|
23. dubna 1999
Peter: Již několik dní mi přichází na mysl něco, co se týká Tvého prvního hlavního
pokušení silami negativního stavu během Tvé inkarnace na planetě Nula, jak je to
zaznamenáno u Matouše (4:1-11), u Lukáše (4:1-13) a jen stručně, jakoby
mimochodem, v Markově Evangeliu (1:12-13). Znamená to, že by ses chtěl věnovat
tomuto konkrétnímu tématu? Pokud ano, jaký je význam té události pro současný stále
pokračující posun a pro naše osobní životy, pokud vůbec nějaký je. Nebo je tu něco
jiného, na co bys nás rád upozornil předtím, než přikročíme k této jednotlivé
záležitosti.
Pán Ježíš Kristus: Jak víš, Petře, nic není náhoda. Jestli máš na mysli tu zmíněnou
událost a jestli tě neopouští i navzdory faktu, že ses jí pokoušel zbavit, potom je zřejmě
potřebné o ní diskutovat. Nezapomínej, co je jednou z nejdůležitějších a hlavních
funkcí těchto Dialogů. Jak si z jednoho z nedávných dialogů pamatuješ, proces
eliminace negativního stavu a lidského života v jeho negativních aspektech je
procesem napravování věcí, protože je kdysi dávno někdo velmi pokazil.
Neoddělitelnou složkou toho procesu je vedení dialogů o významu, náležitém chápání
a správném interpretování některých událostí, zaznamenaných v Evangeliích a
týkajících se přímo Mého života na planetě Nula.
Jak víš, většina těchto událostí, jak je chápali a interpretovali bibličtí učenci, neodráží
pravou realitu jejich významu. Jejich chápání a interpretace jsou buď zkreslené, anebo
zcela nesprávné. Z toho důvodu je nutné jejich význam i to, proč se odehrály tak, jak se
odehrály, uvést do správného světla. Neoddělitelnou součástí těchto Dialogů je dělat
přesně toto.
A to je význam diskutované záležitosti pro tuto dobu a pro váš život. Povaha
pokračujícího posunu si vyžaduje, aby bylo dáno všechno o Mně a o všem ostatním, bez
ohledu na to, co a kde, do správného kontextu, významu a perspektivy. Nemůžete dost
dobře začít eliminovat negativní stav s nevhodně chápanými pojmy a událostmi,
týkajícími se takových důležitých duchovních záležitostí, jaké jsou zaznamenány
například v Bibli. Jinak by to nebylo jeho eliminací, ale jeho potvrzením a
pokračováním.
Než však, Petře, přejdeme k záležitosti, kterou máš na mysli, dovol mi krátce pohovořit
o něčem jiném. Týká se to tragédie, která se odehrála v jedné ze středních škol ve státě
Colorado. Jak si z jednoho z nejposlednějších dialogů (Dialogu 68.) pamatuješ, hovořili
jsme tam o dobré zprávě a o zprávě špatné. Špatná zpráva se týkala situace
v negativním stavu a na planetě Nula. Bylo tam naznačeno, že se budou věci pro
všechny, co jsou v negativním stavu a na jeho straně, stále více a více zhoršovat.
Takové nepopsatelné a před několika desetiletími neslýchané události nejsou ničím
jiným než reflexí pseudovítězství negativního stavu na planetě Nula.
Jak si, Petře, pamatuješ, když jsi ukončil zaznamenávání Korolarií..., jsem vás
informoval, že praví lidé se již víc na planetě Nula nerodí/nebudou rodit. Každý, kdo se
zde narodí, přichází jen z negativního stavu. Později jsem vás informoval, že ti lidé na
planetě Nula, kteří prokazovali zjevní inklinování k negativnímu stavu a podporu
negativnímu stavu, byli transmogrifikováni a stali se plně kvalifikovanými agenty
negativního stavu. V té době nebylo ještě vhodné zjevit, že byl tento proces
transmogrifikace vykonán na všech těch dětech a novorozencích z lidské rasy, jejichž
genetický kód prokazoval ohromující predispozice směrem k negativnímu stavu. Byly
tedy transmogrifikovány na agenty negativního stavu dokonce dříve, než se stali plně
funkčními dospělými.
Jak si pamatuješ, renegáti imitují aktivity pseudotvůrců, a proto přikročili u některých
lidí a u mnohých dětí a batolat ke svému vlastnímu typu transmogrifikace. Jako
výsledek jejich pseudotvořivého úsilí se objevily v tomto ohledu některé velmi
démonické, kruté, bezohledné, emocionálně pusté a prázdné, nezodpovědné a
násilnické děti a dorostenci, které jsou z vašeho hledisky schopny bez jakéhokoliv
zaváhání spáchat nevýslovně strašné zločiny.
To je důvod, proč odnedávna slýcháváte o jedenáctiletých, anebo dokonce o mladších
dětech, které zavraždily své rodiče, nebo spáchaly podobné zločiny, jaké nikdo
nedokázal pochopit či vysvětlit. Událost v Coloradu je důsledkem tohoto typu
transmogrifikace. Nebuďte tedy překvapeni, když uslyšíte o dalších a dalších
podobných, anebo dokonce o horších událostech této povahy. Všechny jsou jedním
z mnoha aspektů procesu pseudovítězství negativního stavu na planetě Nula.
Nedávno jsem vás informoval, že pseudovítězství negativního stavu je ve své konečné
fázi. Byli jste též upozorněni, že v této poslední fázi bude jeho povaha ukazovat svoji
nejodpornější, nejprohnilejší, nejopovrženíhodnější, nejstrašnější a nejohavnější tvář.
Jestliže se podíváte na povahu zločinů, páchaných okolo vás, můžete vidět, jak se tato
tvář odhaluje. takže znovu radím, nebuďte překvapeni, jestliže se právě doslechnete o
několikerých těchto událostech, jež se odehrávají na planetě Nula všemožnými
neočekávanými způsoby.
Na druhé straně ti lidští tvorové a děti, kteří neprokázali upřednostňování negativního
stavu, byli v této době uvedeni do pozice stávání se agenty pozitivního stavu. I když
většina z nich není s Mým Novým zjevením přímo spojená, čili nemá ani potuchy o
existenci Mého Nového zjevení a o tom, že je všem k dispozici, přesto jsou jím skrytě
ovlivňováni tak, že ve svých vlastních osobních životech podporují pozitivní životní
styl. Naneštěstí v porovnání s počty transmogrifikovaných lidí je počet tohoto typu lidí
malý.
Naneštěstí z pozice pozitivního stavu kvalita převládá nad kvantitou. Takže nezoufejte.
A toto je všechno, co jsem chtěl dnes ráno komentovat. Můžeš se do toho pustit, Petře,
a formulovat, co už několik dnů máš na mysli.
Peter: Zmíněnou záležitostí je Tvé pokoušení Satanem či ďáblem na poušti. který text
v Evangeliích budeš raději interpretovat, Matoušův, anebo Lukášův?
Pán Ježíš Kristus: Vezměme si verzi Lukášovu. v této příslušné verzi je posloupnost
událostí poněkud jiná než v Matoušově. Začněme zde prvním veršem a budeme
pokračovat interpretací každého následujícího verše.
Verše 1-2: ‚Potom Ježíš, naplněn Duchem Svatým, vrátil se od Jordánu a Duch ho zavedl
do pustiny, pokoušen čtyřicet dní (u Matouše ‚čtyřicet dní a čtyřicet nocí‘) ďáblem. A
v těchto dnech nic nejedl a poté, když skončili, měl hlad.‘
V těchto verších je popsána situace, která připravila předpoklad pro první střet
s vládnoucím orgánem pseudotvůrců a pro první zažití povahy negativního stavu. Být
naplněn Duchem Svatým znamená být posilněn všemi nutnými prostředky pro
úspěšný výsledek prvního střetu. Být veden Duchem do pustiny znamená být přenesen
do samotného srdce negativního stavu. Podmínky pustiny odrážejí pravou povahu
negativního stavu, který nemá nic pozitivního a dobrého. V pustině není možné najít
žádný skutečný a pravý život. Je možné v ní najít jedině to, co je divoké, vzpurné,
jedovaté, škodlivé, zhoubné a neužitečné. Jinými slovy, je to pseudoživot. Být pokoušen
čtyřicet dní znamená být ve stavu kompletního a totálního odnětí všeho, co má
přirozenost pozitivního stavu. ‚Čtyřicet dní‘ v této konotaci neznamená čas, ale
kompletní nedostatek čehokoli dobrého a pozitivního. ‚Čtyřicet nocí‘ na druhé straně
znamená být ve všem, co je pouze zlé a nepravdivé; tedy být ve stavu přímého zažití
všech aspektů veškerých zel a nepravd negativního stavu. Slova ‚a v těch dnech nic
nejedl‘ znamenají, že jsem odmítl přijmout do Sebe a zvnitřnit si cokoliv, co má povahu
negativního stavu. Jinými slovy, nepřijal jsem nic zlého, nic nepravdivého, nic
zkresleného, nic překrouceného a nic jedovatého z toho, co je obsaženo v životě
negativního stavu. Slova ‚když skončili, měl hlad‘ reprezentují stav úplného vyčerpání a
odloučení od čehokoliv dobrého, od čehokoliv pravdivého a vůbec od čehokoliv
pozitivního. Pamatujte si, prosím, že jen ve stavu kompletního odloučení od
pozitivního stavu a od Mé Původní Božské Přirozenosti jsem mohl být pokoušen
ďáblem, v tomto případě vůdci pseudotvůrců. V tom stavu jsem po chvíli pocítil hlad
po něčem dobrém, pravdivém a pozitivním.
Byl to ten stav, ve kterém se ke Mně přiblížil ďábel, jak je to popsáno ve verši 3: ‚A
ďábel Mu řekl: „Jsi-li Syn Boží, přikaž tomuto kameni, aby se stal chlebem.“‘ ‚Ďábel‘ v této
konotaci znamená souhrnně všechna zla negativního stavu. Pokušení, které bylo
zaměřeno na Mne, přicházelo z té pozice, z pozice všech zel. ‚Jsi-li Syn Boží‘ znamená,
že síly negativního stavu nebyly/nejsou schopny akceptovat fakt, že jsem učinil Své
Božství lidským, což v této konotaci znamená ‚Syn Boží‘. Potřebují důkaz zvnějšku, že
tomu tak je. Ale protože jejich vyžadování důkazu je založeno na povaze negativního
stavu a přichází jen z pozice negativního stavu, uskutečnit ho z této pozice není možné.
‚Přikázat tomuto kameni, aby se stal chlebem‘ znamená uznání a akceptování
pseudofaktu, že všechny lži (kámen) negativního stavu jsou dobré a pozitivní (chléb).
Verš 4: ‚Ale Ježíš mu odvětil, řka: „Je psáno, ‚Nejen samotným chlebem je člověk živ, ale
každým slovem Božím‘.“‘ Má odpověď, přicházející z pozice pozitivního stavu a z Mého
Absolutního Dobra (Ježíše) znamená, že všechen život - a jakýkoliv život vůbec - je
možný jedině na základě neustálého vyzařování Mého Absolutního Života (každým
slovem Božím) do veškerého života a že jakýkoliv život vůbec, sám v sobě, sám o sobě
a sám od sebe (samotný chléb), není jinak schopen se udržet.
Verše 5-7: ‚Potom Ho ďábel vyzvedl na vysokou horu, v časovém okamžiku Mu ukázal
všechna království světa a řekl: „Veškerou tuto moc ti dám i jejich slávu; poněvadž mně je
dána, a komu chci, tomu ji dám. Budeš-li se mi klanět, všechno bude Tvé.“‘ Zde se
popisuje situace, během které jsem byl zkušenostně uveden do všech pseudodimenzí
zóny vymístění a všech jejích příslušných světů v mnohaúrovňové a
v multidimenzionální modalitě, nezávislé na času a prostoru, během čehož minulost,
současnost a budoucnost splynuly, čímž Mi byla dána příležitost pozorovat a zažít
všechny aspekty pseudoživota negativního stavu v jejich úplnosti. Z té pozice Mi byla
poskytnuta úplná kontrola a veškerá moc nad vším za předpokladu, že budu souhlasit
s jejich podmínkami a stanu se jedním z nich, pokud se vzdám Svého Božství a toho, že
jsem Pravým Bohem.
Verš 8: ‚Ježíš mu odpověděl: „Jdi ode Mne, Satane! (U Matouše „Odejdi, Satane!“) Neboť je
psáno, ‚Budeš se klanět Pánu Bohu svému, a jedině Jemu budeš sloužit‘.““ Všimni si,
prosím, že ve druhém kole jsem použil slovo ‚Satan‘, abych zdůraznil, z kterého směru
jsem byl tentokrát pokoušen. Jak víš, ‚Satan‘ znamená souhrnně a v úplnosti všechny lži
negativního stavu. Byly Mi tedy představeny všechny dostupné lži, kterými negativní
stav na Mne útočil jako na Jedinou Absolutní Pravdu. To, že do Mne nic z takových lží
nemohlo vejít, ba dokonce jsem o tom nemohl ani uvažovat, je zde označeno slovy ‚Jdi
ode Mne, satane!‘, anebo ‚odejdi, Satane!‘ Jakékoliv vpuštění čehokoliv tohoto druhu do
Mé Absolutní Přirozenosti by znamenalo konec pozitivního stavu a následně konec
všech a všeho. Toto je to, čeho chtěli vůdcové negativního stavu dosáhnout. Jestliže
bych se jim v tomto ohledu měl podvolit i jen v malé a nepatrné míře, dosáhli by svého
cíle - zničení pozitivního stavu a jeho pravého života. Samozřejmě, neuvědomovali si,
že pokud by se něco takového mělo stát, oni sami by ve svém pseudojsoucnu a
pseudobytí přestali být a existovat. Proto jsem odpověděl slovy ‚budeš se klanět
Hospodinu, Bohu tvému, a jedině Jemu sloužit‘.
Za prvé, tato slova jsou důležitá v tom smyslu, že to na planetě Nula bylo poprvé
během Mé Přítomnosti, kdy jsem velmi jasně prohlásil a potvrdil, že jsem pravým a
jediným Bohem. Jinak bych nemohl říci ‚budeš se klanět jedině Pánu, svému Bohu‘. Za
druhé, toto také znamená fakt, že Já byl/jsem jediný Pán všeho a každého a že tvrzení
ďábla a Satana - zel a lží negativního stavu - že je celý negativní stav se všemi jeho
světy a dimenzemi pod vládou, panstvím a mocí vládců negativního stavu, je iluzí,
kterou jsem prozatím dovolil, ale jen do té doby, kdy Já Osobně tu moc, vládu a panství
převezmu. A za třetí - jasně jsem naznačil, že jedinou realitu jakéhokoliv života lze najít
v uctívání Mne a ve službě Mé věci. Proto, kdyby se měl kdokoliv vzdát faktu čili ho
odmítnout, připravil by se o pravý život. Toto bylo velmi zřejmým náznakem, že
negativní stav nevlastnil ve své říši a sféře žádný pravý život. Do tohoto bodu se
nesprávně domníval, že takový život měl.
Zde je popisována situace, která naznačuje, že členům negativního stavu bylo dovoleno
myslet si, že mají pravý život, srovnatelný s pravým životem pozitivního stavu a
oponující pravému životu pozitivního stavu. Ze strany členů negativního stavu byla
taková domněnka nutná, aby dostali šanci usadit se ve svém vlastním druhu
pseudoživota. Pokud by jim to nebylo dovoleno, nemohli by uspět v poskytování všeho
nutného poučení o nepravdivosti, iluzi a nereálnosti takového života. Můj vstup do
jejich pseudoživota však zvěstoval nový začátek. V té době jsem vytyčoval první milník
a připravoval první předpoklad pro budoucí eliminaci negativního stavu a jeho
pseudoživota. Úplně prvním krokem v tomto úsilí bylo upozornit je na to, že jejich
život není skutečně pravým životem, ale že je jen překroucením, zkreslením,
zkomolením, falzifikací a, v konečném důsledku, iluzí pravého života; a že bez života
pozitivního stavu by v pseudoživotě negativního stavu nemohl nikdo přežít ani zlomek
vteřiny. Takže jsem je v tom smyslu poprvé upozornil, v čem spočívá pravá povaha
negativního stavu. Současně jsem jim sdělením: ‚Budeš se klanět Pánu Bohu svému -
MNĚ, a Jemu - MNĚ - sloužit‘, dal možnost nové volby života a možnost, jak se dostat
ven ze svého pseudoživota. Jen takovým činem lze najít pravý život. Neexistuje žádný
jiný způsob, jak se usadit ve svém vlastním životě.
Verše 9-11: ‚Pak Ho přivedl do Jeruzaléma, postavil Ho na vrcholek chrámu a řekl Mu:
„jsi-li Syn Boží, vrhni se odsud dolů. Vždyť je psáno:
‚Andělům Svým dá o Tobě příkaz,
aby Tě chránili‘,
a,
‚Na ruce Tě vezmou,
abys nenarazil nohou svou na kámen‘.“‘ (Žalm 91:11-12)