Předčítat

OSMDESÁTÝ TŘETÍ DIALOG

27. května 1999, Moskva, Rusko


Peter: Než se dnes ráno pustím do svých vlastních otázek, chtěl bych se Tě, můj Pane Ježíši Kriste, zeptat, zda bys nechtěl něčím ohledně čehokoliv přispět.

Pán Ježíš Kristus: Děkuji ti, Petře, že mi ochotně dáváš příležitost hovořit jako první. V současné době se odvíjí a odehrává mnoho věcí. V rámci současného postupujícího posunu se zahajují anebo, abych byl přesnější, uvádějí do pohybu různé progresivní fáze, které významně pozmění směr vývoje v říši negativního stavu a na planetě Nula.

Včera se například stalo něco významného, což umožnilo spuštění jedné z těchto fází. Charakter této fáze i to, co vytváří, je v této době předčasné odhalit nebo vědět, neboť se stále ještě odvíjí. Pokud se odvíjí, takové poznání by tím, že by bylo poskytnuto lidskému aspektu vaší vědomé mysli, mohlo překážet jejímu vhodnému uvádění do chodu, jakož i manifestaci jejich důsledků.

Důvod, proč tento fakt uvádíme, je v tom, že tvoje snaha spolupracovat s Ludmilou spolu s Viktorem, Petře, vaše diskuse a procházky ulicemi Moskvy, a hlavně vaše specifické duchovní, duševní a fyzické energie, vytvářené vašimi včerejšími aktivitami, byly potřebné a byly efektivně využity na tuto fázi a k jejímu rozvoji.

Jak z tohoto faktu vidíš, tím, že jste Mými oblíbenými reprezentanty na planetě Nula, a protože jste souhlasili, že se Mnou budete pracovat na všem potřebném a na všem, co považuji za vhodné k naplnění všech aspektů Mého Plánu Spásy, všechno, co děláte, prožíváte, o čem uvažujete, co podnikáte, ať je to cokoliv, Já využívám v rámci Své Práce, kterou vykonávám za účelem konečného cíle.

Nejsou to ani tak vaše specifické aktivity, které podnikáte, nebo zážitky, které máte, co se využívá pro tento vznešený účel, ale jsou to vaše velmi zvláštní energie, které se během takových aktivit a zážitků vytvářejí. Tento činitel se týká vás všech, kteří jste souhlasili s tím, že budete Mými pravými představiteli na planetě Nula. Vaše rozmanitě zvláštní a jedinečné aktivity, vaše zážitky, všechno, s čím jste se setkali od doby, kdy jste souhlasili anebo se rozhodli na základě Mé prosby, že se stanete Mými pravými reprezentanty, až do doby naplnění vašeho poslání na planetě Nula, ať jste kdekoliv, ať děláte nebo zažíváte cokoliv; duchovní, duševní a fyzické energie, vytvořené během této doby, Mi slouží v tomto ohledu jako důležité prostředky na dosažení Mých cílů.

Nuže, je jasné, že vaše lidská vědomá mysl si tento fakt absolutně neuvědomuje, vědomě nemáte ponětí ani necítíte, že tomu tak je. Avšak na ostatních úrovních vaší mysli, bez jakéhokoliv vědomého zapojení, si tento fakt plně uvědomujete a vaše spoluúčast je v tomto ohledu registrována a rozpoznána.

Důvod toho, proč v této chvíli potřebujete znát tato fakta, je v tom, že fáze současného postupujícího posunu, který je v procesu odvíjení se, vyžaduje vaše vědomé poznání, týkající se vašeho angažování se v této důležité práci. I když je celkem představitelné, že navenek snad v tomto ohledu vůbec nic konkrétního nezjišťujete nebo nezažíváte, to, že si začínáte vědomě uvědomovat, že je tomu tak, a že si uvědomujete, že nezáleží na tom, co děláte anebo zažíváte, a že se k tomuto účelu využívají vaše duchovní, duševní a fyzické energie, tento proces značně posílí a učiní ho efektivnějším, vykonatelnějším a úspěšněji ustanoveným.

Tento proces obsahuje důležitý faktor časového rámce.

Jak víš, rozliční čtenáři těchto Dialogů, a zvláště těch dialogů, které následují po Osmdesátém dialogu, je budou číst v různých obdobích. Tato různá období budou značně rozložena zvláště u těch, kteří očekávají jejich překlady do jiných jazyků.

Tento faktor časového rozložení není náhodný. V časovém rámci, potřebném k tomu, aby se tato fáze současně probíhajícího posunu plně uvedla do pohybu, anebo aby se vykonala a ustanovila, budou potřebné specifické duchovní, duševní a fyzické energie, které budou zajišťovány v době, kdy se budou číst tyto dialogy (ty, které následují po 80. dialogu). Toto je efekt rozložení.

Při pohledu na naše Dialogy z této perspektivy můžeš jasně zjistit, že mezi prvními osmdesáti dialogy a těmi, které následují, se nachází bod zlomu.

V době, kdy byl dokončen Osmdesátý dialog, a ty, Petře, jsi započal svou důležitou a rozhodující cestu do ciziny, byl na všech úrovních jsoucna a bytí a pseudojsoucna a pseudobytí, jakož i na planetě Nula, dosažen a pevně ustanoven důležitý duchovní a multiverzální milník.

Následně po tomto dialogu je na místě nový počátek v procesu eliminace negativního stavu a všech negativních aspektů lidské přirozenosti, jakož i v přípravě na aktivaci plnosti a úplnosti života pozitivního stavu. Povaha tohoto nového začátku od tebe, Petře, vyžaduje, abys přicestoval do bašty renegátů v ruské Moskvě a aby ses velmi intenzivně a smysluplně zapojil při spolupráci s Ludmilou a Viktorem. Jejich podílení se s tebou, Petře, na tomto procesu, na této křižovatce zmíněného nového začátku, je velmi důležité; a vaše kombinované duchovní, duševní a fyzické energie, které jsou tvořeny prostřednictvím vašich různých aktivit a velmi často také zdánlivou nečinností (během vašeho odpočinku a/nebo spánku), jsou velmi závažnými přispívajícími činiteli k tomu, aby byl tento nový začátek pevně zakotven a uveden do pohybu.

Současně, na základě tohoto faktoru, budujete pevný základ a předpoklad, na kterém všichni ostatní moji reprezentanti během svého vlastního čtení těchto Dialogů a následně během svých vlastních aktivit budou přispívat svými vlastními duchovními, duševními a fyzickými energiemi, které budou využity na úspěšnou realizaci a ustanovení všeho, co se týká tohoto nového začátku i způsobu, jakým se bude odvíjet.

Samozřejmě, kvůli bezpečnostním zřetelům, nemůže být v této době charakter a obsah tohoto nového začátku odhalen. Renegáty nesmírně zneklidňuje a nic by nechtěli víc, než se dozvědět o povaze a obsahu této nové fáze, aby mohli její dopad vůči sobě blokovat, anebo aspoň její zavedení a její proces oddálit. Protože nemají žádnou možnost dozvědět se o těchto faktech, stávají se ve svých aktivitách zuřivějšími a zmatenějšími.

Můžete tedy očekávat, že se na vaší planetě odehrají některé další nepředvídatelné, chaotické a matoucí události, které jsou reakcemi renegátů na tento nový začátek. V určitém smyslu mohou takové události někdy a dočasně ovlivnit vaše zevní životy tím, že vám připraví vyvolání všemožných neočekávaných a iritujících symptomů na vaší zevní, duševní a/nebo fyzické úrovni. Avšak kdykoliv by se vám snad něco takového přihodilo, nepoddávejte se panice a nebuďte vyděšení nebo rozzlobení, protože jsou jen povrchními a život neohrožujícími jevy, které pominou, aniž by vám a vašemu celkovému blahu jakkoliv ublížily. Jak víš, Petře, něco takového se už stalo Ludmile a Viktorovi.

Chci, abyste si uvědomili, že cokoliv, co se vám, Mým pravým reprezentantům, děje a bude dít, ať to je anebo bude jakkoliv zdánlivě těžké, hrozivé, zlé, nepříjemné a neočekávané, změní se to na něco pozitivního a dobrého; a duchovní, duševní a fyzické energie, vytvořené během toho, Já účinně a úspěšně využiji na dosažení Svých cílů a plánů. A toto je všechno, Petře, čím jsem chtěl dnes přispět. Můžeš pokračovat v kladení svých otázek.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát ze Tvůj smysluplný příspěvek. Moje první otázka se týká něčeho, co jsi pronesl ve Svém Zjevení (Apokalypse) ve Svaté Bibli, v kapitole 3, ve verši 19, cituji: ‚Kolik miluji, tolik kárám a napravuji. Proto buďte horliví a čiňte pokání.‘ Ruský překlad v tomto ohledu zní trochu přísněji. Naznačuje, že každému, koho miluješ, sejmeš masku a potrestáš ho/ji. Anglický překlad, zde citovaný, nemá takovou trestající konotaci, jakou má ruský text. Tento výrok a některé výroky Pavla a krále Šalamouna o nešetření hole při trestání dětí a lidských tvorů vůbec (například rčení: ‚Škoda každé rány, která padne vedle‘), vedly mnoho společností na této planetě k vytvoření někdy velmi přísných forem trestu a disciplíny. A nejen to - a v tom je ten problém - dělají to Tvým jménem, citujíce Tebe a Tvoji trestající povahu, a tak ospravedlňují své vlastní trestání a přísné chování vůči svým dětem a ostatním lidským tvorům. Nakonec, jestliže nás Ty trestáš a káráš a napravuješ a jestliže nám doporučuješ, abychom tak činili druhým, pak je zbožné, správné a náležité takovými být.

Podobné chápání Tvého výroku se jaksi nehodí k tomu, jak pojímá Tvou Pravou Přirozenost Nové zjevení. Chtěl bys uvést k této záležitosti nějaký komentář? Také, proč je tomu tak, že se to dostalo do mé pozornosti v této konkrétní chvíli?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, chtěl bych okomentovat tento Můj výrok, zaznamenaný v Apokalypse. A důvod, proč se to dostalo do tvé pozornosti v této chvíli, je ten, že je to spojeno s výše zmíněným novým začátkem a s fází, která je v procesu objevování se právě teď, v rámci současného probíhajícího posunu.

Síly negativního stavu, zejména renegáti, ale i pseudotvůrci, jsou v procesu spuštění, vlastně již zavedli všemožné, vzájemně se trestající aktivity a destrukci, jak je to vidět, například, ve válce mezi NATO a Jugoslávií a v bojích, které probíhají mezi různými frakcemi renegátů (etnické čistky, nenávistná intolerance atd.).

Tato neobvyklá situace spouští v lidských tvorech tendence - mnohem silnějším způsobem než předtím - pokusit se řešit problémy svých životů, ať už ve svých vlastních rodinách se svými vlastními dětmi, anebo na pracovišti či na ulici vůbec, nebo ve vztazích mezi sebou, násilným a trestajícím způsobem. V poslední době jste svědky odehrávání se mnohých takových událostí kolem sebe. A budete svědky mnohých dalších.

Aby se ospravedlnilo takové násilné a trestající počínání, v některých společnostech se velmi často prohlašuje, že Já jsem právě Ten, kdo to činí prostřednictvím lidských tvorů. Dle jejich pojímání jsem právě Ten, kdo lidi trestá a Kdo dovoluje, aby docházelo ke všem těm ukrutnostem a ohavnostem, co jsou páchány neustále ve všech koutech vaší planety. Jak víš, tvrdí se například, že tak zvané přírodní katastrofy, k nimž dochází velmi často na vaší planetě, jsou považovány za boží skutky, jako bych to byl Já, kdo je způsobuje. Pro toto falešné vnímání a nesprávné chápání a protože dochází stále k častějšímu výskytu těch negativních, trestajících a násilných jevů, je nutné se věnovat této záležitosti a uvést ji do náležité perspektivy.

Proto tohle bylo v této chvíli uvedeno do tvé pozornosti. Navazuje to také na výše zmíněnou fázi a na nový začátek.

Je-li Přirozenost Boha - Moje Přirozenost - zakořeněna a zakotvena v Absolutní Božské Lásce a Absolutní Božské Moudrosti, v Absolutním Božském Dobru a Absolutní Božské Pravdě, v Absolutních Božských Pozitivních Skutcích a Absolutní Božské Víře, pak je, logicky řečeno, jakékoliv represivní či trestající nebo násilné chování v rozporu s tou Přirozeností. Avšak jaký bych měl důvod k tomu, abych něco tak vyjadřoval (a v celé Bibli je mnoho takových výroků), jestliže opravdu odporují tomu, kým ve skutečnosti jsem?

Jak z této diskuse vidíš, opět jde o to, že se vše, co jsem kdy řekl nebo uvedl, bere doslovně, a ne duchovně. S touto situací je ten problém, že všechno, co oznámím na duchovní úrovni a co se týká výlučně napravení a korekce jedincových cest a způsobu života, pak když se to vysloví v termínech důsledků a následků jakýchkoliv aktivit a/nebo chování negativní povahy a když se to aplikuje na zevní neduchovní schopnosti chápání lidské mysli, zní to a je to vnímáno a chápáno jako represivní čili trestající, ba dokonce násilné.

Uvažte tento důležitý fakt: Jaká je přirozenost pozitivního stavu vůbec - ve vztahu k diskutovanému? Ve své esenci a substanci odráží Mou Absolutní Přirozenost ve své relativní kondici. Povahou této přirozenosti, tautologicky řečeno, je to, aby byla pozitivní, tedy aby byla laskavá, něžná, ohleduplná, chápavá, trpělivá či shovívavá; aby byla milující, moudrá, otevřená, milosrdná a odpouštějící; aby byla soucitná, empatická, chápající, akceptující; a aby byla nenásilná, netrestající a nemstící se. V tom případě, pokud zavedete životní styl, shodný s těmito pozitivními charakteristikami, ustanovíte samotný život pozitivního stavu. pokud prodléváte v takovém životě, jste ve Mně a Já jsem ve vás, neboť jen z Mé samotné Přirozenosti lze ustanovit vše, co má takovou povahu.

Takže co byste udělali, kdybyste chtěli iniciovat a zavést životní styl, který je totálně odlišný? Do takového života nemůžete zjevně zahrnout nic, co má ty charakteristiky. Musíte k nim objevit něco naprosto opačného. v tomto případě se uskutečňuje životní styl, který obsahuje jen to, co není v pozitivním stavu a/nebo v Mé Přirozenosti. Budete iniciovat násilí, trestnost, nemilosrdnost, potrestání, pokárání, bezohlednost, netrpělivost, odmítání a všechny podobné charakteristiky, které se stanou způsobem vašeho života. Odtud tedy negativní stav.

Je však několik faktorů, ze kterých a pomocí kterých lze ustanovit takový život. Především, jak víš, tím, že tento životní styl neobsahuje nic, co by bylo z Mé Přirozenosti či z Přirozenosti Mého pozitivního stavu, nemůže mít trvalé či věčné pokračování. Jinak byste museli uznat, že v multivesmíru působí dvě nezávislé absolutní síly; jedna pozitivní a druhá negativní. Pokud by tomu tak bylo, ani jedna síla by nemohla být navěky eliminována. Tato situace by byla pravdivá, kdyby byly obě síly iniciovány v Absolutním Zdroji - ve Mně. Podle logické konstrukce, pokud je něco Absolutní v jednom ze svých fundamentálních charakteristických rysů, nemůže to být současně absolutní v něčem, co je k tomuto charakteristickému rysu opačné.

Jsem-li absolutně dobrý, laskavý, milující, moudrý atd., nemohu být současně absolutně zkažený, zlý, negativní, nenávistný, netolerantní, pošetilý, bezohledný atd. Takže, jak bylo řečeno mnohokrát předtím, koexistence dvou absolutních entit s opačnými charakteristickými rysy nemůže přicházet v úvahu. Navzájem se vylučují.

Na základě těchto faktorů jsem uvedl velmi zvláštní uspořádání, než jsem dovolil, aby došlo k tomuto opačnému životnímu stylu. Ve skutečnosti bylo vyjádřeno několik podmínek a uvedeno do života negativního stavu.

Jak víš, první bylo to, že negativní stav nesmí zůstat navěky, nýbrž potrvá jen během jednoho časového cyklu - současného.

Druhou bylo to, že každý, kdo se podílí na jeho životě, tam bude na základě dobrovolnosti s plně zachovanou schopností se měnit a volit.

Třetí bylo, že nebudou zachovány žádné vědomé vzpomínky na to, že toto je jen dobrovolný a dočasný status jejich pseudojsoucna a pseudobytí.

Čtvrtou bylo, že každý zúčastněný v negativním stavu ponese plně důsledky svých negativních a zlých skutků.

Pátou bylo, že v samém životě negativního stavu bude existovat neustálé vědomí kárání a trestání zloby a negativity jejich členů, aby tak bylo komukoliv v negativním stavu umožněno vzdát se svého pseudoživotního stylu. Konec konců, jestliže se rozhodnete být negativní nebo zlí, volíte si pseudoživot negativního stavu. Jakmile si zvolíte tento pseudoživot, volíte si všechny podmínky, za kterých bylo negativnímu stavu dovoleno, aby se aktivoval. V tom případě si volíte život trestu či represe, jakož i kárání a trestu.

Díky faktu, že Já jsem Absolutní Láska, a protože jsem ve Své Lásce absolutní, miluji každého bez výjimky či vyloučení, ať je takový jedinec jakkoliv zlý nebo negativní. Díky Své Absolutní Lásce stále nabádám každého v negativním stavu a v lidském životě, aby se odvrátil od svého negativního životního stylu, neboť je už svou samotnou přirozeností stavem utrpení, kárání, trestání, mizérie, zmatku, bláznovství a podobných prohnilých charakteristických rysů. Moje Absolutní Láska netouží po tom, aby byl kdokoliv v podobném strašném stavu. Z toho důvodu tím, že vás miluji, a pokud jste v takovém stavu, na základě toho faktoru a na základě jeho přirozenosti, vám neustále připomínám, abyste napravili své cesty, protože vás chci zpět v pozitivním stavu u Sebe. Moje Absolutní Láska poskytuje všechny tyto podmínky v negativním stavu, aby každému umožnila se navrátit zpět do pozitivního stavu. Umíš si představit, co by se stalo, kdyby nebyla učiněna žádná tak důležitá opatření a kdyby samotná esence a substance negativního stavu anebo, abych byl přesnější, nevědomá mysl každého, neměla být nasycena ničím, co má takovou přirozenost? Kdyby v jejich myslích nemělo existovat nic z podobné přirozenosti, bez ohledu na to, v jaké modalitě - vědomé nebo nevědomé, pak by pro nikoho neexistovaly absolutně žádné pohnutky dostat se ven z negativního stavu a vrátit se zpět do stavu pozitivního.

Protože jsme všichni před aktivací negativního stavu měli vzájemnou dohodu, že ustanovíme všechny výše uvedené podmínky, za kterých bude dovoleno, aby se aktivoval negativní stav, a protože v konečném smyslu Já jsem právě ten, který má absolutní kontrolu nad všemi důsledky, výsledky a následky jakýchkoliv akcí a reakcí, každý to vnímá tak, a skutečně je potřebné, aby se to povědělo každému, že jsem to Já, kdo kárá a napravuje každého, koho miluji a ochraňuji.

Toto je Absolutní Moudrost Mé Absolutní Lásky a Absolutní Láska Mé Moudrosti. Kdybych neměl milovat takovým absolutním způsobem, bylo by Mi jedno, co se vám stane nebo jaký bude výsledek negativního stavu.

V tom případě byste mohli rovnou spáchat existenciální sebevraždu. Neexistoval by žádný účel, pro který by měl váš život, ať by to byl jakýkoliv život, za tak nemožných podmínek pokračovat.

Já se však přece jen starám a skutečně se starám v absolutní míře. A protože se starám Absolutně, poskytuji všemožné příležitosti, zavádím všemožná opatření a vytvářím všemožné podmínky, za kterých je odchod z takového pseudoživota a návrat k pravému životu nejen možný, ale je absolutní nutností.

Jak z tohoto vysvětlení vidíš, Petře, citovaný verš se musí interpretovat výše uvedeným způsobem. Není tomu tak, že bych Já osobně a přímo někoho káral anebo trestal anebo někomu spílal - to by bylo v rozporu s Mou Pravou Přirozeností - ale Moudrost Mé Lásky vyjmenovává všem v negativním stavu a v lidském životě všechny podmínky, za kterých bylo negativnímu stavu dovoleno, aby se aktivoval; a současně jim to poskytuje cestu z něho ven.

Jak bylo na začátku této diskuse uvedeno, kdykoliv někomu uvedete ty podmínky čili jakékoliv jiné podmínky, tím, že jste to vy, kdo jim je vyjadřuje, jeví se to tak, že vy jste právě ten, kdo kárá a trestá.

V negativním stavu a v lidském životě není možné žádné jiné vnímání, neboť na základě jejich samotné přirozenosti se jim vždy zdá, že toto kárání a trestání přichází zvenčí, od někoho tam venku, a ne z jejich vlastního nitra; zatímco pravou realitou tohoto faktu je to, že takové kárání a trestání přichází z jejich vlastního nitra, kam bylo uloženo na základě původní dohody jako jedna z nejdůležitějších podmínek, za kterých bylo dovoleno, aby negativní stav vešel do svého pseudoživota. Avšak všichni členové negativního stavu a většina lidských tvorů své vlastní nitro odmítá - v jakém strašném stavu jsou! - a proto jediným způsobem, jakým je možné proniknout do jejich mysli na každé z jejích úrovní, je to, že jim ten výrok prezentuje, jako by nepřicházel z jejich vlastního nitra, ale z jejich zevnějšností - v tomto případě ode Mne. Odtud tedy ‚Kolik miluji, tolik kárám a napravuji. Proto buďte horliví a čiňte pokání!‘ Zodpovídá to tvou otázku, Petře?

Peter: Úplně. A děkuji Ti mnohokrát za tuto odpověď. Sice mám ještě další otázku, ale zřejmě bych ji měl odložit na nějakou jinou dobu.

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, je to dobrý nápad. Většinu tvých energií je zapotřebí pro jiné aktivity.

OSMDESÁTÝ TŘETÍ DIALOG

Zdroj: DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM 1.DÍL

Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT