|
Nyní bude částečně zjevena jedna úroveň vnitřního smyslu této kapitoly, jak je
relevantní a vztahuje se k této době a tomuto kroku.
Čtyři nebeské větry znamenají v této konotaci čtyři základní a esenciální aspekty
Absolutní přirozenosti Nejvyššího. To, že rozbouřily Velké moře, znamená, že tyto čtyři
základní a podstatné aspekty Absolutní přirozenosti Nejvyššího ohromě rozrušily
všechna pekla veškeré zóny vymístění, která nemohou vydržet a přijmout pravou
přirozenost Nejvyššího. Z moře vystoupili čtyři velcí dravci, odlišní jeden od druhého,
v této konotaci znamená čtyři různé hlavní přesvědčivé názory, zfabrikované
v nejhlubších peklech a rozšířené po celé zóně vymístění ve formě existujících
náboženských doktrín či náboženství, jež byly speciálně určeny k tomu, aby neustále
falšovaly pravdu o pravé přirozenosti Nejvyššího a obzvláště ohledně těchto čtyř
esencialit a substancionalit Jeho/Její Absolutní přirozenosti.
Krátce řečeno jsou čtyři základní a podstatné Absolutní aspekty Nejvyššího
následující:
1. Nejvyšší Absolutní Božskou láskou a Absolutní Božskou moudrostí a jejich
Absolutní jednotou v Absolutním duchovním manželství všech principů Absolutní
přirozenosti Nejvyššího. Takže je Jeden Nedělitelný Bůh ve všech Svých nekonečných
a absolutních aspektech, které obsahují principy maskulinity a všechny principy
femininity.
2. Nejvyšší je jediným a jedním Absolutním stvořitelem všeho, co je. Stvořil vše ze
Sebe a Sebou. Takže Nejvyšší je vždy přítomen v každé jednotlivé částici, jakož i
v celku stvoření v absolutním smyslu. Tento princip opětovně potvrzuje zásadu, že
nejvyšší je Jeden Bůh Nedělitelný a že stvoření je odrazen Jeho/Její Jednosti a
Absolutní přirozenosti.
3. Nejvyšší je Absolutní duchoví bytost, Čistým Absolutním vědomím a Myšlením,
Čistou Absolutní sentiencí a Inteligencí. Nejvyšší je absolutně sebeuvědomělý a
sebeobsahující a je Sám/Sama v Sobě a Sebou životem. Takže On/Ona je Absolutním
životem a veškerý ostatní život se odvozuje z této Absolutní duchovní povahy
Nejvyššího. Takže život je duchovní idea, která neustále vyzařuje a emanuje
z Absolutního života Nejvyššího.
4. Nejvyšší je Absolutní tvořivou silnou a Božskou prozřetelností. Je Nejvyšším
Pánem, Vládcem a Mistrem všeho, co je, včetně veškeré zóny vymístění. Nejvyšší je
Pán Ježíš Kristus, který spojuje a obsahuje všechny tyto čtyři základní a podstatné
aspekty absolutních principů Absolutní přirozenosti Nejvyššího.
Na uznání, přijetí a používání těchto čtyř esenciálních a fundamentálních aspektů
Absolutní přirozenosti Nejvyššího tedy závisí stav jsoucna a bytí duchovnosti
každého. Pochopte, prosím, že toto jsou nejdůležitější principy, které spojují a
obsahují všechny principy ostatní.
Z tohoto důvodu, aby se ustanovil, udržoval, podporoval a napájel ve své dominantní
čili aktivované a dominující pozici, je pro negativní stav důležité zfabrikovat způsoby a
prostředky zkreslení, zkažení, zmrzačení a, je-li to možné, zničení takového pochopení,
uznávání, přijímání a používání těchto principů.
V nejhlubších peklech tudíž nastává fabrikace ohavných přesvědčení ve formě čtyř
pseudoprincipů, namířených proti náležitému chápání, uznávání, přijetí a uplatňování
Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Tato čtyři pseudopojetí, pseudoideje či
přesvědčení byla rozšířena po celé zóně vymístění a na Zemi se objevila ve formě
hlavních náboženských doktrín a systémů církví, které obsahují a zahrnují všechny
ostatní sekty, odvozeniny, větve atd. těchto náboženských doktrín.
Jak se uvádí výš, tato čtyři ohavná přesvědčení, falešná pojetí, zkreslené verze,
perverze a zmrzačení jsou symbolicky pospána čtyřmi dravými zvířaty, která vycházejí
z moře. Popis všech zvířat či každého specifického zvířete je popisem povahy a kvality
těchto hrozně nesprávných a špatných přesvědčení ohledně přirozenosti Nejvyššího.
Vychází z pekel a postupují všemi úrovněmi, stupni a kroky veškeré zóny vymístění.
Než postoupíme s určitými výklady těchto zvířat a sedmé kapitoly Daniela, stojí za to
poznamenat, že výše uvedené čtyři esenciální a substanciální aspekty Absolutní
přirozenosti Nejvyššího jsou reflektovány v pravém Stvoření Nejvyššího a na pravé
planetě Zemi čtyřmi hlavními doktrínami, pojetími a ideami duchovnosti, které jsou
obsaženy ve čtyřech hlavních církvích či náboženstvích, které v současnosti existují
v pravém Stvoření Nejvyššího. Existují v nezkresleném, nezmrzačeném, nezkaženém a
čistém rozpoložení a stavu. Odrážejí, obsahují, zpracovávají tyto substancionality a
esenciality Absolutní přirozenosti Nejvyššího a jsou na nich postaveny.
První pojetí reflektované v Absolutní Božské lásce a Absolutní Božské moudrosti
Nejvyššího a jejich jednotě a všech jejich odvozeninách je obsaženo v čistotě svého
stavu v tom, co je známo jako křesťanská církev či křesťanská doktrína tak, jak ji
ustanovil Sám Ježíš Kristus předtím, než nastala jakákoli kontaminace ohavnými
přesvědčeními pekel.
Druhé pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího je obsaženo a reflektováno ve svém
čistém a nezfalšovaném čili ryzím stavu v doktríně či náboženství budhismu; toto lze
nazvat budhistickou církví.
Třetí pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího jako Absolutní duchovní bytosti a všech
Jeho/Její odvozenin, esencialit a substancialit je originálně a v ryzosti reflektováno a
obsaženo v spiritualistickém trendu a doktríně hinduismu, v její nezfalšované,
nezkreslené podobě, kterou můžeme nazývat hinduistickou církví.
A konečně čtvrté pojetí Nejvyššího, jsoucího Absolutní tvořivou sílu a Božskou
přirozeností a všemi jejími odvozeninami a různými nekonečnými projevy, je
reflektováno v spiritualistickém trendu či doktríně, kterou představuje církev islámská,
muslimská či Mohamedova, jak byla Nejvyšším ustanovena v její ryzí, čisté a
nezamořené kondici.
Tito čtyři velcí dravci, kteří vystoupili z moře, byli zfabrikováni v nejhlubších peklech
za účelem prosáknutí, zamoření zašpinění a otrávení původní čistoty a ryzosti pravd
obsažených v těchto čtyřech hlavních duchovních trendech, doktrínách, církvích či
náboženstvích.
První dravec byl jako lev a měl orlí křídla. Na pseudoplanetě Zemi toto zvíře
v současnosti reprezentuje židovsko - křesťanskou doktrínu i církev a všechny její
odvozeniny, které panují většině lidstva. Lev s křídly orla představuje nebo označuje
úplnou falzifikaci všeho, co se vztahuje substanciálním a esenciálním principům
Absolutní přirozenosti Nejvyššího, jak je reprezentováno Ježíšem Kristem a
reflektovaná po světě v různých židovsko - křesťanských doktrínách a jejich
rozličných sektách, odnožích a náboženských přesvědčení. To, že jeho křídla byla
oškubána, znamená úplnou ztrátu jakéhokoli smyslu pravé duchovnosti, co se týče lidí
v jejich vztahu k jejich Stvořiteli, Pánu Ježíši Kristu. To, že bylo uděláno tak, aby stálo
na dvou nohách jako člověk, a bylo mu dáno lidské srdce, znamená úplnou
externalizaci všech duchovních principů a umístění všech životních hodnot do
zevních, vnějších, hmotných, tělesných a bezcenných věcí. Takže to znamená
materializaci duchovnosti čili umístění všeho do pozice vzhůru nohama. To znamená,
že v současné době nezbylo v židovsko - křesťanských církvích nic z pravdy a
z dobra. Ve své esenci a substanci zcela postrádají cokoli duchovního bez ohledu na
to, jak mnoho si nárokují, hovoří a jeví se, že jsou duchovními.
Druhé dravé zvíře bylo jako medvěd. Vyvyšovalo se na jedné straně a mělo ve své
tlamě mezi zuby tři žebra a bylo mu řečeno: „Vstaň, sežer hojně masa !“ Tento dravec
označuje nebo představuje druhý hlavní přesvědčivý názor zel a falešnosti, které jsou
obsaženy v budhistickém náboženství či církvi. To, že se vyvyšoval na jedné straně,
znamená jeho jednostranné zabývání se dosažením blaženosti prostřednictvím
nesprávných vnějších prostředků různých praktik, předpisů a postupů v tomto
náboženství obsažených. To, že měl ve své tlamě mezi zuby tři žebra, znamená úplnou
smyslovost jeho chápání způsobů a prostředků dosažení duchovního uvědomění a
přehlížení potřeby a reality vnějšího stupně, který funguje jako základna, na níž je
postavena duchovnost. To je označeno slovy „vstaň, nažer se hojně masa“. Takový
postoj nakonec vede k perverzi druhého esenciálního a substancionálního principu
Přirozenosti Nejvyššího (že Nejvyšší je přítomen v každé jednotlivé částici svého
stvoření a ve všech sentientních entitách), vedoucí k názoru, že tyto bytosti či tyto
součásti Jeho povahy jsou fakticky Bohem. To má konec v úplném niterném ateismu.
Takže za současných okolností na planetě Zemi bylo toto náboženství zcela a úplně
zvráceno a bez ohledu na to, jak se zevně jeví být svaté a duchovní, vnitřně je ve své
podstatě prázdné a ateistické.
Třetí zvíře vyhlíželo jako levhart, který měl na svém hřbetě čtyři ptačí křídla. Zvíře mělo
také čtyři hlavy a byla mu dána moc vládnout. Tato šelma reprezentuje třetí hrozné
přesvědčení pekel, který se na Zemi projevuje ve formě hinduistického náboženství.
To, že měla na svém hřbetě čtyři ptačí křídla, znamená její zabývání se duchovní
realitou s vyloučením veškeré ostatní reality, která je využita pouze za účelem získání
vlády nad celým Stvořením tím, že předstírá sjednocování všech náboženských
systémů existujících na planetě Zemi pod maskou tolerance ke všem duchovním
pojetím a ideám. To představují čtyři hlavy a jí daná schopnost vládnutí. Forma tohoto
náboženství existující v současné době na planetě Zemi byla úplně zašpiněna,
zamořena a otrávena hrozným přesvědčením, které vyšlo z pekel ve formě subtilního
přijetí negativního stavu jako rovného stavu pozitivnímu a Nejvyššího jako
Absolutního původce obou stavů, to jest dobra i zla. Takové přijetí likviduje pravou
duchovní konotaci tohoto náboženství. Takže nic z pravé duchovnosti v tomto
náboženství nezůstalo bez ohledu na to, nakolik se zevně zdá duchovně tolerantní a
sjednocující všechny systémy. Čtvero křídel a hlav reprezentuje tuto toleranci, ale, jak
se výše uvádí, je to za účelem ovládnutí a opanování všeho ve Stvoření Nejvyššího,
aby se zničil třetí duchovní princip Absolutní přirozenosti Nejvyššího, že jen Nejvyšší
je Absolutním životem a Absolutní duchovní bytostí, že jen z Nejvyššího se může
vynořovat pravý život a že Nejvyšší je jediným původcem všeho vpravdě pozitivního a
dobrého, Kdož nikdy nemůže obsahovat či vytvořit nic zlého nebo negativního.
Čtvrté divé zvíře, které je popsáno jako strašně a příšerně a mimořádně mocné a které
mělo obrovské železné zuby a žralo a trhalo na kusy a zbytek rozšlapávalo svýma
nohama a bylo odlišné od všech zvířat, která byla před ním, a mělo deset rohů a vše
ostatní, co poté následuje, označuje a reprezentuje čtvrté nejvíce devastující a
nebezpečné hrozné přesvědčení, zfabrikované v peklech ve formě islámského
náboženství či islámské církve, tak jak v přítomnosti existuje na planetě Zemi, plus
všechny ty z židovsko - křesťanského, budhistického a hinduistického náboženství a
jejich odvozenin, které se snaží získat moc a vládu nad vším ve Stvoření Nejvyššího.
Kvůli takové snaze je řečeno, že mělo železné zuby. Zuby znamenají nejzevnější,
nejvnějšnější, smyslové a senzorické prostředky získávání všeho duchovního a
likvidaci všech náležitých idejí pravé duchovnosti ohledně Přirozenosti Nejvyššího.
Protože chce vládnout a mít panství nade vším, nemůže tolerovat nic jiného a tudíž
ničí, rve a rozdupává.
To, že mezi deseti rohy vyrostl roh malý, před nímž se tři z předcházejících rohů
vyvrátily z kořenů a v tomto rohu byly oči jako oči lidské a ústa hovořící troufale,
označuje nejhroznější přesvědčení tohoto náboženství reflektované v událostech a
stavech v Íránu a ve všech ostatních náboženstvích terorismu, haldu po moci a ničení
všeho duchovního, aby tak mohla ovládnout vše ve Stvoření Nejvyššího, což je
označeno troufalými slovy, kterými hovoří proti Nejvyššímu.
Tato hrozná přesvědčení mají za účel zničit Absolutní tvořivou moc Nejvyššího a
v pravé esenci a substanci jejich náboženství popírat pravého Nejvyššího jako
Nejvyššího Pána, Vládce a Mistra všeho, co je, včetně veškeré zóny vymístění. To je
obzvláště pravdou ohledně přijetí faktu, že pouze Pán Ježíš Kristus má absolutní
panství, jak následuje ve verších 13 a 14. To je důvodem, proč islámské náboženství
považuje každého, kdo není jeho členem, za nevěřícího a za svůj konečný cíl si klade
eliminaci každého, kdo není v tomto náboženství účasten. To se ovšem koná nanejvýš
vychytrale s předstíráním služby Alahovi či Bohu nebo Budhovi či Krišnovi nebo
jakémukoli jménu, které lidé na planetě Zemi používají.
Po ustanovení těchto hrozných přesvědčení, tato v té době až po dnes zcela prosákla
a úplně zničila veškerou duchovnost v těchto čtyřech hlavních náboženstvích a ve
všech jejich odvozeninách, které na planetě Zemi existují. Z pravdy a dobra v nich již
nezbylo vůbec nic. Všechny původní pravdy se všemi k nim patřícími dobry
obsaženými v těchto náboženstvích byly nyní zcela a úplně vyčerpány, odstraněny a
zahrnuty do Nového zjevení.
Když nastane taková situace, Nejvyšší zahajuje poslední soud těchto hrozných
přesvědčení a těchto forem náboženství i jejich různých sekt. To je popsáno ve
verších 9-10 a popisuje se to úplnou likvidací panování dravců, obzvláště toho, co
bažil po ovládnutí Tvořivé síly Nejvyššího, jak je reprezentováno ve všech církvích a
v církvi Islámu. Povšimněte si, prosím, že nejdříve je eliminována či zničena ta část,
která se vztahuje ke čtvrtému zvířeti, to jest k bažení po moci a panování nad
Stvořením Nejvyššího, které existuje v těchto čtyřech ohavných přesvědčeních a
v islámské církvi. Avšak zbylým dravcům, ačkoli jim byla odňata jejich moc panovat,
byl prodloužen život na nějaké období a čas. To znamená, že těmto částem či ideám
nebo pojetím anebo myšlenkám čtyř hrozných přesvědčení těchto náboženství, které
se nevztahují k panování a touze po moci a po zkáze duchovnosti, ale vztahují se
k jiným aspektům Absolutní přirozenosti Nevyššího, které jsou zvráceny, bude
dovoleno na nějaký čas zůstat, aby se lidem poskytl dostatek času pro přizpůsobení
se a přijetí těchto faktů o čtyřech hlavních náboženstvích, která lidé považují za jsoucí
od Boha, která jsou však fakticky fabrikacemi nejhlubších pekel. To lze nazvat
přechodným obdobím.
Verše 13 a 14 se vztahují k pojetí Ježíše Krista, Kdož je zde nazýván Synem člověka.
Syn člověka, jak je známo, označuje ryzí a původní pravdu před její zamořením,
zašpiněním a otrávením a souvztaží s ní. Těmito pravdami je, že Ježíši Kristu bylo
dáno panství a sláva i království a že všichni lidé, národy a jazyky Mu mají sloužit a že
Jeho Panství je věčně trvající, které nepomine, a Jeho Království takové, které nebude
zničeno. Tím se označuje nová doktrína Nového zjevení, která nemůže být zničena,
neboť je založena na těch čtyřech substanciálních a esenciálních Absolutních
aspektech Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Doktrína také obsahuje nejdůležitější
zjevení o tom, že Ježíš Kristus je jediný Nejvyšší, kdož je sjednocen se Starodávným
dnů, a Starodávný dnů, Kdož je Nejvyšší, se nyní stává Ježíšem Kristem skrze
sjednocení Božského lidství a Lidského Božství, a že je jen jeden Bůh, Pán Ježíš
Kristus, kterému se má sloužit a jehož království nemůže být nikdy zničeno.
Čtvrtý dravec, jímž je islamismus plus všichni ti v židovsko - křesťanském,
hinduistickém a budhistickém náboženství a jejich rozličných odvozeninách, se
seskupí dohromady, čili se pseudosjednotí, aby zničil všechna ostatní pojetí, ideje a
duchovní svobodu, aby mohl ustanovit své vlastní panství nad celým Stvořením,
přeuspořádat ho dle své vlastní podoby a obrazu, což znamená hovořit troufalými
slovy proti Nejvyššímu.
Svatí, kteří jsou zmiňováni v této kapitole, jsou všichni ti po celé zóně vymístění a
v příslušnosti k těmto čtyřem hlavním náboženským doktrínám či církvím, a ke všem
jejich odvozeninám, kteří se neztotožnili s hroznými přesvědčeními a falešnostmi
svých náboženství. Nepřijali žádnou okázalost a falešnou duchovnost, která v nich
existuje, ale zachovávají svou čistotu, spoléhajíce se pouze na Jednoho Nedělitelného
Boha, Kdož je Nejvyšší, Pán Ježíš Kristus. Také si prosím povšimněte, že čtyři velká
divá zvířata vyšla z moře, každé odlišné od ostatních, jak se popisuje ve verši 3 této
kapitoly. Avšak ve verši 17 je řečeno: „Ti velcí dravci, kteří jsou čtyři, jsou čtyři
králové, kteří povstanou ze země.“ Význam tohoto je následující:
Čtyři velká divoká zvířata, čili čtyři velká pekelná přesvědčení ohledně přirozenosti
Nejvyššího byla vyvinuta v nejhlubších peklech. Moře souvztaží s pekly. Slovo „král“
označuje pravdu. „Čtyři králové“ znamenají čtyři základy a podstatnosti pravé
přirozenosti Nejvyššího, jak se projevují v přírodním stupni. Jejich království znamená
čtyři hlavní duchovní doktríny a čtyři hlavní duchovní náboženství, jež existují po celé
zóně vymístění a zvláště na planetě Zemi, jež mají vztah k těmto čtyřem pojetím
Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Protože ale uvedení čtyři králové nepřišli z nebe,
nýbrž ze země, zde králové znamenají zfalšovanou, zvrácenou a zkreslenou pravdu a
čtyři králové označují čtyři hlavní duchovní doktríny a jejich náboženství, jež jsou
čistými falešnostmi, deformacemi a perverzemi Absolutní pravdy o Přirozenosti
Nejvyššího. Slovo „země“ taktéž souvztaží se zevní myslí a jejím pekelným původem.
V této konotaci to znamená, že tato čtyři velká pseudopojetí ovládla lidskou zevní mysl
a zotročila lidi tak, že věří těmto pojetím jako pravdivým a dobrým. Tyto pekelné
výtvory se počínají považovat za nebeské a ty, jejichž původ je Božský a nebeský, se
začínají považovat za pekelné a pozemské a mající vnější původ.
Čtvrté pojetí se znovu opakuje ve verších 23-27, které popisují rozličné doktríny, jež
vyvěrají ze čtvrté pseudo-integrované doktríny panování nad celým Stvořením
Nejvyššího. V jednom bodě, právě před úplným zničením, začnou převládat nad
pozitivními silami. Ale když taková zřejmá převaha nastane nebo se začne ukazovat a
všichni praví duchovní lidé, nazývaní svatí, budou potlačeni a učiní se pokus
eliminovat je po celém světě, bude to znamení úplného konce všeho starého,
tradičního, konvenčního a všech těchto falešných náboženství. Namísto toho se
ustanoví jedno pravé duchovní pojetí a doktrína, pocházející přímo od Nejvyššího. To
bude trvat navždy, protože bude založeno na principu neustálého duchovního
pokroku, nového doplňování, modifikací a zpracování těchto čtyř esenciálních a
substancionálních aspektů Absolutní přirozenosti Nejvyššího, kdož je Pán Ježíš
Kristus.
Toto vylíčení se v modifikované formě – co se týče křesťanství – opakuje ve Zjevení
Ježíše Krista (Apokalypse) v kapitole 13. Uvědomte si, že vše v Apokalypse se
především týká křesťanské církve a jejího postupného rozvratu, devastace, destrukce
a úpadku do tohoto hrozného přesvědčení, reprezentovaného těmito čtyřmi šelmami.
Kapitola třináctá tedy hovoří o tom časovém období, kdy se na Zemi odehraje určité
pseudosjednocení všech náboženství pod vládou toho čtvrtého divého dravce, který
chce moc a chce si přivlastnit tvořivé síly a Božskou prozřetelnost Nejvyššího. Takové
touhy existují ve všech čtyřech náboženstvích, ačkoli je v současnosti vidět nejsilnější
jeho formu v islámském náboženství, jak vypadá například v Iránu. Irán souvztaží
z určitým duchovním stavem v zóně vymístění, který pochází z nejhlubších pekel.
V současnosti není pro každého vhodné, aby znal skutečný význam Iránu.
Máme zde nejprve jedno zvíře, ale zvíře, které obsahuje ostatní tři, protože ve Svaté
bibli se ve druhém verši Zjevení, kapitola 13 říká: „Ten dravec, kterého jsem viděl, byl
jak levhart. Jeho nohy byly jako nohy medvěda a jeho tlama jako tlama lva a drak
(kterého lze považovat za čtvrté zvíře) mu dal svou sílu, svůj trůn a velkou moc.“ To je
popis pseudosjednocení všech těchto šeredných přesvědčení, aby se učinil
všeobecný útok na chápání, přijímání a poznávání pravé povahy Nejvyššího, jak se
popisuje v těchto čtyřech esenciálních a substancionálních aspektech Jeho/Její
Absolutní přirozenosti. Verše 11-19 popisují zvíře, které povstalo ze země se dvěma
rohy jako beran, které hovoří jako drak, které provádí velká znamení a způsobuje, že
lidé přijímají jednotu prvního zvířete. Tento dravec označuje pseudonové zjevení, které
se objevuje s Novým zjevením, aby podkopalo a zničilo věrohodnost Nového zjevení a
bude každému zdůrazňovat a bude se snažit každého přesvědčit, že tato od nynějška
sjednocená náboženská přesvědčení ve formě pseudo-judeo-křesťanství, pseudo-
budhismu, pseudo-islamismu a pseudo-hinduismu jsou jedinými pravdami a jedině
správná. Jejich pojetí, ideje a doktríny se mají následovat a uctívat, a kdo tak neučiní,
bude zatracen a zničen. Následovníci tohoto pseudonového zjevení budou provádět
zázraky, ukazovat znamení a mít velké pseudo-schopnosti přesvědčit lidi, aby je
následovali.
S ohledem na tato fakta je tímto každý varován, aby si uvědomil, že velmi brzy přijde
na planetu Zemi z pekel pseudo-nové zjevení ve jménu Božím, aby zničilo, zkazilo a
zrušilo Nové zjevení, které bylo a je přinášeno přostřednictvím pisatele této knihy.
Pseudo-nové zjevení se bude snažit každého přesvědčit, že všechna náboženství
v současnosti existující na planetě Zemi pod názvem judeo-křesťanství, budhismu,
hinduismu a islámu se všemi jim odpovídajícími odvozeninami jsou dobrá, náležitá,
správná a pravdivá. Pseudosjednotí všechna pojetí a ideje těchto čtyř hlavních
náboženských systémů do jedné doktríny, která se ve jménu Božím pokusí zničit vše
Božské a duchovní, co pochází od pravého Nejvyššího. Jako pravé Nové zjevení od
pravého Nejvyššího zahrnuje, integruje a odmítá původní a ryzí zrnka pravdy,
obsažená v těchto čtyřech hlavních náboženstvích a církvích, a buduje na nich nové
ideje pro další krok a věk v dějinách veškerého Stvoření, tak zajisté nové
pseudozjevení zahrnuje falešnosti, perverze, zkreslení a zla, okrášlena slovy lásky,
moudrosti a pravdy v jedné velkolepé přesvědčivé doktríně, která se všemi způsoby
prostředky pokusí udržovat vše staré, tradiční a konvenční pod maskou troufalých
slov hnutí nového věku, nově zrozených křesťanů a nově zrozených těch či oněch.
Každému je dán nástroj, aby rozpoznal pravé zjevení od falešného. Je třeba zajistit,
aby se stále kontrolovalo vše, co přichází, dle 9-ti bodů, které byly uvedeny v tomto
zjevení. (Viz předcházející kapitola.)
Také se radí, pokud si to kdo zvolí z vlastní svobodné vůle, aby se oddělil od každého
spojení a zanechal každého spojení s jakýmkoli pojetími, ideami a učeními vztahujícími
se k těmto čtyřem hrozným přesvědčením, která jsou známa pod názvy judeo-
křesťanství, budhismus, hinduismus a islamismus a jejich pseudosjednocení, protože
od nynějška vyčerpala všechny svoje pravdy a dobra a není tu již ničeho, čeho by se
měl kdo držet. Toto je ovšem záležitost svobody volby a nikomu to nelze vnucovat.
Avšak je to výhodné učinit, jestliže někdo chce pokročit a získat větší a lepší
pochopení pojetí Nového zjevení, která byla ustanovena po celém Stvoření Nejvyšším.
Také se upozorňuje, že to, co bylo zjeveno o těchto dvou kapitolách – kapitole 7
v Danielovi a kapitole 13 ve Zjevení Ježíše Krista, je jen velmi malá, malinká a nepatrná
součást celkového obrazu, aby se poskytla nějaká idea o tom, co se v současnosti
děje. Jak se ví, teprve nedávno začali vůdci a následovníci výše uvedených čtyř církví
a všech jejich odnoží sdílet tendenci vyhledávat určité společné body. Důraz se nyní
klade na sjednocení z vnějšku, z pozice vnější mysli. To se zdá být dobrou ideou.
Avšak z hlediska duchovního, z hlediska Nejvyššího, je to z formování čtvrtého
dravce, který pseudosjednocuje vše ve jménu Božím, aby Boha zničil. Je to znamení
posledního soudu tohoto věku a této éry a jejich falešných doktrín reprezentovaných
v těchto čtyřech církvích.
Kdy tento poslední soud začne a jak dlouho potrvá, je věcí Božské prozřetelnosti a
nemůže se zjevit nikdy. Je třeba si zapamatovat tento verš v Evangeliu dle Matouše,
kapitola 24, verš 27: „Neboť jak blesk přichází od východu a objeví se i na západě,
takový bude příchod Syna člověka“. To znamená, že přijde náhle v době, kdybychom
nejméně očekávali, že se tak stane.
Opět je nutné zopakovat, že obsah kapitoly 7 v Danielovi a kapitoly 13 ve Zjevení
Ježíše Krista ve Svaté bibli je o mnoho větší, než se zde zjevuje. Existuje nejméně
devět dalších významů kromě toho, který je zde zjeven. Navíc si je třeba uvědomit, že
zjevení Daniela a zjevení Ježíše Krista jsou přizpůsobena různým dobám v dějinách
zóny vymístění. Proto jejich význam bude v různých dobách označovat různé věci. To
je důvodem, proč se věci předpovězené v Danielovi a ve zjeveních Ježíše Krista
nemohou nikdy plně splnit, pokud je negativní stav v aktivní a dominantní pozici.
Avšak pro tuto dobu a za současně existujících podmínek v zóně vymístění a na
planetě Zemi je zjevený, dílčí a krátký výklad těchto dvou kapitol správný a odráží
skutečný stav věcí. Je třeba ovšem ještě jednou zopakovat, že cokoli zde bylo řečeno
a zjeveno, je jen k uvážení. Jeden si může zvolit souhlasit či nesouhlasit s tímto vším,
přijmout to, či nikoli. Radí se mu, aby vešel s náležitým záměrem a motivací do nitra
do hlubokého transu, na vrchol své duchovní hory, do své Niterné mysli a – po
vykonání náležitých, důkladných bezpečnostních prověrek a podstoupení očisty a
vyčištění ode všech zamoření, zašpinění a otrav každodenního žití uprostřed
negativního stavu, který mu panuje a ovlivňuje ho – zkontrolovat a ověřit si tyto věci
ze své vlastní pozice a stanoviska a zeptat se, zdali by měl toto zjevení přijmout jako
fakt. Volba je jeho, jakož i důsledky takové volby. Toto se opětovně radí v duchu
nepodmíněné lásky a její moudrosti.
Zdroj: HLAVNÍ IDEJE NOVÉHO ZJEVENÍ