Předčítat

STO TŘICÁTÝ OSMÝ DIALOG

9. května 2000


Peter: Třebaže nemám žádné konkrétní otázky multiversálního významu a ani nikdo jiný se na nic takové významnosti neptal, mám za to, že bys chtěl nabídnout nějaká další upřesnění týkající se důležitých duchovních témat. Také, jak víš, kondice Ludmily (Lucy) se zhoršila a jako výsledek bylo zapotřebí, aby prodělala naléhavou operaci v nemocnici. V tomto okamžiku se zdá, že je velmi slabá a má málo energie a vitality. Já se také cítím značně oslaben a takříkajíc popadám dech. Zdá se mi, jako by se někdo nebo něco všemožně snažil zabránit nám dělat nějakou důležitou společnou práci na této úrovni - externí úrovni (překládání, vydávání nebo jiné aktivity). Nějaké poznámky na toto nebo jakékoliv jiné téma?

Pán Ježíš Kristus: Třebaže máš, Petře, pravdu ve svém předpokladu, že někdo v negativním stavu (renegáti) se všemožně snaží vám zabránit v dělání čehokoliv, co ty a Ludmila plánujete dělat, nicméně význam vaší kondice spočívá někde jinde či v něčem jiném. Ani na minutu nezapomeň, že na straně negativních sil (obzvláště renegátů) byly a vždy budou pokusy se vměšovat do čehokoliv, co kdykoliv děláte. Toto se děje 24 hodin denně. A to se netýká jen vás dvou, ale všech Mých představitelů na planetě Nula. Takže v tomto případě o jejich snahu nejde. Jde o něco jiného. Jistý příklad potřebuje být ustanoven a jistý důležitý souvztažnostní význam potřebuje být zopakován nebo je na něj v tomto konkrétním okamžiku nutné upozornit. Souvisí s funkcí lidských ledvin a s tím, s čím ta funkce duchovně souvztaží.

Jak víte, byl to Swedenborg, který poprvé v dějinách lidstva náležitě popsal nebo zjevil duchovní souvztažnost funkce ledvin. Jaký je nejdůležitější účel a funkce ledvin? Můžete je shrnout do dvou důležitých slov: čištění a oddělování. Otázkou je: Co je čištěno a oddělováno a od čeho kam? V typickém doslovném významu je krev lidského těla čištěna od všech nečistot a vedlejších zplodin způsobených příjmem různých produktů potřebných pro přežití lidského těla. Během tohoto příjmu je mnoho součástí těchto produktů, které neprospívají pravým potřebám těla. Z toho důvodu potřebují být ty součásti odděleny od těch, které mohou být použity pro náležité udržování funkcí všech tělesných orgánů a jejich buněk, a následně jsou vyhozeny do odpadu. Jinými slovy, stanou se tím, co je známo jako lidské odpadní látky.

Z typicky vnější pozice můžete říci, že bez ohledu na to, co lidé dostanou do svých těl, nikdy to není prosto nečistot a jedovatých látek, které potřebují být vyloučeny prostřednictvím lidské moče a výkalů. Co vám tato situace s lidmi říká? Říká to, že v lidském životě (neživotě) neexistuje nic, co by bylo čisté, ryzí, nezamořené a prosté všech špatných nečistot. Tato situace je jednou z významných charakteristik typického lidské života (neživota). Vyžaduje složitá zařízení, které se rozsáhle potýkají s takzvaným lidským odpadem. Takže můžeš říci, že lidské tělo je jistým způsobem továrnou, která neustále pracuje na zachovávání sebe samé tím, že ze sebe odděluje a odstraňuje to, co neprospívá její náležité funkci a přežívání.

Jak jste si všimli, výše popsaná funkce je pojata z typicky neduchovní, vnější pozice. Avšak za ní jsou velmi důležité duchovní souvztažnosti (jak byly zjeveny například skrze Swedenborga). Co to je, co napájí a udržuje život jakékoliv sentientní mysli? Je to Pravda Dobra a Moudrost Lásky vycházející přímo ze Mne jako jejich Absolutního Zdroje. V tomto ohledu je čemukoliv, co by mohlo ohrozit nebo by ohrozilo život sentientní mysli, zabráněno znalostí a přijetím skutečné Pravdy. Z toho důvodu můžete říci, že co je zde prezentováno například funkcí ledvin, je v obecném smyslu boj pravdy s nepravdami, které se snaží napadnout sentientní mysl z důvodu jejího zničení nebo zničení pravého života obecně. Tato pozice nebo reprezentace značí schopnost rozlišit pravdu od nepravd v každém individuu. Když jste jednou schopni je rozlišit, máte správné prostředky nebo základ pro oddělení jedné od druhé a vypuzení všech nepravd do odpadu. Odpad zde představuje negativní stav. V tomto smyslu můžete říci, že pravda víry očišťuje každé individuum od jeho nepravd, takže ho udržuje mimo negativní stav/odpad.

V této konotaci můžete říci, že faktorem reprezentace a duchovní souvztažnosti funkce ledvin v obecném a všezahrnujícím smyslu Já, Pán Ježíš Kristus, neustále poskytuji prostředky všem v negativním stavu pro očištění a osvobození od jejich nepravd, aby mohli být prodchnuti skutečnou pravdou pozitivního stavu. Tato kondice je neustále dostupná každému v negativním stavu a lidském neživotě stejně tak, jak ledviny poskytují neustálé čištění a oddělování všeho, co by bylo jedovaté pro náležitou funkci lidského těla.

V tomto ohledu můžete říci, že tímto opatřením byl ustanoven pevný základ v čase/nečase vymyšlení, aktivace a manifestace neživota negativního stavu a lidského neživota, aby měli neustálou příležitost se osvobodit od všech svých zel a nepravd, a tedy byli spaseni od jejich druhu neživota. Této situace nebo uspořádání bude obdobně využito ve vhodné době pro otevření Duchovní mysli každého, kdo je umístěn v negativním stavu a lidském neživotě, aby mohl spatřit a rozeznat nejprve ze všeho zla a nepravdy, a potom jak a jakými prostředky se jich natrvalo zbavit. Samozřejmě, jak víte, tím, že jejich zla a nepravdy jsou zdrojem jejich samotných neživotů a tím, že k nim lnou, napadají a prostupují celé jejich mysli, jejich zla a nepravdy kladou odpor jakémukoliv pokusu o jejich separaci a odstranění od všeho, co je z pravého života. Nezapomeňte na to, že jelikož nikdo není absolutně zlý nebo není v absolutních nepravdách (nejsou absolutní zla ani absolutní nepravdy), oni všichni uvnitř sebe obsahují něco, co je z dobra a pravdy; co vychází přímo ze Mne a Já jsem v tom přítomný. Moje přítomnost jim umožňuje nejen přežít v jejich vlastním typu neživota, ale opatřuje prostředky pro udržování zbytků těchto dober a pravd před zamořením, znečištěním a otrávením jejich zly a nepravdami. Odtud neustálý vnitřní proces očišťování a separace bez jejich vědomé znalosti nebo uvědomění. Díky tomuto procesu jsou tímto způsobem udržovány v nich prvky dobra a pravdy, ať už jsou jakékoliv, nedotčené ve své čistotě, pořádku a bezpečné kondici. Jak víte, jsou to tyto zbytky, ze kterých bude každý v negativním stavu a v lidském neživotě nakonec spasen.

Jak bylo zmíněno výše, jejich zla a nepravdy nechtějí být odděleny od svých nositelů a zahozeny. Z toho důvodu mají sklon se formovat či soustředit se do jedné kompaktní kondice, která je schopna zablokovat svoje odstranění z jejich systému. Tento faktor představují ledvinové kameny nebo souvztaží s ledvinovými kameny. Třebaže v mnoha případech takové ledvinové kameny mohou vyjít ven, a tak být odstraněny z lidského těla, v některých případech se vzpříčí na své cestě ven a zablokují náležitý odtok tekutin, které je zapotřebí vyloučit. V tomto případě se vynořuje nebezpečí otravy, nebo dokonce možná smrt fyzického těla, jestliže kameny nejsou okamžitě vyjmuty. Pokud by se něco této povahy stalo, je nutné chirurgické odstranění těchto kamenů. A to se přesně stalo naší Ludmile. Jsou skupiny jiných entit v negativním stavu, které jsou téměř připraveny projít procesem svého vlastního uvědomění týkajícího se jejich zel a nepravd. Prvním krokem v tomto ohledu je vyřešit nepravdy, které napájí pohnutky pro život jejich zel. Jakmile jste schopni odstranit všechny takové nepravdy, nezůstávají žádné podněty, jimiž by mohlo pokračovat toto napájení. V tom případě se tato zla stanou obrovským zamořujícím a otravujícím břemenem pro jejich nositele a ti touží se jich zbavit. Když Mne požádají v tomto procesu o pomoc, jsou schopni se osvobodit od všeho, co souvisí nejen s nepravdami, ale také se zly. Avšak aby se toto dosáhlo, potřebují mít nějaký konkrétní a hmatatelný příklad toho, jak to udělat nebo jakým postupem se jich zbavit.

Svým utrpením v tomto ohledu mohla Ludmila pro zmíněnou skupinu ilustrovat a demonstrovat, jak se dostat z jejich nesnáze. Na příkladu Ludmily byl ukázán proces postupné a bolestivé eliminace jejich nepravd. Také jasně ukázala nebezpečí, když takové koncentrované nepravdy ve formě svých souvztažností s ledvinovými kameny nechtějí jít ven, a co dělat a jak to dělat za účelem jejich eliminace. To je obecný význam Ludmilina strádání. Ale jsou nějaké individualizované a zosobněné záležitosti, které s ní souvisí osobně. Protože jsou této povahy, pouze ona může zjistit ode Mne v ní, jaké jsou a jak se jich zbavit. Jediná věc, která v tomto ohledu může být zjevena, je, že bylo nebo je pět specifických a konkrétních nepravd, jež potřebují být odděleny a odvrženy od její mysli. Souvztažně řečeno, byly koncentrovány do jejích dvou ledvinových kamenů. Tři z nich byly obsaženy ve větším kamenu a dvě v menším. V průběhu svého trápení byla Ludmila od nich očištěna a pročištěna. Znovu, specifika a povahu těchto nepravd musí určit ona. Nikdo jiný tak nemůže učinit za ni.

V obecném smyslu diskutovaná duchovní souvztažnost u některých jedinců z negativního stavu značí, že pravda, kterou znají, je obsažena pouze v jejich externí paměti, ale ne v jejich vůli a jednání. Jinými slovy, mohou vědět pravdu, ale nemají žádnou vůli udělat ohledně této znalosti cokoli konkrétního. Následně, protože jejich vůle je někde jinde čili chtějí něco jiného, co odporuje jejich znalosti pravdy, nemají žádnou touhu zahrnout ji do svých individualizovaných a zosobněných životů.

Výše popsaná situace okolo ilustrace a demonstrace je plně použitelná pro Mé představitele. Jak víte, všichni z vás jsou v pozici, aby kromě mnoha jiného byli ilustrativními a demonstrativními příklady tohoto nebo jiného faktoru souvisejícího s potřebou zbavit se nějakých specifických zel a nepravd a jejich souvztažnostních stavů a kondicí. Takže vy všichni jste se dobrovolně přihlásili nebo jste v procesu dobrovolné volby stát se takovými příklady tím, že procházíte různými mentálními, fyzickými, sociálními, finančními a podobnými těžkostmi ve svých vlastních zosobněných a individualizovaných životech. Na druhé straně několik z vás má v tomto ohledu velmi odlišný účel. Tím, že nemáte žádné takové zjevné těžkosti a tím, že jste opatřeni velmi bezpečným a pohodlným životním stylem (v lidských termínech tohoto významu. Například máte víc než dost peněz a/nebo jiných hodnotných komodit), poskytujete velmi důležitou ilustraci a demonstraci, že nehledě na takové materiální a finanční zajištění, nejste jejich otroky a neslouží jako element odrazující vás od vaší náležité duchovní cesty, nebo v tomto případě ode Mne a Mého Nového zjevení. Ale nejen to, ale i jasně ilustrujete, že takové komodity jsou Mými dary, a proto vám nepatří, nebo že nejste jejich vlastníkem, ale pouze jejich správcem Mým jménem.

Takže jak vidíte z těchto příkladů, vy všichni, jako moji představitelé, jste prostřednictvím událostí ve svých individuálních životech v modalitě neustálé ilustrace a demonstrace něčeho duchovně velmi důležitého, co by se mohlo využít a bylo by využito pro spasení těch, kteří jsou představiteli negativního stavu a lidského neživota.

Poněvadž hovoříme o duchovních souvztažnostech funkce lidských ledvin, dotkněme se některého jejich jiného duchovního významu. Jak si vzpomínáte z předchozích dialogů, pravda je vlastnictvím vnitřní mysli z moudrosti Duchovní mysli. Prostřednictvím této pravdy, obsažené ve vnitřní mysli, je vnější mysl schopná vypátrání, očištění a opravení čehokoliv, co není z této pravdy. Jinými slovy, průzkum, očišťování a oprava náleží vnější mysli. Soustředěním na pravdu vnitřní mysli z moudrosti Duchovní mysli může vnější mysl z té pozice jasně vidět, co je a co není náležité, správné a pravé. Tato schopnost sentientní mysli obecně vyvěrá a je odrazem z Mé Absolutní Schopnosti vidět kvalitu pravdy u každého a znát nepravdy a pravdu každého individua. Aby se to opět zopakovalo, otázkou zde je schopnost rozlišit pravdu od nepravd. V tomto ohledu Moje Absolutní Funkce ve Svých Absolutních Schopnostech vědět Pravdu, neboť Já jsem Absolutní Pravda, umožňuje každému relativnímu individuu mít stejnou schopnost rozlišování. Z této Mé Absolutní Schopnosti se odvozuje strukturální stavba ledvin, které na nejzevnější fyzické úrovni odrážejí tuto souvztažnost v tom, že jsou schopny rozlišit mezi tím, co je a co není pro lidské tělo náležité, správné, pravé a zdravé. Ale také jsou schopny se vypořádat se vším nebo eliminovat všechno, co nepatří do lidského těla. Vidíte, jak duchovní souvztažnost určuje funkci všech a všeho a jak je jakákoliv funkce umožněna takovou důležitou duchovní souvztažností?

Je tu však ještě vyšší význam této záležitosti. Jak víte, jakákoliv pravda je naživu a funguje svým dobrem. Každá moudrost je naživu a funguje svojí láskou. Každá láska se potvrzuje a umožňuje svými pozitivními skutky. Takže jak vidíte z tohoto příkladu, Je tu naprosté vzájemné propojení a spojení všech a všeho prostřednictvím vzájemné závislosti těch nejdůležitějších duchovních atributů a kvalit. Jeden bez druhého nemůže být ani existovat. V tomto ohledu můžete říci, že láska, dobro, pozitivní skutky a jejich odvozeniny jsou schopny se manifestovat v životech všech sentientních entit. Jak tato vzájemná spojitost a integrace souvisí s funkcí ledvin? Kdyby nebyly ledviny schopny ve své funkci, odhalit, rozpoznat, separovat a vyloučit z fyzického tělesného systému všechno, co tam nepatří, zbytek tělesných orgánů by se postupně otrávil a přestal by fungovat. Jinými slovy, tělo by zemřelo. Na druhé straně, kdyby nebyly ledviny zásobeny nezbytnými živinami, poskytovanými funkcí nějakých jiných tělesných orgánů, nemohly by naplnit účel, pro který byly v první řadě ustanoveny. Tyto nutné živiny souvztaží s dobrotou lásky a jejích pozitivních skutků, se kterými souvztaží některé jiné orgány a které zajišťují, že všechny funkce těla (nebo v tomto případě sentientní mysli) pracují hladce a efektivně a poskytují všechno nutné pro organismus, aby byl naživu a žijící.

Takže, jak vidíte, všechno v jsoucnu a bytí slouží nějakému druhu velmi dobrého účelu a užitku. Tento účel a užitek se odvozuje z povahy lásky, dobra, pozitivních skutků a jejich odvozenin prostřednictvím moudrosti, pravdy, víry a jejich odvozenin. Ve skutečnosti jsou všechny orgány a instrumenty, kterými a skrze které se život a žití projevuje a je tím, čím má být, stvořeny z podstaty nebo započaty v podstatě těchto dokonalých duchovních atributů nebo vlastností. A to je vše, co je nyní nutné probrat v souvislosti s touto záležitostí.

Peter: Velmi Ti děkuji za toto vysvětlení. Jsme připraveni přikročit k nějakým jiným záležitostem?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, jsme připraveni. V tomto bodě zaznamenávání bych rád udělal krátkou odbočku do historie raných let vývoje takzvaného křesťanství. Jak víte, po Mém odchodu z planety Nula se síly negativního stavu všemožně snažily obejít rozšiřování Mého Slova a pravého významu Mých skutků a Mé inkarnace na planetu Nula. Jak na to šly? V první kole se asi 330 let po Mém odchodu snažily fyzicky vyhladit všechny členy křesťanské církve. Takže krutě pronásledovaly, mučily, mrzačily, vysmívaly se a zabíjely každého, kdo patřil k této církvi. Takto vzešel koncept mučednictví. Avšak čím více tak činily, tím více se její členství rozšiřovalo. Když viděly, že jejich metody a taktiky v tomto ohledu zcela selhávají a nevedou nikam, síly negativního stavu rozhodly změnit svůj přístup. Namísto pokoušení se o jejich fyzické zničení zvenčí vyvinuly metodu, pomocí které mohly úspěšně zkorumpovat, zvrhnout, znečistit, otrávit a zkreslit její pravé a původní duchovní principy z vnitřku křesťanského hnutí. Aby tak učinily, přijaly křesťanskou doktrínu do své vlastní sféry. Jak víte, z toho důvodu římský císař Konstantin I. (Flavius Valerius Aurelius Constantinus) legálně schválil křesťanské uctívání a učinil ho oficiální duchovní doktrínou Římské říše. Z této nové pozice byl jen velmi malý krok ke korupci, zvrácení, zmrzačení, překroucení a zfalšování všeho, co náleželo ke skutečné nebeské, duchovní a přírodní pravdě a jejich příslušnému dobru. Jinými slovy, síly negativního stavu uspěly v převzetí budoucího vývoje křesťanského hnutí a učinily ho svým oblíbeným nástrojem v boji proti pozitivnímu stavu a Mé Pravé Absolutní Přirozenosti. Důvod pro toto převzetí byl vysvětlen mnohokrát v knihách Mého Nového Zjevení. Není nutné to zde znovu opakovat.

V úplně první části historie křesťanství jeho členové považovali za privilegium být mučedníky kvůli Mně, následujíce tak Můj příklad. Jestliže Já jsem zemřel takovým ukrutným způsobem, chtěli následovat stejnou cestu a ztotožnili se se vším, čím jsem Já musel v tomto ohledu projít. Tito mučedníci ustanovili úplně první příklad ilustrující a demonstrující skutečnost, že bez ohledu na to, co jim síly negativního stavu dělají, bez ohledu na to, jak moc by rády by zničily vše vztahující se ke mně a Mému pozitivnímu stavu, jaké metody používají, nemohou nikdy uspět. Ve skutečnosti svým odporným úsilím v tomto ohledu dosáhly pravého opaku toho, co zamýšlely dosáhnout. V současné době vy, Moji praví představitelé na planetě Nula, jste nositeli těchto ilustrativních a demonstrativních příkladů. A třebaže současné duchovní klima od vás nevyžaduje být mučedníky ve fyzickém smyslu, jako byli první křesťané, nicméně to, že snášíte všechno, co se děje na této planetě a ve vašich osobních a individuálních životech, se může považovat za zvláštní typ mučednictví, které se nějakým způsobem rovná mučednictví prvních křesťanů. To si pamatujte! V tomto bodě uzavřeme tuto stručnou historickou exkurzi a věnujeme se něčemu jinému.

Chtěl bych stručně rozpracovat nějaký jiný aspekt Kolomanovy otázky týkající se textu v Lukášovi 12:22-34. Nyní bych chtěl položit důraz na dva aspekty tohoto textu. První, z toho, co jsem Já tehdy řekl, je zřejmé, že pravá duchovní nebo jakákoliv jiná hodnota jakéhokoliv života je sentientní mysl. Všechny ostatní formy života, formy, které uvnitř neobsahují žádné znaky sentience, a tudíž nemají uvědomění si svého sebeuvědomění prostřednictvím svého ‚já jsem‘, mají pouze dočasný a přechodný význam. Jejich hodnota leží v dočasném a přechodném užití toho, co představují pro sentientní mysl. V momentě, kdy je jejich užitečnost vyčerpána, jako jedinečné nesentientní entity, ať už zvířecí, nebo rostlinné entity, už vícekrát nenastanou ve skutečném smyslu slova. Jak si pamatujete z moskevského Dialogu 85., tato situace odráží faktor závislosti na čemkoliv, co sentientní mysl promítá prostřednictvím svých idejí, kvalitou jejich individualizovaného a zosobněného života a podobnými faktory, které všechny souvisejí se strukturou, přirozeností a dynamikou sentientní mysli. Kdežto v konečném smyslu, teoreticky řečeno, sentientní mysl ve své esenci a substanci nezávisí na jsoucnu a bytí těchto nesentientních životních forem, tyto formy plně závisí na jsoucnu a bytí sentientní mysli a bez ní nemohou být ani existovat. Faktor závislosti sentientní mysli leží v jeho původním Absolutním Zdroji - Pánu Ježíši Kristu. V tomto smyslu můžeš říci, že tak, jako nesentientní životní forma nemůže být a existovat bez jsoucna a bytí sentientní mysli, tak je jsoucno a bytí sentientní mysli nemyslitelné bez Absolutního Jsoucna a Absolutního Bytí Absolutní Sentientní Mysli. Nesentientní životní formy odrážejí, ilustrují a demonstrují tento faktor závislosti.

Avšak, protože sentientní mysl je pravá odvozenina z Absolutní Sentientní Mysli a nesentientní životní formy jsou odvozeninami relativních sentientní mysli, sentientní mysl má absolutní hodnotu ve své relativní kondici a nesentientní životní formy mají pouze relativní hodnotu ve své kondici, která je relativní k relativnímu. Takže, kdokoliv umísťuje absolutní hodnotu v něco, co ji nemá, činí z něho neužitečnou modlu, dovolující jí dominovat jejímu/jeho životu. Toto je jeden z mnoha zdrojů duchovního cizoložství a hnus modlářství. Proto kdokoliv uctívá přírodu a to, co obsahuje ve svých nesentientních životních formách, jako to, co má absolutní hodnotu, bez jakéhokoliv ohledu na pravý původní zdroj jejich přechodného a dočasného jsoucna a bytí, dopouští se duchovního cizoložství a uctívá modly. Jistým způsobem je tato tendence propagována některými následovníky takzvaného hnutí Nového věku. Prosím, buďte opatrní a neupadněte do jejich ‚atraktivních ‚ pastí.

Druhá záležitost zmíněného textu Lukáše se pojí s veršem 33, který zní následovně: ‚Prodejte, co máte, a dávejte milodary; opatřete si měšce, které se neopotřebují...‘ Ti, kdo si tento verš vykládají osobně, si myslí, že jste skutečně nabádáni prodat to, co máte ve formě materiálního majetku, a dávat milodary chudým nebo potřebným, a tedy se stát chudými. Avšak pravý význam tohoto požadavku či rady je zcela odlišný. Nemá co dělat s prodáváním toho, co máte ve svém hmotném či jakémkoli jiném vlastnictví, a s rozdáním všeho takzvaným potřebným. ‚Prodat, co máte‘ značí zbavit se všeho ve vašem životě, co se vměšuje do vašeho náležitého duchovního vnímání významu života a jeho pravých hodnot a do vašeho náležitého duchovního vývoje a rozvoje. A protože všechno vměšující se do tohoto důležitého procesu je vám a vašemu životu vnuceno negativním stavem nebo to z něho pochází, potřebujete se toho zbavit čili prodat to zpět tam, kam to patří - negativnímu stavu.

Jak víte, negativní stav oceňuje pouze to, co je negativní povahy. Tím ,že prodáte zpět negativnímu stavu to, co v tomto ohledu máte, potvrzujete dvě věci: První je, že nemáte žádnou potřebu mít něco ve svém životě, co by vám bránilo vidět věci, jakož i sebe a ostatní, způsobem, jakým jsou/jste ve své jsoucnosti a podstatě bez jakýchkoliv překroucenin a falšování těchto faktů; a druhou, že ilustrujete negativnímu stavu, že jeho takzvané hodnoty nemají vůbec žádnou cenu. Ale proto, že negativní stav oceňuje pouze to, co nemá žádnou hodnotu, aby se tento fakt znovu potvrdil, prodáte všechny vaše duchovně bezcenné rysy, vlastnosti a majetky negativnímu stavu. Ve své arogantní a vychloubačné domýšlivosti negativní stav nemůže pochopit, proč by se někdo chtěl zbavit něčeho, co je tolik oceňováno všemi v negativním stavu. Tato skutečnost ustanovuje uvnitř neživota negativního stavu kondici, která nakonec každého v jeho neživotě přivede k uvědomění si, že to, čeho si tak vysoce cení, ve skutečnosti nemá vůbec žádnou hodnotu. Proto si v tom bodě času/stavu nezvolí mít všechny bezcenné rysy nebo lpět na všech svých bezcenných rysech, vlastnostech, majetku nebo na čemkoliv, co v tomto ohledu mají.

‚Dávat milodary‘ potřebným znamená v konotaci citovaného textu sdílet svoji znalost skutečné pravdy s těmi, kteří tuto znalost postrádají a kteří touží si ji osvojit ze správných důvodů. Kdykoliv Bible hovoří o chudých lidech, nehovoří o materiálně chudých. Namísto toho hovoří o těch, kdo mají chudé znalosti pravdy a všech jejích odvozenin vycházejících ze svého dobra, z něhož pocházejí, a kdo žízní po takové vědomosti. Jestliže nemáte žádnou pravdu, budete postrádat také jakékoli dobro. Z toho důvodu sdílením bohatství Pravdy, které je vám věnováno Mým Novám zjevením, s těmi, kteří o ně žádají, poskytujete jim to, co potřebují. A třebaže v některých případech, například aby se učinilo Mé Nové zjevení každému dostupné, je náležité a správné dávat milodary (nebo v moderním jazyce darovat nějaké vaše peníze nebo hmotné statky takovému vznešenému cíli) v doslovném smyslu toho, co tento pojem znamená; nicméně to není to, oč v tomto textu jde nebo co ukazuje ve svém pravém významu. Jeho pravý význam lze nalézt ve výše uvedeném vysvětlení.

‚Opatřit si měšce, které se neopotřebují‘, znamená v konotaci tohoto textu uvážit duchovní faktory života a užívat cokoli neduchovní (například ve formě peněz nebo materiálního majetku) jako prostředky, a ne jako cíl, abyste měli náležité zevní podmínky, ze kterých se může uskutečnit váš duchovní vývoj a rozvoj bez jakéhokoliv vměšování neduchovních hodnot. Jestliže jsou použity jako prostředek, a ne jako cíl vašeho života, v tom případě mohou náležitě posloužit k vyšší hodnotě duchovních statků, statků, které umožňují váš duchovní vývoj a rozvoj. Protože duchovní hodnoty se vždy ve svém progresivním módu vyvíjí bez jakékoliv regrese nebo stagnace, nemohou se nikdy opotřebovat. A toto je pravý význam citovaného textu. A to je vše, čím Jsem chtěl dnes přispět.

Peter: Velmi Ti děkuji za tento důležitý příspěvek. Jak si uvědomuješ, uprostřed záznamu tohoto dialogu jsem obdržel pět otázek od Tvých představitelů v České republice. Chtěl bys, abych je teď formulovat v rámci tohoto dialogu, a poskytl bys na ně odpovědi?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, bylo by vhodné tak činit. Pokračuj a přelož je v pořadí, v jakém byly položeny.

Peter: Dobrá, tady jsou: Monika z České republiky položila následující otázku: Proč je Poslední soud nazýván posledním, když v podstatě není nikdy poslední, protože se uskutečňuje z času na čas ve všech dimenzích Stvoření a zóny vymístění, jakož i globálně na konci každého cyklu času? Po eliminaci a Posledním soudu negativního stavu bude něco v novém cyklu času/stavu/procesu připomínat Poslední soud? Následující otázka je položena Monikou a Romanem společně: Jakým způsobem je využita sexuální energie, která je uvolněna během masturbace, když a) jeden masturbuje, protože nemá žádného sexuálního partnera na stejné duchovní úrovni; b) jeden masturbuje, protože chce uvolnit sexuální energii, kterou cítí. Je v současné době možné využít sexuální energii, kterou jeden cítí (pokud nemá žádnou jinou příležitost pro sexuální kontakt), jiným užitečným způsobem než je masturbací tak, aby se v tomto ohledu nic nepromarnilo? Následující dvě otázky položil Petr Bazala z České republiky: Jaká je duchovní souvztažnost, pokud Nějaká, umístění planet našeho Slunečního systému, která se uskutečnila 5. května 2000? V posledních letech se hodně mluvilo o škodlivosti ultrafialového záření a zvětšování ozónové díry. Mají tyto informace nějaký důležitý duchovní význam pro Tvé pravé představitele? Konec otázek. Prostor je Tvůj.

Pán Ježíš Kristus: Začněme odpovědí na otázku Moniky o Posledním soudu. Odpověď na její otázku je velmi jednoduchá a měla by být velmi zřejmá ze všech dosud zjeveného v knihách Mého Nového zjevení. Neustále jsme hovořili o duchovním vývoji, rozvoji a progresi. Mnohokrát bylo také zdůrazněno, že nic z Nového zjevení se nikdy nemůže stát starým nebo přežitým. A zde přichází význam Posledního soudu. Jak víte, každé jednotlivé individuum, společnost, národ, země, planeta, solární systém, galaxie, vesmír, multivesmír a celé Stvoření a pseudostvoření je ovládáno velmi specifickým duchovním principem nebo ideou, která je přizpůsobena potřebám každé entity, ať už je to individualita, nebo právě zmíněná posloupnost všeho až k celému Stvoření. Každý a cokoli hraje ve své pozici jistou roli, pokračuje v jistém poslání a má velmi konkrétní osud. Z pohledu duchovního vývoje, rozvoje a progrese jsou v každém konkrétním kroku, stavu, času, paračasu, kondici nebo čemkoli, co máte, tato role, určení, osud a jejich specifické vlastnosti a rysy použitelné pouze a pouze na tento specifický krok atd. Kdykoliv každý konkrétní krok a všechno, co obsahuje, i to, čím je ovládán a manifestován, vyčerpá svoji užitečnost a doslouží svému účelu, ukončí se tak, aby se nový krok a všechno s ním spojené mohlo ustanovit. V okamžiku, kdy se pozornost soustředí na tento konec, se uskuteční jeho Poslední soud. A nejenže to je Poslední soud tohoto kroku, ale každého a všeho, co bylo jeho integrální součástí a naplňovalo jeho účel a cíl, pro který byl v první řadě ustanoven. Důvod, proč se nazývá Posledním soudem, je ten, že je úplně posledním procesem zhodnocení všeho, co tento krok obsahuje. Kvůli tomu, že nic ze starého nebo předchozího kroku v jeho velmi specifické a jedinečné povaze a struktuře nemůže být přeneseno anebo přesunuto do příštího kroku; a protože cokoliv ten krok měl nebo obsahoval, už více nemůže být v jsoucnu a bytí nebo pseudojsoucnu a pseudobytí takovým způsobem, jakým to bylo v předcházejícím kroku; a protože vše, co bylo v něm prožito, bylo do nejmenších podrobností plně zaregistrováno a uloženo v univerzalitě-všeho, pro tento konkrétní krok a pro každého a cokoli v něm to je úplně poslední soud, a tudíž pro tento krok žádné další takové poslední soudy už nebudou, poněvadž potom tento krok i to, co ve své specifičnosti obsahuje, už také nebude.

Na základě těchto faktů je zřejmé, že Poslední soud bude vždy a vždy bude ten poslední pro každý jednotlivý krok a cyklus, pro každého konkrétního jedince nebo cokoliv, co máte, kvůli nové a odlišné duchovní komponentě, která se uvolňuje z Absolutního Jádra Mé Absolutní Nové Přirozenosti v tom čase/stavu/kondici, kdy nový cyklus nebo cokoliv přichází ke své manifestaci a realizaci. Nic nového a odlišného nemůže obsahovat něco či nemůže zabřednout do něčeho, co bylo obsaženo ve starém nebo předchozím. Jinak by to nebylo nové a odlišné. Proto to Poslední soud ukončuje, aby to již nemohlo mít žádný vliv a dopad na všechno nové a odlišné. V tom případě pravý Poslední soud nemá takovou negativní konotaci, jak je vylíčena například v křesťanské Bibli a rozličných náboženských systémech na vaší planetě. Ve skutečnosti má pozitivní a nádhernou konotaci, protože se zbavuje všeho starého a už neužitečného a poskytuje nový začátek a nové podněty pro tvořivý duchovní a všezahrnující vývoj, rozvoj a progresi každého a všeho v jsoucnu a bytí. Proto se v tomto smyslu může Poslední soud chápat jako nejvítanější a nejočekávanější událost v životech všech sentientních entit.

Následující otázka se týká záležitostí sexuality. Ve skutečnosti se týká jen velmi úzkého aspektu sexuality ve formě její spojitosti se sexuálním stykem. Zatímco obecné uvažování o sexualitě jako o energii životní síly může mít multiversální význam, praktikování sexuálního styku v jakékoli formě, podobě či rozpoložení ho mít nemusí. Sexuální styk má ve vztahu ke každému jedinci vždy osobní a jedinečný spoluvýznam. Z toho důvodu jsem vás před nějakým časem v jednom z předchozích dialogů (82.) jasně požádal, abyste nekladli takové otázky skrze Petra. Takové otázky byste měli směřovat osobně a přímo na Mne. Je to mezi Mnou a vámi. Dostatečně to platí i o záležitosti masturbace. Způsob, jakým je využívána uvolněná sexuální energie během masturbace, závisí výhradně na stavu mysli jedince během takového aktu. Jestliže nejsou jiné možnosti pro sexuální styk než jen masturbace a jestliže se tento akt ve vaší představivosti uskutečňuje buď s jinými představiteli opačného pohlaví, nebo se členem vaší duchovní rodiny, nebo z někým z pozitivního stavu opačného pohlaví, v tom případě jsou uvolněné sexuální energie využity pouze pro pozitivní účely. V tom případě to není žádné plýtvání. Jestliže jsou však během takového aktu nějaké postranní či nesprávné úmysly, motivace, představy nebo fantazie, tyto energie jsou využity negativním stavem. V tom případě jsou vyplýtvány, protože podporují něco, co nemá trvalost, stálost a věčné pokračování.

Sexuální energii každého lze využít velmi užitečně a pozitivně mnoha různými způsoby kromě masturbace. Kvůli značně individuální a osobní povaze této záležitosti je každý z vás, Mých představitelů, plně odpovědný a zodpovědný za to, že po svém nalezne, jaké způsoby jsou vám v tomto ohledu osobně a individuálně dostupné. V tom případě nemohou být dány žádné obecné návody. Jestliže bych tak učinil, okamžitě by se staly vlastnictvím negativního stavu a jakékoliv energie produkované jejich praktikováním by byly zmařeny ve službách negativního stavu.

Duchovní souvztažnost masturbace souvisí s jedním úzkým aspektem sexuality, který vyžaduje produkci duchovních energií a jejich velmi specifické, individualizované a zosobněné přispění k udržování životních podpůrných prostředků celého Stvoření v pozitivním smyslu nebo celého pseudostvoření v negativním smyslu. Jak víte, během masturbace není s vámi nikdo fyzicky přítomen. V takovém intimním a izolovaném stavu se během tohoto aktu uvolňuje speciální typ sexuální energie, která v sobě obsahuje kód otisku vaší osobnosti, přenášený do celého vesmíru nebo pseudovesmíru (jestliže má tento akt negativní konotaci). Takže je tu jistý stupeň duchovní souvztažnosti k otisku vaší osobnosti ve stavu a kondici její izolovanosti, separace a intimnosti. Výsledek, závisející na motivačních a úmyslných faktorech během takového aktu, může být buď pozitivní, nebo negativní, nebo neutrální. V tomto smyslu nemohou být tyto energie ve svém konečném důsledku nikdy zmařeny, třebaže z dočasné a přechodné pozice, pokud podporují negativní stav, mohou být marnotratné v tom, jak bylo zmíněno výše, že podporují něco, co nemá pravý život v sobě a samo sebou. Avšak z pohledu podpory samotné, paradoxně řečeno, nejsou nikdy zmařeny, protože koneckonců něco podporují. A to je vše, co může být o tomto tématu zjeveno.

V odpověď na Petrovy otázky o možných duchovních souvztažnostech s umístěním planet vaší sluneční soustavy 5. května 2000 ať je známo, že taková pozice nastává přibližně každých 18 let. Třebaže bylo vykonáno mnoho předpovědí soudného dne v souvislosti s touto pozicí jak k tomuto datu, tak i v minulosti, žádná z nich se nevyplnila. Ve vaší situaci se vám, jako Mým pravým představitelům, radí nevěnovat těmto událostem či předpovědím žádnou pozornost. Ano, všechno, a nezáleží na tom, co to je, má nějakou duchovní souvztažnost v schématu událostí v multivesmíru a pseudovesmíru. Ale protože to obvykle odráží něco, co se odehrává v té době na multivesmírných a/nebo pseudouniversálních úrovních, znalost těchto událostí na individuální a osobní úrovni by byla škodlivá. Nebylo by pro vás bezpečné znát tato specifika, nebo dokonce ani obecné rysy v tomto ohledu. Jediná věc, která se může o této konkrétní události, jež nastala 5. května 2000, říci, je to, že se událo jisté soustředění sil renegátů, během něhož diskutovali nebo plánovali odlišné metody a taktiky, které se potřebují uskutečnit v jejich válce proti pseudotvůrcům konkrétně a proti pozitivnímu stavu obecně. Nic více se nemůže říci o ničem, co souvisí s tímto datem.

Jak moc dobře víte, vaše pověření, abyste sloužili jako Mí představitelé, není ve sledování rozličných externích znamení nebo událostí na nebi nebo jakýchkoliv jiných znamení a událostí, které se v jakékoli době odehrávají, ale pokračovat ve snaze učinit Moje Nové zjevení dostupné všem příklady, ilustracemi a demonstracemi jeho principů ve vašich vlastních zosobněných a individualizovaných životech. Jestliže tak činíte, taková znamení, události, dění nebo cokoli jiného nebude mít na vás a na vaše poslání v tomto ohledu žádný dopad nebo vliv. Takže by bylo dobrým nápadem neplýtvat svým časem a energií tím, že se něčím z toho budete zabývat.

Škodlivost ultrafialového záření pro lidský život a zvětšování ozónové díry je odrazem sebezničujících sklonů negativního stavu. V neživotě negativního stavu a lidského neživota je vrozený duchovně, mentálně, fyzicky a geneticky zakořeněný kód, který zabraňuje tomu neživotu v jeho věčném pokračování. Jak se neživot ubírá svým směrem, postupně a pomalu, jak naplňuje svůj účel a cíl, pro který bylo povoleno, aby v první řadě byl vynalezen, aktivoval se, ustanovil se a demonstroval se, ten kód spouští jeho naprogramovaný obsah tak, že to způsobuje narušení tohoto druhu neživota a lidského neživota a jako důsledek to způsobí, že dospěje ke svému výslednému věčnému konci. Ať všichni čtenáři těchto Dialogů ví, že před vznikem, aktivací, ustanovením a manifestací neživota negativního stavu a lidského neživota jsme se my všichni, kteří se účastníme v tomto svolení a procesu, dohodli, že bude do nich implantován speciální kód, který zabrání, aby cokoli jejich povahy pokračovalo nadobro a navždy. Pouze za těchto podmínek bylo možné povolit, aby se cokoli této povahy takto bídně a ohavně uskutečnilo. Žádné jiné podmínky by nebyly přijatelné. Jinak by nikdy nemohla být nastolena plnost a úplnost pravého života pozitivního stavu.

Pokud se týká významu těchto astronomických událostí pro vaše osobní životy jako Mých pravých představitelů, může se nalézt v tom, že jste potřební nositelé této důležité duchovní informace, aby byla neustále dostupná každému, kdo je ochoten slyšet a naslouchat. V tomto smyslu, jak čtete tuto informaci obsaženou v tomto konkrétním dialogu, jakož i v ostatních dialozích a v celém Mém Novém zjevení, tato se zaznamenává ve všech sentientních myslích umístěných v negativním stavu a stává se dostupnou všem lidským sentientním myslím. Taková informace se může považovat za přípravné stadium pro to, aby si všichni uvnitř oblasti negativního stavu a lidského neživota uvědomili, že to, co mají a jaký typ neživota vedou, nemá žádnou šanci pokračovat na věčnost bez ohledu na to, co dělají, či nedělají. Toto pochopení se může považovat jako první krok k tomu, aby se v nich vyvolala touha zříci se čehokoli, co nemá žádnou možnost pokračovat navždy - v tomto případě jejich typu pseudoživota. Proto je to bude motivovat pátrat po nějakém jiném modu života, který má takovou možnost. A logicky řečeno, protože jedině pravý život pozitivního stavu má takovou možnost, budou se proto snažit ho vyhledat postupem konverze do něj. Do nich vložený kód se v tomto ohledu stane, jakmile o něm budou vědět, motivačním faktorem pro jejich konverzi do pozitivního stavu. A takto takové astronomické jevy jako ultrafialové sluneční záření a ozónové vrstvy, a vaše uvědomění jejich pravého významu a souvztažnosti, slouží tomuto účelu.

V tomto okamžiku, Petře, bych navrhl pro dnešek skončit. Jak víš, tvoje fyzická kondice a kondice Lucy jsou stále daleko od toho, jaké by měly být. Takže si udělej delší přestávku, než zas přijdou nebo dokud k tobě nepřijdou nějaké důležité otázky multiversálního významu. Do tehdy - až to bude nutné a potřebné.

Peter: Velmi oceňuji všechny tyto informace, které jsi nám tak laskavě dal k dispozici.

STO TŘICÁTÝ OSMÝ DIALOG

Zdroj: DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM 2.DÍL

Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT