|
19. září 1999
Peter: Nyní se mě několik lidí po nějakou dobu ptá na tutéž otázku. Nejprve jsem ji
ignoroval jako jalovou zvědavost a neviděl jsem v ní žádný konkrétní význam. Avšak
poté, co tato otázka byla položena paní doktorkou z Ostravy v České republice, rozhodl
jsem se Ti ji předložit. Uvaž, zda tato otázka má nějaký důvod a multiversální význam.
Jako vždy bych se Tě však před formulací této otázky chtěl zeptat, zda nechceš nejprve
něčím přispět. Během mé ranní meditativní procházky mi bylo naznačeno, že bys rád
dále komentoval a rozpracoval záležitosti probírané v Dialogu stopátém.
Pán Ježíš Kristus: Díky, Petře, že jsi Mi dal přednost hovořit o něčem, co bylo
obsaženo v předešlých dialozích, jakož i o některých dalších záležitostech. Předtím, než
půjdeme k tvé konkrétní otázce a určíme, zda je důvodná, a že by tedy bylo užitečné a
prospěšné obdržet na ni odpověď, potřebujeme rozpracovat tři záležitosti. Dvě z nich
se vztahují k něčemu, co bylo obsaženo v předešlém dialogu. Třetí věc se vztahuje
k současnému rozpoložení konzervativní, nejpravicovější větve pseudotvůrců, kteří
jsou v současné době v Nové škole.
Začněme se dvěma záležitostmi probíranými v předešlém dialogu. První se vztahuje
k existenci subelementárních nebuněčných nebo jednobuněčných forem života jak na
straně pozitivního, tak i negativního stavu. Pro vaši lidskou mysl bude obtížné plně
pochopit, jak se skutečně odehrává proces nastávání těchto jednoduchých
podživotních forem v pravé realitě jejich projevování se. Dovolte nám, abychom Vám
předložili následující teoretickou konstrukci, která vám může přiblížit pochopení toho,
jak se tento postup vyvíjí a rozvíjí. Pamatujte ale, že je to jen teoretická konstrukce,
nikoli pravá realita procesu samotného.
Jakmile v myšlenkovém procesu sentientní mysli nastane jakákoli idea, okamžitě
přichází ke své realizaci. Proces nastávání této ideje v sobě produkuje ohromné
energie. Ve stavu nastávání této ideje v sentientní mysli existuje obecný důvod, kvůli
němuž se tato idea zrodila. Energie, které jsou výsledkem nastávání této ideje,
probíhají, jak se šíří z centra či ze svého jádra, k obvodu kruhovým způsobem. Můžete
si to představit jako horizontální vržení kamene na povrch velkého vodního tělesa. Jak
kámen dosáhne povrchu vody, vytváří kruhové pohyby, které se šíří ve stále širších
kruzích všemi směry k okraji vody. Něco podobného se odehrává také v našem
případě.
Nastávající idea s energiemi vytvořenými procesem jejího nastávání tedy sestává
z jádra čili z niterné části, která zaujímá středovou čili nejvnitřnější pozici v sentientní
mysli, nebo, lépe řečeno, v jedné z jejích myšlenek, jež je pro tuto nastávající ideu a její
obsah velmi zvláštní a jedinečná. Okolo tohoto centrálního jádra či vnitřku jsou
vytvořeny mnohé vrstvy, které lze považovat za duševnost nebo tělo této ideje a jejích
energií. Jak idea probíhá ke své realizaci, prostupuje veškeré dimenze a jim
odpovídající úrovně, kde se projevuje ve formě rozličných sentientních a
nesentientních životních forem. Čím blíže k vnitřku této ideje čili k jejímu jádru, tím
rozvinutější životní formy se vytvářejí.
Na duchovní úrovni, pokud tato idea nastává v myšlenkovém pochodu někoho, kdo se
nachází na této úrovni, produkuje jedinečné sentientní životní formy. Jak se její energie
šíří po duchovní dimenzi, vytváří rozličné důsledky, výsledky a následky v souladu
s kvalitou a obsahem této ideje. Čím dále od jádra této ideje se její energie šíří, tím
méně důmyslné sentientní životní formy se počínají. Jeden z aspektů této ideje se
vztahuje k prostředí a jeho náležitému udržováním aby se sentientní mysli poskytly
nejvhodnější podmínky pro její jedinečnou aktualizaci, realizaci a tvořivé úsilí. Jako
pozitivní vedlejší účinek tohoto jednotlivého aspektu se objevují různé součásti, které
velmi napomáhají při uskutečňování cíle tohoto udržování. Na velmi elementární a
subelementární úrovni této jednotlivé ideje a jejích energií čili ve velmi vzdáleném
stavu od stavu samotného vnitřku středového jádra této ideje se vytvářejí určité
drobné, submikroskopické kvality, které dávají vznik duchovním nebuněčným nebo
jednobuněčným životním formám, které jsou využity jako činitel přispívající
k náležitému udržování sentientního organismu a jeho prostředí. Tyto duchovní
nebuněčné či jednobuněčné životní formy jsou ve skutečnosti nejdrobnější či nejvíce
submikroskopické částice sentientních energií sentientních idejí sentientních
myšlenkových procesů. Jsou tedy nejmenší možné součásti sentientního myšlení
samotného. To je důvodem, že je nazýváme duchovními. V tomto případě na duchovní
úrovni nevytvářejí pevné a fyzické formy. Avšak jejich neustálé a nepřerušované
nastávání spolu s jejich velmi specifickými duchovními energiemi dává popud
k objevování se takových pevných a hmatatelných fyzických subentit - prostřednictvím
specifických sentientních duševních procesů sentientní mysli na zprostředkující
úrovni.
Jak tato jednotlivá idea a její specifické energie vstoupí do zprostředkujících dimenzí,
ze samého svého nitra čili centrálního jádra taktéž produkuje veškeré sentientní
duševní procesy včleněné do nově vytvořených sentientních entit nacházejících se
v této dimenzi. Skrze toto a tím tato idea spolu se svými ohromně potentními
energiemi vytváří všechny důsledky, výsledky a následky odpovídající povaze a jakosti
obsahu této ideje, vhodné pro potřeby intermediální dimenze. Jak se šíří v této
jednotlivé dimenzi, v procesu svého šíření dává popud k objevení se veškerých rysů,
vlastností a aspektů specifických duševních součástí, které následně svými vlastními
specifickými energiemi, jež jsou výsledkem jejich nastávání, dávají zrod veškerým
dalším nesentientním duševním životním formám a jim odpovídajícím prostředím.
Jako pozitivní vedlejší účinek tohoto procesu na subelementární úrovni těchto
duševních pochodů počínají vyzařovat nebuněčné mentální energie, jež dávají popud
nastávání nebuněčných či jednobuněčných duševních životních forem, které z popudu
své původní duchovní jakosti a obsahu dávají vzniknout objevení se pevných a
hmatatelných fyzických jednobuněčných a nebuněčných životních forem na úrovni
fyzické dimenze.
V okamžiku, kdy tato idea s mnohokráte zmnoženými a znásobenými duchovními a
duševními energiemi vstoupí do fyzické dimenze, prochází tímtéž výše popsaným
procesem s jedinou odlišností, že na této úrovni se veškeré její důsledky, výsledky a
následky stávají zevnějšími a fyzickými. Ze samého nitra či středového jádra této ideje
se teď ve svých fyzických aspektech objevují zevní fyzické životní formy od těl fyzicky,
duševně a duchovně nejrozvinutějších sentientních životních forem až po ty
nejelementárnější, dílčí, jednobuněčné a nebuněčné pevné životní formy. Jako pozitivní
vedlejší účinek tohoto procesu se na nejdrobnější možné úrovni těchto fyzických
energií vytvářejí veškeré typy mikrobů, améb, prvoků a podobných dílčích životních
bytostí, které jsou následně použity pro náležité udržování živoucího organismu a jeho
prostředí. Mezi nejvyvinutějšími životními formami a těmi nejelementárnějšími a
subelementárnějšími se vytvářejí myriády dalších životních forem, jako například
zvířata, ryby, ptáci, hmyz atd. a jim odpovídajícími obydlími odpovídajícími jejich
potřebám za účelem jejich náležitého fungování, kvůli němuž jim bylo dovoleno
vstoupit do jejich jsoucna a bytí. Nejzevnější čili nejvnějškovatější součásti procesu
nastávání této ideje a jejích energií v sentientní mysli vytvářejí, jak se šíří jejich
pozitivní vedlejší účinky se zřetelem na prostředí odpovídající jejich povaze, veškeré
organické a rostlinné životní formy, jaké spatřujeme v pozitivních a prospěšných
ovocných stromech, květinách, keřích a všech druzích rostlin obecně. Z myšlenek jejich
potřeb energie takových myšlenek vytvářejí pro takové organické a botanické entity
náležité prostředí, ve kterém mohou prospívat a reprodukovat se přispívajíce následně
k ekologické rovnováze a zkrášlení životního prostředí potřebného pro sentientní
entity a jejich tvořivé úsilí.
V pozitivním stavu Mého Stvoření se kvůli tomu, že se zde odehrávají jen pozitivní
myšlenkové pochody a z vědomě uvědomělých myslí se vytvářejí jen pozitivní ideje,
tvoří jen pozitivní, prospěšné a užitečné životní formy. Tyto jsou specifickými
důsledky, následky a výsledky těchto myšlenkových procesů a jejich neustále a
nepřetržitě nastávajících idejí. Tento faktor odráží Absolutní Rozpoložení Mé
Absolutní Sentientní mysli a Její Absolutní Povahu, jež nepřetržitě a neustále
produkuje a vytváří jen Absolutně Pozitivní Ideje a jejich Absolutně Pozitivní Energie a
jež umožňuje, aby se podobné procesy odehrávaly ve všech relativních vědomě
uvědomělých myslích.
V negativním stavu a v jeho zóně vymístění a ve většině případů na planetě Nula se
odehrávají jen negativní a zlé myšlenkové pochody a jsou vytvářeny jen zlé a negativní
ideje. Jak se šíří skrze své vlastní pseudodimenze stejným způsobem popsaným výše,
dávají vzniknout životním formám, které jsou převážně negativní, jedovaté, škodlivé a
destruktivní nejenom pro pravý život, ale také pro jejich vlastní pseudoživot. Taková je
povaha jakékoli negativní a zlé myšlenky, ideje či pojímání. Můžete to považovat za
jejich vlastní negativní vedlejší účinek, který vytváří všemožné dílčí, nebuněčné a
jednobuněčné životní formy, jež bez rozdílu hubí cokoli živoucí a dýchající včetně těch,
kdo je produkují.
Původně, před prvním krokem aktivace negativního stavu, neměli jeho aktivátoři
žádnou představu o tom, co by takové myšlenky, ideje a pojmy mohly produkovat nebo
jaké by byly či mohly být jejich výsledky, důsledky a následky. Především se museli
naučit, jak takové negativní a zlé myšlenky, ideje a pojetí vytvářet. Jakmile objevili, jak
je vytvořit, při jejich vytváření v procesu této tvorby byly vytvořeny ohromné energie,
které především ustanovily veškeré oblasti zóny vymístění a všech jejích pekel a šířily
se tímtéž způsobem, jak se popisuje výše; za druhé vedly k fabrikaci všemožných
negativních a zlých sentientních entit, které vytvářely své vlastní negativní a zlé
myšlenky, ideje a pojetí, výsledkem čehož byl proces jejich vlastního šíření se tím, že se
objevují negativní druhy živočichů, ptáků, ryb, hmyzu a negativní druhy rostlin a všech
dalších negativních, jedovatých a škodlivých rostlinných a biologických entit až po
samé negativní, jedovaté a ničivé bakterie, mikroby, viry a podobné nebuněčné životní
formy.
Na planetě Nula, protože ve svém prostředí taktéž obsahuje ať skrytě, či zjevně Mé
pozitivní představitele, lze kvůli jejich především pozitivním, dobrým a prospěšným
myšlenkám, ideám a pojetím nalézt oba typy životních forem, které navzájem neustále
zápasí. Negativní životní formy ustavičně napadají, zabíjejí a hubí ty pozitivní a ty
pozitivní mají roli obránců sebe samých a veškerých živých organismů, jakož i jejich
prostředí proti těm negativním.
Problém s tímto uspořádáním spočívá ve faktu, že jakmile se v sentientní mysli vytvoří
jakékoli myšlenky, ideje či pojetí ať v pozitivním, či negativním smyslu, svým
Nastáváním vytvoří ohromné energie pohánějící kvalitu a obsah těchto myšlenek, idejí
a pojetí, aby se šířily všemi směry (řečeno symbolicky) po všech dimenzích a všech jim
odpovídajících úrovních. Od okamžiku zahájení tohoto procesu ho nelze nijak zastavit.
Multiversální zákon vyžaduje, že jejich nastávání musí proběhnout ke stávání se jejich
vlastní opravdové (v pozitivním stavu) či pseudoopravdové (v panství negativního
stavu) reality, aby mohly produkovat a aby se produkovaly všechny své důsledky,
následky a výsledky.
Jak z těchto faktů vidíte, příčinné faktory všeho a čehokoli v jsoucnu a bytí, jakož i
v pseudojsoucnu a pseudobytí a na planetě Nula, jsou činnosti čili myšlenkové pochody
sentientní mysli. V absolutním smyslu a ve svém čistě pozitivním spoluoznačení jsou
příčinné faktory všeho a čehokoli činnosti nebo myšlenkové pochody Mé Absolutní
Sentientní Mysli. Protože se hlavní a základní uspořádání jakékoli relativní sentientní
mysli odvozuje z hlavní a základní struktury Mé Absolutní Sentientní Mysli, relativní
sentientní mysl smí a může vytvářet, cokoli chce, svými vlastními myšlenkovými
pochody, svými ideami a myšlenkovými a pojmovými elementy.
Multiversální vzájemné a vnitřní propojení a působení veškerých sentientních jsoucen,
jakož i všech umístěných v negativním stavu a na planetě Nula, je takové, že započetí a
vytvoření jakýchkoli elementů myšlení, idejí a pojetí má vliv na všechno a cokoli.
Naštěstí pro pozitivní stav není kvůli jeho oddělenosti a úplné izolovanosti od čehokoli
započatého a vytvořeného v negativním stavu nikdo ovlivňován ničím negativním,
špatným nebo zlým. Vzhledem k pseudorealitě, iluzím a jevením se negativního stavu
cokoli v něm počaté a vytvořené odpadá od stavu pozitivního, aniž by to způsobovalo
jakoukoli škodu či problémy komukoli v něm, a následně to dopadá zpět na iniciátory a
producenty takových negativních, špatných a zlých myšlenek, idejí a pojetí, aby mohly
nést důsledky svých protivných aktivit.
Avšak uvnitř negativního stavu můžete vzhledem k této vzájemné a niterné
propojenosti všeho a čehokoli snadno mít epidemii špatných věcí stávajících se všem,
kdož jsou v pozici přijímání takových negativních, špatných a zlých myšlenek, idejí a
pojetí. Na druhé straně na planetě Nula má přítomnost takových negativních a zlých
myšlenek, idejí a pojetí širokosáhlý účinek nejenom na všechny lidské tvory a agenty
negativního stavu, ale i na mé zjevné i skryté představitele, kteří mohou trpět pod
těmito účinky, kdykoli fungují nikoli z pozice svého bytí Mými pravými představiteli,
ale z pozice své lidské povahy. Avšak i když fungují z pozice své role jako Mí
představitelé, protože mají na sobě typické lidské tělo, toto podléhá působení takových
negativních, špatných a zlých myšlenek, idejí a pojetí a všeho, co se jimi vytváří a
ustanovuje. To je důvod, proč i Mí představitelé mohou být napadeni a zasaženi a
mohou trpět těmito miliardami a miliardami mikrobů, zárodků, bakterií, virů,
retrovirů atd. nebo čímkoli, co zde mají, což jsou samotné vedlejší účinky všech těchto
zlých, negativních a špatných myšlenek, idejí a pojetí vytvářených sentientními
myslemi v negativním stavu.
Takto je tedy vše stvořeno, vytvořeno a zfabrikováno. Proč o tomto pro vaši lidskou
mysl složitém předmětu hovoříme? U většiny lidských tvorů a všech vědců na planetě
Nula je sklon považovat vše za nezávislé na činnostech sentientní mysli a jejích
myšlenkových procesech. Pro ně to vypadá tak, jako by vše vnější, ať je to organické,
anorganické, vědomě uvědomělé, nesentientní, zvířecí, rostlinné, nerostné či jakékoli
jiné, se vyvinulo a ustanovilo bez jakéhokoli spojení s myšlenkovými pochody, ideami,
pojetími či čímkoli jiným sentientní mysli. To je hanebné nazírání na všechny
odehrávající se události a na vše ostatní. Co žije, dýchá, je organické či neorganické, jak
se to koná a je na scéně. Na druhé straně výše popsaný postup událostí všeho a
čehokoli na ně nazírá, jako se to odehrálo, odehrává a odehraje se za scénou. Obtížný
předmět této rozpravy je tu kvůli vašemu vlastnímu vzdělání se, aby se vám tak mohlo
pomoci naučit se pohlížet na vše a cokoli, jak to je za scénou. Pomůže vám to zjistit a
pochopit vše ve vašem životě a v pseudoživotě negativního stavu obecně a lidském
životě zvlášť, jaké to skutečně je, a nikoli, jakým se to jeví být. Tím se pak přispěje
k vaší schopnosti vyhnout se přijetí deformací a nepravd ve vztahu k čemukoli, co se
vám zde na planetě Nula předkládá. V nejzazším smyslu to přispěje k ustanovení
kondice v lidském životě a v negativním stavu obecně, která účinně odstraní neblahou
kondici lidských tvorů a všech ostatních tvorů a bytostí v negativním stavu pohlížet na
vše z pozice toho, že jejich zevnějškosti jsou nezávislé na jejich sentientní mysli. To pak
vloží odpovědnost za všechny události v sentientním i nesentientním životě ve všech
jeho formách a projevech tam, kam patří - myšlenkovým pochodům sentientní mysli a
ideám, myšlenkám a pojetím jimi vytvořeným, ať by jejich povaha byla jakákoli. A to je
vše ve vztahu k této jednotlivé záležitosti.
Druhou záležitostí, která potřebuje trochu dalšího vysvětlení, je to, proč Mojžíšovi
nebylo dovoleno překročit řeku Jordán - jak se probralo v minulém dialogu. Jak si
pamatujete, Mojžíš Mě požádal dolit mu přivést dítky izraelské do takzvané zaslíbené
země. Řekl jsem mu, aby Mě přestal obtěžovat se svým požadavkem. Tehdy jsem ale
nepoužil přesně slovo ‚obtěžovat‘. Spíše jsem mu řekl, aby se Mi o této záležitosti zase
nezmiňoval. Vzhledem ke všem praktickým účelům by vám ale mohla vyznít tak, aby
Mě zase neobtěžoval. Může Mě vůbec něco obtěžovat? Ovšem že ne. Zde se ale
zabýváme velmi důležitou ilustrací toho, jak na věci nenahlížet. Jde tu opět o záležitost
nahlížení za scénu. Mojžíšova žádost ke Mně pocházela z pozice jeho zevní mysli či jeho
lidské povahy. Z této pozice se na vše patří, jak to je na scéně. Co viděl z této pozice?
Věděl, že je tu zaslíbená země, jež je skutečným rájem čili v tomto případě pozitivním
stavem. Je to ale skutečnost, nebo jen iluze či zdání reality? Zevně to vypadá jako
skutečnost sama. Avšak niterně je to jen souvztažnost neboli v tomto případě fyzická
reprezentace reality samotné čili v tomto případě pozitivního stavu.
Takže co by se stalo, pokud bych za těchto podmínek vyslyšel Mojžíšovu žádost a
dovolil mu vstoupit do iluze či zdání pozitivního stavu? Jsa v zevnějšnostech čili dívaje
se na tuto zemi z pozice svých zevnějšností, na základě tohoto faktoru by se nesprávně
domníval, že toto je skutečný pozitivní stav, nikoli jeho duchovní souvztažnost. Jaký
příklad by v takovém případě poskytl dítkám izraelským? Nezapomínejte, že jejich
povaha byla výtažkem těch největších vnějškovitostí jejich zevní kolektivní mysli.
Neměly žádné pojetí čehokoli niterného či opravdu duchovního. Takže jsouce v této
pozici, pokud by někdo jako Mojžíš, kdo byl v té době Můj jediný pravý představitel na
planetě Nula, vstoupil do země zaslíbené, uzavřel by děti izraelské v jejich zevním
rozpoložení navždy a nadobro. V takovém případě by popřely, že existuje vůbec něco
opravdu duchovního a zároveň by považovaly zevní život a život v zemi zaslíbené,
jakož i samu zemi zaslíbenou za pravý pozitivní stav, mimo něhož a nad něhož nic
jiného neexistuje. V takovém případě by nikdo z kmenů dítek izraelských nemohl být
nikdy spasen. Navíc existovalo reálné nebezpečí z tohoto povolení také pro Mojžíše
samotného.
Uvažte toto: Mojžíš byl reprezentant pravého duchovního stavu majícího kořeny v jeho
niternostech, kde v něm bylo přítomno Mé Božství. Avšak on Mě žádal ze stavu své
lidské povahy čili ze stavu svých zevnějšností, abych mu dovolil vstoupit do takzvané
zaslíbené země. Pokud bych dovolil, aby se mu to stalo, uzavřel bych ho taktéž ve stavu
jeho vlastních zevnějškostí čili v jeho vlastní lidské přirozenosti. Tímto by Mojžíš
neměl žádnou jinou volbu než považovat svou lidskou přirozenost a její zevní způsob
fungování a vnímání skutečnosti za pravé niternosti a pravou duchovnost, jinak
řečeno, považoval by ji za pravou a jedinou realitu. V okamžiku, kdyby tak učinil, by
ztratil jakékoli spojení se Mnou, přítomnost Mé Božskosti v něm by se odstranila a on
by přestal být Mým představitelem. Skutečně věříte, že bych si přál, aby se to událo?
Naprosto ne!
Co se zde událo, bylo to, že bylo nutné ustanovit důležitou ilustraci a demonstraci všem
v Mém stvoření, kdož velmi pečlivě sledovali Mé působení s Mojžíšem a jeho chování,
jakož i chování a reakce dítek izraelských na to, jak byla situace nastolena k jasnému
rozlišení pravé reality jsoucna a bytí od jejích souvztažných činitelů, jak se objevují a
jeví na scéně. Uvědomujete si, jaké v té době existovalo nebezpečí, pokud bych vyhověl
Mojžíšově žádosti? Tím, že bych mu dovolil z pozice jeho zevnějšností a zároveň
z pozice Mé Absolutní Přirozenosti vstoupit do takzvané zaslíbené země, navěky bych
ustanovil pozici vzhůru nohama v celém Mém Stvoření. Potvrzením jeho pozice a
pozice takzvané zaslíbené země jako pravé a jediné reality pozitivního stavu bych
definitivně a neodvolatelně umístil iluzi a zdání reality jako jedinou realitu a jedinou
pravou realitu jako iluzi a zdání. Veškeré obyvatelstvo pozitivního stavu by v tomtéž
okamžiku nemělo jiný výběr, než se považovat za neskutečné, žijící v iluzích a zdáních,
a ty v negativním stavu a na planetě Nula za jediné, kdo mají pravý a skutečný život. To
by byl podvod v multiversálním měřítku. V tomto případě by všichni obyvatelé Mého
pozitivního stavu spáchali existenční sebevraždu. Odmítnutím Mojžíšova požadavku
jsem pevně a přesvědčivě ustanovil dělící čáru mezi tím, co je reálné, a tím, co je jen
iluzí a zdáním toho reálného. Tímto způsobem byla navěky znovu potvrzena realita
pravého života každého v pozitivním stavu a znovu ustanoveny iluze a zdání jiného
života a odmítnut jejich nárok stát se reálnými. A tak tomu má být.
Tato rozprava se může zase považovat za dobrý příklad toho, jaké věci jsou, když se na
ně díváte za scénou, a ne tak, jak se odehrávají na scéně. To je vše, co jsem chtěl k této
jednotlivé záležitosti sdělit.
Třetí záležitostí, které je třeba se v této době dotknout, je situace v táboře
nejpravicovější větve pseudotvůrců. Týká se to jak těch, kdo jsou v Nové škole jako
výsledek jejich konverze do pozitivního stavu, jakož i těch, kdo ještě nejsou v tomto
bodě. Ti, kdož jsou v Nové škole a jimž byly přiděleny některé Mé ženské
představitelky, aby poznali pravdu o ženskosti, lásce, náklonnosti a rovnosti hodnoty
všech principů ženskosti a mužskosti, se nyní poučili a následně se jejich postoj
v tomto ohledu dramaticky mění. V tomto ohledu jsou vaše vzájemná působení,
vzájemná působení Mých ženských a mužských představitelů na planetě Nula, v tomto
procesu napomáhající. Jak měníte vaše vzájemné vztahy k opravdu pozitivnímu
způsobu, jednajíce s láskou a uznáním, tak to činí pseudotvůrci společně s vámi. A
naopak: Jak se mění pozitivním směrem, tak se vám umožňuje činit totéž. To je
výsledek vaší synergické práce s nimi. O tomto budeme hovořit více někdy
v budoucnu, když čas bude zralejší k tomu, aby se šlo hlouběji do významu toho úsilí o
spolupráci. Proto, Petře, pokračuj a polož svou otázku.
Petr: Poněkud se zdráhám tak učinit, protože odpověď na tuto otázku by měla být
zřejmá každému čtenáři Tvého Nového zjevení, obzvláště Kapitoly třetí Nového
zjevení Pána Ježíše Krista. Týká se tvého učedníka Petra a způsobu jeho smrti. Říká
se, že zvolil být ukřižován v pozici vzhůru nohama, protože se nepovažoval za hodna
ukřižování stejným způsobem, jak jsi byl Ty. Je v této události pro nás nějaký význam
nebo poselství? Já znám odpověď na tuto otázku, ale lidé se ptají a ptají. Takže tu je.
Pán Ježíš Kristus: Máš pravdu, Petře, měli by odpověď znát z výše uvedené kapitoly
v Mém Novém zjevení. Jak je z této kapitoly zjevné, Petre představoval veškeré
křesťanské hnutí čili veškerou křesťanskou církev ve všech jejích náboženských
formách a sektách a to, jaký bude jejich osud. Takže jeho volba smrti naznačila cesty,
jakými se to hnutí rozvine. Jak víte, křesťanská církev ve svých doktrínách převrátila
řád multivesmíru a zdeformovala a zfalšovala Mou Božskou Pravdu. Zevní obřady a
formy uctívání položili na vrchol (nohy na vrcholu) a niternosti a pravého duchovního
činitele života tkvícího v Mé Božské Lásce a Moudrosti a v Mé Absolutní Svobodě a
Nezávislosti umístili na podlaze (hlava na podlaze). Tím, že tak učinili, zničili jakýkoli
duchovní nebo jakýkoli jiný význam čehokoli ve vztahu k pozitivnímu stavu a Mé Pravé
Nové Přirozenosti, jakož i k Mé Staré Přirozenosti. Ustanovili tedy na této planetě,
jakož i v některých dalších oblastech zóny vymístění mrtvou duchovnost, která nemá
naprosto žádný vztah k čemukoli vůbec, co se týká toho, jak se věci mají v pravé realitě
Mého pozitivního stavu a jeho duchovnosti. Jinými slovy, ukřižovali Mě v Petrovi ještě
jedenkrát. Toto je pravý význam Petrovy volby smrti kromě jeho vlastních osobních a
individuálních důvodů. Momentálně v této době není třeba o této události říci nic víc.
Navrhoval bych pro dnešek skončit. Jdi v pokoji a postarej se o některé další dosud
nevyřízené záležitosti.
Petr: Děkuji Ti velmi za všechno, co jsi nám dnes zjevil.