Předčítat

SEDMDESÁTÝ DEVÁTÝ DIALOG

6. května 1999


Peter: Jak se očekávalo, měli jsme nějaké předběžné reakce na obsah Sedmdesátého sedmého dialogu. A přicházejí jen od lidí, kteří mají e-mail. Ostatní, kteří dostávají naše dialogy obyčejnou poštou, tento konkrétní dialog ještě nedostali (odeslal jsem ho včera). Jsem zvědav, jaký druh reakcí budeme od nich dostávat. Každopádně zde máme prosbu od tří různých lidí o nějaké bližší upřesnění a vysvětlení toho, čeho jsme se v tom dialogu letmo dotkli. Jedna je z Východního pobřeží, jedna ze Západního pobřeží a jedna z České republiky. Prosba z České republiky se obsahu Sedmdesátého sedmého dialogu netýká. Než se však pustím do formulování jejich otázek, chtěl bych se Tě zeptat, zda bys nechtěl dnes ráno něco oznámit.

Pán Ježíš Kristus: Nuže, Petře, reakce na obsah zmíněného dialogu, které přicházejí a přijdou, jsou pochopitelné kvůli faktu, že se v něm silně zdůrazňuje osobní zodpovědnost každého určit, jaký druh otázek klást a zda mají takové otázky skutečně multiverzální význam. Toto není snadný úkol. Nezapomínej, že přirozenost lidského života byla v podstatě zfabrikována takovým způsobem, aby měla vrozeně a přirozeně sklon očekávat, že všechno přijde nebo všechno bude navrženo někým jiným, tudíž ze zevnějšku, a ne z jejich vlastního nitra. Toto uspořádání vyvolává v některých lidech téměř záchvat paniky, když mají přijít se svými vlastními odpověďmi ze svého vlastního nitra a na základě svého vlastního úsilí, a tak převzít zodpovědnost za výsledek takového úsilí. pro lidi je mnohem jednodušší fungovat ve svých životech tehdy, kdy je jim řečeno, co mají dělat a jak to mají dělat, anebo když dostanou odpovědi na své otázky od někoho, kdo k tomu má pravomoc, než aby byli donuceni hledat svou vlastní odpověď ve svém vlastním nitru. Jak víš, takové tendence jsou typické pro celou přirozenost negativního stavu. Takže nebuď překvapen, jestliže nám v tomto ohledu přijde více otázek. Na druhé straně jsi měl přece jen nějakou pozitivní zpětnou vazbu ohledně obsahu toho dialogu.

Je třeba komentovat něco, co bylo naznačeno na předposlední a poslední straně Sedmdesátého šestého dialogu. Týká se to záležitosti pravé (right) strany a strany levé (left) a výrazu mít ohledně něčeho pravdu (be right) a být vynechán (be left out) z něčeho. Dan vyjádřil ohledně jazykových omezení určité starosti. Jak víš, v tomto století byl na přenos Nového zjevení Pána Ježíše Krista zvolen anglický jazyk. Struktura tohoto jazyka umožňuje oznamování některých velmi důležitých duchovních idejí, které se nedají vyjádřit žádným jiným jazykem. Proto není náhodou, že byl anglický jazyk ustanoven za běžný mezinárodní jazyk, kterým a pomocí kterého lidé různých národů a jazyků spolu komunikují. Z tohoto vidíš, proč byl tento jazyk zvolen pro přenos Mého Nového zjevení. Jsou samozřejmě některé další duchovní důvody pro tuto volbu, nemohou však být kvůli rozhodujícím bezpečnostním důvodům odhaleny.

Problémem některých anglických výrazů je to, že pro ně neexistují v některých jiných jazycích žádné ekvivalenty. Takže každý, kdo překládá Moje Nové zjevení, čelí impozantní úloze najít nejvhodnější slova, která by se mohla správně přiblížit k smyslu anglických výrazů. Avšak v některých případech, jako například při výše uvedených výrazech (zvýrazněných tučně), nelze takové ekvivalenty najít. Proto se navrhuje každému případnému překladateli Mého Nového zjevení, a zejména těchto Dialogů, aby použil opisných forem, jejichž pomocí může vysvětlit, co ty výrazy v angličtině skutečně znamenají.

Než se pustíme do tvých otázek, Petře, chtěl bych učinit ještě jeden stručný komentář. Týká se určitého přísloví, které používají lidé a které je třeba uvést do náležité perspektivy. Toto přísloví zní asi takto: „Cesta do pekel je vydlážděna dobrými úmysly.“ Podíváš-li se důkladně na význam tohoto rčení, všimneš si, jak je zkreslené. Toto přísloví bylo zformulováno silami negativního stavu a následně implantováno do lidských myslí. Jeho skrytým úmyslem bylo zabránit lidem, aby měli jakékoliv dobré úmysly. Konec konců, jestliže vedou dobré úmysly do pekel, proč se potom v tom případě o ně vůbec pokoušet? Je lepší zůstat pasivním a neaktivním bez jakýchkoliv motivačních impulsů pro konání něčeho dobrého čili pozitivního, protože tak či onak skončíte v jednom z pekel.

Tak jsou lidé klamáni a vedeni k tomu, aby smýšleli o dobrých úmyslech tímto způsobem. Jak bylo při několika příležitostech v Mém Novém zjevení naznačeno, z pravého duchovního hlediska se činy jedince neposuzují podle jejich následků, ale podle úmyslů, se kterými je realizoval či vykonal. Byly-li jeho úmysly dobré a pozitivní, v žádném případě ho nemohou přivést do pekel. Současně, byly-li jeho záměry jak niterně, tak i navenek ve všech svých aspektech skutečně dobré a pozitivní, nemohou vést k negativním následkům a výsledkům. Dobré a pozitivní úmysly vedou buď k dobrým a pozitivním výsledkům, anebo k neutrálním v tom případě, kdy nebylo příhodné či vhodné z nějakých důležitých duchovních důvodů takové skutky vykonat. Avšak nikdy nemohou vést k negativním nebo dokonce ke zlým výsledkům. Proto nemohou dobré a pozitivní úmysly logicky nikdy nikoho dostat do pekel, ani do nich dláždit cestu. Dojde-li k takovému negativnímu výsledku, pak to znamená jen to, že úmysly byly pouze zdánlivě dobré, posuzované ze zevní pozice, ale niterně takovými nebyly. V tom případě můžete na základě svých zevnějších pozorování a závěrů nabýt dojmu, že ‚dobré a pozitivní‘ úmysly vedou do pekel. A toto je vše, čím jsem chtěl dnes ráno přispět.

Peter: Dovol, abych začal s jednou prosbou o objasnění, které se určitým způsobem týká toho, o čem jsme hovořili v Sedmdesátém sedmém dialogu a co je zaznamenáno na jeho předposlední a poslední straně. Týká se to záležitostí sexuality, ale z úplně jiné perspektivy. Je dost zajímavé, že tato záležitost nebyla do tohoto okamžiku nikdy uvedena v žádné knize Tvého Nového zjevení. Týká se to pojmu a významu incestu. Je to pohlavní styk, ke kterému dochází mezi rodiči a jejich dětmi, nebo mezi sourozenci anebo blízkými příbuznými. Jak dobře víš, byly takové sexuální praktiky z historické perspektivy během celých dějin lidstva zakázány. Je aktuální, aby se toto objasnilo?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, je to velmi aktuální. Týká se to přímo povahy probíhajícího posunu a ilustrace, jakožto i demonstrace konečné, nejodpornější tváře pravé přirozenosti negativního stavu. Na záležitost incestu můžeš aplikovat i všechno to, co bylo řečeno v Sedmdesátém sedmém dialogu. Ano, incest je nejzazším a nejzevnějším - do největší možné krajnosti - vyjádřením nevhodného chápání, pojímání a praktikování sexuality v lidském životě. Abychom si to zopakovali ještě jednou - je-li každý vztah vůbec založen na sexuálních energiích a odvozen ze sexuálních energií a omezuje-li se podle lidského chápání sexualita jen na pohlavní styk, milování se a koitus dvou jedinců, jak potom navazovat vztah s někým ve své vlastní rodině a mezi příbuznými? Pomocí a prostřednictvím pohlavního styku s nimi. Prostřednictvím takových praktik ilustruje a demonstruje tento faktor to, co se stane, ujme-li se taková mylná představa, desinterpretace a nepochopení pojmu sexuality a jestliže se zredukuje jen na doslovný, fyzický pohlavní styk.

Krom toho všeho je incest nástrojem pachatele, používaným jako prostředku, jehož pomocí a prostřednictvím manipuluje a ovládá svou oběť a ukazuje jí, kdo má nárok a moc. Tato tendence pochází ze snahy negativního stavu dělit lidi na pasivní, podřízené a poslušné tvory na jedné straně a dominantní, kontrolující, autoritativní a majetnické na straně druhé. V tomto případě se předpokládá, že moje děti či moji příbuzní anebo členové mé rodiny jsou mým majetkem a já si s nimi mohu dělat, co chci. A protože je sexualita jedním z nejmocnějších nástrojů na vytvoření a uvedení důsledků takového rozdělení a - na základě toho - vzájemných vztahů, je to sexualita, která je využita k tomuto účelu.

Ohledně této záležitosti je však toho víc, než doposud bylo o ní uvedeno. Týká se to výlučně přirozenosti samotného negativního stavu. Jak víš, je život negativního stavu založen na masách, skupinách, společnostech a podobných entitách. Účelem jejich vytvoření bylo potlačení jakékoliv představy jedinečnosti, zosobnění a individualizace jakýchkoliv členů negativního stavu a lidských tvorů. Toto uspořádání je pěkně vyobrazeno v politice a filozofiích komunistických zemí, kde jedinec není ničím a masy jsou vším a kde malá skupina lidí, ba dokonce jedinec tvoří vládu a má nad nimi moc, využívá je, manipuluje s nimi a svévolně je ovládá. Díky tomuto uspořádání můžete snadno a bez žádné viny či výčitek svědomí obětovat kteréhokoliv jedince pro potřeby skupiny nebo mas. Rodinná struktura ne planetě Nula je založena na stejném předpokladu. A ještě jednou řekněme: protože je sexualita nejlepším možným nástrojem, jehož pomocí a prostřednictvím můžete ukázat, kdo má moc, využívá se jí pro tento účel.

Podívejme se však na to, co se v tomto procesu odehrává. Oběť této struktury skončí obvykle neschopností vytvořit si svou pravou identitu. Cílem krvesmilstva, tak jak ho vynalezly síly negativního stavu a promítly do lidského života, je zničit anebo rozbít či úplně zablokovat cestu k tomu, aby se vytvořila jedinečná, zosobněná a individuální vlastní identita. Negativní stav netoleruje žádnou takovou jedinečnost a individualizovaný a zosobněný životní styl nebo vlastní identitu. Konečné vyjádření této tendence se objevuje ve formě ilustrace a demonstrace tohoto faktu a přirozenosti negativního stavu, totiž v praktikách incestu, jenž vede k takovému strašnému důsledku pro jakoukoliv oběť tohoto sexuálního aktu. Toto je jedním z důvodů, proč je incest mezi všemi lidmi na planetě Nula tak rozšířen.

Jak víš, Petře, incest má na vaší planetě dlouhou historii. Incestní vztah je dokonce zaznamenán v křesťanské Bibli. Vezmi si například případ Abrahámova příbuzného Lota a jeho dvou dcer (Genesis 19:30-38). Poté, co unikli před zničením Sodomy a Gomory, kdy přišla Lotova žena o život tak, že se z ní stal solný sloup, ocitli se v izolaci od všech ostatních. Když Lotovy dcery viděly, že není jiná možnost, jak získat manžela a mít děti, než opít otce, přiměly ho v alkoholickém opojení k pohlavnímu styku, otěhotněly, a tak si zabezpečily potomstvo. I když se význam tohoto příběhu z hlediska jeho duchovní souvztažnosti týká zcela něčeho jiného než toho, o čem se zde hovoří, ilustruje to, jak je sex využíván na dosažení svého cíle, ať je jakýkoliv. V našem případě negativní stav využíval, využívá a bude využívat sexualitu - pokud se jedná o osud lidstva - k dosažení svého cíle. V této konkrétní konotaci je jeho cílem úplně a totálně vykořenit z lidstva jakýkoliv pojem a pocit jakékoliv potřeby individuality, zosobnění a jedinečnosti a jejich imprese, exprese a manifestace.

To je jediný způsob, jak může negativní stav zvítězit na planetě Nula. pokud vzrostou i ty nejnepatrnější pozůstatky individualit, jedinečností a zosobnění, nemá negativní stav plnou moc a nadvládu. Proč je tomu tak? Jak víš, celá přirozenost pozitivního stavu je založena a vybudována na jedinečnosti, individualizaci a personalizaci všech jeho členů. Být takovým je samotnou přirozeností pozitivního stavu. Ve své relativní kondici plně odráží Mou Přirozenost, která je zakotvena v Absolutní Individualitě, Jedinečnosti a Zosobnění. V tomto smyslu můžeš říci, že Já Jsem Absolutně Jedinečným, Absolutně Individualizovaným a Absolutně Zosobněným Absolutním Jedincem. A protože Moje Stvoření a všechny Moje sentientní entity odrážejí a nosí tuto Mou Přirozenost ve své vlastní relativní kondici, jsou tak stejně úplně a kompletně individualizovány, zosobněny a zcela jedinečnými.

Takže jak byste si počínali při aktivaci negativního stavu, je-li přirozenost pozitivního stavu i všech jeho obyvatel taková? Zřeknete se tohoto uspořádání. Nemůžete dost dobře budovat úplně odlišný životní styl, pokud se přidržujete těchto principů. Aby se zavedl takový zvrácený životní styl, potřebujete zničit funkčnost těchto principů a uvést jejich opaky. Incest je v tomto pojímání extrémní ilustrací a manifestací tohoto faktoru. Toto je ten příklad, který poskytuje hmatatelnou, konkrétní a doslovnou manifestaci těchto pseudoprincipů, které velmi účinně a úspěšně vedou ke zničení, rozbití či zablokování schopnosti oběti získat svou jedinečnou, individualizovanou a zosobněnou sebeidentitu. Nemá-li dotyčný jedinec vlastní identitu, může s ním být manipulováno dle libosti.

Jak víš, ve vaší psychiatrické diagnostické příručce jsou tito jedinci diagnostikováni jako trpící mezní poruchou osobnosti. Ze své bývalé klinické praxe, Petře, velmi dobře víš, jaké nesmírné obtíže představují tyto případy pro každého terapeuta, pracujícího s těmito jedinci. Tyto těžkosti pramení z následujícího faktu: jak můžete pracovat s někým, kdo nikdy nebyl schopen získat žádnou pozitivní, ba dokonce ani negativní vlastní identitu? Jestliže jsi ve svém nitru prázdný, je možné se nějak s touto prázdnotou spojit? Abyste to mohli udělat, museli byste nejdříve vybudovat náležitou a přijatelnou sebeidentitu pro toho jedince. Jinak by celá vaše snaha pomoci jemu/jí (většinou jí) skončila úplným selháním - jak tomu v mnoha případech je.

Aby se ještě výrazněji ilustrovala tato rozdělení, byli někteří incestem zneužití jedinci postiženi poruchou rozštěpu osobnosti, což vedlo k vytvoření početných nepravých osobností v tomtéž jedinci. Jiní začínají trpět psychózami čili zešílí, aby tak plně unikli před uvědoměním si fyzické reality, která je obklopuje. Tato fakta opět ilustrují to, že negativní stav nemá žádnou pevně stanovenou jedinečnou, zosobněnou a individualizovanou identitu, je úplně a kompletně šílený a nemá vůbec žádnou představu o tom, jaká je pravá realita života.

Zde je tedy definitivní ilustrace a demonstrace přirozenosti negativního stavu, který nemá žádnou individualitu, žádnou jedinečnost, žádné zosobnění, žádnou sebeidentitu, ale je prázdný a bez jakéhokoliv skutečného života. A důsledky krvesmilných vztahů ilustrují tato fakta o negativním stavu v nejextrémnější míře. Toto je důvod, proč bylo dovoleno, aby vzkvétaly a proč jsou mezi lidmi tak rozšířeny. To vám říká, jak nikdy nepraktikovat svou sexualitu v žádném z jejích aspektů.

Díky faktu, že v průběhu současného posunu renegáti právě manifestují nejodpornější, nejohavnější a nejvíc opovrženíhodnou přirozenost negativního stavu; toto je doba, kdy je do vaší pozornosti uváděn jeden z jeho nejoblíbenějších nástrojů - sexualita v incestu.

Dalším aspektem této záležitosti je to, že v ohromné většině případů, jak víte, je obětí incestu žena. Tento fakt ilustruje a demonstruje krajní a nanejvýš negativní a zlé důsledky separace, izolace a oddělení femininity od maskulinity a maskulinity od femininity. Mimo to, jakmile dostanete ženu do podřízeného postavení a pozice služby dominantnímu muži, pak ji můžete používat, využívat, zneužívat a manipulovat s ní, jak se vám zlíbí. Incest je konečným vyjádřením tohoto faktu. Tak daleko může zajít separace, izolace a rozštěpení. A to je všechno, co si přeji o této záležitosti odhalit.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za toto poučné vysvětlení. Další otázka přichází od Michaela Maldonada. Cituji: ‚Je účelem kladení otázek multiverzálního významu to (i když jsme dostali i měli dostat odpovědi od Tebe osobně), abychom zařídili, že budeš sdílet odpovědi (které jsme už dostali od Tebe osobně) s ostatními členy Tvého Nového zjevení - s Tvými ostatními představiteli? Mám tedy za to, že jestliže položím otázku přímo a dostanu odpověď od Tebe ze svého vlastního nitra, ještě stále mám žádat odpověď přes Petra, aby mohli mít ostatní z toho prospěch? Je tomu tak?‘

Pán Ježíš Kristus: Odpověď na tuto otázku by měla být jasně dedukovatelná z obsahu Druhého dialogu. Naléhavě bych radil opětovně si důkladně přečíst ten dialog, aby se získalo náležité chápání pozice a role každého. Jak bylo v tom dialogu uvedeno, každý přichází z určitého světa v určité dimenzi a je spojen s určitým světem, ba někdy s několika světy a s několika dimenzemi, ze kterých působí a ze kterých přijímá i kterým posílá informace, jež jsou v každé příslušné době potřebné. V tomto ohledu je omezen jen a jen na ty dimenze a světy. Proto jiné dimenze a jiné světy nemají přístup k informacím, které přijal ze své vlastní sféry fungování a komunikace. Ony mají odlišné potřeby a odlišné způsoby komunikace a přijímání jakýchkoliv informací. V této konkrétní době je tomu tak. Tato struktura bude nadále takovou tak dlouho, dokud bude existoval negativní stav a lidský život ve svých negativních aspektech.

Z hlediska těchto faktů, kvůli jedinečnosti každé dimenze a jejich světů a kvůli vašemu spojení jen s nimi a s ničím jiným, je tak trochu nepodstatné hovořit o multiverzálních odpovědích, které při své vlastní zosobněné a individualizované komunikaci se Mnou a ode Mne dostáváte a budete dostávat. Vše, co v tomto ohledu ode Mne dostanete, se týká jen vás a světů, se kterými jste spojeni. Petrova role je v tomto ohledu od vás všech odlišná v tom smyslu, že on je v pozici, ze které je spojen s multiverzální oblastí a atmosférou jsoucna a bytí a pseudojsoucna a pseudobytí, takže všechno, co skrze něho oznamuji, je k dispozici všem dimenzím a jejich světům, jakož i všem pseudodimenzím a jejich pseudosvětům všezahrnujícím způsobem. Celý jeho život a všechny jeho životní zážitky byly strukturovány tak, aby mohl být v té roli. V této příslušné době nikdo jiný v té roli není. Dokonce i když ve svém vlastním nitru dostáváte ode Mne stejné odpovědi, jaké dostáváte přímo přes Petra, moje odpovědi přes Petra se přece jen týkají všech a všeho a slyší je každý, zatímco odpovědi, které dostáváte vy, slyší jen ti, kteří jsou spojeni s vámi osobně. Samozřejmě toto uspořádání v žádném případě neznamená (a to opakuji znovu a znovu), že je vaše pozice méně hodnotná, méně důležitá a méně potřebná než Petrova; anebo že Petrova pozice je hodnotnější, důležitější a potřebnější než vaše. Jednoduše to znamená, že se vaše pozice od Petrovy liší a že obě pozice jsou stejně potřebné, stejně důležité a stejně hodnotné. A tak tomu teď má být.

To, zda máte sdílet svoje osobní odpovědi, přijímané přímo ode Mne, závisí na povaze a obsahu položených otázek a přijatých odpovědí. Toto by mělo být stanoveno ve vašem vlastním nitru během vaší komunikace se Mnou. Některé z nich mohou a smí být sdíleny. Některé z nich sdílet by bylo duchovně nevhodné, ba dokonce nebezpečné. Opakuji: tento faktor musíte určit vy sami spolu se Mnou, a s nikým jiným. Mějte však velmi jasně na paměti, že všechny odpovědi, které dávám skrze Petra, jsou velmi aktuální a je potřeba je oznámit každému, neboť je má slyšet každý, všude v ostatních dimenzích a světech spolu s vámi, Mými pravými představiteli. Jsou určité aspekty těchto typů odpovědí, jejichž význam vaše zevní lidská mysl nemůže vnímat či pochopit, ale které vnímají a chápou všichni ostatní, kteří nejsou v pozici lidského života. Tyto aspekty Mých odpovědí se týkají stylu a způsobu, jakým je Petr ze Mne a Mým Jménem formuluje. Vaše styly a způsoby jsou v tomto ohledu zcela jiné a nebyly by schopny oznámit tytéž potřebné věci a významy, jak je tomu v případě Petra. Proto jsem zvolil Petrův styl vyjadřování a oznamování, způsob jeho mluvy, navazování vztahů, psaní atd. Být takovým a dělat to, to je integrální součástí jeho schopnosti. Nepokoušejte se napodobit ho, ani nečekejte, že budete mít na základě vašeho vlastního vztahu se Mnou tytéž výsledky, jaké má on. To by odporovalo vaší vlastní jedinečnosti i tomu, jak se projevuji a vyjadřuji skrze vás. Pamatujte si to, prosím. Je to důležité.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za tuto připomínku. Michaelova další otázka je následující: ‚Jestli máme klást otázky a dostávat odpovědi ze svého vlastního nitra, zřejmě to má být všechno posilovacím cvičením, které nám má ukázat, zda už známe odpovědi na otázky, které klademe, a abychom tak rozhodně „věděli“, že jsme na správné koleji. Je to jakýmsi nevyhnutelným vzpružením anebo potvrzením, abychom měli důvěru v poznání, že to, co cítíme, jsi skutečně Ty a že odpovědi, které osobně dostáváme, skutečně přicházejí od Tebe?‘

Pán Ježíš Kristus: I když to můžete takto vidět, jako Moji praví představitelé byste neměli vyhledávat anebo byste neměli interpretovat Mé odpovědi jako vzpruhu a posílení vaší jistoty, že jsem to Já, Kdo s vámi rozmlouvá, a že jste na správné koleji. Celé Moje Nové zjevení je založeno na nevyvratitelné logice svých idejí a principů, které nepotřebují žádné takové potvrzování či posilování. Pokud k vám však i navzdory tomu přicházejí, můžete na ně s díky reagovat; nezdržujte se však jimi, nevyhledávejte je a nezakládejte na nich přijímání Mě a Mého Nového zjevení. Namísto toho, jak bylo upozorněno mnoho, mnoho, mnohokrát, se spoléhejte na svou intuici, která vám řekne, zda je něco tak, nebo že tak tomu není. Je velmi důležité a rozhodující, abyste se na tomto rozcestí svého života ujistili, že se jako Moji praví představitelé spoléháte výlučně na faktor své intuice, logiku a na rozumový proces své mysli. Všechno ostatní je nadbytečné. Všechno to ostatní není s to poskytnout členům negativního stavu žádné správné poučení. Opak jejich pozici jen posiluje. O této záležitosti jsme již diskutovali v některém z předcházejících dialogů.

Peter: Jeho poslední otázka zní nějak takto: ‚Měli bychom se vyhýbat, anebo váhat s kladením jakýchkoliv otázek ohledně souvztažností, které se přímo netýkají něčeho konkrétního, dokonce předtím, než je položíme přímo Tobě ze svého vlastního nitra?‘

Pán Ježíš Kristus: Zde jde o užitečnost a skutečnou potřebu vědět něco, co může, ale nemusí být pro vás prospěšné, anebo co může být dokonce pro vás duchovně nebezpečné. Můžete se Mne zeptat na cokoliv, co chcete. V tomto ohledu neexistují žádné restrikce či omezení. Je to výhradně mezi Mnou a vámi. Avšak při kladení vašich otázek jste odpovědni za určení, zda by měly být položeny i skrze Petra, protože odpovědi na ně by mohly mít multiverzální význam. Řečeno jednoduše, akt takového určování by neměl být nikdy Petrovi vnucován, aby se Mne zeptal, zda vaše otázka má či nemá takový charakter. Tuto zodpovědnost máte nést na svých vlastních bedrech. Ano, dejte se do toho a zeptejte se Mně na cokoliv, co chcete. Je náležité to učinit. Avšak jen otázky multiverzálního významu mohou být položeny na fóru anebo na platformě těchto Dialogů. Také když kladete otázky, které se konkrétně netýkají nikoho a ničeho ve smyslu souvztažností, jste instruováni k tomu, abyste přezkoumali, jakému užitku mohou sloužit, aby přinesly prospěch vašemu osobnímu životu a vašemu duchovnímu pokroku. A toto je všechno, co může být v této době o této věci řečeno.

Peter: Velice Ti děkuji za tyto odpovědi. Moje poslední otázka je od Martiny Kamradové z České republiky. Ve skutečnosti to ani tak není otázka, jako spíš prosba o objasnění. Týká se to záležitosti modlení se za jiné a formulace Tvé Nové Modlitby, diskutované v Sedmém dialogu. Ta modlitba začíná slovy ‚Náš Pane Ježíši Kriste‘. Vždy je to ‚náš‘, ‚nás‘ atd. Jak to vyhovuje požadavku nemodlit se za jiné?

Pán Ježíš Kristus: Ne, to neznamená modlení se za jiné. Pamatujte, prosím, že jste obklopeni členy své duchovní rodiny, členy Nového vesmíru a mnohými dalšími z vaší domovské základny i odjinud. Vždy, když říkáte ‚Náš Pane Ježíši Kriste‘, evokujete jejich přítomnost ve svém vědomém životě a modlíte se s nimi a ne za ně. Vidíte ten rozdíl? Kromě toho vám bylo na úplném konci Doplnění 18 v Korolariích... jasně naznačeno, že pokud chcete, můžete formulaci ‚Náš Pane Ježíši Kriste‘ nahradit slovy ‚Můj Pane Ježíši Kriste‘. Toto nahrazení bylo navrženo, aby vás dostalo blíže k zosobnění a individualizování svého vlastního života. Modlíte-li se v přítomnosti všech, kteří jsou s vámi ve stavu vašeho nitra, evokujete velmi důležité multiverzální duchovní souvztažnosti, týkající se konečné eliminace negativního stavu a budování života pozitivního stavu v jeho plnosti a kompletnosti. Kvůli tomuto důležitému významu a souvztažnosti se všichni, kteří jsou s vámi, modlí s vámi; z týchž důvodů a kvůli posílení svého vlastního rozhodnutí sloužit Mi pro tento vznešený účel. Pamatujte si to. V tomto bodě, Petře, bych doporučoval, abychom pro dnešek skončili. Přeji ti příjemné odpoledne.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za odpovědi na naše někdy problematické otázky.

Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. A Já děkuji všem těm, kteří položili všechny tyto otázky. Jestliže jsem se rozhodl na ně odpovědět, zřejmě se Mé odpovědi týkají všech a všude. Běž v pokoji s Mou láskou a díky.

SEDMDESÁTÝ DEVÁTÝ DIALOG

Zdroj: DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM 1.DÍL

Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT