|
19. června 1999, Moskva, Rusko
Peter: Dnes bych Ti rád předložil dotaz týkající se jednoho Tvého výroku během
Tvého pobytu na planetě Nula. Ale před formulováním mé otázky bych Tě rád požádal,
jestli nemáš něco, o čem bys chtěl hovořit nebo co bys chtěl rozpracovat, ať už se to
týká čehokoliv, o čem si myslíš, že by bylo náležité, abychom to věděli.
Pán Ježíš Kristus: Děkuji, Petře, že Mě žádáš, abych hovořil první. Mám něco, co bych
přidal k tématu, o kterém se diskutovalo v Osmdesátém devátém dialogu a které
souviselo se záležitostí důvodu, proč bylo nezbytné aktivovat negativní stav a umístit
ho do jeho relativního života. Jak si pamatujete, celá záležitost se týkala tehdy vztahu
mezi Absolutním Stavem a relativními stavy.
Z pozice relativních sentientních entit, hledí-li na něco, co je Absolutní, a vědí-li, že je
nemožné plně pochopit přirozenost toho Absolutního, mohly by jisté pochybnosti o
platnosti jakékoliv jich týkající se znalosti snadno vstoupit do sentientní mysli. Jak by
si mohla být relativní sentientní entita jistá, že jakákoliv jí dostupná znalost je
skutečně reálná a pravá, když neexistuje vůbec nic, s čím by se taková znalost dala
porovnat nebo zjistit?
Vezmi si například tento scénář: Jsi relativní bytost. Nemáš žádnou jinou volbu ve
smyslu jakékoliv znalosti než pouze tu, kterou máš a kterou prožíváš a kterou je život
pozitivního stavu. Ale jak můžeš skutečně vědět, že to je život pozitivního stavu a že ty
jsi pozitivní? Protože ti to bylo řečeno? Můžeš porovnat svůj život s nějakým jiným
typem života, jenž by ti jasně naznačil, že to, co máš a prožíváš, je skutečně život
pozitivního stavu?
Ze své relativní pozice, když nemáš žádné jiné zkušenosti o žádném jiném životě, bys
mohl snadno dojít k závěru, že pro všechny praktické účely by tvůj současný život
mohl být rovněž životem negativního stavu. Jak bys poznal nějaký rozdíl, když nemáš
žádnou zkušenost s ničím než s tím, co je ti v současnosti dostupné?
Jak bys dovedl ospravedlnit, že máš teoretickou znalost, že jsi skutečně v životě
pozitivního stavu a že máš plnou svobodu volby v čemkoli, jestliže to cokoli dokonce
ani neexistuje a jestliže nic odlišného, co by se dalo zvolit, není dostupné?
Takže, aby se všechny tyto otázky otestovaly a aby se všem relativním sentientním
entitám zpřístupnil odlišný pohled a odlišné volby, bylo absolutně nezbytné povolit
ustanovení zcela odlišného typu života, který by neměl nic společného s životem, jaký
byl aktuálně dostupný. Jakékoliv společné rysy s dostupným životem by znemožnily,
aby ten jiný život byl příliš odlišný. Z této situace by se nemohlo odvodit žádné pravé
ponaučení ani získání potřebné náležité znalosti.
Avšak dilema tohoto uspořádání spočívá ve faktu, že nebyly dostupné žádné jiné
zdroje a základy, ze kterých by mohl být odvozen a ustanoven, jakýkoliv jiný typ života
než ten dostupný. Takže jak založíš tento odlišný život, když nemáš žádné zdroje a
žádné základy pro založení čehokoliv, co má tuto odlišnou povahu?
První a jediný krok, který máš jako relativní sentientní entita v tomto ohledu
k dispozici, je vypátrat, jaké typy idejí byly implantovány do tvé mysli v procesu tvého
stvoření. Pečlivou analýzou všech takových idejí a zkoumáním všech aspektů znalosti,
která je ti dostupná, objevíš jeden důležitý fakt: Nestvořil jsi sebe, ale byl jsi stvořen
někým jiným. A nejen to, ale v procesu tvého stvoření, jak se idea tvého jedinečného a
specifického stvoření vyskytla v Mysli někoho jiného, ti byla dána volba být a existovat,
nebo nebýt a neexistovat jako nezávislý, svobodný a samostatně se rozhodující jedinec,
třebaže relativní, nicméně ve svém vlastním jedinečném bytí a existenci. Navíc víš, že
protože nejsi ten, kdo tě stvořil z ničeho svým vlastním úsilím a vlastní vůlí, a že jsi
proto relativní, musí být Někdo, Kdo stvořil tebe z Jeho/Jejích vlastních idejí nebo
z Něho/Ní Samotného/Samotné. A protože máš onu znalost a znalost toho, že
v původním uspořádání nemůže být z relativního odvozeno samo o sobě a samo sebou
nic, co by dalo život jinému relativnímu, v tom případě musí být Někdo Absolutní, ke
kterému jsi relativní a kdo je schopen produkovat takový relativní život.
Avšak, jak se zmiňovalo v předchozím dialogu, z důvodu tvé relativní kondice ti není
dostupná žádná znalost o přirozenosti toho Absolutního v jeho absolutním smyslu.
Proto, kvůli absolutní závislosti na tomto Absolutním Stavu a z důvodu toho, že
nemůžeš získat žádnou znalost o jeho Pravé Přirozenosti, musíš dojít k závěru, že
veškerá znalost, kterou máš, vlastně není žádnou znalostí. Takže, opakuji ještě jednou,
nevíš absolutně nic.
Jakákoliv relativní znalost je jen relativní, a proto není spolehlivá, protože nemá
absolutní platnost. Pouze to, co má absolutní platnost a je nevyčerpatelné samo v sobě
a samo o sobě, ti může poskytnout spolehlivou, platnou a pravou znalost. Toto je
kondice tvého relativního života.
A protože v pravé realitě tvého života nevíš absolutně nic v absolutním smyslu,
začínáte pochybovat o všem, co znáš a co jsi prožil ve svém procesu svého žití.
Dokonce začínáš pochybovat o tom, zda skutečně jsi a zdali tvůj život není nějaký druh
iluze nebo noční můry.
Takže, jak pokračuješ v průzkumu všech idejí, které máš, v jednom bodě si uvědomíš,
že máš ideu, která ti dává možnost odlišnou od všeho ostatního, co je ti dostupné. Když
objevíš tuto ideu, uvědomíš si, že tvá svobodná vůle a volba závisí na dostupnosti té
volby, jakou představuje ona dotyčná idea. Toto je jediná možnost, kterou máš mimo
původní ideu o tom, že se tvůj život odvozuje od nějakého druhu Absolutního Stavu
nebo Bytí.
A co tato idea obsahuje? Říká ti, že máš právo a výsadu odmítnout tu druhou ideu,
která ti říká, že se tvůj život odvozuje z Absolutního Zdroje.
Avšak v tomto bodě máš jen jednu možnost v podobě dostupnosti této ideje. Žádné jiné
zkušenosti ani znalosti ti nejsou dostupné, abys určil, jaký by to byl život, kdyby ona
idea nebyla jen přijata jako jediná platná, ale kdyby byla uvedena do praktické
manifestace, takže by mohla produkovat všechny své důsledky, výsledky a následky.
Mít tuto odlišnou možnost samu o sobě a samu sebou není dostačující k nabytí
vědomostí o jakémkoliv jiném typu života kromě toho, který v současnosti máš. Také
není dostačující, aby ti dala spolehlivou a platnou představu o tom, zda život, který
v současnosti žiješ, je život pozitivního stavu, nebo zda je to něco jiného; snad dokonce
pseudoživot negativního stavu. Koneckonců, v tomto bodě tvého výzkumu nemáš
absolutně nic dostupného, co by ti umožnilo porovnat tvůj takzvaný pozitivní život
s jakýmkoliv jiným typem života.
Z toho důvodu, aby se umožnilo toto porovnání a aby tvá otázka, jestli to je život
pozitivního stavu, ve kterém současně žiješ, byla zodpovězena jednou a pro všechny
v té nejplatnější, spolehlivé a zkušenostní modalitě, zvolíš si přijetí oné možnosti,
obsažené ve zmíněné ideji, a půjdeš její cestou.
Takže jak vidíš z tohoto popisu, úplně první krok v aktivaci jakéhokoliv jiného života,
než je život pozitivního stavu, je přijetí oné ideje a prohlášení, že život, žádný život, se
neodvozuje z Absolutního Stavu, definovaného jako Bůh, a z Jeho/Její Vůle a
Jeho/Jejích Idejí nebo Duchovních Principů.
V okamžiku, kdy přijmeš tuto ideu, vstoupíš v procesu jejího přijetí do druhého kroku
v aktivaci toho druhého života: Totálně a kompletně se oddělíš od svého původního
života, definovaného jako život pozitivního stavu, a začneš žít život podle všeho, co
není obsaženo v tom druhém životě. Tohoto bodu jednoduše dosáhneš analyzováním
toho, co bylo obsaženo v tom druhém životě, a zavrhneš všechny jeho předpoklady,
kondice, rysy, modality a vlastnosti, takže nic z něho nevstoupí do tvého nového a
odlišného typu života. Přijetí čehokoliv z tvého původního života by znemožnilo získat
náležité, spolehlivé a platné porovnání mezi těmi dvěma typy životů.
Když jednou uvedeš tento jiný typ života do pohybu a když jednou jsou všechny
důsledky, výsledky a následky jeho aktivace v procesu, začíná tvé poučení o tom, co
není pravda a pravá realita a co neobsahuje Absolutní Stav. Jak vyčerpáváš, krůček po
krůčku, všechny aspekty a stránky tohoto ponaučení, v jednom časovém bodě
dosáhneš velmi jasného stavu, ve kterém si uvědomíš, že nezbývá nic víc, co by mohlo
být poučením z tohoto procesu. Jinými slovy, všechno, z čeho by se dalo poučit, a
všechno, co by mohlo být použito, se naučilo a prožilo, a proto by bylo zbytečné a
neproduktivní, aby se pokračovalo v něčem, co ti více nemůže dát žádnou možnost
naučit se o něčem něco nového a odlišného.
Je to na této křižovatce, kdy si velmi jasně uvědomíš, že, z důvodu plné a kompletní
vyčerpatelnosti čehokoliv, co je obsaženo ve tvém typu života, tvůj život není pravým
životem z jednoduchého důvodu, že postrádá jakékoliv pravé stimuly ke svému
pokračování. Jestliže už nemáš nic, co bys ses naučil, ztratíš všechny stimuly
pokračovat v onom typu života. Tento zřejmý závěr vede k jinému důležitému závěru:
Jestliže produkuješ něco, co se odvozuje z tvé relativní kondice, nemůže to být nic
jiného než jen relativní k relativnímu, a proto to postrádá trvanlivost ve svém bytí a
existenci. Tak nějak to vždy nevyhnutelně končí bez další možnosti ponaučení a prožití
něčeho nového. V tom případě to není pravý život, protože jak porovnáváš mezi
předchozím životem v pozitivním stavu a svým současným životem, který nyní může
být definován jako život negativního stavu, uvědomíš si, že tvůj předchozí život
neobsahoval tuto možnost - vyčerpatelnost ponaučení a jeho trvalý konec. Proto se ten
život musí odvozovat z Absolutní Kondice nebo Stavu, protože pouze z něčeho, co je
Absolutní, se může odvozovat něco s nevyčerpatelnou přirozeností.
Když si toto plně uvědomíte, dojdete k závěru, že jediná proveditelná, realistická,
racionální, inteligentní, náležitá, logická a správná volba, jakou lze učinit, je volba pro
život pozitivního stavu. Nyní víte, co si nikdy nezvolit. Předtím, před aktivací toho
druhého života, života negativního stavu, jste neměli absolutně žádnou znalost a
chápání toho, co si nezvolit - ale také, co si zvolit.
Jak vidíš z těchto faktů, otázkou zde není jen, co si nezvolit, ale také, co si zvolit. Jestliže
nemáš žádné zkušenosti a zřejmě porovnáváš mezi všemi faktory dvou odlišných
životů, nemůžeš dospět k žádnému závěru v tom, co si vybrat a co si nevybrat. A toto je
jeden z pravých důvodů pro povolení aktivace negativního stavu. Toto byl jeden
z nejdůležitějších důvodů, pro které bylo poskytnuto povolení s tímto experimentem
pokračovat.
Z Mého Absolutního Stavu a Kondice, v Mém ne-čase a ne-prostoru jsem Absolutně
věděl, že aktivace jakéhokoliv jiného života, kromě života, který vychází z Mého
Absolutního Stavu, bude mít jen přechodné a dočasné trvání, a to z jediného prostého
důvodu, totiž že nepochází z Mého Absolutního Stavu, ale z relativního stavu
sentientních entit.
Cokoliv se odvozuje z Absolutního Stavu, jak víš, Petře - a my tento fakt opakujeme
ještě jednou - nemůže být vyčerpatelné, protože to uvnitř sebe nese absolutní ve své
relativní kondici. Na druhé straně, cokoliv pochází z relativního stavu, je povahou
svého původního zdroje relativní pouze k relativnímu a kvůli tomu to je plně
vyčerpatelné a přechodné. Zůstává to pouze do té doby, než vyčerpá všechny své
možnosti a všechno, co obsahuje. A toto je hluboký rozdíl mezi těmito dvěma stavy.
Avšak, jak je zřejmé z výše uvedeného popisu, nejste schopni rozeznat tyto hluboké
změny, jestliže nemáte žádnou zkušenost a žádné porovnání mezi nimi. Aby se tak
učinilo, musíte povolit ustanovení toho jiného typu života - relativního - takže takové
důležité porovnání může být učiněno a náležitý základ a kondice pro vaše volby jsou
tak ustanoveny. Pouze potom může dojít ke správným závěrům, a to o čemkoliv vůbec.
Z těchto faktů, Petře, můžete jasně vidět zřejmý důvod, proč bylo tak významné povolit
aktivaci negativního stavu. Bez Mého svolení by všechny sentientní entity byly navždy
uzamčeny pouze v jednom stavu - pozitivním stavu - bez žádné možnosti se čemukoliv
jinému naučit.
V tom případě by byly na věčnost zamořeny pochybnostmi, zdali jejich život je pravý
život, nebo zda existuje něco jiného, co by bylo lepším a pravějším životem. Kdybyste
měli žít neustále v pochybnostech o čemkoli, řekni Mi, Petře, jaký druh života by to
byl?
Peter: V tom případě by to nebyl život pozitivního stavu, ale byl by to život
negativního stavu, protože pochybnosti a nejistoty jsou negativní emoce.
Pán Ježíš Kristus: Přesně tak, Petře. Takže aby se nedovolilo těmto pochybnostem a
nejistotám zamořit sentientní mysl, tudíž aby se zabránilo kontaminovat pozitivní stav
něčím negativním, bylo nezbytné povolit aktivaci negativního stavu a dát každému
konkrétní a hmatatelnou možnost, založenou na experimentálních faktorech, učinit
náležité a pravé volby. A o to všechno zde jde a to je také všechno, o čem jsem chtěl
dnes, Petře, hovořit. Můžeš pokročit k položení tvé vlastní otázky.
Peter: Nevím, zda má moje otázka nějakou souvislost s diskutovaným tématem, i když
by mohla. Souvisí s Tvým výrokem, jak byl zaznamenán v Evangeliu podle Matouše,
10:34-36. ‚Nemyslete si, že jsem přišel, abych přinesl na zemi pokoj. Nepřišel jsem, abych
přinesl pokoj, ale meč. Protože jsem přišel „postavit člověka proti jeho otci, dceru proti
matce a snachu proti její tchýni. A nepřátelé ‚člověka‘ budou ti z jeho vlastní
domácnosti“.‘ Mohl bys vrhnout trochu světla na tento výrok, který se zdá být v opozici
ke všemu tomu, že jsi Vladař Pokoje, kupříkladu. Jestliže jsi Vladař Pokoje, jak je
možné, že jsi prohlásil, že jsi přišel na tento svět, ne abys přinesl pokoj, ale meč; což je
hrozné rozdělení mezi všemi na této planetě? O co tady vlastně jde?
Pán Ježíš Kristus: Velmi rád tak učiním, Petře. A ano, i když na první pohled není
zřejmé, zda tu je spojení mezi tímto Mým výrokem a tématem diskutovaným výše;
nicméně, byl bys překvapen, kdyby ses dozvěděl, že je mezi nimi přímá spojitost.
Uvaž tato fakta: Jakým způsobem byl ustanoven život negativního stavu, tedy ten jiný
život, v životech všech tvorů, pod-tvorů, lidí a všech ostatních, kteří byli
pseudostvořením zfabrikováni? Bez jakékoliv znalosti a informace o přirozenosti
života v pozitivním stavu.
Toto bylo nezbytné uspořádání, aby se pravé a jakékoliv ponaučení o jiném životě, než
je život pozitivního stavu, mohlo uskutečnit. Kdyby tyto fabrikace pseudostvoření
znaly dokonce i ten nejméně významný aspekt přirozenosti života pozitivního stavu,
teoreticky řečeno - třebaže v tomto životě nic nevýznamného neexistuje - bylo by
nemožné ustanovit jakýkoliv jiný typ života. Za takových podmínek by nikdo netoužil
nebo se nechtěl zúčastnit jakéhokoliv jiného typu života. Tak jako členové pozitivního
stavu neměli před aktivací negativního stavu žádnou znalost o ničem, co nebyla
pravda, tak i výtvory pseudostvoření, podle této analogie, nemohly mít žádnou znalost
o ničem, co byla skutečná pravda. Pouze na základě takového uspořádání mohlo nastat
pravdivé, pravé a nezamořené ponaučení.
Současně, jak si Petře pamatuješ, aby se jakýkoliv život, než je život pozitivního stavu,
mohl udržet také v životech pseudotvůrců, vzájemně se dohodlo, že si vymažou své
vzpomínky na všechno, co souviselo s životem pozitivního stavu, aby tak neměli
žádnou touhu se vrátit zpět do toho života.
Znovu připomínám, s plnou pamětí na tento život by pseudotvůrci nemohli náležitě
ustanovit život negativního stavu, protože by byli motivováni se vrátit zpět do toho
života a současně by nechtěně přenesli tuto znalost a zkušenost do životů jejich
fabrikací. S takovou znalostí a zkušeností by ustanovení života negativního stavu bídně
selhalo hned na samém počátku. V tomto případě by pravé ponaučení o nepravdě a
následně také o pravdě, a také o Absolutním Stavu, přišlo vniveč. Z toho důvodu by
nadále sentientní mysli byly zaplavovány pochybnostmi a nejistotami o pravé
přirozenosti svého vlastního života.
Takže jak vidíte z tohoto popisu - aby se uskutečnilo toto rozhodující a životně důležité
ponaučení, bylo nezbytné dočasně eliminovat, všechny vzpomínky a zážitky o všem, co
souviselo z životem pozitivního stavu.
Takže po aktivaci negativního stavu a poté, co byl život negativního stavu plně
ustanoven, před Mým Prvním příchodem na planetu Nula, nikdo v negativním stavu a
na planetě Nula nejenže nevěděl o tom, co je skutečná pravda, ale také, co je
povšechnost pozitivního stavu.
Jak z tohoto vidíte, máme zde obrácenou situaci v porovnání se situací existující
předtím v pozitivním stavu. Zatímco v pozitivním stavu nikdo do tohoto bodu neměl
ani potuchy o tom, co je nepravda; v negativním stavu byla situace obrácená v tom
smyslu, že před Mojí inkarnací na planetu Nula nikdo nevěděl, co je pravda.
Jak tohle všechno souvisí s Mým výrokem, který jsi citoval výše, Petře? Uvažte toto: Co
by se skutečně stalo, kdybych za tehdy existujících podmínek na planetě Nula,
nazývané v onom textu ‚země‘, přinesl jejím obyvatelům, stejně tak jako všem
obyvatelům negativního stavu, pokoj?
Tím, že neměli žádnou znalost o pravém životě a jeho pravdě, jakož i o Přirozenosti
Boha - Mé Přirozenosti, bez jakéhokoliv předchozího zjevení o čemkoliv, co souviselo
s Mojí Pravdou a o přirozenosti pozitivního stavu, bych se faktorem povahy pokoje
samotného zakotvil a byl bych natrvalo zakořeněn v jejich vlastní realitě pseudoživota
negativního stavu a lidského života. V tom případě by všichni obyvatelé negativního
stavu a planety Nula byli navěky uzamčeni ve svých tehdejších kondicích. Když se
jednou cokoliv potvrdí, přijme a přizná z pozice Mého Absolutního Stavu, faktorem a
z faktoru Mého bytí Absolutním Pokojem, to ‚cokoliv‘ se stává permanentním stavem.
V tomto případě to nemůže být nikdy eliminováno.
Z toho důvodu, jak si pamatujete, jsem přišel na tento svět jako Pravda. A nejen jako
nějaký jiný aspekt této Pravdy, ale jako Pravda, která zápasí se všemi zly a nepravdami
a která zjevuje jejich pravou přirozenost někomu, kdo nemá žádnou znalost, žádné
chápání, žádné rozlišení a vůbec nic o ničem, co souvisí se skutečnou pravdou.
Tento aspekt Mé Pravdy souvztaží s významem slova ‚meč‘. V duchovní souvztažnosti
slovo ‚meč‘ značí přivést pravdu o této záležitosti do života každého, a díky této pravdě
odhalit pravou přirozenost života negativního stavu a přirozenost lidského života.
Tudíž jsem na tuto planetu a do negativního stavu přinesl pravdu, která přemohla
nevědomost a neznalost, související se vším z pozitivního stavu a se všemi aspekty
toho, co je jeho pravdy čili jeho pravý život. Protože pseudoživot negativního stavu byl
zakořeněn ve zlech a nepravdách a tím, že to bylo všemi považováno za dobré a
pravdivé, přinesení meče znamená přinesení všech prostředků na odhalení pravé
přirozenosti negativního stavu a na účinný boj a eliminaci všech zel a nepravd.
Že se člověk postaví do opozice ke svému otci, v této konotaci znamená následující:
Člověk značí původní stav všech těch, kteří aktivovali negativní stav, jakož i těch, kteří
byli původně zfabrikováni z energií a materiálu, který byl oddělen od energií a
materiálu, sebraného z pozitivního stavu. V těchto energiích a materiálu, jak si
pamatuješ, Petře, byly zakódovány všechny potřebné součásti Mého pozitivního stavu
a přítomnosti Mé pravé Přirozenosti v nich.
Že člověk byl uveden do pozice vůči svému otci znamená to, že v jistém časovém bodě
každý v lidském životě a v životě negativního stavu rozezná, jak, proč a kým byl
negativní stav aktivován a uveden do pseudopohybu. Toto ‚jak‘, ‚proč‘ a ‚kým‘ je zde
určeno slovem ‚otec‘.
Že dcera bude proti své matce znamená, že všechny dřívější aspekty přirozenosti
negativního stavu, zahrnuty ve jméně ‚zla‘, které se zrodily procesem aktivace a
uvedením života negativního stavu do nadvlády, povstanou proti tomuto uspořádání a
oddělí se od napájejícího zdroje jejich pseudoživota, označeného zde slovem ‚matka‘.
Že snacha bude proti své tchýni značí, že všechny odvozeniny a následky zrození všech
zel se také oddělí od všeho, co souvisí s jejich napájecím zdrojem, určeným zde slovem
‚tchýně‘.
Že ‚nepřátelé člověka budou ti z jeho domácnosti‘ zde znamená to, že v jistém časovém
okamžiku, až se všechno, co souvisí s pseudoživotem negativního stavu, naplní a až se
ukončí závěrečné ponaučení ze všeho, co není pravda, všichni účastníci v negativním
stavu a v lidském životě si uvědomí, že to, co považovali za pravý život, což je jejich
vlastní život označený zde slovem ‚jeho vlastní domácnost‘, není ve skutečnosti a
fakticky pravý život, ale jen iluze a padělek života. Proto si každý uvědomí, že jejich
druh života je největší lidský nepřítel a protivník.
Z pozice tohoto životně důležitého uvědomění bude plně dosaženo porovnání jejich
pseudoživota a pravého života pozitivního stavu a následně, že každý v pozitivním a
negativním stavu a v lidském životě s absolutní jistotou pozná, co je skutečná pravda, a
také, co je nepravda.
Na základě tohoto porovnání povede toto uvědomění ke konečné a nejdůležitější volbě
- zvolit si jen život pozitivního stavu, jakožto i zvolit celkové odmítnutí čehokoliv, co je
obsaženo v pseudoživotě negativního stavu. Tímto aktem se uskuteční konečná
eliminace negativního stavu. Nyní bude každý s jistotou vědět, že pravý život může a
smí pocházet jen z Absolutního Stavu - ze Mne, jehož přirozenost je absolutně
pozitivní. Tím, že to budou vědět, bude také každý vědět, co je Absolutní Stav.
Toto je pravý význam nejen citovaného textu, ale kromě jiných věcí také pravého
významu Mého Prvního příchodu na planetu Nula. Proto ta potřeba přinést na tuto
planetu meč namísto pokoje. A toto je ta zmíněná spojitost mezi tvou otázkou, Petře, a
tématem naší původní diskuse.
Peter: Velmi, velmi mnohokrát děkuji za toto významné a logické vysvětlení. Je ještě
něco, o čem bys chtěl dnes hovořit?
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře. Jen stručně: Jak ses s naší Ludmilou procházel v ulicích
Moskvy, sledoval a pozoroval její obyvatele, všiml sis neobyčejného jevu.
Když ses podíval do tváře všech kolemjdoucích, uvědomil sis, že ve výrazu jejich tváří a
očí je něco špatného. Nejprve jsi nemohl ukázat na to, co jsi v nich skutečně viděl.
potom tě náhle napadlo, že ony tváře a oči byly zcela prázdné, jako by postrádaly
jakýkoliv pravý život. Byly totálně bez ducha, jako by v nich nebyl žádný duch ani duše.
Jinými slovy, bylo pro vás nemožné zjistit v nich něco opravdu duchovního a pozitivního.
Tento úkaz, který jsi zpozoroval, je odrazem totálního vyčerpání všeho skutečně a
opravdově duchovního v životech lidí na planetě Nula.
Protože jsi chodil v centru města, kde byla založena bašta renegátů, je logické
předpokládat, že zhoršení a eliminace vpravdě duchovního nastane nejprve na tomto
místě. Jedním z mnoha důvodů tvé návštěvy v Moskvě bylo přinést tento faktor do tvé
pozornosti, Petře.
Tvůj zážitek v tomto ohledu je znamením toho, jak skončí lidstvo na planetě Nula.
Postupně, jak budou Moji představitelé a všichni pozitivní jeden po druhém opouštět
tuto planetu, nezůstane na ní nikdo, kdo by měl nějakou představu o čemkoli vpravdě
duchovním nebo měl alespoň touhu či potřebu to poznat nebo o to usilovat. Ustanoví
se extrémní faktor externalizace a zájem o materiální, peněžní a fyzické aspekty jejich
životů a ten bude ovládat jejich životy do největší možné míry. Všichni zbývající lidé se
stanou takovými, jak jsi pozoroval v ulicích Moskvy, Petře.
Toto je dobrá ilustrace a demonstrace toho, jak by negativní stav mohl pseudovyhrát
na planetě Nula - jeden z mnoha možných scénářů. Jak budou Moji představitelé a
všichni pozitivní jeden po druhém opouštět tuto planetu přirozenými cestami, jediní,
kteří na ní zůstanou, budou agenti negativního stavu, Tím, že už nikdo z pozitivního
stavu nebude na této planetě přítomen, a protože všichni typičtí lidé se
transmogrifikují do plnohodnotných agentů negativního stavu, v důsledku jejich
životního stylu společně se všemi původními agenty pekel, negativní stav plně nastolí
svou nadvládu na této planetě bez jakékoliv stopy nebo znaku čehokoliv pozitivního a
dobrého.
V tomto stavu jejich nadvlády by se uskutečnilo konečné ponaučení o jeho přítomnosti
jako všemi zcela svobodně zvolený životní styl. Tudíž by dosáhl svého vrcholu, za
kterým by neexistovalo nic, z čeho by se mohlo získat poučení. To bude v tom
okamžiku, kdy všechno, o čem jsme diskutovali v tomto dialogu, jakož i v Osmdesátém
devátém dialogu, dojde do své realizace.
Nyní, Petře, se tvůj pobyt v Moskvě v Rusku chýlí ke svému konci a brzy se dáš na cestu
na Slovensko a do České republiky. Z toho důvodu bych navrhoval s naším dialogem
pro dnešek skončit a nechat na jinou příležitost. Intuitivně poznáš, kdy v našem
dialogu pokračovat. Prozatím se s Ludmilou a Viktorem měj krásně zde v Moskvě,
jakož i všude, kam půjdeš. Já budu s tebou.
Peter: Tolik Ti děkuji za všechno, můj Pane Ježíši Kriste.