|
14. března 2000
Peter: Cítím, že bys chtěl pokračovat v probírání záležitostí nastolených v předchozím
dialogu (123.), jakož i podat výklad a vysvětlení skutečného významu výroků papeže
římsko-katolické církve. Mám pravdu?
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, máš pravdu. Nejdříve ze všeho potřebujeme dále
probrat otázku života jako takového obecně a individuálního, jedinečného a odlišného
‚já jsem‘ a jeho vlastního osobního života konkrétně. Potom se možná obrátíme
k významu papežova výroku - jestli vůbec.
Jak si pamatujete z předchozího dialogu, jedna z nejdůležitějších otázek, kterou měla
každá stvořená entita v tom čase a ne-čase v mysli, byla ta, zdali jejich chápání a
definice života jsou správné a zdali jejich individuální, jedinečné a odlišné ‚já jsem‘ je
skutečně takové. V tom ohledu to nebyla jen otázka, jestli je jejich život životem
pozitivního stavu, ale jestli to, co zažívají, je skutečně život jako takový. Jak můžete
vědět, že to, co máte a co prožíváte, je skutečně život a jestli je vaše vnímání, že
vlastníte pravé individuální, jedinečné a odlišné ‚já jsem‘, skutečně správné? S čím
byste měli porovnat to, co máte a kdo jste ve svém ‚já jsem‘, jestliže vám není dostupné
nic odlišné, abyste mohli udělat takové srovnání?
Mezi životem a ‚já jsem‘ každého jedince existuje faktor závislosti. Jak si pamatujete,
vědomé uvědomění si toho, že máte uvědomění sebe sama, tedy řekněme toho, že si
uvědomujete, že jste ‚já jsem‘, ustanovuje uvědomění, které obsahuje život jako takový.
Konec konců, jestliže jsem si vědom, že jsem ve svém vlastním jsoucnu a bytí, potom
musím být na živu nebo mít život, abych byl schopen pojmout a vnímat sebe samého
jako majícího život. Takže kdykoliv mluvíme o životě jako takovém a o ‚já jsem‘ jako
nositeli toho života, pak je zřejmé, že život nemůže být a existovat bez svého nositele a
nositel života nemůže být a existovat bez svého života. Proto tedy vzájemná závislost.
Samozřejmě toto nebylo otázkou. Tuto věc tady zdůrazňujeme jen kvůli tomu, aby vám
bylo dáno jasné vnímání a pochopení toho, že život a ‚já jsem‘ jsou neoddělitelní a
jeden bez druhého nemyslitelní a neodvoditelní. Takže v tomto případě otázka byla,
jestli je život jako takový skutečně životem nebo něčím jiným, a tedy jestli podle
podobnosti a vzájemné závislosti je ‚já jsem‘ skutečně ‚já jsem‘ nebo něco jiného. Může
něco jako neživot a ne-‚já jsem‘, jakož i nejsoucno a nebytí být a existovat ve své vlastní
kondici a procesu bez jakéhokoliv spojení a spojitosti s tím, co se nazývá život a ‚já
jsem‘? A pokud ano, jaké by to bylo v porovnání s něčím, co se nazývá život a ‚já jsem‘?
Je vůbec taková kondice možná?
Problém s touto záležitostí je pro sentientní mysl ve faktu, že tím, že není absolutní ve
svém vlastním stavu, procesu a kondici, a tím, že není zdrojem či původcem svého
vlastního života a svého ‚já jsem‘, nemůže mít absolutní vědomost, jestli to, co prožívá
jako život a ‚já jsem‘, je skutečně takové, nebo ne. Mohlo by to dokonce být i něco
jiného. Jak vidíte, Petře, tím, že není zdrojem nebo původcem svého vlastního života a
svého vlastního ‚já jsem‘, sentientní mysl u sebe shledává možnost pochybování o tom,
jestli skutečně má život a udržuje své vlastní ‚já jsem‘, kterým je vnímání a pojímání
života možné a myslitelné. Ústřední věcí a problémem zde ve skutečnosti je faktor
toho, že není svým původcem nebo zdrojem svého vlastního života a ‚já jsem‘. Pokud
nejste původcem a zdrojem sebe sama a svého ‚já jsem‘, neboli toho ve vás, co se
nazývá životem, potom jak si můžete být jisti, že to, co máte, je skutečně život? Konec
konců, nejste těmi, kdo si dali život, a život nebyl z vás, nebyl vámi, ve vás ani od vás
samých. Namísto toho jasně vnímáte, že přišel a byl do vás vložen někým jiným. To, že
vůbec můžete pojímat sami sebe jako ‚já jsem‘ nebo že vůbec můžete říci slovo ‚já‘, bylo
tudíž závislé na Někom, Kdo je takovým ve svém Absolutním ‚JÁ JSEM‘, Svým
Absolutním ‚JÁ JSEM‘, od Svého Absolutního ‚JÁ JSEM‘ a ze Svého Absolutního ‚JÁ JSEM‘.
Protože v žádném případě nejste původcem a zdrojem toho života a toho ‚já jsem‘ ve
vás, nemáte žádný zkušenostní základ nebo podklad, ze kterého můžete sami ze sebe,
sami v sobě, sami sebou a sami od sebe nabýt jakoukoliv pravou znalost toho, co a jaké
to je být původcem nebo zdrojem života a svého vlastního ‚já jsem‘. Taková kondice
může a smí vyvolat ve vaší mysli pochybnosti o tom, zdali to, co máte a co zažíváte, je
skutečný život a vaše ‚já jsem‘. Takže jak půjdete na to, abyste zjistili, zda život jako
takový a vaše ‚já jsem‘ jsou skutečně tím, co se předpokládá, že jsou, nebo jestli jsou
zcela něco jiného? Konec konců, tam venku ani uvnitř vás není nic jiného, co je odlišné
a nezávislé na tom, co se nazývá obecně životem a konkrétně vašim ‚já jsem‘. Za těchto
okolností jste uvázli v jednom způsobu vnímání a prožívání. Jeden způsob vám logikou
toho, že je jen jeden, nedává žádnou jinou volbu nebo výběr nebo žádnou jinou
zkušenost. Takže nemáte dostupného nic jiného, co by vás ujistilo, že to, co máte, a
způsob, jakým jste, je vskutku pravý skutečný způsob vaší zkušenosti toho, že máte
život a že je to vaše pravé ‚já jsem‘. Proto tedy máte ve své vlastní mysli pochybnosti o
těchto důležitých otázkách.
Žít ve stavu neustálých pochybností, ať se týkají čehokoli, znamená nebýt si jistý vůbec
ničím. Tím, že je máte, znamená nejen to, že se omezuje vaše tvořivé úsilí, ale že se
plýtvá samotnými životními energiemi omezováním vaší schopnosti je plně využít pro
nějaké jiné, daleko tvořivější účely a, což je nejdůležitější, pro váš růst, zlepšování a
duchovní pokrok. V tom případě vám vaše pochybnosti stojí v cestě v prožívání života
a vašeho ‚já jsem‘ v jejich plnosti a kompletnosti. Jakýkoliv rozptyl energií kvůli
něčemu, co tu není kvůli tomuto uspořádání nebo není jeho integrální součástí,
vylučuje prožívání života a vlastního ‚já jsem‘ v jejich plnosti a kompletnosti. Žít takto
je jen ubohým přiblížením opravdového žití.
Aby se předešlo této závažné situaci, bylo nezbytné povolit sentientní mysli
experimentovat s nějakými jinými možnostmi. Protože v tomto případě otázkou bylo,
zdali život jako takový je skutečným životem a zdali ‚já jsem‘ toho života je skutečně ‚já
jsem‘, tento experiment se musel ubírat směrem k vynalezení a ustanovení něčeho, co
se neodvozuje, nepochází anebo není zdrojem toho něčeho, v tomto případě života a ‚já
jsem‘. Aby se dokázalo, že sentientní entita skutečně má život a své vlastní ‚já jsem‘ a že
je schopna být původcem anebo zdrojem něčeho ze sebe sama, sama sebou, sama
v sobě a sama od sebe přesně stejným způsobem jako ta sentientní entita a její život a
‚já jsem‘ měly původ z Někoho jiného, pustila se do vymýšlení, vývoje a produkce toho
něčeho, co nemělo nic společného se stejným zdrojem nebo co nevycházelo ze stejného
zdroje a počátku, ze kterého vyšla ona sentientní mysl. Jinými slovy vymyslela,
vyvinula, vyprodukovala a uvedla do pohybu něco, co vyšlo z jejího vlastního já. A
protože se sentientní entita tím, že byla sama stvořena z Absolutního Zdroje a
Absolutním Zdrojem, stala relativní k tomu Absolutnímu Zdroji, jsoucí relativní ve své
povaze a svém ‚já jsem‘, vymyslela, vyvinula a založila něco, co se stalo relativní k její
vlastní relativní kondici, stavu a procesu. Takto došlo k tomu, že vzešlo relativní pouze
k relativnímu a započalo svůj vlastní vývoj, projevování a ukazování se. Stalo se
základem, na kterém mohl být založen neživot negativního stavu a jeho lidský život.
Při posuzování a hodnocení tohoto procesu se stalo zřejmým, že pokud chcete
vymyslet, ustanovit a manifestovat něco, co je zcela odlišné od toho, co máte a
prožíváte jako život a své ‚já jsem‘, pak v tom případě, aby to bylo odlišné a nemělo nic
společného s dostupnými způsoby jsoucna a bytí, musí ze své povahy vyloučit vůbec
všechno, co je obsaženo v povaze současně dostupné a prožívané kondice. Protože to
nemá nic společného s původní modalitou prožívání života a ‚já jsem‘ a protože
původní modalita se nazývala pravý život, pozitivní stav a pravé ‚já jsem‘, kvůli tomu se
to stalo neživotem, negativním stavem a nepravým domnělým ‚já jsem‘, označeným
jako ego. Takže došlo k protikladné realizaci nahrazení původního a pravého života,
původního a pravého ‚já jsem‘ a původního a pravého pozitivního stavu neživotem,
negativním stavem a egem.
Jestliže pozitivní stav je založen na pravém životě a na pravém individuálním,
jedinečném a odlišném ‚já jsem‘, v tom případě negativní stav musí být založen na
neživotě a na stavech ega, které jsou společné všem a všemu umístěnému v neživotě a
jež vylučují jakoukoli představu individuality, jedinečnosti a odlišnosti. Jakmile byl
takový neživot ustanoven a jakmile započal manifestaci, ilustraci a demonstraci své
pravé povahy, všechny sentientní entity v jsoucnu a bytí měly příležitost porovnat svůj
původní život a své původní ‚já jsem‘ s něčím, co neobsahuje nic z originálu. Proto teď
mají konkrétní znalost toho, co to je být v původní a v té druhé, nepůvodní kondici.
Protože jsou schopny analyzovat nepůvodní neživot a vidět jasně, jaká je jeho povaha,
dává jim to logický podklad, na kterém mohou dělat vhodné závěry o povaze pravého
života a jeho pravého ‚já jsem‘ a o povaze neživota a stavů jeho ega (stavy ega byly
náhražkou původního ‚já jsem‘). Postupem této analýzy se mohou přesvědčit, že
původní život a původní ‚já jsem‘ jsou skutečným životem a skutečným ‚já jsem‘. Proto
z tohoto závěru logicky vyplývá, že mají skutečně život jako takový a že ten život je
zakořeněn v jejich jedinečném, odlišném a individualizovaném ‚já jsem‘. Proto jejich ‚já
jsem‘ je skutečně ‚já jsem‘, a ne nějaký druh nereálné konstrukce, která nemá nic
společného s jakoukoliv realitou.
Takže jak vidíte z tohoto příkladu, ryzí a původní ‚já jsem‘ bylo potřeba potlačit,
zapomenout a nahradit ho něčím, co s ním nemá nic společného. Takže se nahradilo
egem (páchnoucím egem, jak rád říkáš, Petře). Jestliže původní a nefalšované ‚já jsem‘
vychází z Absolutního ‚JÁ JSEM‘, což bylo definováno jako Absolutní Pozitivnost, potom
by ego muselo mít úplně opačnou kvalitu. Opačná kvalita k Absolutní Pozitivnosti je
úplná a naprostá negativnost. Jak vidíte, neřekli jsme absolutní negativnost. Důvod je
ve faktu, že ta negativnost nepochází z Absolutní Pozitivnosti. Jak bylo mnohokrát
předtím zmíněno, Absolutní Pozitivnost nemůže obsahovat nic z negativnosti, protože
jinak by to nebyla Absolutní Pozitivnost. Jestliže negativnost nepochází z Absolutní
Pozitivnosti, v tom případě nemůže mít ve své přirozenosti nic, co je obsaženo
v Absolutní Pozitivnosti a jejím ‚JÁ JSEM‘ nebo jakémkoliv jiném pozitivním ‚já jsem‘.
Z toho důvodu, logicky řečeno, ego neobsahuje nic pozitivního ani dobrého. Jeho
povaha je proto čistě a úplně negativní, což je opakem všemu, co je dobré a pozitivní,
jak je to obsaženo v pravém životě a jeho ‚já jsem‘. Jestliže je to tak, a povaha neživota
ega o tom jasně svědčí, v tom případě je tedy ego nositelem neživota negativního stavu
a jeho lidského života. A protože jeho původ lze vystopovat k relativním sentientním
entitám, jeho neživot má pouze relativní trvání a nemůže zůstat navždy tak jako pravé
‚já jsem‘, jehož původ se může vystopovat k Absolutnímu Životu a k Jeho Absolutnímu
‚JÁ JSEM‘ - Pánu Ježíši Kristu.
Proč teď mluvíme o těchto zdánlivě nesrozumitelných, nedůležitých a abstraktních
pojmech, které nemají žádnou zřejmou nebo zjevnou spojitost s něčím, co se
v současnosti děje, nebo s vašimi vlastními individuálními životy a vašim ‚já jsem‘? Jak
si pamatujete z Nového Zjevení Pána Ježíše Krista, tam stojí (kapitola 7.), že předtím,
než se může negativní stav a jeho neživot a lidský život natrvalo a na věčnost
eliminovat, potřebuje zrekapitulovat od A do Z postup jeho aktivace. Důvodem tohoto
požadavku je fakt, že aby měl tento neživot a všechno, co s ním a jeho přirozeností
souvisí, příležitost předvést a zobrazit všechny své aspekty, bylo nutné zatajit důvod
jeho vymyšlení, aktivace a realizace. Jinak by se nekonalo žádné náležité poučení
z porovnání mezi životem jako takovým i jeho ‚já jsem‘ a neživotem i jeho egem. Kvůli
tomuto požadavku bylo nezbytné potlačit pravou znalost o tom, kdo a co bylo
původním zdrojem neživota a jeho ego stavů. Jak víte, o této záležitosti existovalo nebo
se do pozornosti každého dostalo mnoho rozličných domněnek. Ale žádní z nich
nebyla/není pravdivá. Pokud si nejste vědomi tohoto původu a důvodu pro potřebu
mít něco jako negativní stav a jeho neživot a ego stavy, nemůžete to eliminovat,
protože jeho původ je přisuzován špatnému zdroji.
Kvůli tomu se v jistém bodu času a ne-času, kdy se všechno o této záležitosti má
naplnit, postupně v určitých krocích a přídavcích zjevují důvody původu a zdroje
negativního stavu a jeho neživota a ego stavů. Jedním z hlavních důvodů, pro který je
Mé Nové zjevení dáno všem v pozitivním stavu a pro který je dostupné každému
v negativním stavu a všem lidem, je upozornit každého, proč bylo povoleno, aby
negativní stav a jeho neživot, lidský život a jejich ego stavy byly vynalezeny,
aktivovány a uvedeny do pohybu a kdo nebo co bylo jejich původním zdrojem.
Je potřeba si zde uvědomit, že nemít správnou znalost o těchto faktech a mít na ně jen
překroucené a totálně nepravdivé náhledy znemožňuje udělat cokoliv ohledně
postupu jejich úplné a věčné eliminace. Jestliže máte překroucenou a nepravdivou
znalost něčeho, protože je to překroucené a nepravdivé, dokud to máte, negativní stav
nelze eliminovat. Konec konců, neživot negativního stavu a jeho ego, jakož i lidský
život, jsou zakořeněny v překrouceninách a nepravdách. Nemohou mít žádné jiné
pojímání. Protože jejich pseudojsoucno a pseudobytí bylo postaveno na odmítnutí,
zavržení a odstranění všeho, co je obsaženo v pozitivním stavu, jeho pravém životě a
jejich ‚já jsem‘. Tudíž jestliže pozitivní stav nebo život jako takový a jeho ‚já jsem‘ jsou
založeny na principu pravdy a správnosti, v tom případě oponujícími faktory nemůže
být nic jiného než překrouceniny a nepravdy. Z toho důvodu, dokud máte překroucené
a nesprávné náhledy na tato fakta, jste v negativním stavu, jste negativní stav, máte
neživot a namísto ‚já jsem‘ máte stavy ega.
Jednou z nejdůležitějších prací, kterou v tomto ohledu provádí členové Nového
vesmíru a konvertovaní pseudotvůrci, jakož i vy, Mí praví představitelé na planetě
Nula, je dostat do pozornosti každého v neživotě negativního stavu a v lidském
neživotě a zpřístupnit každému záležitost ‚já jsem‘ proti jeho egu. Každý v negativním
stavu a lidském životě je mylně přesvědčen, že jeho ego je buď zaměnitelné s ‚já jsem‘,
nebo je to pravé a jediné možné ‚já jsem‘. Nyní se upozorňují na to, že to tak není a že
pravý život nikdy nebyl zakořeněn v jejich egu. A nejen to. Jejich ego je zdrojem mnoha,
ne-li všech jejich problémů. A současně se jim nabízí příležitost zbavit se svého ega
tím, že se odmítne pseudofakt, že jejich ego má nějaký pravý život v sobě a samo
sebou. Kdokoliv uznává postup tohoto zbavování se a souhlasí s tím, že je uveden do
kondice, ve které je jeho původní ‚já jsem‘, jež je pohřbené a zatlačené hluboko v jeho
nevědomí, ale které je současně zdrojem jeho schopnosti pojímat sebe sama jako žijící
a mající život - třebaže původně tento fakt popřel, probuzeno a stane se pravou
identitou jeho vlastní jedinečnosti, odlišnosti a individuality; takže zase začne svůj
život v pravém životě a svém pravém ‚já jsem‘.
Co musíte v tomto ohledu jasně chápat, Petře, je to, že aby se v původním postupu
vymýšlení, aktivace a ustanovení ne-života a ne-‚já jsem‘ mohlo v tomto úsilí uspět,
bylo nezbytné potlačit, zatlačit, uzavřít a uzamknout pravé ‚já jsem‘ a dostat ho do
nepřístupného režimu, pokud se týká vědomé mysli, tak aby nikdo v neživotě neměl
žádnou znalost a přístup k nejdůležitější informaci o tom, kdo je a co je pravý život
vůbec zač. Jak víte, pouze z pozice pravého ‚já jsem‘ by se mohla pojímat, chápat,
vnímat, rozpoznat a přijmout jasná znalost vlastní identity, jedinečnosti, odlišnosti a
individuality, jakož i významu vlastního života, jakož i toho, co je život obecně zač.
Takže dokud si uvědomujete své ‚já jsem‘ a máte k němu plný přístup, neexistuje
možnost, jak vynalézt, aktivovat a ustanovit jakýkoliv jiný druh života, to jest neživota,
než pouze pravý život pozitivního stavu. Aby se v tomto úsilí uspělo za tím účelem,
abychom měli srovnání mezi životem jako takovým a jeho pravým ‚já jsem‘ na straně
jedné a neživotem a ne-‚já jsem‘ na straně druhé, bylo nutné se toho ‚já jsem' nějak
zbavit. Ale nebylo dostačující se ho jen zbavit, nebo přesněji uzavřít k němu jakýkoliv
přístup, ale bylo životně důležité nahradit ho něčím, co by se do jisté míry podobalo
původnímu ‚já jsem‘, ale co by ve své pravé povaze nemělo s přirozeností pravého ‚já
jsem‘ nic společného. Ale nejen to, ale co by obsahovalo ve své povaze všechno, co by
bylo opakem ke všemu, co obsahuje pravé ‚já jsem‘. Pouze tímto vynálezem by se
mohla protikladně uskutečnit možnost aktivace a ustanovení neživota a jeho ega
neboli padělaného ‚já jsem‘. Jak z těchto faktů vidíte, ego se stalo padělkem ‚já jsem‘.
Důvod, proč označujeme ego jako padělané ‚já jsem‘, je ten, že bylo nezbytné oklamat
každého v neživotě přesvědčením, že jeho ego je ve skutečnosti jeho pravé ‚já jsem‘.
Konec konců z pozice svého ega jsou schopni říci ‚já jsem‘. Ale vyslovit to je jedna věc a
být takovým je věc úplně rozdílná. Že jejich ego nemá nic společného s pravým ‚já
jsem‘, může být zřejmé z faktu, že nikdo v lidském životě i v oblasti zóny vymístění a
všech jejích peklech nemá naprosto žádnou náležitou a správnou znalost, nebo vůbec
žádnou znalost toho, kým je a proč je, kde je a kdy je. Jak si vzpomínáte z Doplnění 15
v Korolariích..., pokud by jasně věděli, kdo jsou, v tom případě by jejich individuální
neživot konkrétně a neživot negativního stavu obecně jednoduše přestal existovat,
anebo by ho především nebylo možno vynalézt, aktivovat a ustanovit.
Jak vidíte z těchto logických skutečností, je zřejmé, že aby se mohlo cokoliv dělat
s negativním stavem, neživotem ,lidským životem a jejich ego stavy, potřebujete
nejprve napravit situaci nenáležité a nesprávné znalosti toho, , co, proč a kdo byl
původním zdrojem neživota a ego stavů. Toto je úplně první kolo v procesu této
eliminace. Toto kolo je ten nejpotřebnější základ, na kterém se provede proces
eliminace. V lidském životě máte vy, Moji praví představitelé, poznat tato fakta, abyste
mohli ustanovit nezbytnou kondici k jejich zpřístupnění veškerému lidstvu. Ale nejen
to, ale také v souhrnu všem těm pseudosvětům, kde neživot a ego prosperují a
vzkvétají. Zatímco pro vlastní lidské tvory a všechny ostatní obyvatele planety Nula
bude tato znalost prozatím ve stavu dostupnosti, zaznamenaná v hlubokých zákoutích
jejich nevědomé mysli, pro tyto tvory a ty ostatní v zóně vymístění, kteří jsou na vás
napojeni a kteří získali tuto závažnou znalost procesem vašeho čtení této informace, je
zaznamenána přímo v jejich vědomé mysli stejným způsobem jako u vás, Mých
představitelů, kdož čtete tato slova. Také u všech v pozitivním stavu je ve všech jeho
světech a dimenzích tato informace okamžitě registrována v jejich vědomých myslích
(samozřejmě nemají žádnou nevědomou mysl!).
Tak, jak z těchto skutečností vidíte, třebaže cokoli zjevené zde i v předchozím dialogu
(123.) a v některých jiných dialozích i obecně v Novém zjevení, co se zabývá touto
záležitostí, se na první pohled zdá být abstrakcí a nehmatatelné a zdánlivě bez
jakéhokoli praktického využití, v pravé realitě jeho obsahu je opak pravdou. Je to
nejpotřebnější informace pro všechny, aby se započal proces eliminace negativního
stavu, jeho neživota, lidského života v jeho negativních aspektech a stavech ega. A vy,
jako Mí praví představitelé, jste nositeli a odražeči této vitální, rozhodující a důležité
informace a znalosti. Nemáte z pohledu vaší lidské mysli žádnou představu o tom, co
znamená hlásat a nést tuto znalost a informaci všem, kteří jsou s vámi spojeni. Toto si
pamatujte a nepodceňujte naše filosofické rozpravy.
A to nás přivádí k záležitosti papežova výroku. Jak víte, před několika dny papež
římsko-katolické církve požádal o odpuštění celé lidstvo za všechny hříchy (ukrutnosti
a ohavnosti), které římsko-katolická církev dokázala spáchat během dvou tisíc let. Je
nějaký duchovní význam tohoto výroku? A pokud ano, jaký a jak souvisí s čímkoliv, co
je obsažené v těchto Dialozích a obecně v Mém Novém zjevení?
Dva důležité aspekty a významy by mohly být odvozeny z papežova prohlášení. První
se vztahuje k něčemu, co bylo mnohokrát v těchto Dialozích opakováno a co se týká
vaší práce, aby se všechny informace a znalosti obsažené v Mém Novém zjevení učinily
dostupnými lidstvu. První dopad této dostupnosti, což je předvoj úplné a naprosté
eliminace negativního stavu a lidského života v jeho negativních aspektech, bylo
přiznání papeže, že jeho církev hřešila a páchala nevýslovné krutosti proti lidskosti (v
jakékoliv formě a stupni). Jestliže něco jako církev, u níž se předpokládá, že má být
ztělesněním a nositelem nejdůležitějších aspektů duchovního života a jeho pravdy a
dobra, je schopna takových krutých a ohavných skutků, jaké římsko-katolická církev
spáchala během dvou tisíciletí, pak v tom případě taková církev konkrétně a
náboženství obecně je výmyslem pekel a neobsahuje uvnitř své vlastní instituce
žádnou pravdu ani dobro. Toto je úplně prvním zrnkem pravdy, která je uvedena do
pozornosti každého v lidském životě a negativním stavu. Že tento krok bylo vůbec
možné učinit, je především díky všemu, co bylo zjeveno v Mém Novém zjevení, a
obzvláště v těchto Dialozích. Bez jeho dostupnosti by bylo pro papeže zcela nemožné
přijít na myšlenku, že by jeho církev, která byla považována za neomylnou ve svých
aktivitách a doktrínách, mohla hřešit. To je pozitivní výsledek jeho prohlášení a
přiznání, jakož i dostupnosti Mého Nového zjevení a těchto Dialogů. A v tomto ohledu
toho přijde víc. Nyní celé lidstvo skrze papežovo sdělení vědomě ví o pravdě v této
záležitosti a vidí věci takové, jaké jsou, a ne takové, jakými je krmilo jejich příslušné
náboženství.
Druhý aspekt má negativní konotaci. Třebaže papež přiznal - a poprosil lidstvo o
odpuštění - že jeho církev hřešila, nicméně opomenul upozornit každého na důvody,
jež byly za krutými skutky jeho církve. A co je za takovým hrozným chováním a skutky,
jako jsou ty spáchané římsko-katolickou církví, jakož i ostatními církvemi? Lze to
nalézt v jejich doktrínách, učeních a dogmatech, které neobsahují nic než čisté
pokrouceniny a nepravdy o všech duchovních záležitostech: o tom, KDO JSEM a co je
zač Má Pravá Přirozenost; i přirozenosti pozitivního stavu, o povaze negativního stavu
a povaze lidského života. Takové pokrouceniny a nepravdy plně ospravedlňují
jakékoliv skutky, které příslušné církve páchaly a budou páchat, dokud se drží svých
příslušných doktrín, učení a dogmat. Papež neukázal žádný sklon pranýřovat doktríny,
dogmata a učení římsko-katolické církve. A tohle je past negativního stavu a renegátů.
Pokud se držíte všech těchto pokroucenin a nepravd, nic se vnitřně nezmění. Na
základě takových vyhlášení a přiznání je možné učinit pouze vnější změny. Ale taková
změna se nepočítá, protože změna nebyla zvnitřněna, a proto nemá žádnou moc, aby
skutečná změna nastala. Tuto situaci můžete považovat za podvod na lidstvu, protože
teď se negativní stav bude zdát tak upřímný, počestný, pokorný a kající se nad vším, co
rozpoutal nad celým Stvořením. A protože příčinné důvody a faktory všech jeho
ukrutností a ohavností, jak se odrážejí v životě římsko-katolické církve, jakož i ve
všech ostatních církvích, nejsou uváděny do popředí pozornosti každého a následně
nejsou odstraněny a nahrazeny Absolutní Pravdou, nekonají se žádné opravdové
změny. Ve skutečnosti je opak pravdou. Tedy přiznáním a vyhlášením svých hříchů a
svým zdánlivým projevem lítosti jen potvrzují v mysli lidstva, že jejich učení, doktríny
a dogmata jsou správná a že odráží pravou realitu pozitivního stavu, duchovních
principů, Mé Pravé Přirozenosti, významu negativního stavu a významu lidského
života. Konec konců, kdyby nebyly, nikdy by nemohly přijít s tak pozitivním a
žádoucím přiznáním a prohlášením.
Takže, pokud všechny církve setrvale pokračují v držení se svých učení, doktrín a
dogmat, bez ohledu na to, kolik prohlášení a přiznání okolo svých hříchů udělají a jak
kajícné se zdají být, nic se v jejich životě nezměnilo. Tímto faktorem ve skutečnosti
velmi silně přispívají k pseudovítězství negativního stavu na planetě Nula a jinde. A to
je zmíněná past, nalíčená renegáty prostřednictvím papežova výroku a prohlášení.
Zvěstuje to nastolení závěrečné fáze v procesu pseudovítězství negativního stavu.
Proto se ničím takovým nenechte oklamat, Negativní stav se vždy zabýval snahou
přesvědčit lidi, jak je dobrý a čestný. Jinak by ho lidi nepřijali. Dobrý příklad této snahy
se může nalézt v něčem takovém, jako je vymítání ďábla prováděné některými
katolickými knězi a jinými na takzvaných posedlých lidech. Tuto záležitost původně
vznesl Dan z New Yorku krátce předtím, než začaly tvé fyzické problémy a utrpení,
Petře. Způsob, jakým máte takovým skutkům a vymítání rozumět, , je popsán ve výše
zmíněných dvou aspektech. Pozitivní konotací takového aktu je, bez ohledu na to, kdo
ho předvádí a z jaké doktrinální pozice se předvádí, skutečnost zobrazení a
demonstrace, že negativní stav skutečně existuje a že jeho členové jsou v nějakých
omezených případech schopni posednout lidi, kteří v prvotní dohodě souhlasili, že
tento fakt budou zobrazovat. Současně tento fakt ilustruje, že jedinec se může
osvobodit od takové posedlosti, a může tedy začít vést normální život bez omezení
takovou posedlostí. To je pozitivní aspekt.
Avšak takové činnosti mají více negativních než pozitivních aspektů. Tomuto sdělení
máte rozumět tak, že faktem je, že negativní stav se vždy potřeboval ukazovat svým
následovníkům jako charitativní a ctnostná instituce. Jinak by nikým nemohl být přijat.
Takže v tomto ohledu umožňuje svým démonům nebo zlým a negativním duchům, ať
by to byl kdokoli, vstoupit do lidského těla za jediným účelem být vymítán
prostřednictvím náboženských rituálů, aby negativní stav zaprvé mohl být pojat pouze
v pozitivní konotaci; a zadruhé, což je nejdůležitější, aby se potvrdila pravdivost všech
učení, doktrín a dogmat, na kterých je příslušná církev založena. Konec konců, jestliže
kněz nebo jakýkoliv jiný člen duchovenstva tím, že užívá doktríny, dogmata a učení své
příslušné církve, je schopen vymýtit démona či zlého a negativního ducha z lidského
těla, obzvláště když je tak činěno ve jménu Boha, či v tomto případě ve jménu Otce,
Syna i Ducha Svatého, nebo Ježíše Krista nebo jakéhokoliv jména, které užívají, tedy
v tomto případě musí být všechna učení, doktríny a dogmata jejich příslušných církví
pravdivá. Jinak by vymítání ďábla nefungovalo.
A takto negativní stav nalíčil past, aby udržel lidi a jiná stvoření a nižší tvory v jejich
oblasti v husté temnotě, co se týká skutečné pravdy vztahující se k Mé Přirozenosti,
přirozenosti Mého pozitivního stavu, povaze negativního stavu a povaze lidského
života. Z toho důvodu dovolili vládci negativního stavu nejen to, aby vymítání ďábla
bylo úspěšné, ale ve skutečnosti ho vymysleli tak, aby udržovalo jejich věc do
nekonečna. Takže to není, jako by se jedna skupina pokoušela porazit druhou skupinu
z negativního stavu, jak by tomu mohlo být v mnoha jiných případech, ale jak vidíte
z toho, co bylo výše uvedeno, je to velmi dobře vymyšlená finta, aby udrželi všechny ve
své oblasti a v lidském životě takovými, jakými jsou, bez toho, aby jim dovolili spatřit
jakoukoliv pravdu o této či jiných věcech. Takže shrňme, že jakékoliv skutky této
povahy, pokud nejsou činěny z pozice Mé Nové Přirozenosti a prostřednictvím Mého
Nového zjevení, jsou čistě negativního původu a jejich účelem je znemožnit komukoliv
v negativním stavu a v lidském životě, aby konvertoval do pozitivního stavu. Takovéto
akce jsou vymyšleny speciálně z těchto důvodů. Jestliže fungují, nikdo ani nepomyslí
na konverzi do pozitivního stavu, protože z důvodu zdánlivě pozitivních aspektů a
výsledků takovéhoto činu si myslí, že se nachází v pozitivním stavu. Konkrétní případy
mluví milionkrát jasněji než slova. Konec konců, jestliže je takové vymítání ďábla
povoleno, nebo dokonce ustanoveno podle pravidel negativního stavu, pak v tom
případě je negativní stav skutečně pozitivní. A takhle působí lest negativního stavu -
představováním negativního stavu lidem jako stavu pozitivního, aby nikdo neměl
sebemenší sklon či touhu změnit cokoliv na svém pseudoživotě či neživotě. A Já znovu
opakuji, nenechte se čímkoli takovým oklamat. Je mnoho prostředků, vykouzlených
členy negativního stavu a nyní renegáty a jejich přisluhovači, kterými se snaží udržet
své členy a lidi tam, kde jsou, bez toho, aby vůbec uvažovali o možnosti, že nějaký jiný
druh života úplně odlišný od jejich neživota existuje a je k dispozici, aby do něj
konvertovali. Problém je zde velmi zřejmý: vše se redukuje na překrouceniny a
nepravdy, obsažené ve všech učeních, dogmatech a doktrínách příslušných církví a
náboženství. Protože taková učení, dogmata a doktríny jsou předkládána jejich členům
jako inspirovaná nebo přicházející od Boha, Ježíše Krista, Alláha, Buddhy, Krišny nebo
pod jakýmikoliv jmény užitými za tím účelem, v jejich mysli a pohledu musí být
nevyvratitelná a pravdivá ve všech aspektech. Nic jiného není uskutečnitelné ani
žádoucí. Dokud se lidé drží těchto nesprávných, zkroucených a falešných pohledů na
Moji Pravou Přirozenost a na všechno, co s ní souvisí, jakož i na to, kým skutečně jsou a
jaká je jejich přirozenost, jakož i jaká je povaha pozitivního stavu, negativního stavu a
lidského života, jejich členství v negativním stavu neboli v neživotě a v ne-‚já jsem‘ je
neustále a nepřetržitě zajištěno.
A zde přichází vaše role, které se jako Mí praví představitelé na planetě Nula máte
chopit. Tím, že vlastníte tuto důležitou znalost, vztahující se ke všem náležitým
duchovním faktorům života jako takového a vztahující se k Mé Nové Přirozenosti,
k Mému Absolutnímu ‚JÁ JSEM’ a k vašemu pravému ‚já jsem‘, k povaze lidského života
a negativního stavu obecně, a tím, že ji aplikujete ve všech aspektech svého života,
ustavujete důležitý příklad pro všechny lidské, jiné a nižší tvory negativního stavu
ohledně toho, jaká je vlastně pravda o této záležitosti. Tím, že tak činíte, připravujete
je, aby v jistém časovém bodě rozpoznali a uviděli, že jejich názory na všechny tyto věci
jsou čisté překrouceniny a nepravdy. Náležitým srovnáním mezi tím, co máte vy a co
mají oni, budou schopni se správně v tomto ohledu rozhodnout a vzdát se svého
neživota, svého ne-‚já jsem‘ - svého ega a znovu nabýt pravý život, život jako takový a
znovu objevit své pravé ‚já jsem‘. Tímto znovuobjevením velmi jasně uvidí, že patří do
pozitivního stavu neboli do opravdového života, a tedy nakonec ke Mně. Jak z těchto
faktů vidíte, vaše role je v tomto ohledu velmi důležitá, daleko důležitější, než si
můžete uvědomit svou vědomou myslí či lidským aspektem své přirozenosti. Dokud
pokračujete ve studiu a uplatňování všeho, co je obsaženo ve všech zdrojích Mého
Nového zjevení, ve vašem osobním, individuálním, jedinečném a odlišném životě,
naplňujete své poslání, pro které jste souhlasili být na planetě Nula v typickém lidském
životě. A to je všechno, co jsem vám všem chtěl nyní sdělit.
Peter: Mnohokrát Ti děkuji za toto zjevení. Moc se mi líbilo a cením si ho. Je ještě něco,
co bys nám dnes rád sdělil?
Pán Ježíš Kristus: Není zač, Petře. Ne, dnes ne. Máme toho pro dnešek dost.
Potřebuješ si odpočinout kvůli své křehké fyzické kondici.