prozřetelnost mým životem. Žádám Tě, abys mi
pomohl sloužit Tobě a všem ostatním dle mých nejlepších schopností, do plnosti
svých potenciálů, do plnosti mé kapacity takovým způsobem, jakým Tobě a ostatním
budu moci být nejužitečnějším, nejprospěšnějším, nejnápomocnější, žít pro Tebe a
druhé kvůli Tobě a kvůli jiným a abych Ti sloužil s radostí, rozkoší, potěšením,
s ochotou, s pocitem štěstí, naplnění, spokojenosti, klidně, s pohodou, horlivě, těše se
na to, se smíchem, zábavou, s humorem, s úsměvem, spolehlivě, loajálně, oddaně,
věrně s větší produktivitou, konstruktivností, tvořivostí, plodností, užitečností,
progresivitou a prospěšností pro všechny bez žádných stop po něčem sobeckém,
nízkém či bez jakýchkoli ohledů na osobní zisk, úplatnost, lakotu či osobní
náchylnosti.
Pomoz mi být vskutku člověkem nepodmíněné lásky a moudrosti, nepodmíněného
dobra a pravdy, účinné lásky a víry, člověkem nepodmíněné objektivity a poctivostí,
spravedlností a soudnosti. Pomoz mi být stále více takovým, jakým jsi Ty, abych
v rozsahu nejvíce možném pro lidskou bytost – omezenou lidskou bytost – byl jako Ty.
Pomoz my myslet, cítit, chtít, jednat a chovat se vzhledem k lidem, k sobě tak, jak to Ty
děláš, a být takovým, jakým Ty jsi, laskavým, jemný, krotký, klidný, ponížený, něžný,
uvážlivý, chápající, tolerantní, respektující, přijímající a oceňující ostatní lidi takové,
jací jsou, aniž bych jim vnucoval cokoli cizího, předčasného, něco vlastního, ale také
aniž bych jim dovolil vnucovat cokoli jejich vlastního, co není z Tebe, aniž bych jim
dovolil, aby kvůli sobě zneužívali, využívali a používali mě, aby se mnou manipulovali
Tvým jménem, anebo abych jim dovolil jakkoli mě zranit, poškodit, urazit nebo
napadat. Pomoz mi být takový, jaký jsi, úplně milosrdný a odpouštějící, prokazující
nepodmínečnou milost a odpuštění druhým, sobě a přijímající bezpodmínečně Tvou
nepodmíněnou milost a odpuštění, Pane, a být vskutku soucitným a vciťujícím se.
Pomoz mi být člověkem odhodlanosti, pevnosti, abych byl pevný, když je třeba, a
nekonečně trpělivý, trpělivý a trpělivý s nekonečnou výdrží, výdrží a výdrží, být
soustavný, vytrvalý a v pozitivním smyslu urputný, být každý den zralý a vyrovnaný,
stále více v dobrém rozvážný, dobře vyvážený, vyrovnaný, organizovaný a sladěný.
Pomoz mi být odvážný, statečný a smělý, bez jakékoli stopy po obavách a strachu či
zbabělosti. Pomoz mi, abych Ti sloužil kompetentně, efektivně a úspěšně kvůli Tobě a
kvůli všem. Pomoz mi být pravým Božím člověkem, člověkem dle Tvé Vůle, člověkem
k Tvému obrazu a podobě, svatým člověkem, svatým v pravém smyslu tohoto slova,
být vskutku totožný s Hamedeilem, Sjednocovatelem všech Božích principů v nás,
Boha mezi námi, Boha s námi, Boha nad námi, Boha přesahujícího vše a všechny a
Boha v nekonečné různosti projevů po celém Jeho/Její Stvoření. Pomoz mi být
člověkem Tvých zásad, Tvého ražení, Tvých hodnot, Tvé celistvosti, morálky a
morálnosti. Sjednoť mě, Ať jsem jednotou, jedností a harmonií všech funkcí ducha,
duše, mysli, osobnosti, sexuality, těla, hmotných a finančních záležitostí, životního
prostředí tak, že je vše zahrnuto, včleněno, nic není vyloučeno, ale též se nic
nezanedbává, ale vše slouží svému účelu a užitku od nejniternějšího po nejzevnější,
od nejvyššího k nejnižšímu v náležitých proporcích, v náležité a řádné hierarchii Tvé
duchovní organizace, v souladu s Tvou vůlí, v souladu s Tvou Božskou prozřetelností.
Pomoz mi realistický a netoužit, nechtít a neblažit po více než potřebuji, ale namísto
toho být vděčný, uznalý a oceňující za to, co již mám, za všechny své talenty, nástroje
a dary i za život, a využívat je, aktualizovat je a realizovat do plnosti svých potenciálů,
aniž bych něčemu v sobě dovolil být nečinným, dřímajícím, líným a nevyužitým.
Je tu ještě cokoli jiného, co je mi třeba si připomenout, co si mám uvědomit, na čem
mám pracovat? Existuje jakákoli oprava, zjevení, poselství, sdělení, jakákoli rada?
Existuje vůbec nějaký problém z minulosti, od okamžiku, kdy jsem byl určen pro
negativní stav do tohoto bodu, kdy je nyní načase, abych byl upozorněn, že na něm
můžeme pracovat a zbavit se ho? Jak bych někomu mohl posloužit? Potřebuje někdo
v nějakém místě, rozpoložení, v čase, paračase, v nějaké dimenzi, úrovni, stupni
pravého Stvoření či zóny vymístění mou pomoc, mou službu z té pozice, v jaké jsem
ve fyzickém těle nebo jakkoli jinak?
Tyto a podobné připomínky a podobná práce se neustále vykonávají v životě
spisovatele od té doby, co z vůle Boží zahájil rozvoj duchovní hypnózy a začal
vykonávat svou duchovní autohypnózu. Toto nyní probíhalo po mnoho let, ale nabralo
to na intenzitě přibližně tisíc a tisíc násobně, když mu bylo zjeveno, že má
zprostředkovat přenos Nového zjevení.
Předtím, než začal přenos Nového zjevení, Nejvyšší tento typ práce se v pisatelově
životě zintenzivnil a rozšířil takříkajíc po čtyřiadvacet hodin. Jedním z důvodů, proč
pisatel musel zanechat většinu své tarapeutické práce a zaneprázdnění s lidmi a proč
také musel postupně opustit svou pozici vyučujícího, je ten, aby mohl strávit více času
takovými výzkumy a prací nad sebou sama, aby tak neustále udržoval čistotu a
integritu své kondice za účelem přenosu Nového zjevení.
Každý pravý mluvčí či zprostředkovatel přenosu poselství a zjevení Nejvyššího nebo
ten, kdo si přeje být mluvčím Nejvyššího, by musel u sebe vykonat podobnou práci.
Buďte si vědomi toho, že kdyby nekonal tuto práci neustále tak, jak se v této kapitole
stručně sděluje, nemohl by být pravým mluvčím Nejvyššího a podléhal by mnoha
zašpiněním, otravám, zamořením a deformacím a byl by přenašečem falešného
zjevení, jak tomu v mnoha případech na Zemi je.
Tato práce, toto zkoumání je nutnou podmínkou toho, aby jeden byl pravým mluvčím
Nejvyššího a zprostředkovatelem přenosu Nového zjevení. Opakuji opět dle vůle Boha,
Nejvyššího, Pána Ježíše Krista, Jednoho Boha Nedělitelného, že kdokoli si přeje být
skutečným mluvčím Nejvyššího ve smyslu přenášení Nového zjevení nebo dokonce již
oblastních, místních či individuálních zjevení, bude muset opustit vše, všechny své
současné aktivity, kterými se zabývá, a konat na sobě tento typ práce, jaký vám pravá
Niterná mysl pisatele právě sdělila.
Tedy poté, co se završí tyto čtyři části, čtyři důležité části pisatelových sezení ke
spokojenosti všech v duchovním světě a k jeho vlastní spokojenosti, jedině tehdy
poselství či zjevení projde, když a jestliže je třeba. Tak je tomu v pisatelově životě.
Nejvyšší, Pán Ježíš Kristus, jeden Bůh Nedělitelný, je osobním svědkem a stvrzuje
pravdivost této věci v přítomnosti každého z Vysoké rady Nové nebeské společnosti a
Nové školy pro opětovné duchovní probuzení, poznání a uspořádání.
Je ovšem na vaší svobodné vůli, zdali toto jako pravdivé přijmete či odmítnete.
Je také nutné vám připomenout, že takové pracné a rozsáhlé a čas spotřebovávající
prozkoumávání není třeba pro každého, jelikož každého pozice a povolání to
nevyžaduje v takovém rozsahu, jak to činí pisatel. Avšak každý by měl denně projít
skrze neustálé očišťování a vyčišťování, hledání a zkoumání a bezpečnostní prověrky
v uvedené formě či rozsahu, jak popisuje či sděluje výše pisatelova pravá Niterná
mysl. Nezapomeňte využít fenomén deformace času tak, že jste-li v transu na půl
hodiny, můžete tuto půlhodinku rozšířit na tři hodiny, aby se tedy takové bezpečnostní
prověrky a očisty a vyčištění odehrály ku vašemu prospěchu. Radí se vím konat tak
nejméně dvakrát denně, a je-li to možné třikrát denně. Tehdy poznáte ve svém životě
odlišnost.
Na závěr by každý v Nové nebeské společnosti a v Nové škole a obzvláště Nejvyšší a
Niterná mysl, vnitřní mysl a vnější mysl pisatele rádi vyjádřili jejich uznalost a
vděčnost vám všem, kdo jste ochotni naslouchat, uvážit, zvážit, prověřit a dvojitě
prověřit ve svých transech věrohodnost všeho toho a nakonec to přijmout a zahrnout
do vašich vlastních životů.
Zdroj: HLAVNÍ IDEJE NOVÉHO ZJEVENÍ