Předčítat

STO TŘICÁTÝ PÁTÝ DIALOG

21. dubna 2000


Peter: Jak bylo uvedeno na konci Dialogu 134., obdrželi jsme několik otázek jak ze Slovenska (od Josefa Grygara), tak i z této země (od Ardyth). Josefova druhá otázka byla obsáhle zodpovězena v celé Kapitole 9 Nového zjevení Pána Ježíše Krista a v Dialogu 62. a 63. v prvním svazku. Také jsem dostal velmi zajímavý dopis od Dana, který odráží jeho reakci na dopis z Německa a Tvoji reakci na něj, jak je zaznamenána v Dialogu 133. Rád bych do tohoto dialogu zařadil celý obsah Danova dopisu, pokud mohu. Samozřejmě se Tě jako vždy pokorně ptám, jestli máš něco, co bys nám dnes ze Své vlastní perspektivy sdělil.

Pán Ježíš Kristus: Děkuji ti, Petře, za laskavou nabídku mluvit jako první. Ano, smíš a byl by to dobrý nápad zahrnout do tohoto dialogu Danův dopis jako celek. Ale než tak učiníš a než se proberou položené otázky, rád bych stručně něco dodal k tématu probranému v Dialogu 134., co se týče kosmologických záležitostí. Včera v noci, jak jsi hloubal o pozici, důležitosti a významu každé jednotlivé jedinečné individuality co do náležitého udržování všech funkcí, aktivit a postupů multivesmíru a pseudostvoření, jakož i všeho ostatního s tím spojeného, přemýšlel jsi v tomto ohledu o druhu role, pozice, umístění atd., které má na vaší planetě někdo, kdo je buď vážně vývojově retardovaný, nebo kdo například trpí chronickou schizofrenií. Jak svojí kondicí přispívají nebo mají vliv, pokud nějak vůbec, na běh vesmíru anebo pseudovesmíru?

Jak víte, kdokoliv je umístěn na vaší planetě bez ohledu na to, v jakém duchovním, duševním nebo fyzickém rozpoložení by mohl být během života na planetě Nula, tímto rozpoložení slouží nějakému důležitému ilustrativnímu a demonstrativnímu účelu. Jakému druhu účelu slouží někdo, kdo je vážně vývojově retardován nebo trpí chronickou schizofrenií; nebo jinými slovy, kdo je z vašeho externího hlediska, jak pozorujete takovou osobu, jen prázdnou skořápkou beze zbytku čehokoliv racionálního a inteligentního? Tací lidé především ilustrují a demonstrují pravý vnitřní stav povahy a struktury negativního stavu, jakož i skutečný význam lidského neživota, který je založen na špatných duchovních principech a všech jeho zvrhlých předpokladech. Jakýkoliv stav této povahy tak, jak ho představují lidé, kteří jsou v těchto bídných a smutných kondicích, není nic jiného než prázdná skořápka, zbavená jakékoliv podobnosti s pravým životem. Za druhé, jejich kondice odráží konečný výsledek neživota negativního stavu a lidského neživota s jejich příslušnými egy. Jaký je výsledek vůbec někoho či něčeho, kdo/co tkví v něčem, co neobsahuje nic z pravé reality pozitivního stavu nebo života jako takového? Jak se postupně spotřebovává něco, co napájí takový neživot, jeho kondice se zhoršuje až do bodu, kdy se stává prázdnou skořápkou, zbavenou čehokoliv racionálního a inteligentního, a to úplně stejným způsobem, jaký reflektuje, ilustruje a demonstruje vážně vývojově retardovaný invalida nebo chronický schizofrenik.

Z těchto příkladů můžete vidět, že takové kondice, jak se doráží v popsaných stavech některých lidí, jsou v podstatě výsledkem povahy, struktury a dynamiky pseudoživota negativního stavu a lidského neživota s jejich příslušnými egy. Ve svém pravém výhledu a ve svém pravém vnitřním obsahu není neživot negativního stavu a lidský neživot nic jiného než to, co představují vážně vývojově retardovaní a trpící chronickou schizofrenií, kdož postrádají jakoukoliv pravou rozumovost, logiku, inteligenci, tvořivost a podněty pro cokoliv pozitivního a dobrého, jsouce pouze prázdnou skořápkou bez jakéhokoliv pravého života uvnitř. Avšak tito lidé se takto jeví jen z pozice vašeho externího pozorování a hodnocení způsobem, jakým jste schopni určit jejich kondici prostřednictvím všech druhů psychologických textů, které jsou dostupné vašim lékařským a sociálním vědám. V sobě samých mohou být plni vzteku, hrubých emocí, nepředvídatelných vzplanutí a podobných, většinou negativních reakcí na úrovni jejich živočišných, primitivních a základních potřeb. Opakuje se, že tento interní stav jejich mysli, zbavený všeho pozitivního a racionálního, je dobrým odrazem povahy a struktury neživota negativního stavu, lidského neživota a jim připadajících stavů ega. Je to neplodný život (ne-život), který je neschopný podporovat cokoliv opravdu žijícího a jsoucího na živu, aby se to v něm udrželo. A toto je užitečnost, kterou takové stavy a kondice, nacházející se jen v mezích lidského neživota a neživota negativního stavu a jim připadajících stavů ega, slouží pro ilustraci a demonstraci toho, co nikdy nevolit a jakým nikdy nebýt.

V souvislosti s viditelným vesmírem, nebo vlastně jen v souvislosti s viditelným pseudovesmírem (v pravém vesmíru se nic takového nemůže nikdy přihodit!), rozpoložení tohoto druhu dala vznik galaxiím, solárním systémům a planetám, které postrádají vše, co by bylo schopné udržet jakýkoliv život vůbec. Fakticky jsou zhoubné a ničivé vůči všemu živému a žijícímu. Takže můžete říci, že lidská rozpoložení výše popsané povahy umožňují takovým galaxiím, solárním systémům a planetám uvnitř sféry pseudovesmíru (v zóně vymístění) vůbec být a existovat. Takovými lidskými kondicemi je udržován běh jejich souvztažných nebeských (pseudonebeských) těles a bude udržován až do bodu vyčerpání jejich užitečnosti. Proč používáme termín ‚užitečnost‘, jestliže pro všechny praktické účely v nich neexistuje nic užitečného? Vezměme si jako příklad vaši Sluneční soustavu. Máte tam několik planet a jejich měsíců, které s výjimkou planety Nula jsou buď horoucím peklem (Merkur a Venuše), nebo jsou nepředstavitelně chladné, pusté, plné vulkanického či jiného typu běsnění (silné větry) nebo podobných poměrů, neschopné udržet cokoli živoucí byť jen na zlomek nanovteřiny (Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun, Pluto a jejich příslušné měsíce). Přesto se ve struktuře vašeho solárního systému může nalézt jejich užitečnost v jejich přispění k náležité gravitační síle, která dostatečně udržuje vaši planetu na její oběžné dráze tak, aby nebyla příliš blízko ani příliš daleko od vašeho slunce; umožňujíc lidskému neživotu, aby na ní vzkvétal. Takže bez ohledu na to, jak se něco jeví být neužitečným, přesto to slouží nějakému druhu dobrého účelu v plánu událostí, které se odehrávají v současném cyklu času/stavu/kondici/prostoru.

Jste schopni z výše uvedeného popisu rozeznat například příčinnou vzájemnou propojenost mezi stavem a kondicí vašeho solárního systému a stavem a kondicí lidí, kteří vykazují vývojovou nezpůsobilost nebo chronickou schizofrenii nebo jakékoliv jiné podobné stavy? Bez nich nebo bez toho, jací jsou, by planety vašeho solárního systému nemohly být takovými, jakými jsou ve svých kondicích. Samozřejmě můžete říci, že Moje sdělení o této příčinné vzájemné propojenosti nedává žádný smysl, protože tyto planety nebo galaxie nebo cokoliv, co máte ve svém pseudovesmíru, existovaly mnoho miliard let předtím, než se objevili lidé nebo sentientní entity. Tato domněnka je platná, bere-li se z pohledu vašeho subjektivního modu pojímání reality. Avšak v objektivní realitě se jejich výskyt konal souběžně, simultánně a synchronně - jeden je závislý na druhém nebo jeden je způsoben druhým.

Navíc, dokonce i v subjektivním modu máte předcházející ideje takových stavů, zrozených potřebou vynalézt, aktivovat, ustanovit a manifestovat neživot negativního stavu, lidský neživot a jejich příslušná ega. Jak víte, jakákoliv idea předchází svou manifestaci v nějaké konkrétní formě nebo kondici. Proto, aby se před tím, než se uskuteční její manifestace v takové formě nebo kondici, založilo odpovídající prostředí pro její manifestaci v hmatatelnosti svého výskytu, se objeví rozličná nebeská (v tomto případě pseudonebeská) tělesa a struktury, které jsou ztělesněním obsahu těch idejí a které se mohou takto objevit dlouho předtím, než jakýkoliv člověk této povahy vstoupil do svého vlastního pseudoživota. Ale jak víte, jakákoliv taková idea nastává v sentientní mysli. Jestliže nastane idea závažně vývojově postiženého nebo chronicky schizofrenického individua, produkuje své důsledky, výsledky a následky. Jeden z nich je založení pseudonebeských těles, která odráží povahu, strukturu a obsah té ideje. Jí a tím, co obsahuje, jsou příslušná pseudonebeská tělesa založena a následně udržována. Ztělesnění obsahu dotyčných idejí například ve formě lidské bytosti může nastat v jakémkoliv jiném následném čase nebo paračase (z hlediska subjektivní modality). Nicméně skrze takovou ideu je zmíněný pseudovesmír se všemi svými pseudonebeskými tělesy umožněn a je udržován takovými lidmi ve své konkrétní a hmatatelné manifestaci dokonce před jejich fyzickým objevením se v časoprostorovém kontinuu (v tomto případě pseudočasoprostorovém kontinuu).

A to je všechno, co jsem ti chtěl dnes objasnit. Nyní, Petře, prosím, zahrň do tohoto dialogu Danův dopis. Po něm přistoupíme k odpovědím na otázky Josefa a Ardyth.

Peter: Mnohokrát Ti děkuji za Tvé upřesnění ohledně kosmologické záležitosti. A tady je Danův dopis, slovo od slova:

V odkazu na odpověď Pána Ježíše Krista na dopis z Německa by tato mohla dosti dobře být ustavičně nejzazším a nejlepším vysvětlením důvodu, proč nemůže být (neměl by být) žádný hmatatelný ‚důkaz‘ sám o sobě. Toto pojednání činí zřejmým, , že ‚důkaz‘, který by uspokojil, musí spočívat na samotném principu (Nového zjevení), na víře v něj, na jeho přijetí a na přijetí Pána Ježíše Krista - přesně tak, jak On/Ona a Jeho/Její Přirozenost a všechno ostatní je v něm zobrazeno - na principu samotném bez ohledu na jakýkoliv lidský typ hmatatelného důkazu (který by samozřejmě byl úchvatný, jak by to lidská povaha potřebovala), ale je jasné, že pokud by tomu tak bylo, učinilo by to veškeré uplatňování užitečnosti existence negativního stavu diskutabilním. Došel jsem k přesvědčení, že víra v něj a jeho přijetí by nakonec měly spočívat na principu samotném, a ne na hmatatelném důkazu. To by vypadalo, že v tom spočívá nejvyšší kvality víry, nebo nevíry v jeho pravdivost.

Je pravda, že v lidských termínech ani ve způsobech, které mohou být posouzeny lidskými způsoby ověření, nemáme žádný doklad o pravdivosti Nového zjevení, ale máme přece intuici, která ho pro nás učiní velmi přesvědčivým na to, aby se nepociťovalo, že to ‚musí být pravda‘. Máme svou logiku, rozum a rozpoznání, které nám říkají totéž, a třebaže tyto ‚nepotvrzují‘ nic - opět v lidských termínech - Tvoří ten nejsilnější možný důvod věřit mu jako Pravdě, protože cokoli jiné od jeho obsahu připadá a bude připadat jako velmi nedostatečné. Jednoduše tu nemůže být nic jiné tak velkolepé.

A konečně, neřekl bych, že není žádný důkaz. V našem životě je mnoho případů a projevů, které by při jakémkoli vypětí fantazie nemohly být náhodou. Každý má své vlastní osobní podrobnosti.


Vzhledem k poslední části otázky, která se ptá: „Jak může být definována pravda?“, by jeden mohl dosti dobře odpovědět, že přesně ‚definovanou‘ definici toho, co je pravda, lze nalézt v celém Novém zjevení. Co by mohlo lépe ‚definovat‘ to, co je skutečná pravda, než všechny ty nesčíslné podrobné pasáže v něm zohledňující a vysvětlující každý důležitý předmět, který si lze představit a který se zabývá tím, co je, a co není pravda? Kde a jak by jeden mohl získat lepší definici Pravdy? Právě tento samotný fakt zřetelně nabízí typ ‚důkazu‘, který není typický lidský ve svém způsobu ‚verifikace‘, ale je daleko lepší: je to typ, který svojí samotnou povahou znemožňuje, aby se vyvrátil. Toto je ‚důkaz‘, který se může pochopit na lidské úrovni, ale současně ji přesahuje a není z ní.

Ohromné, Petře! Právě jsem to napsal a značně mi to připadá, že to bylo inspirováno Pánem Ježíšem Kristem, aby to prostý a pokorný představitel vysvětlil některým ‚jiným‘, kteří to potřebují slyšet z této perspektivy.

Myslím, že pokud někdo bude mít pochybnosti, může být odkázán na tento konkrétní dialog a nadobro se jich zbavit. Tento dialog je, myslím si, podle mne časově velmi vhodný, důležitý a potěšující, protože se věnuje, jak jsi, Petře, řekl, nejdůležitějším záležitostem.

Co si o tom myslíš?

S láskou Dan a Olga


Pán Ježíš Kristus: Danovo stanovisko je výstižné. Je věcí samotného principu, co v tomto ohledu platí. Ale nejen to, ale kromě důvodů zjevených v Dialogu 133. a všude jinde v Mém Novém zjevení, proč lidem, zatímco žijí na planetě Nula, nemůže být dáno žádné hmatatelné, racionální, logické, zevně zkušenostní nebo empirické ověření, doklad nebo důkaz ohledně pravých duchovních věcí, pravdy samé, a obzvláště ohledně Mne, Pána Ježíše Krista jako pouze Jediného Pravého Absolutního JÁ JSEM, KDO JSEM, je to ještě kvůli některým jiným důležitým duchovním důvodům, ze kterých bylo povoleno, aby lidstvo bylo zfabrikováno a ustanoveno. Jak si pamatujete, původně bylo lidstvo zfabrikováno a ustanoveno takzvanými pseudotvůrci. Při svém pátrání po Absolutní Pravdě, jakož i ve své reakci na všechny ty existencionální otázky, které měly právě vstoupit do sentientních myslí, existujících v té době a stavu, potřebovali rozhodující odpověď na to, zda je, nebo není možné, aby někdo svou myslí, jimi za tímto účelem zfabrikovanou, v tomto případě typickou lidskou myslí, došel k pravému, náležitému, správnému a pravdivému závěru o duchovních záležitostech a o Mé Pravé Přirozenosti, aniž by měl jakýkoliv externě hmatatelný, racionální, logický, zkušenostní nebo empirický doklad nebo důkaz, ale jen na základě samého principu tím, že rozpozná, zda něco je, nebo není pravda. Jejich předpokladem či hypotézou bylo, že kvůli tomu, že mají tuto typickou lidskou mysl, je taková věc zcela nemožná.

Nezapomínejte ani na minutu, že pseudotvůrci uspořádali lidskou mysl tak, aby bylo pro lidské tvory nemožné dosáhnout jakýchkoli správných závěrů o čemkoli vůbec na základě fungování své lidské mysli. Konec konců, lidská mysl byla utvořena tak, aby vyhledávala odpovědi úplně na všechno v zevnějšnostech, a ne ve svých vlastních niternostech, k nimž příhodně uzavřeli přístupovou cestu. S takovým uspořádáním bylo podle jejich názoru nemožné, aby lidé došli k pochopení a přijetí jakékoliv pravdy pouze na základě samotného principu. Takže co by se stalo, kdybych například přistoupil na požadavek Dezidera (muže z Německa), abych dokázal, krok za krokem, externě hmatatelnými, racionálními, rozumovými, logickými, zkušenostními a na zkušenosti založenými prostředky pravdivost Mého výroku o tom, že Já jsem jediným Jedním Pravým Bohem (nebo v nové terminologii jediným Jedním Absolutním JÁ JSEM, KDO JSEM)? V tom případě kromě toho, že by je to uzamklo ve stavu jejich konečné volby, jak se ukazuje v Dialogu 133. a jinde, lidé by samotným pseudotvůrcům poskytli velmi špatné odpovědi. Pseudotvůrci by si řekli něco jako: „Aha, říkali jsme vám to. Měli jsme pravdu. Lidé nejsou schopni pouze na základě principu samotného, ze svého nitra, vůbec nic objevit ani si to ověřit ohledně duchovních záležitostí nebo Pravé Přirozenosti Tebe, Pána Ježíše Krista. Namísto toho potřebují mít všechny druhy externích důkazů nebo dokladů, že něco tak je, nebo není.“ Kdyby se tak stalo, potvrdili bychom jako pravdu nesprávnost domněnky pseudotvůrců a následně by díky tomuto potvrzení považovali to, co je nesprávné, za správné a pravdivé. V tom případě by pseudotvůrce a následně povšechnost pseudoživota negativního stavu a lidského neživota nikdy nebylo možné zkonvertovat do pozitivního stavu, protože takovým potvrzením bychom je uzamkli v jejich vlastních nepravdách, které by jimi byly považovány za jedinou pravdu.

Ale nyní tím, že mají jasný příklad něčeho, co by jim nikdy nemohlo přijít na mysl, pseudotvůrci mohou jasně rozpoznat, že jejich předpoklad o lidské mysli, co může a nemůže dělat, byl nesprávný či nepravdivý, a tudíž je možné dospět ke správným závěrům o duchovních záležitostech nebo o jakýchkoliv jiných záležitostech na základě samotného principu, bez jakýchkoliv jiných externích důkazů nebo dokladů, i když mají typickou lidskou mysl. Tato schopnost lidské mysli vychází z Mé přítomnosti v té mysli. Vidíte, pseudotvůrci nesprávně předpokládali, že zfabrikováním typické lidské mysli se z lidí natrvalo vypudí Moje přítomnost. I v tomto ohledu se opět prokázalo, že se mýlí. Takže jak vidíte z těchto důležitých faktů, vaše schopnost přijmout Pravdu Mého Nového zjevení a pravdu, že JÁ JSEM jediný Jeden JÁ JSEM, KDO JSEM, pomáhá pseudotvůrcům dostat správné odpovědi. Kdyby tomu tak nebylo, pseudotvůrci by dospěli k závěru, že by bylo pro lidi příliš snadné přijmout něco, co je jim dáno požadavky jejich typické lidské mysli, a ne samotným principem. V tomto případě by si opět řekli, že měli pravdu, a proto neexistuje žádná potřeba, aby tu byl takový stav niternosti k tomu, aby byli tím, čím jsou. Ke stejnému závěru lze dospět jak ze stavu vlastních zevnějšností, tak i ze stavu vlastních niterností. Jak vidíte, podle tohoto předpokladu jsou zevnějšnosti položeny na roveň s niternostmi, nebo jak bylo uvedeno dříve, zevnějšnosti jsou zvnitřněny a niternosti zvnějškovatěny. Ustanovení takové situace, že by nikdo v lidském neživotě nemohl dojít ke správným závěrům na základě principu samotného s viděním, rozpoznáním, přijímáním a uplatňováním něčeho, co je, nebo není pravda bez externího dokladu nebo důkazu, by lidstvo a pseudotvůrce, jakož i všechny ostatní v zóně vymístění, přivedlo do věčné smrti. V tom případě by se ocitli v nenapravitelném stavu, v němž by považovali nepravdy za jedinou pravdu a pravdu za naprosté nepravdy.

Avšak díky vám, Mým představitelům na planetě Nula, vaší schopnosti vidět, rozpoznat, přijmout a uplatňovat všechno, co je obsaženo v Mém Novém zjevení jako skutečnou Pravdu, a to na základě samotného principu, dokazujete pseudotvůrcům, jak se mýlili a mýlí ve svých nesprávných domněnkách o této nebo jakékoli jiné záležitosti. Takže je stavíte do pozice, ze které mohou dostat jen správné odpovědi na všechny své otázky. A toto je jedna z důležitých rolí, kterou v tomto ohledu hrajete, pokud jste v lidském životě na planetě Nula. A my všichni bychom vám měli být vděční a vyjadřujeme naše díky Danovi a Olze za to, že každého upozornili na tato fakta ve svém plodném dopise.

Peter: Ano, velmi. Jsme připraveni přikročit k zodpovězení předložených otázek?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, jsme.

Peter: V tom případě tady jsou. Dovol mi začít s Josefovými otázkami. Ptá se na duchovní význam Tvého podivného chování, když jsi měl hlad a hledal fíky na fíkovníku, třebaže nebylo období sklizně ovoce. Když jsi žádné nenašel, proklel jsi ho, takže natrvalo uschl. Jeho druhá otázka se týká záležitosti Tvého vzkříšení a následného setkání s Tvými učedníky. Otázky od Ardyth: „V Dialogu 132. je ukázáno, že volby uskutečněné v duchovních a intermediálních dimenzích určují následky v externích dimenzích. Takže příčinnost nakonec spočívá ve vědomí. Jak Tvá Mysl vstupuje do tohoto procesu (jaká je role) určování výsledku nebo produktu Stvoření?“ Ardythina druhá otázka: „Zde na této planetě je naše vědomé vnímání pro nás jako představitele velmi významným faktorem v naší práci tady. Jak můžeme my jako představitelé být nanejvýš zodpovědně ‚příčinou‘ tím, že činíme náležitá rozhodnutí v oblastech vlastního životního prostoru? Jsme také částečně zodpovědní za celou planetu? Za nějaké události nebo nějaké aspekty zóny vymístění? Za události nebo aspekty pozitivního stavu?“ Její třetí otázka: „Vystupujeme plněji jako naše pravé ‚já jsem‘ oprošťujíce se od našeho ega. Nějak potřebujeme být sentientní z pozice našeho pravého ‚já jsem‘, abychom co nejnáležitěji splnili své úkoly. Jaké nám nabízíš pokyny a podporu, abys nám pomohl co nejlépe zvládnout tento přechod?“ Ardythina čtvrtá otázka: „Zastánci ‚New Age‘ hodně hovoří o tom, jak je myšlenka a víra příčinná. Ale zdá se mi, že klamou sami sebe, jak vytvářejí potvrzení, která se podle mne zdají být v rozporu s objektivními skutečnostmi a snad i v rozporu s faktory, které jsou určeny silami mimo naši planetu (jako aktivity probíhající v jiných dimenzích). Jak se liší pozitivní duchovní svět co do postupu a obsahu od toho, o co se na této planetě snaží lidé?“ Konec otázek. Slovo máš Ty.

Pán Ježíš Kristus: Začněme s odpověďmi na Josefovy otázky. Jeho druhá otázka, jak jsi poznamenal, Petře, byla rozsáhle zodpovězena v Kapitole 9. Nového zjevení Pána Ježíše Krista - co se týkalo významu Poslední večeře; a Mé aktivity a setkání s Mými učedníky byly náležitě popsány ve zmíněných dialozích. Josefovi se radí, aby pečlivě ještě jednou přečetl zmíněnou kapitolu i dialogy, a tak si osvěžil svou paměť ohledně těchto záležitostí. V této době by nebylo užitečné o tom více zjevit nebo vědět. Informace o těchto záležitostech, obsažené ve zmíněných textech, jsou pro tyto časy zcela dostačující a vyčerpávající. Jeho první otázka má význam v souvislosti se současným stavem věcí. Zmíněné případy Mého chování jsou stručně popsány v Matoušovi 21:18-19; a trochu obsáhleji v Markovi 11:12-14. Dovolte mi citovat Markovu verzi: Další den, když vyšli z Betánie, dostal hlad. Vida z dálky fíkovník, který měl listy, šel se podívat, zda by na něm snad něco nenalezl. Když k němu přišel, nenašel tam nic než listí, neboť nebylo období fíků. Ježíš mu v odezvě na to řekl: „Ať z tebe již na věky nikdo nejí ovoce.“ Matoušův text poté přidává následující slova: „Ať se už na tobě na věky neurodí ovoce.“ A ten fíkovník ihned uschl.

Popsaná příhoda obsahuje určitý obecný hluboký duchovní význam a závažné duchovní souvztažnosti, související s povšechností tohoto cyklu času/stavu/procesu a nějaké zvláštní významy vztahující se k době, kdy jsem fyzicky byl na planetě Nula. V obecném smyslu fíkovník představuje přírodní dobro nebo s ním souvztaží. Přírodní dobro je nádobou a nohami, na kterých stojí duchovní dobro a které obsahuje nebeské dobro prostřednictvím duchovního dobra. Tyto tři významné aspekty dobra jsou nádobami, skrze které, kterými a ve kterých je Mé Absolutní Dobro schopno se manifestovat a poskytovat celému Mému Stvoření a pseudostvoření (v pseudostvoření to je ve smyslu toho, co jsem uvedl v Matoušovi 5:45, „protože On dává Svému slunci vyjít na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé“). Zároveň ve Mně jsou tyto tři aspekty dobra ve stavu své Absolutní Jednotnosti a Jedinosti. Jak jsou však poskytovány ostatnímu Stvoření a kamkoliv a komukoliv jinému, toto Absolutní Dobro projevuje svůj význam upravený a přizpůsobený obsahu a významu každé příslušné dimenze nebo pseudodimenze a to v jejich relativních kondicích. Z těchto faktů se stává zřejmé, že jakýkoliv život vůbec, jakož i pseudoživot vůbec, je neustále Mnou udržován Mým Absolutním Dobrem neustále vyzařovaným všem a všemu.

Ve zmíněných příhodách před tím, než jsem udělal to, co jsem udělal, jsme Já a Moji učedníci vyšli z Betánie. ‚Betánie‘ ve významu této konkrétní příhody souvztaží s falešnou duchovní pravdou, která nemůže obsahovat jakékoliv dobro vůbec (ať už nebeské, duchovní či přírodní). Dobro se vždy projevuje prostřednictvím své pravdy, jako se láska projevuje prostřednictvím své moudrosti a opačně. Tudíž pokud schází duchovní pravda nebo vůbec jakákoliv pravda, dobro nemá žádné prostředky, aby se projevilo nebo se stalo živým a funkčním. Že jsem vyšel z Betánie, značí vyjití ze stavu, který neměl nic z jakékoliv pravdy, a tedy ani z jakéhokoliv dobra. Jsa v takovém stavu, dostal jsem hlad po přírodní dobrotě, která v tomto případě neměla žádnou možnost pro sdílení své nebeské a duchovní podstaty, jakož i Mého Absolutního Dobra. Spatření fíkovníku, který měl na sobě zelené listy, znamená Moji naději, že na této planetě a v zóně vymístění naleznu něco, co by umožnilo, aby se projevilo vyjádření Mého Absolutního Dobra skrze jeho nebeský, duchovní a přírodní aspekt a udrželo v životech (neživotech) lidí a všech ostatních v zóně vymístění.

Samozřejmě nic takového nemohlo být nalezeno ve stavu a kondici, která směřovala pouze k produkci zel a nepravd. Že ještě nebylo období, aby se fíky objevily na fíkovníku, značí, že současný cyklus času/stavu/procesu, ve kterém je negativní stav a jeho lidské produkty s jejich příslušnými egy v plně aktivním rozmachu, ještě nenaplnil svůj účel, nedosloužil své užitečnosti a neposkytl všechny nezbytné odpovědi na otázky o povaze nějakého jiného typu života (neživota), než je pravý život pozitivního stavu. Že jsem nechal ten strom uschnout, aby už nikdy nemohl mít ovoce, značí Mé zamezení všem nebo všemu v negativním stavu a lidském neživotě, aby získali cokoliv duchovně náležitého a pravého, co by jim umožnilo na věčnost pokračovat v jejich úsilí neustále produkovat svá zla a nepravdy. Poskytnout jim cokoliv z Mého Absolutního Dobra prostředky, které by jim zpřístupnily nebeské, duchovní a přírodní dobro, zatímco jsou stále ve svých zlech a nepravdách, by jen znovu posílilo a potvrdilo jejich zla a nepravdy jako jediné dobro a pravdu. Jestliže by uskutečnění něčeho takového bylo dovoleno, pak by byli všichni konatelé zlých skutků navždy uzamčeni ve svých stavech a nemohli by být vůbec spaseni. V tom případě by ani negativní stav i tento konkrétní cyklus času/stavu/procesu nemohl být nikdy ukončen. A jak víte, pak by se ani tak toužebně očekávaná plnost a kompletnost pravého života pozitivního stavu nemohla nikdy uskutečnit.

Že jsem nechal fíkovník uschnout, také znamená prorockou předpověď, že negativní stav ve všech svých aspektech, jakož i lidský ne-život ve všech svých vlastních aspektech spolu se svými příslušnými egy mají dovoleno vzkvétat a konat své zlé skutky pouze dočasně a přechodně, dokud nebudou všechny nezbytné odpovědi na všechny existenční otázky sentientních myslí náležitě, zkušenostně a plně poskytnuty ke spokojenosti všech. To, že nebyla sezóna pro fíky, také ukazuje Moje preventivní opatření, která by nedovolila předčasnému vstupu Mého Absolutního Dobra, v tomto případě prostřednictvím přírodního dobra skrze nebeské a duchovní dobro, do stavu a kondice, která nemá pro jeho příjem náležitý základ. Přijmout plnost takového Dobra ve všech jeho aspektech ve stavu zel a nepravd značí znesvětit Absolutní Dobro a všechny jeho Absolutní a také relativní aspekty. Znesvětit Absolutní Dobro by v tomto případě znamenalo v biblických termínech spáchat neodpustitelný hřích. Důsledky takového aktu jsou naprostá a úplná ztráta práv a privilegií každého, kdo by se nacházel v takovém stavu, být a existovat nebo pseudobýt a pseudoexistovat. Takže pokud by se něco takového mohlo přihodit, tak by všichni účastníci takových aktů navždy zahynuli; což znamená, že by ztratili své životy či vše, co vlastní v pravém smyslu tohoto slova; tudíž dá se říci, že by jich navěky už nebylo. Aby se předešlo tomuto hrůznému následku, učinil jsem všechna opatření, aby se v životech či neživotech kohokoliv nemohlo nic podobného materializovat. To je důvod, proč jsem zabránil, aby dotyčný fíkovník nesl jakékoliv ovoce také i v budoucnosti, než mu nastane období, aby měl fíky.

Jak tedy vidíte z tohoto vysvětlení, vše, co jsem vykonal nebo udělal v době Mého života na planetě Nula, mělo hluboký a vážný duchovní význam a souvztažnost. Výše zmíněný význam uvedené příhody má velmi široký podtext pro všechny v jsoucnu a bytí a pseudojsoucnu a pseudobytí. Avšak také to má užší význam, týkající se židovského národa, který měl Mé Slovo, ale který také zexternalizoval a zritualizoval všechny duchovní principy, které byly obsaženy v Mém Slově, a to do takové míry, že nic ze skutečné pravdy a následně ani skutečného přírodního dobra nezůstalo v ničem, co dělal nebo produkoval.

Fíkovník v této konkrétní souvztažnosti přestavoval židovský národ a jeho zexternalizovanou a zritualizovanou pseudorealitu. Zelené listy znamenají, že měl Mé Slovo, kterým žil (pseudožil), byl naživu (pseudonaživu) a fungoval. Že žádné ovoce nebylo na fíkovníku nalezeno, značí jeho neschopnost produkovat cokoliv pozitivního a dobrého v jakémkoliv aspektu svého života (pseudoživota) z důvodu totální externalizace a ritualizace čehokoliv duchovního, čímž to zbavil jakéhokoliv života. To, že nebyla sezóna pro fíky, znamenalo, že v té době nebyla reprezentativní fáze jeho skutků a činností ještě ve své plnosti a kompletnosti. Koneckonců v té době ještě nedošlo k Mému ukřižování. To, že jsem nechal uschnout ten fíkovník a tímto aktem jsem mu znemožnil, aby měl ještě někdy nějaké ovoce, značí, že jsem preventivně učinil konec tomu, aby v budoucnosti zůstalo cokoli, co představoval židovský národ, takže by to nebylo možné přenést nebo přesunout do příštího cyklu času/stavu/procesu, čímž se zamezí čemukoli externalizovanému a ritualizovanému a podobným negativním faktorům uchytit se v příštím cyklu.

Z těchto příkladů můžete lehce vydedukovat, že v tomto ohledu židovský národ a jeho externalizovaná a ritualizovaná pseudoduchovnost se všemi zly a nepravdami představuje a symbolizuje všemi svými skutky a činnostmi nejen celé lidstvo, ale také celý negativní stav a jejich konečné vyznění.

Peter: Moc Ti děkuji za toto rozsáhlé vysvětlení. Nyní ta příhoda skutečně dává smysl. Předtím bylo v mé mysli vždy problémem, proč Ty, Kdož jsi jediným Zdrojem jakéhokoliv života, bys udělal takovou hroznou věc jako nemilosrdně zabít žijící a dýchající entitu, třebaže šlo o strom, i když nebylo období fíků. Díky tvému vysvětlení ta událost dává perfektní smysl.

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, to dává, že? V tomto bodě se věnujme otázkám od Ardyth. Odpověď na většinu aspektů jejích otázek by měla být velmi dobře odvoditelná z toho, co vám bylo sděleno v několika posledních dialozích, které předcházejí tomuto, který se právě zaznamenává, jakož i v první části tohoto dialogu. Všechny výsledky vůbec čehokoliv sledují multiversální zákon Stvoření, který určuje, že všechno postupuje od toho vnitřního duchovního k intermediálnímu duševnímu a do zevního fyzického. Jestliže jsem Absolutní ve všech aspektech Svých funkcí, činností a skutků, a tudíž i v Mé Absolutní Mysli, a jestliže jsem tímto faktorem plně přítomen v každém/všem, s každým/vším a každým/vším, a jestliže touto přítomností umožňuji, aby se uskutečnil jakýkoliv výsledek, v tom případě Já jsem Ten, Kdo určuje jakýkoliv výsledek nebo produkt Stvoření a pseudostvoření. Dle Absolutní Funkce Mé Absolutní Mysli a dle konečného účelu, pro který bylo Mé Stvoření stvořeno, a kvůli účelu, pro který jsem povolil zfabrikování pseudostvoření, je zřejmé, že Já určuji v absolutním smyslu všechno a každý výsledek nebo produkt, nehledě na to, kde nebo kdy se manifestuje. Takové výsledky a produkty nebo jejich specifická povaha a obsah, jakož i to, jakému druhu užitku pro všechny mohou sloužit, jsou závislé na obsahu Mého Velkého Plánu, kterým Mám s ohledem na význam a účel současného cyklu času/stavu/procesu.

Moji praví představitelé na planetě Nula souhlasili ve své relativní kondici, aby demonstrovali a ilustrovali tato fakta. Svým životním stylem, skutky, činnostmi, chováním, produkty nebo čímkoliv, co dělají nebo nedělají, přenáším všechny aspekty zmíněného účelu a Mého Velkého Plánu do stavu, místa a kondice, kde jsou neživot negativního stavu a lidský neživot s příslušnými egy ve stavu plné aktivace a manifestace. Takže jimi a skrze ně neustále zavádím něco (co nemůže být zjeveno z bezpečnostních důvodů: dozvíte se o tom, až negativní stav a lidstvo ve své současné kondici už nebude), co povede ke konečné eliminaci negativního stavu a lidského neživota. Současně tím, že jsou spojeni s různými oblastmi jiných světů a pseudosvětů, Moji představitelé svými funkcemi a pozicemi, ať už si toho jsou, či nejsou vědomě vědomi (většinou nevědomě), ze své pozice jedinečných, individuálních a nekonečně rozdílných aspektů své vlastní sentientní mysli významně přispívají k náležitému působení a udržování těch světů a pseudosvětů, takže přispívají k určení jejich výsledků nebo produktů.

Vaší odpovědností jako Mých představitelů na planetě Nula je ilustrovat a demonstrovat pravý život pozitivního stavu svým vlastním jedinečným, individuálním, osobním a odlišným způsobem tak, jak se chováte, jednáte, fungujete, myslíte, cítíte, chcete, jaké máte vztahy a jak tvoříte. Model pro to vám byl sdělen v Mém Novém zjevení. Jedním z důležitých důvodů poskytnutí Mého Nového zjevení je opatřit vám tento model. Na základě něho, pokud přijmete a budete aplikovat všechno, co je obsaženo ve všech zdrojích Mého Nového zjevení, budete moci udělat náležitá rozhodnutí ‚v oblasti vlastního životního prostoru‘. Z toho důvodu a s tímto na mysli, jakož i z důvodů zjevených v tomto ohledu v nedávných dialozích i v tomto dialogu, jste také částečně odpovědni za planetu jako celek, za všechny události nebo aspekty zóny vymístění; jakož i za události a aspekty v pozitivním stavu. Nezapomeňte, že význam slov „Mí představitelé“ značí vaši pozici uprostřed pozitivního stavu, abyste byli schopni z této pozice ovlivňovat podle Mého Velkého Plánu směr, kterým se vaše planeta, zóna vymístění a pozitivní stav ubírá v rámci současného cyklu času/stavu/procesu. Jestliže věnujete celý svůj život ve všech jeho individuálních, osobních, jedinečných a odlišných aspektech uplatňování a praktikování všech jeho principů a idejí obsažených v Mém Novém zjevení, pak v tomto ohledu bude vaše přispění významné ve svém pozitivním smyslu. Avšak jestliže polevíte v tom, abyste takto konali, pak vaše přispění bude v tomto ohledu významné ve svém negativním smyslu.

Chci, abyste věděli, že strukturální provedení vaší mysli, jak jsem je uvinul, maje na mysli obzvláště a konkrétně vaši inkarnaci na planetu Nula, je takové, že odráží či obsahuje všechny nezbytné ingredience a síly, , potřebné a požadované pro život a pseudoživot všech příslušných vesmírů multivesmíru a pseudovesmíru zóny vymístění a planety Nula, aby ilustrovaly, demonstrovaly, manifestovaly a poskytly všechno nezbytné pro jejich jsoucno a bytí a pseudojsoucno a pseudobytí způsobem, podle kterého jsou, a způsobem, jakým fungují. Znovu opakuji: Vůbec nic není možné bez této funkce sentientní mysli obecně a vašich sentientních myslí konkrétně. A znovu, jak bylo uveden dříve - jste odpovědni a zodpovědni za tu specifickou, jedinečnou a odlišnou komponentu multivesmíru a jeho příslušných vesmírů, galaxií, slunečních systémů, planet nebo čehokoliv, co tam máte, a stejně tak za jejich protějšky v zóně vymístění a na planetě Nula, která zcela závisí na vaší specifické, jedinečné a odlišné individuální sentientní mysli. Prostřednictvím vašeho pravého ‚já jsem‘ a toho, co obsahuje, a skrze vaši pravou a nefalšovanou sentientní mysl ovlivňujete všechno v její specifické, jedinečné a odlišné komponentě na pozitivní straně. Na druhé straně typickým lidským aspektem vašich sentientních myslí ovlivňujete všechno v zóně vymístění a na planetě Nula.

V zóně vymístění a na planetě nula váš vliv vlastně přichází z obou aspektů vaší sentientní mysli - jejích lidských aspektů a aspektů pozitivního stavu. Lidskými aspekty jim umožňujete být takovými, jací jsou, aby se umožnily náležité odpovědi na všechny existenční otázky jejich pseudoživoty; a aspekty pozitivního stavu vaší sentientní mysli uvádíte kondici, která povede k eliminaci všeho negativního, zlého, falešného a překrouceného uvnitř jejich sféry a v jejich osobních a individuálních pseudo-životech. Takže, jak vidíte, vaše odpovědnost a zodpovědnost je v tomto ohledu obrovská.

Kvůli tomuto dvojitému působení, které máte jako Moji představitelé na planetě Nula, anebo z pozice vašeho přebývání na planetě Nula, nebude pro vás možné se plně a kompletně projevovat jako vaše pravé ‚já jsem‘ a oprostit se nebo se zbavit svých ego stavů. Abyste poskytovali nezbytnou podporu pro další trvání této planety a zóny vymístění až do doby, kdy budou dány všechny odpovědi na zmíněné existenční otázky, dokud žijete na planetě Nula, budete si muset uchovat své ego. Je to pozice vašeho ega, ze které je takové pokračování možné. Avšak ve vašich osobních a individuálních životech a ve vztahu k pozitivnímu stavu, ke Mně a ke všem ostatním máte jako Moji představitelé fungovat pouze z pozice vašeho pravého ‚já jsem‘. Takže nyní to není otázka zbavení se vašeho ega, což je nemožné, dokud jste v lidském neživotě na planetě Nula, ale jde o to, jak se naučit ovládat své ego takovým způsobem, aby se mu nedovolilo nepříznivě ovlivňovat, ovládnout či opanovat váš život. Jak to dělat, je obsaženo v celém Mém Novém zjevení. Vám byly dány znalosti všech potřebných principů a ingrediencí v Mém Novém zjevení, aby se vám umožnilo fungovat z pozice vašeho pravého ‚já jsem‘ a úspěšně ovládat své ego tak, abyste nebyli pod jeho vlivem, vládou nebo nadvládou. Jen následujte tyto principy a nepůjdete špatnou cestou. Takto vás v tomto ohledu instruuji a podporuji.

Avšak tato jednotlivá záležitost je zcela individualizovaná a zosobněná. Proto takové specifické instrukce a podpora ode Mne nemohou být dány všezahrnujícím způsobem paušálního sdělení nebo způsobem všeobecně platným, stalo by se to ihned vlastnictvím negativního stavu/renegátů. Takže Mne nikdy nežádejte o pokyny a podporu, které by byly platné pro vás všechny. To by bylo porušení vaší vlastní individuality, jedinečnosti a nekonečné odlišnosti, na které je pozitivní stav založen. Namísto toho, jestliže potřebujete v tomto ohledu nějakou podporu a/nebo pokyny, radí se vám, abyste požádali Mne osobně, abych vám je ve vašem vlastním individuálním přístupu poskytl co nejvhodnějším způsobem, šitým na míru vašim specifickým potřebám a vašemu pravému ‚já jsem‘. Protože tento způsob bude velmi rozdílný a jedinečný od jednoho jedince k druhému jedinci, bylo by duchovně velmi nebezpečné naznačit v rámci těchto Dialogů nebo Mého Nového zjevení obecně, jaké by mohly být či jaké by byly. Je plně v odpovědnosti vás všech zjistit tyto konkrétní potřeby z vašeho nitra jakýmkoliv způsobem nebo přístupem, který máte k dispozici.

Jestliže srovnáte duchovní svět v jeho průběhu a obsahu s tím, o co se lidé na této planetě pokouší, můžete obecně říci, že všechno v pozitivním stavu v současnosti směřuje k ukončení tohoto cyklu času/stavu/procesu a jako důsledku k plné a kompletní eliminaci negativního stavu a lidského života s jejich egy a k ustanovení plného a kompletního pravého života pozitivního stavu. Obecně řečeno, my všichni pracujeme, abychom dosáhli tohoto cíle.

Z bezpečnostních důvodů nemohou být v současnosti v této souvislosti dána žádná specifika. Bylo by to, jako byste vydali svým nepřátelům všechny vchody a východy vašeho opevnění. Na druhé straně, ať už se lidé na této planetě a v negativním stavu obecně pokouší o cokoliv, s výjimkou Mých otevřených a skrytých představitelů uvnitř jejich pseudopanství vše směřuje k uchování, pokračování a udržování jejich pseudoživota nebo neživota všemi jimi dostupnými prostředky. Žádné jiné formy činností u nich v současné době neexistují. Jinými slovy jsou všechny jejich akce orientovány na pseudovítězství negativního stavu na této planetě a na zajištění toho, aby byl neživot negativního stavu ve všech jeho formách a manifestacích uchován navěky. A to je vše, co potřebujeme probrat v rámci tohoto dialogu. Chci, Petře, abys udělal na víkend přestávku a během této doby nezaznamenával žádný dialog - bude-li vůbec nějaký.

Peter: Moc Ti děkuji. A rád přijímám Tvoji radu. Strašlivě mě bolí v kříži.

STO TŘICÁTÝ PÁTÝ DIALOG

Zdroj: DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM 2.DÍL

Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT