|
21. září 1999
Peter: Dnes nemám od nikoho, ani ode mne žádné zvláštní otázky. Avšak zase se cítím
mírně nespokojený s tím, že čtenáři těchto Dialogů jsou neschopni nebo neochotni
nebo, promiň, příliš líní používat své schopnosti usuzovat a vydedukovat si své vlastní
odpovědi na své vlastní otázky, aniž by je kladli Tobě skrze mne. Tedy mně skutečně
vůbec nevadí, když pokud lidé kladou otázky, na něž odpovědi nebyly obsaženy v nějaké
z knih Tvého Nového zjevení, a obzvláště v Novém zjevení Pána Ježíše Krista. Taktéž
dokážu pochopit, když je tu důvodná potřeba doplnit či rozpracovat některé z nich,
protože by tu mohly být nějaké dodatečné informace, které mohou rozšířit naše
chápání čehokoli obsaženého v jakékoli jednotlivé informaci či ideji. Navíc je mi jasné,
že někteří čtenáři těchto Dialogů mají sklon činit nesprávné nebo dokonce i nepravdivé
závěry o některých tvrzeních, která jsi učinil v jednom z dialogů. Možná bys chtěl tuto
situaci nějak komentovat nebo bys snad dnes rád hovořil o něčem jiném.
Pán Ježíš Kristus: Tvé mírné neuspokojení je pochopitelné. Nezapomínej však na
typickou lidskou povahu, kterou všichni máte a již musíte všichni neustále
dennodenně snášet. Z její pozice je pro ni velmi přirozené se spoléhat na údaje někoho
jiného či na jeho odpovědi na jejich otázky anebo předměty zájmu. Nezapomínejte
prosím, že lidská mysl byla původně uspořádána aktivátory negativního stavu a
fabrikátory lidských tvorů tak, aby se jim učinilo velmi obtížným nebo aby nebyli
ochotní se obtěžovat vyhledáváním odpovědí ve své vlastní mysli nebo v tom, co jim
bylo již předloženo a co obsahuje odpovědi na jejich otázky - možná ne přímo, ale lze je
z velké míry odvodit z obsahu tohoto psaného materiálu. Konec konců je třeba v jejich
lidské přirozenosti na ně pohlížet jako na malé děti, kterým je třeba odpovídat na tytéž
otázky zas a znovu bez ohledu na to, jak zřetelné byly předešlé odpovědi.
Na druhé straně nezapomínejte na důležitý fakt, který byl již několikrát předtím
zmíněn, že pokud k vám přicházejí otázky, tak i kdyby byly již dříve zodpovězeny nebo
jsou přinejmenším odvoditelné z čehokoli napsaného předtím, je zcela příhodné, že na
ně potřebujeme pohlédnout ze zcela odlišné perspektivy.
Zároveň lze očekávat, že někteří čtenáři by mohli dospět k nesprávným či dokonce
nepravdivým závěrům o určitých informacích, které se předtím probíraly. Vezměme
kupříkladu velmi důležitou informaci obsaženou v Dialogu stém. V tomto dialogu,
který lze považovat za ohromný zlomový bod a za víc než jen milník mezi tím, co bylo
dříve a co bude pak, byla poprvé obsažena informace ohledně ukončení tohoto
časového cyklu, ustanovení přechodného období a uvolnění zcela nového a odlišného
aspektu Mé Absolutní Nové Přirozenosti, který bude ovládat nastávající nový časový
cyklus, a ohledně jejich zvláštních energií, které všechny tyto kroky předcházejí. Jaký
by mohl být problém s těmito neobvyklými informacemi z pohledu některých čtenářů
těchto Dialogů?
Jedním problémem byl nevhodný dojem, že se tyto události odehrají v opačném
pořadí, jakým se řídí a jakým funguje Mé Stvoření. Jaksi se tedy předpokládalo, že tyto
události nejprve začnou na planetě Nula v životech Mých představitelů, a nejenom to,
ale že nejprve se uvolní nový a odlišný aspekt Mé Absolutní Nové Přirozenosti, po
čemž budou následovat veškeré ostatní kroky. Toto je opravdu velmi nevhodný dojem
či závěr vytvořený z obsahu probíraného dialogu. Realitou této situace je, že za prvé je
tu předcházející energie těchto událostí. Jak tato energie vyvěrá, vchází nejprve do
nejniternější duchovní dimenze Mého Stvoření a souvztažně s tím do Duchovní Mysli
každé sentientní entity. Poté, co je zde zaznamenána, pokračuje a je zaznamenána
v zprostředkující dimenzi a souvztažně s tím v zprostředkující mysli každé sentientní
entity. Následně poté vstupuje do zevní a fyzické dimenze a souvztažně s tím do zevní
mysli každé sentientní entity.
Jakmile se tato jednotlivá energie v těchto třech dimenzích a ve všech úrovních
sentientní mysli zaznamenala, tehdy a jedině tehdy je dána k dispozici Mým
představitelům na planetě Nula a skrze ně a jimi je umístěna do nevědomé části lidské
mysli, jakož i do nevědomých myslí všech obyvatel zóny vymístění.
Tyto energie však jen přenášejí informace o těchto událostech, nikoli ale tyto události
samé, aby se každý připravil na to, co má přijít. Taková příprava je velmi nutným
krokem v tomto procesu, protože u každého předem zabraňuje výskytu fatálního šoku.
Jiný problém v tomto ohledu může být v nevhodném dojmu, že uvolnění nového a
odlišného aspektu Mé Absolutní Nové Přirozenosti předchází všem těmto událostem.
Pokud by tomu tak bylo, byl by uvolněn během života tohoto jednotlivého časového
cyklu, který je ovládán a umožňován zcela odlišným aspektem Mé Absolutní Nové
Přirozenosti. Uvolnit něco nového a odlišného do něčeho, co má zcela odlišné
spoluoznačení, význam, účel a cíl než to, co je obsaženo v tomto novém a odlišném, by
znamenalo zabránit tomu v dokončení toho, co bylo určeno k dokončení a uskutečnění.
A nejenom toto, ale takovým předčasným uvolněním byste ohrozili život každého
nacházejícího se v tomto časovém cyklu, protože jeho život je zcela a úplně závislý na
jiném aspektu Mé Absolutní Nové Přirozenosti, který ovládá a umožňuje život tohoto
jednotlivého cyklu a všech jeho obyvatel. Takže aby se tomu zabránilo, nejprve si
ustanovíte přechodné období, během něhož jsou u každého jeho mysl a život znovu
uspořádány, obnoveny a přestavěny a následně dány do souladu s novým a odlišným
aspektem. Jakmile je v bodě úspěšného ukončení této restrukturalizace, přestavby a
obnovení, tehdy a jedině tehdy uvolním Svůj Nový a Odlišný Aspekt, který bude řídit
nadcházející časový cyklus.
Třetí problém je možno shledávat v některých vašich sklonech očekávat, že veškeré
tyto důležité věci se odehrají během doby vašeho života na planetě Nula. Je tu možnost,
že děláte stejnou chybu, jakou dělali Mí učedníci očekávající, že Můj Druhý příchod se
vykoná během doby jejich fyzického života. Mohu vás ujistit, že je velmi
nepravděpodobné, že se tyto věci stanou před vaším odvoláním z planety Nula.
Časování je taktéž nesprávné, pokud vezmete v úvahu fakt, že tento časový cyklus -
počítaný v lidských časových pojmech z naší pozice (nikoli z pozice vědecké!) - zaujímá
své místo kolem 24 miliard let, a pokud jeho trvání rozdělíte do čtyř stejných fází, pak
každá z fází by trvala kolem šesti miliard roků.
Byli jste tedy informováni, že tento časový cyklus vstoupil do své poslední fáze.
Fakticky v této poslední fázi vstoupil do jejího posledního úseku. Pokud rozdělíte tuto
poslední fázi do čtyř segmentů a pokud je tento časový cyklus v bodě svého posledního
segmentu, pak byste tu stále měli okolo jedné a půl miliardy roků pro završení jeho
běhu. Toto jsou ovšem typická lidská měřítka. V pravé realitě ubíhání tohoto časového
cyklu neplatí lidské časové prvky, ale rozpoložení jeho stavu a procesu. Pamatujte si, že
Já osobně jsem předpověděl, že tento poslední segment se značně zkrátí ve svém
projevování se a průběhu kvůli činiteli Velkého soužení, kterým je pseudovítězství
negativního stavu. Takže v tomto smyslu by zmíněná jedna a půl miliarda roků mohla
znamenat něco zcela časově odlišného, než byste si vy všichni mohli myslet. Takže
jakákoli spekulace o čase by v tomto ohledu byla zcela zbytečným a neproduktivním
počínáním. Mrhali byste svým drahocenným časem.
Ve tvé mysli, Petře, vnímám otázku, jak Můj Druhý příchod zapadá do toho všeho.
Petr: Ano, máš pravdu. Promiň mi, ale jsem poněkud zmaten ohledně významu Tvého
Druhého příchodu k tomu všemu.
Pán Ježíš Kristus: Veškerý význam Mého Druhého příchodu můžete považovat za
souhrn všech těchto událostí. Jak si pamatujete z Nového zjevení Pána Ježíše Krista,
bylo zde ukázáno, že Druhý příchod má mnoho fází. Výše popsané fáze můžete také
považovat za velmi zvláštní fáze Mého Druhého příchodu, který vyvrcholí v uzavření
tohoto časového cyklu, v trvalém zrušení a odstranění negativního stavu a jeho
konečného produktu - lidského života v jeho negativních aspektech. Plné uvolnění
nového a odlišného aspektu Mé Absolutní Nové Přirozenosti bude samým posledním
segmentem poslední fáze Mého Druhého příchodu. V tomto okamžiku započne nový
cyklus času a stavu.
Důležitá vysvětlující poznámka: Když hovoříme o rozličných časových cyklech,
používáme terminologii fyzického multivesmíru. V nefyzickém multivesmíru,
který není svázán s časem a prostorem, je třeba použít pojmu cykly stavů a cykly
jejich procesů. To znamená, že se ustanoví nový stav, a jakmile je ustanoven,
počíná se jeho nový proces. Takže kdykoli hovoříme o cyklech času, zároveň tím
myslíme cykly stavů a jejich procesů. Pamatujte na to!
V tomto bodě bych se rád věnoval jiným záležitostem. V tvém sobotním telefonickém
rozhovoru s Tomem Oudalem vyvstala otázka devíti okruhů Stvoření; taktéž došlo
k otázce, zda se chystám stvořit v nějakém bodu stavu, procesu, času a prostoru atd,
desátý okruh stvoření. V obecném smyslu je vámi počatá idea ohledně procesu
neustálého tvoření a udržování Mého stvoření správná. Jak si pamatujete, v Novém
zjevení Pána Ježíše Krista se jasně uvádí, že kdykoli se v Mé Nové Přirozenosti
uvolňuje něco nového, nebo když jsem nabyl Své Nové Přirozenosti, jako důsledek
tohoto procesu se z energií tohoto procesu vytvořilo něco velmi nového, co bylo
přidáno ke stávajícímu Stvoření. To je přirozený následek samotné Mé Přirozenosti.
Pokud jsem Stvořitelem a pokud je Má Přirozenost taková, že neustále a nepřetržitě
tvoří, pak v tomto případě se cokoli, co se odehrává ve Mně, promítá nejenom do
všech, kdo již jsou v jsoucnu a bytí, ale taktéž to má za výsledek zcela nové stvoření.
Lze s jistotou říci, že proces stvoření je sounáležitostí Mé Přirozenosti. Není žádný jiný
stav než stav stvoření a všeho, co se k němu vztahuje.
Nech Mě však říci toto: Když jsme před několika lety hovořili o devíti okruzích Stvoření
(v knize Realita, mýty a iluze), hovořili jsme v typicky teoretickém smyslu. Použili
jsme teoretickou konstrukci, aby se popsalo pochopitelnými pojmy pro vaši lidskou
mysl, jak je uspořádáno Mé Stvoření. Tyto pojmy byly jen orientační body. Neodrážely
skutečnou stávající realitu struktury Mého Stvoření. Na základě toho někteří z vás
mylně dovodili, že tyto okruhy jsou faktickými konkrétními fyzickými jsoucny. Je čas,
abyste překonali toto nevhodné chápání a to, jakým způsobem si vizuálně
představujete strukturu Stvoření. V realitě svého uspořádání a povahy jsou to čisté
stavy a jim odpovídající procesy odrážející duchovní činitele Stvoření, jak se vnímají,
pojímají, projevují, jeví a uplatňují v rozličných dimenzích veškerého multivesmíru.
V okamžiku, kdy se Má Nová Přirozenost stala skutečností, a v okamžiku završení
výstavby Nového vesmíru se ustanovil přesahující stav, proces, rozpoložení a vše
ostatní. Jak si pamatujete, jak Má Nová Přirozenost ve svém Absolutním Stavu,
Rozpoložení a Procesu, tak i povaha Nového vesmíru ve svém relativním stavu,
rozpoložení a procesu odrážejí jednotící, spojující a harmonizující princip. Tento
princip s tím, co obsahuje, byl nasměrován do všech těchto teoretických okruhů. Jak
obklopil a prostoupil vše v těchto okruzích a byl vším z nich absorbován, jejich
odlišování se, oddělování se, vymezování se či cokoli, co do tohoto bodu měly se
odstranilo a splynuly jeden v druhém stávajíce se Jedním Nekonečně Různým Stavem,
Rozpoložením, Procesem a Projevováním se Stvoření. V tomto konkrétním smyslu tedy
žádné takové okruhy již neexistují. Co však zůstalo, byly jejich souvztažné faktory
v duchovním smyslu, což znamená, že nekonečná různost projevů každého má
duchovní souvztažnost s různými duchovními prvky obsaženými v Novém vesmíru a
v nejzazším smyslu má duchovní souvztažnost s rozličnými Absolutními Duchovními
Prvky obsaženými v Mé Absolutní Nové Přirozenosti.
Tato individuální různost by mohla vzbuzovat dojem, že takové okruhy stále existují,
zatímco fakticky jsou jen aspekty téhož zdroje a spojující jednoty - Mé Absolutní Nové
Přirozenosti a povahy Nového vesmíru. Na druhé straně vám bylo v průběhu přenosu
Mého Nového zjevení ve všech jeho zdrojích mnohokrát sděleno, že kdekoli a kdykoli
není nic stejné. Přesto někteří z vás stále pokračují ve lpění na starém a zastaralém
pojímání všeho, co vám bylo doposud řečeno. Je na moudrosti a zralosti vašeho
vnímání a chápání, abyste tento fakt rozpoznali a přešli k přesahujícímu chápání všech
pojetí, idejí, slov, popisů, pojmů, konstrukcí či čehokoli, o čem jsme v minulosti
hovořili.
Ano, před ustanovením Mé Nové Přirozenosti a před stvořením Mého Nového vesmíru
oddělenost, izolace, odlišení, hranice a rozdíly do jisté míry existovaly. Takto dle těchto
hranic by se mohl snadno vzbudit dojem, že tu jsou konkrétní a hmatatelné okruhy.
Určitým způsobem, přinejmenším z pozice zevní mysli, tu byly. Avšak tak tomu již
není. Jinak by nabytí Mé Absolutní Nové Přirozenosti bylo neproduktivním a marným
podnikem. Co by bylo účelem podniknutí takového důležitého a kritického kroku,
pokud by se jako výsledek této změny neměl nikdo či nic změnit? Pokud je Mé Stvoření
ve všech aspektech svého jsoucna a bytí v rozpoložení absolutní závislosti na tom, co
se děje u Mne a ve Mně, pak v tomto případě jakákoli změna ve Mně a u Mne by měla
okamžitý a ohromný dopad na všechny a cokoli v Mém Stvoření a jako výsledek toho
by se Mé Stvoření ve svém relativním rozpoložení taktéž od základu změnilo v souladu
s Mými Absolutními Změnami.
Dokonce i ve vašem pseudosvětě a v negativním stavu obecně není nic stejné, jak to
bylo předtím, než jsem se Já změnil/a. Vy sami to můžete sami sobě dosvědčit.
Srovnejte přece, jaký byl život v předešlém století nebo dokonce před dvaceti lety, a
uvidíte, že nic není stejné. Veškeré tyto změny, ať už pozitivní v pozitivním stavu, nebo
negativní ve stavu negativním, jsou odrazem a důsledkem změny Mé Absolutní
Přirozenosti. Jak si pamatujete, každá změna v pozitivním stavu, která je vždy
výsledkem změny Mé přirozenosti, má bolestivý vlnový účinek na každého
v negativním stavu a v lidském životě. Vzhledem k tomu obyvatelstvo negativního
stavu a planety Nula musí něco udělat, aby se toto bolestivé vlnění odstranilo. Jak víte,
nechtějí nic měnit. Ale dle zákona příčiny a účinku se nacházejí v pozici reagování na
cokoli, co se děje v pozitivním stavu. Vzhledem k tomu se také od základu mění.
Obvykle se stávají negativnějšími, horšími, zavilejšími, vražednějšími, prohnanějšími,
vychytralejšími a domýšlivějšími. V zevní technologii činí své vlastní pokroky.
V negativním stavu tento faktor odráží protikladný trend ke všemu, co se odehrává ve
stavu pozitivním. Tudíž zatím co se každý v pozitivním stavu stává důsledkem změn v
Mé Přirozenosti více a více produktivním, tvořivým a tvůrčím, užitečným, prospěšným,
nápomocným, pozitivním, dobrým, milujícím, moudrým, laskavým, chápajícím,
přijímajícím, soucitným, vciťujícím se, objektivním, spravedlivým, patřičným,
vděčným, milosrdným, odpouštějícím, veselým, šťastným, bavícím se, žijícím v klidu a
míru, v negativním stavu tytéž změny vyvolají přesné opaky těchto rysů a vlastností.
Jak víte, vyvolají jen to, co je povaze negativního stavu vlastní.
Jak z těchto faktů vidíte, není v čemkoli a komkoli nic, naprosto nic stejné. Stejnost,
kterou prožíváte ve svém lidském životě a negativním stavu obecně, jen tak vypadá při
zevním pozorování, jak se objevuje nebo jeví na scéně. Avšak za scénou to stejné není a
nemůže již nikdy být. Tak tomu je. Takže jak, Petře, vidíš, tvá jemná nespokojenost,
kterou jsi vyjádřil v úvodních poznámkách tohoto dialogu, vyvolala potřebu o těchto
faktech hovořit. Posloužila tudíž dobrému účelu.
Petr: Nikdy jsem si nemyslel, že takto skončíme. Chápu však ohromnou důležitost této
připomínky. Je tu ještě něco jiného, o čem bys rád pohovořil nebo na co bys zaměřil
naši nespolehlivou a omezenou pozornost?
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, je tu něco. Potřebujeme pohovořit o něčem jiném.
Nejprve bych rád, aby sis udělal přestávku.
Petr: Rád tak učiním.
(Po přestávce).
Petr: Skončilo to tak, že přestávka byla velmi dlouhá. Jak víš, v naší oblasti nastal
problém. Byli jsme bez elektrického proudu více než 14 hodin a během této doby se
nedalo nic dělat. Mezitím jsem obdržel dvě otázky od dr. Ardyth Noremové, která žádá
o objasnění některých záležitostí probíraných v Dialogu stošestém. Chceš toto
neobvyklé přerušení komentovat?
Pán Ježíš Kristus: Tato událost velmi jasně ukazuje na povahu lidského života. Pokud
pečlivě rozeberete veškeré aspekty uspořádání lidského života, nenajdete ani jedinou
oblast, ano, ani jedinou, která by nebyla závislá na nějakých zevních činitelích.
Přestane vám jít elektřina a vše se téměř paralyzuje. V zásadě nemůžete dělat nic,
protože cokoli jste chtěli udělat, bylo závislé na té elektřině. Zde máte výbornou
ilustraci pozice vzhůru nohama u všeho z čeho sestává lidský život a život negativního
stavu obecně. Namísto toho, aby se prostředí řídilo uvědomělou myslí a záviselo na ní,
jak je tomu v pozitivním stavu Mého Stvoření, ve stavu negativním a v lidském životě je
většina faktorů odvozena a závislá od některých zevních vstupů z prostředí. Veškerá
technologie lidského života je dobrým svědectvím této skutečnosti. Vše se dělá tak, aby
se lidský život učinil závislým na nějakých zařízeních či výtvorech technické anebo
technologické povahy. Kdykoli dojde k selhání některého z nich, váš každodenní život
je rozvrácen a vše téměř ustane. Výsledkem toho je, že velmi zklamaně vyčkáváte, až
bude provedena oprava. Jak nehospodárné a marnotratné je toto uspořádání!
Vezmete-li však v úvahu potřebu aktivace negativního stavu a fabrikace lidského
života, pak v tomto případě nebudete mít jiné východisko než se podstatně odchýlit od
toho, jak je uspořádán život v pozitivním stavu. To se vztahuje k tomu, jak je
uspořádána lidská mysl ve srovnání s tím, jak je uspořádána sentientní mysl
v pozitivním stavu. Pokud by fabrikátoři lidských tvorů okopírovali sentientní mysl,
jaká je v pozitivním stavu, nikdy by nemohli ustanovit životní styl, který by se zcela
odlišoval od všeho, co je v životním stylu stavu pozitivního. V takovém případě by se
nikdy nemohla udát ilustrace a demonstrace typického lidského života a toho, co to je
být lidským tvorem.
Jak víte, v pozitivním stavu je sentientní mysl všech jeho obyvatel uspořádána tak, aby
zcela a úplně ovládala jim odpovídající prostředí. Specifické energie, které jsou
nepřetržitě uvolňovány v procesu činnosti každé sentientní mysli (jejími
myšlenkovými pochody a veškerými ostatními duševními procesy), jsou zaměřeny
kromě mnoha jiného k ovládání jejího prostředí činíce ho závislým na tom, co a jak si
sentientní mysl přeje, aby bylo. Jakékoli vnitřní duchovní, zprostředkující-duševní
nebo zevní-fyzické prostředí plně odráží tento řídící princip každé sentientní mysli.
V lidském životě je situace odlišná. Ačkoli původně veškeré vynálezy jakýchkoli
technologických výdobytků pocházejí z objevů lidské sentientní mysli, byly a jsou
nasměrovány ke své vnější pozici tak, aby se lidský život učinil na nich závislým,
namísto toho aby byly závislé na energiích lidské sentientní mysli. Takže jak můžete
z tohoto vidět, tato zevní technická zařízení ovládají většinu aspektů každodenního
života lidských tvorů a lidé se stávají na nich závislými.
Tato situace je výsledkem uspořádání lidského mozku a jeho nervového systému,
skrze nějž a jímž je lidskému duchu a jeho duši dovoleno vykonávat jeho specifický a
jedinečný život. Jak víte z vaší fyziologie a neurologie, lidský mozek funguje jen z pěti
procent své kapacity. Zbytek dřímá či spí. V některých zřídkavých případech u
takzvaných géniů může fungovat z deseti procent své kapacity, ale nikdy více. Avšak i
při těchto deseti procentech jsou tu také určitá omezení toho, jak takový případný
lidský génius projevuje své schopnosti. Je téměř nemožné nalézt génia, jenž by byl s to
stejně fungovat ve všech oblastech lidského počínání. Obvykle je jeho/její génius
omezen na jednu či dvě, zřídka tři oblasti jeho/její odbornosti.
Takže jak mocné jsou energie, jaké mohou vyzařovat z lidského myšlení a duševních
procesů do jejich prostředí, aby je byli s to ovládat bez použití jakýchkoli zevních
prostředků za tímto účelem? Z pěti, nebo i deseti procent jsou tyto energie tak slabé, že
mají velmi malý dopad na své okolí. Můžete si představit, co by se stalo, pokud by
lidský mozek měl fungovat na úrovni 80 nebo 90 procent své kapacity - jak je tomu
v pozitivním stavu? V takovém případě by lidský duch s jeho duší mohl
prostřednictvím svého mozku produkovat tak mocné energie, že by byl s to velmi
snadno ovládat veškeré své potřeby týkající se prostředí zevnitř sebe sama, a nikoli
z vnějšku sebe sama (jak je tomu na současné úrovni jeho fungování).
Vezměme například vaši elektřinu. Energie každého ducha a jeho duše, a následně
fyzického mozku, je povětšinou elektrickou energií či tím, co s ní duchovně souvztaží.
Ve vyšším smyslu jsou elektrické energie odnoží duchovních sexuálních energií, které
jsou vysílány ke všem žijícím a dýchajícím sentientním, jakož i nesentientním entitám,
aby se do nich zavedl jejich specifický individualizovaný a zosobněný život. Takže
pokud máte k dispozici 80 až 90 procent fungování svého mozku, pak by v průběhu je
ho duchovních, duševních a fyzických činností vytvářel tak mocné energie, které by po
zapojení do elektrického vedení vytvořily elektřinu takové velikosti, která by
kupříkladu mohla neustále a nepřetržitě zásobit celé město velikosti Santa Barbary na
pět let. V takovém případě byste nemuseli čekat na nějakého specialistu, aby opravil
spadlé elektrické vedení nebo to, co způsobilo výpadek elektrické energie, ale namísto
toho byste kupříkladu nasměrovali určitou dávku vašich duchovních, duševních a
fyzických energií do elektrického vedení ve vašem domě, což by okamžitě obnovilo
vám potřebnou elektrickou energii. Takto je tomu v pozitivním stavu Mého Stvoření na
všech jeho úrovních. Skrze souvztažné faktory a souvztažné faktory těchto procesů
jsou tímto způsobem šířeny od nejniternější duchovní dimenze do té nejzevnější
fyzické.
Jak se ovšem výše uvedlo, pokud by se lidský mozek nacházel s takovou schopností,
ilustrace a demonstrace povahy negativního stavu nebo povahy tohoto jiného typu
života, než je život pozitivního stavu, by se nikdy nemohla uskutečnit. V takovém
případě by svými geniálními schopnostmi byl s to velmi rychle objevit, jaká je vůbec
pravá povaha a účel negativního stavu. Pokud by měl objevit skutečný význam a účel
aktivace negativního stavu, okamžitě by znemožnil veškerý tento experimentální
postup. V takovém případě by se nedosáhlo žádného ryzího a opravdového poučení
z veškerého uspořádání negativního stavu a jeho pseudoživota, jakož i lidského
pseudoživota. To je důvodem nutnosti omezit fungování lidského mozku na 5, nebo
krajně vzácně na 10 procent jeho kapacity.
Dalším důležitým faktorem tohoto negativního uspořádání bylo to, jak bylo
zfabrikováno lidské tělo a jeho genetický kód, jeho geny a prostřednictvím nich.
Rozebereme-li pečlivě lidský genetický kód, jaký je taktéž znám vašim genetikům,
shledáme velmi zajímavý jev. Devadesát devět celých devět desetin (99,9) procenta
lidských genů ve všech lidských tvorech od počátku jejich fabrikace až po každého
v současnosti žijícího lidského tvora bez ohledu na jejich rasu, barvu kůže, činitele
prostředí, rodiny, společnosti nebo čehokoli jiného je přesně stejných. Jakákoli
odlišnost v tomto ohledu pochází z této skrovné 0,1 procenta. Navíc většina těchto
variací ve zbylé jedné desetině procenta se nejeví jako svázaní se zeměpisnými regiony
či rasovými skupinami, ale jsou rozšířeny po celé zeměkouli. Jinak řečeno, tato jedna
desetina procenta činící osobu jedinečnou je rozptýlena v dalších jedinečných
genomech po celé vaší planetě svazující veškeré lidské tvory do složité spleti
vzájemných vztahů a vzájemné závislosti. Tato spleť se rozprostírá daleko odzdola.
Veškeré anatomické odlišnosti mezi lidskými tvory a například šimpanzy včetně
jedinečnosti lidských duševních pochodů vznikají z malých změn v několika málo
genech regulujících vývoj plodu. Devět desetin lidských genů je identických s geny
myší; více než třetina genů červů je společná s lidskými a řečeno genomicky dokonce i
bakterie jsou vaši příbuzní.
Co vám tato situace říká? Proč by mělo vůbec existovat takové uspořádání, které
geneticky řečeno činí vaše lidská těla tak uniformní nejen s každým jiným, ale též se
všemi živočichy, primáty počínaje až po nebuněčné tvory, jako jsou kupříkladu
bakterie? Toto uspořádání bylo úmyslně navrženo původními pseudotvůrci. Pro tuto
volbu existovaly dva prvotní důvody (kromě ostatních druhořadých). Prvním z nich
byla vědecká potřeba odlišovat se od všeho ostatního vůbec, jak to bylo uspořádáno
v pozitivním stavu. Jakákoli podobnost by vědecky řečeno znemožňovala veškerý
experiment. Negativní stav by nemohl být žádným způsobem aktivován, pokud by měl
sledovat totéž uspořádání, jaké bylo v pozitivním stavu.
V pozitivním stavu Mého Stvoření je každá jednotlivá sentientní entita, ať se nachází
kdekoli, kdykoli či na jakékoli úrovni jsoucna a bytí, jedinečná ve všech aspektech
svého bytí - od nejniternějšího nitra svého ducha až po to nejzevnější svého těla. Ani
jeden gen či to, s čím takový gen na duchovní či duševní úrovni souvztaží, není nikdy
stejný s genem v jakékoli jiné sentientní entitě. Ano a tyto jedinečné geny nebo jejich
duchovní souvztažnosti pocházejí z téhož zdroje - Mne. Jak však víte, je každá
sentientní entita vytvořena z jedinečného prvku či jeho ideje obsažené v Mé Absolutní
Strukturální Celistvosti, poskytující této entitě jedinečný život. V Mém Absolutním
Stavu jsou veškeré takové prvky - přítomné ve svých nekonečných a nevyčerpatelných
počtech - nekonečně jedinečné a odlišné ve své povaze a obsahu, takže tu není ani
jeden, ano, ani jediný, který by měl stejnou genetickou totožnost (symbolicky řečeno)
nebo byť jen podobnost s jakýmkoli jiným, s jedinou výjimkou, že všechny pocházejí ze
Mne. Jak vidíte, ve Mně nemůže být něco nadbytečného, jinak bych nebyl Absolutní.
Jakákoli nadbytečnost, dokonce i v nejnepatrnějším prvku, by vylučovala Stav Mé
Absolutnosti.
Pokud by při tomto uspořádání pseudotvůrci měli následovat tentýž vzor a bylo-li by
to možné tak učinit, nikdy by nemohli aktivovat negativní stav. V takovém případě by
mezi těmito dvěma nebylo žádných rozdílů. Takže pokud je pozitivní stav zbudován na
základních principech jedinečnosti, individuálnosti, osobnosti a nezávislosti na
jakýchkoli zevních či vzájemně závislých faktorech každé jednotlivé entity, ať se
nachází kdekoli či kdykoli, pak aby se v takovém případě aktivoval negativní stav,
potřebujete přijít s ideou obecnosti, uniformity, vzájemné závislosti a závislosti na
zevních faktorech.
Výše se říká: „bylo-li by to možné tak učinit“. Důvod této formulace spočívá ve faktu, že
ať by se někdo sebevíce pokoušel vytvořit či zfabrikovat jakýkoli jiný typ života dle
svého vlastního návrhu či ideje, bez ohledu na to, jak by se zdál být dokonalým, skončil
by ve stejném typu obecnosti, uniformity, vzájemné a vnitřní závislosti a v závislosti na
zevních činitelích, jak to udělali pseudotvůrci. Důvod takového následku spočívá ve
faktu relativnosti každé sentientní mysli. Cokoli relativního nemůže obsahovat
nekonečné a nevyčerpatelné rozličnosti veškerých prvků, které by poskytovaly novým
životním formám nekonečnou rozmanitost, individuálnost, nezávislost či cokoli vůbec
obsaženého v životních formách vytvořených v Mém Absolutním Stavu.
Druhý důvod tohoto negativního uspořádání spočívá v samotném nápadu vědeckého
experimentu. Aby byl jakýkoli pokus platný, potřebujete nastolit přesně stejné
podmínky pro každý předmět pokusu, abyste s nimi všemi mohli nakládat a ovlivňovat
je přesně stejným způsobem a ve stejné míře. Dovedete si představit tu vědeckou
noční můru, pokud by každý zfabrikovaný lidský tvor ve svém fyzickém vybavení, čili
ve svých fyzických obalech představovaných svým lidským tělem, byl ve svém
genetickém složení zcela a úplně odlišný od každého jiného lidského těla? Pokud by
tomu tak bylo, pseudotvůrci by nemohli dodržet rozvoj a fungování lidských tvorů tak,
jak jej navrhli. A nejenom to, ale nemohli by ani manipulovat a ovlivňovat lidský vývoj
v souladu se svým dobře vymyšleným vědeckým plánem. Veškeré uspořádání by bylo
mimo jejich kontrolu. A třebaže by duch a duše každého takového lidského jedince
byly odlišné a jedinečné, nicméně byly by nuceni fungovat a projevovat se skrze a
prostřednictvím téhož typu těla, které by omezovalo jejich schopnost dostat se do své
plné kapacity a jež by je učinilo závislými na kapacitě a omezeních tohoto těla, a nikoli
opačně, jak je tomu v pozitivním stavu.
Toto uspořádání bylo jedním z hlavních záměrů návrhu vědeckého experimentu
původních pseudotvůrců. Jak víte z Nového zjevení Pána Ježíše Krista, otázka, s jakou
tehdy přišli, byla přesně tato: Co by následovalo, pokud by zfabrikovali jistý velmi
zvláštní typ fyzických těl, jež by měla paušálně totéž genetické složení, a v takových
tělech by zajali ducha a duši, omezujíce jejich fungování omezeními těchto těl,
geneticky přesně stejných a zároveň učiněných závislými na zevních faktorech jejich
prostředí?
Co by se navíc stalo, pokud by dali stejné genomy všem živočichům až po bakterie,
mikroby, jednoduché nebuněčné životní formy atd, jaké jsou obsaženy v těchto
lidských tělech? Nebo opačně: Pokud by použili veškeré živočišné geny a zfabrikovali
veškerá lidská těla podle téhož genetického strukturálního návrhu, jaký mají zvířata,
od jednobuněčných životních forem či až od dílčích nižších životních forem až po
opice? Začali s nižšími jednobuněčnými nižšími životními formami a vyvinuli z nich
evolučním způsobem veškeré ostatní živočišné životní formy, až dospěli k opicím,
z jejichž genů, které nyní obsahovaly veškeré geny všech ostatních životních a nižších
životních forem, zfabrikovali typické tělo lidských tvorů, v němž zajali jejich duchy a
duše.
Z tohoto provedení se mohl odvodit jeden z nejdůležitějších faktorů. Život na planetě
Nula se vyvinul evolučně bez jakéhokoli působení nějakého Boha či Jeho/Jejích
duchovních činitelů. Žádná duchovnost, individualita, osobnost, nezávislost, svobodná
vůle a volba. Žádné niternosti a nic této povahy neexistovalo nebo nepřipadalo v úvahu
během tohoto vývoje. Namísto toho jen nevyhnutelnost, všeobecnost, uniformita,
závislost, vnější faktory a podobné vlastnosti byly hlavními hybnými silami lidského
života. Takto se ustanovil negativní stav a jeho konečný produkt - lidský život. Aby se
uchovalo jisté zdání odlišnosti, jedné desetině procenta těchto genů bylo umožněno
být faktorem této odlišnosti, která dává povstat odlišným rasám, brvám kůže a k nim
se vztahujícím sociálním a kulturním odlišnostem. Všechny jsou ale povrchní a zevní,
nemající žádný dopad ani schopnost změnit původní strukturální uspořádání lidského
genetického kódu. Ať tak, či onak, lidský duch a duše nemají jinou volbu, než fungovat
tímto zvláštním lidským tělem a skrze toto tělo. Odtud jsou všechna omezení a
problémy lidského života.
Nyní bych rád přestal hovořit o této věci a věnoval bych se Ardythině otázce, pokud
smím.
Petr: Ovšem, že můžeš. Chtěla by objasnit následující záležitosti: 1. Vede se diskuze o
následcích pozitivních a negativních myšlenek. Lidé od New Age už roky říkají, že naše
myšlenky vytvářejí naši realitu a události našeho života. Jaký je rozdíl mezi tím, co se
říká zde, a tím, co prohlašují oni? 2. V rozpravě o Mojžíšovi; jak je možné, že
perspektiva jedné osoby je s to určovat následek celému Izraeli? Nejsou také oni
jedinečné a nezávislé sentientní bytosti? Nedává to příliš mnoho moci a vlivu jedné
osobě a jedné roli? Co když ta osoba učiní závažný omyl? Byl by veškerý Izrael vskutku
uzamčen v negativním stavu?
Pán Ježíš Kristus: Kolikrát v průběhu přenosu Mého Nového zjevení bylo vám všem
uvedeno, že negativní stav rád přebírá některé ideje obsažené v Mém Starém zjevení,
jakož i nyní v Mém Novém zjevení, a používá je pro své vlastní negativní a zlé záměry,
zkrášluje je svými vlastními deformacemi a nepravdami, aby mohl zkazit veškeré tyto
početné následovníky svých nauk či idejí? Kolikrát jsme použili přirovnání se sudem
dehtu a medu, abychom zobrazili, co se stane s něčím dobrým a pozitivním, je-li to
vpojeno, pohlceno a zahrabáno v horách deformací a nepravd, stane-li se to zcela
nepoužitelné, bezmocné a neproduktivní? Co vám toto říká? Že každé současně
existující učení na vaší planetě včetně takzvaného hnutí New Age může a smí v sobě
obsahovat takové pravdivé ideje, které používá, aby lidi zkazilo, svedlo, pomýlilo a
vymylo jim mozek, aby věřili, že pokud obsahuje takové pravdivé ideje, pak vše ostatní
jeho tvrzení musí být pravdivá a správná. To je přesně tím účelem, proč mají takové
kradené pozitivní a pravdivé ideje, aby veškeré jejich deformace a nepravdy byly
přijímány jako pravdivé a odrážející pravou realitu pozitivního stavu. Ať vás žádná
z nich nezaujme. Navíc jejich definice toho, co je pozitivní a případně negativní, není
taková, jaká je naše. Vychází z vnějšího, z pozice negativního stavu, v němž vězí. My
vycházíme z nitra, z pozice pozitivního stavu, kde nepočínají žádné deformace a
nepravdy. Takové odlišné stanovisko dává zcela odlišný význam stejným prohlášením.
Co se Mojžíšova případu týká, Ardythina pozice je z pohledu současnosti, a nikoli
z pohledu tehdejší doby. Takové pojmy jako jedinečnost, individualita, nezávislost,
svoboda volby a podobné vlastnosti nebyly nikomu známy. Ve skutečnosti by tehdy
byly k smíchu. Tehdy, až do doby Mého Prvního příchodu, každý přicházel na planetu
Nula (opakujeme to zas a znovu), aby zobrazoval život a řití z nutnosti, a nikoli ze
svobodné volby, jakož i jen zevními příklady. Za těchto okolností mohla jedna osoba
ovlivňovat osud celého národa na mnoho dalších století. Vaše lidské dějiny jsou plny
takových příkladů. V případě Mojžíše byla situace o mnoho odlišnější a daleko
nebezpečnější, protože byl Mým jediným představitelem. V očích dítek izraelských
hovořil a jednal Mým jménem. Jak víte, velmi se ho obávaly kvůli Mé intenzivní
přítomnosti v něm a s ním, a kdykoli vyšel, aby s nimi hovořil, musel si zakrýt svůj
obličej, aby na něj mohly hledět a poslouchat, co jim říká. Proto se cokoli, co řekl, nebo
jakkoli jednal, pociťovalo, jako že to říkám či konám Já. Takže to nebyl Mojžíš sám, kdo
by mohl způsobit jejich uzamčení v negativním stavu, ale Já osobně. Takže když Mojžíš
udělal svou jedinou chybu, pokud bych mu neodňal jeho výsadu vstoupit do takzvané
zaslíbené země, předpokládalo by se, že Já jsem udělal tuto chybu. V takovém případě
by dítky izraelské neměly jinou volbu, než dovodit, že nejsem Absolutní, že jsem
omezen, jako jsou oni, a tudíž nemají potřebu na sobě cokoli měnit. Takto by byly
lapeny v negativním stavu navždy. Takže to není tak, jako by jedna osoba měla takovou
ohromnou moc nade vším (ačkoli ve vašich dějinách je spousta příkladů, že je tomu
tak), ale byl jsem to Já, kdo měl tuto nejzazší moc představovanou Mojžíšovou rolí a
pozicí.
Petr: Děkuji mnohokrát za tuto odpověď a za vše, co jsi nám zjevil v tomto dialogu. Je
tu ještě něco jiného, o čem bys dnes rád hovořil?
Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. Ne, ne dnes. Je tu jedno téma, které
potřebujeme probrat, ale je pro tebe velmi citlivé, choulostivé a problematické.
Vzhledem k tomu bych doporučil věnovat mu samostatný dialog. Nyní běž a udělej to
ostatní, o co se potřebuješ postarat. Měj pěkný a klidný den.