Předčítat

ČTYŘICÁTÝ TŘETÍ DIALOG

16. února 1999


Peter: Když jsem ukončil zaznamenávání Čtyřicátého druhého dialogu, bylo mi zřejmé, že snad bys rád k tématu diskutovanému v tom dialogu ještě něco dodal. mám pravdu?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, máš pravdu. Ještě jednou bych vás rád upozornil na záležitost souzení. Nemíním to ve smyslu soudního jednání, vynášejícího rozsudek v trestních či civilních případech. Myslím tím to, jak lidští tvorové hodnotí a posuzují své spoluobčany v jejich každodenním styk či interakci s nimi. Jde o to, jak zacházíte jeden s druhým a z jaké pozice to činíte.

Do této chvíle v tomto ohledu převládala tendence soustřeďovat se na negativní aspekt vašich osobností a chování. Tím, že jste v lidské kůži a díváte se na tuto záležitost z pozice života negativního stavu, je pro vás snazší a ‚přirozené‘ rozeznávat negativní aspekty chování a postojů jiných nebo jimi být ovlivňován.

Na druhé straně je daleko obtížnější zjišťovat, přijímat či uznat jakékoliv pozitivní či dobré aspekty takového chování a takového postoje. Tak už to bylo uspořádáno v negativním stavu a v lidském životě.

Věděl jsem, že je tomu tak, a když jsem viděl, jak lidští tvorové zacházejí jeden s druhým, soustředil jsem se během Svého života na planetě Nula velmi důrazně a empaticky na tuto záležitost. Naznačil jsem jim, jak náležitě jednat a zacházet jeden s druhým. Vezmi například Můj výrok, jak byl zaznamenán u Matouše 7:1-2: „Nesuďte, abyste nebyli souzeni. Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni; a tou mírou, kterou používáte, se zpětně naměří vám.“

Co vám říká tento výrok? Zodpovědnost za následek jakéhokoliv zacházení, s jakým se setkáváte ze strany jiných, je konec konců určována tím, jak vy zacházíte s jinými. Na první pohled bude obtížné dokázat, že tomu tak skutečně je, jelikož navenek můžete jednat s jinými jedinci velmi pěkně a srdečným způsobem, a přesto se na oplátku dočkáte zcela jiného zacházení, třebas úplně opačného, ba dokonce velmi negativního. V tom případě jste naprosto udiveni takovým jednáním a sami sebe se ptáte, proč se s vámi tak zachází, neboť ve vlastních očích jste jim nedali k tomu důvod.

Jde o úplně zevní hodnocení této situace, přicházející z vnějšku. Při takovém typu hodnocení nejsou žádné duchovní ani podprahové faktory vzaty v úvahu. To, čemu musíte rozumět o této situaci, je to, že vaše vzájemná interakce probíhá nejen na vnější lidské úrovni, ale taky simultánně a synchronně na duchovní a podprahové úrovni. Abychom to řekli jinými slovy: vaše interakce se odehrává multidimenzionálně a jednáte jeden s druhým nejen na zevní lidské úrovni, ale také na niterné duchovní úrovni, jakožto i v multidimenzionální modalitě.

Vezmi, Petře, například konverzaci s Danem či kýmkoliv jiným. Na své vědomě uvědomělé úrovni nemáš jiný dojem či zkušenost, než že interakce probíhá na úrovni planety Nula, Dan si sedí v New Yorku a ty v Santa Barbaře. Nemáš přístup ani vědomost o tom, že se vaše rozhovory a interakce odehrávají v tutéž chvíli na jiných úrovních jsoucna a bytí, v jiných dimenzích a zvláště a speciálně v těch oblastech, odkud pocházíte a s nimiž jste spojeni během 24 hodin. Také - v poslední době - na úrovni Nového vesmíru.

Díky tomuto důležitému činiteli, který představuje základ vašich interakcí, a protože reakce na jakékoliv akce či chování je vždy určena vnitřními dispozicemi, postoji a podprahovými signály, nejsou odpovědi na vaše jednání nikdy určovány tím, jak zacházíte jeden s druhým na vnější úrovni.

Takže můžete být velmi příjemnými, laskavými a srdečnými vůči druhé osobě na zevní úrovni, ale niterně můžete mít negativní pocity, myšlenky či náklonnosti. V takovém případě by byla reakce druhé osoby na vaše zacházení založena ne na jeho zevnějších znacích, ale na vašich niterných postojích a podprahových signálech, zvláště pak na tom, Jak jsou projevovány a vnímány na jiných úrovních.

Na jiných úrovních není možný rozpor mezi vaším vnějším chováním a zacházením jednoho s druhým a mezi vaším niterným opravdovým postojem a tím, co cítíte vůči sobě. Následně je pravé vyjádření tohoto ryzího, skutečného a neokázalého zacházení na té úrovni promítáno do zevní reakce druhé osoby vůči vám, což není v souladu s vaším očekáváním, založeném na vašich závěrech, vyjádřených větou: „Jednám s touto osobou tak pěkně a laskavě a hleďte, jak na to reaguje.“

Takže když jsem řekl Svým posluchačům, aby nesoudili, aby nebyli souzeni na oplátku a že se jim bude zpětně měřit stejnou měrou, jakou užívají, mluvil jsem především z multiverzálních úrovní chápání vzájemných vztahů, přitom jsem je varoval, abyste byli dbalí toho, jak zacházet jeden s druhým nejen z vnější pozice a zevního chování, ale hlavně z vnitřní a duchovní úrovně.

Ve vašem případě je nutno, abyste dbali na to, jak vnímáte, myslíte, cítíte a zacházíte vůči jiným jedincům na jiné úrovni a na úrovni vaší niternosti, abyste nevyvolali odpověď negativní povahy, kterou mají.

Toť jeden z důvodů, proč jsem vám radil na stránkách Mého Nového zjevení, abyste se soustřeďovali na pozitivní aspekty všech jedinců, na Mou přítomnost v nich - na jejich schopnost volit a měnit se, a ne na negativní aspekty. Pamatujte si přece - a to znovu opakuji - nikdo není absolutně zlý. Taková věc jako absolutní zlo neexistuje. pouze Absolutní Dobro existuje.

Proto i ta nejhorší osoba, o níž byste si mohli myslet, že někdy existovala v dějinách planety Nula a v lidském životě, nebo dokonce v dějinách Mého celého Stvoření i v zóně vymístění, má nějaké pozůstatky dobra z Mé přítomnosti, pochované v nejzazších zákoutích její mysli.

Radí se vám, abyste se soustředili na ty zbytky, namísto na jejich zlou stránku, jelikož jednou budou ty zbytky využity k tomu, aby tomu jedinci sloužily jako základ, na němž se bude moci vzdát své zlé přirozenosti a získat tu pozitivní.

Co myslíte, proč udržuji ony pozůstatky v každém jedinci, včetně tak zvaného ďábla a Satana? Dokonce ani ďábel a Satan, nebo to, co ta slova reprezentují a s čím souvztaží, nejsou absolutně zlí, neboť nejsou absolutní.

Vaší úlohou je ode dneška přejít od zvyku soustřeďovat se na negativní aspekt něčí osobnosti a chování, bez ohledu na to, jak je odpudivá, a zvykat si soustřeďovat se na pozůstatky, které mají čistě pozitivní povahu a v nichž jsem Já přítomen. Tak budete pomáhat připravit shora uvedený základ, na němž bude dokončeno jejich osvobození od zla a negativity jejich životů. Až do této chvíle, než jste se stali Mými reprezentanty a byli ještě Mými agenty, bylo vhodné všímat si a překládat jejich negativní aspekt pro pozitivní stav za účelem poznání a porovnání. Avšak toto již není od vás požadováno, protože vaše role se ve vašem postavení jako Mých reprezentantů úplně změnila.

Avšak tato věc má ještě jinou stránku. Soudíte-li někoho, poměřujete někoho svými vlastními měřítky či jinými slovy: jestliže promítáte své vlastní zevnější mínění o tom, jací jsou nebo čím jsou ti druzí, nebo v jakém jsou postavení; a jestliže promítáte své vlastní očekávání, jakými mají být nebo jak by se měli chovat či zacházet s vámi nebo s kýmkoliv jiným, faktory vašeho postoje a očekávání v tomto ohledu se jako důsledek vystavujete tomu, že obdržíte stejný typ postoje a zacházení od jiných.

Způsob, jakým máte chápat tento výrok, je ten, že svým vlastním promítáním a očekáváním vysíláte jiným podprahovou zprávu, kterou oni vnímají a chápou na své niterné úrovni jako vaši touhu a potřebu být viděn jako někdo, s kým se má zacházet přesně tak, jak požadují vaše projekce a očekávání. Jinými slovy, učinili by na své vnitřní úrovni závěr, že vy si nepřejete, aby s vámi nebylo jednáno jinak, než tak, jak promítáte svá očekávání do nich.

A to je to, co v tomto ohledu znamenají Moje slova „nesuďte, abyste nebyli souzeni; a jakou míru používáte, takovou se zpětně naměří vám“.

Proč vás upozorňuji na tohle právě nyní? Existují dva důvody pro tuto potřebu. Za prvé - je třeba, abyste jako Moji reprezentanti cvičili, jak upravit své niterné postoje, chování, dispozice, reakce a navázání vztahů s tím vším na vaší úrovni. Jinak byste nemohli fungovat z pozice svého umístění uprostřed pozitivního stavu. Takové nesrovnalosti jsou možné jenom z pozice negativního stavu a lidského života. Tak už to u nich chodí. pokud jste byli usazeni ve středu negativního stavu a v lidském životě, takové chování bylo jediné možné a vhodné. Jinak by bylo pro vás obtížné přežít.

Avšak s nyní probíhajícím posunem vyžaduje vaše nové umístění jiný způsob chování a postoj. Je nutno se přizpůsobit tomu, jak se věci mají v pozitivním stavu.

Jelikož jste byli upozorněni, jak všechny druhy interakce probíhají na mnohých úrovních jsoucna a bytí a pseudojsoucna a pseudobytí a jak je konečná příčina pro jakékoliv vnější reakce zakotvena na těch jiných úrovních, díky činiteli, skrytém v této informaci, jsou vám dány prostředky a nástroje, pomocí kterých si budete s to postupně natrénovat schopnost, jak docílit tohoto důležitého napojení. Zabere to čas, spoustu času. Nedojde k tomu, tak říkajíc, přes noc. Výsledkem vaší celoživotní navyklosti na planetě Nula být jinými je to, že jste měli nesprávné napojení vašich niterných stavů na vnější chování, či to, jak jste se projevovali zevně v očích jiných lidí. Je nutno, abyste překonali tento špatný návyk.

Za druhé, z výše uvedené interpretace Mých Slov, která jsem vyslovil tenkrát, je zřejmé, že mnohé Mé výroky v té době se vztahují k této době, nikoliv k tamté.

Jeden z důvodů, proč bylo dovoleno, aby nikdo na planetě Nula nebral vážně Má Slova, jakožto i mnohá jiná Slova, která jsem tehdy vyřkl, a proč lidští tvorové pokračují v tom, že soudí a neodpouští, je v tom, že potřeba uplatňovat je nastala nyní, a ne tehdy.

Jako Moji praví reprezentanti jste ze své svobodné vůle a volby, a pouze ze své vlastní svobodné vůle a volby, uvedeni do pozice, jak ta Slova uvést ve skutečnost, jak je ilustrovat a demonstrovat.

Se zřetelem na tato fakta není nahodilé, že křesťanství ve většině případů přehlíželo Má Slova a místo toho uvedla Pavlova pravidla a nařízení do základu svých doktrín, jak jsou zaznamenány v jeho epištolách. Analyzujete-li pečlivě obsah jeho listů, pak si povšimnete, jak mnoho obsahuje o Božím hněvu a odsuzujících postojích, elitářství, přednostním zacházení a podobných negativních faktorech. A zcela souběžně a v protikladu k nim naleznete také hodně velmi láskyplných, milých a ohleduplných slov. Podle logické konstrukce, když dáte dohromady takové protikladné výroky, pak anulujete smysl těch pozitivních a zůstávají pouze ty s významem negativním. Logická konstrukce ustupuje zákonu, na němž lidská přirozenost byla zfabrikována a na níž stojí.

Vždy, kdykoliv jsou v takových výrocích zdůrazňovány negativní aspekty a jestliže jsou doprovázeny pozitivními, má lidská přirozenost tendenci přehlížet ty pozitivní a soustřeďovat se a přijímat výroky pouze negativní. to je důvod, proč po většině času kazatelé rádi kážou ze svých kazatelen o Božím hněvu, o ohni a síře, o Božím soudu, přednostním zacházení s určitými dobře vyvolenými jedinci-svatými a o podobných negativních postojích Boha vůči těm, kdo nedodržují jeho přikázání.

Křesťanské pojetí Boží Přirozenosti, založené na Starém zákoně a učení Pavla, zcela zablokovalo v lidské mysli uvědomění pravé duchovní reality pozitivního stavu a Mé Přirozenosti. Jak bylo shora uvedeno, toto bylo dovoleno, aby se dala příležitost pro ilustrování životního stylu, založeného na zvráceném a zfalšovaném chápání a přijetí toho, Kdo jsem, jaká je Má Pravá Přirozenost a čím vlastně je pozitivní stav. Zároveň byl tento blok využit za účelem vhodného načasování pro splnění všeho, co bylo obsaženo v Mých Slovech, vyslovených v té době. Jinými slovy, až dodnes nebyla ještě správná doba pro jejich uplatnění.

Musíte rozumět jedné důležité věci. Některá Má Slova, vyřčená tenkrát, byla adresována obyvatelům jiných světů, a to jenom jim. Některá z nich se vztahovala pouze na tu dobu, a pro žádnou jinou. Některá z nich pak měla význam pro přítomnou dobu, pro nyní probíhající posun, a nikoliv pro tehdejší, ani pro jakoukoliv jinou dobu. A nakonec, některá z nich patřila všem dobám a všem obyvatelům všech dimenzí a pseudodimenzí, jakožto i všem lidským tvorům.

V tomto časovém bodě budeme zdůrazňovat Mé výroky z té doby, výroky, které jsou aplikovatelné pro tuto výlučnou dobu a specificky pro vás, mající funkci Mých pravých reprezentantů. Jak vidíte, jste uvedeni do pozice, ve které je budete naplňovat. Toť hlavní důvod, proč o nich mluvíme právě nyní.

Jedno z duchovních nebezpečí nesprávného chápání toho, co Moje Slova znamenají, komu byla adresována a v jaké době mají být aplikována, je v tom, že jejich časově nevhodným uplatňováním či uskutečňováním může dojít k totálnímu selhání ze strany těch, kdo je nevhodně aplikují na sobě a ve své vlastní době. Aby se zabránilo vzniku tohoto extrémního nebezpečí v plné míře, bylo dovoleno, aby Pavlovo učení dostalo přednost před Mými Slovy, vyslovenými tenkrát, aby tak bylo lidským tvorům a jiným zabráněno upadnout do léčky, nastavené jim v tomto ohledu silami negativního stavu.

Peter: Dokonale vidím smysl toho, proč je tomu tak. Také to jasně naznačuje, proč určité věci mají být předloženy naší pozornosti v této chvíli ačkoliv k nim došlo nebo byla vyslovena před dávnou dobou.

Pán Ježíš Kristus: Přesně tak, Petře. To vám taky naznačuje, že čas a místo, z našeho stanoviska, jsou docela vedlejší. Je to pouze ve vašem světě a podle vašeho lineárního myšlení, že se tyto faktory času a prostoru stanou realitou. Do této chvíle jste fungovali z jejich perspektivy, a ne z našeho bez-časového a bez-prostorového náhledu.

Jak vidíte, nejde zde o to, kdy nebo kde to bylo řečeno a uplatňováno, ale že to vůbec bylo vysloveno a uvedeno ve skutečnost. Ve svém aplikování se to může promítat buď do některé doby v budoucnu, nebo do přítomnosti, ba dokonce i do minulosti.

A tohle nás přivádí k další otázce, a to z tvé včerejší telefonické konverzace s Danem a Olgou z New Yorku. Otázka se týkala toho, co jsem dělal před tím, než bylo stvořeno Mé Stvoření a než byla počata jakákoliv sentientní entita?

Jak vidíš ze způsobu, jakým tato otázka byla formulována, v ní byl aplikován faktor času. Slovo ‚předtím‘ naznačuje, že bylo něco jako před časem a něco jako po čase. Nenáležitě to předpokládá, že jsem tvořil v čase a prostoru.

Jak jsem se zmínil v Mém Novém zjevení, ve Velké knize, v kapitole 21, byly čas a prostor konečným produktem Mých tvůrčích snah, a ne jejich počátkem či stavebními bloky. Byly uvedeny až v konečné fázi Mého tvoření při koncipování výskytu fyzikálně- hmotné dimenze Mého Stvoření.

Je nesmírně obtížné tento proces vysvětlit vaší lidské mysli. Jen se podívej na slova, která zde užíváme a jak jsou omezená v časově vázaném smyslu. užíváme taková slova jako ‚na počátku‘, ‚konečný produkt‘, ‚započetí‘, ‚nastávání‘ atd. Tak jak tak, pro vaši mysl jsou vázána časoprostorově. Nic neexistuje ve vaší mysli, co by alespoň vzdáleně přiblížilo, jak se tyto věci přihodily a co jsem Já dělal ‚předtím‘, než byla stvořena ta úplně první sentientní entita. byl jsem skutečně sám nebo nějakým způsobem osamocen? Díváte-li se na to z hlediska procesu tvoření, pak ano, byl jsem sám, ale ne osamocen.

Avšak díváte-li se na to ze stanoviska Mého Absolutního Stavu, odděleně od jeho Absolutního Procesu, pak v Mém Stavu je odpověď ‚ne‘.

Nikdy jsem nebyl sám ani osamocen, protože v Mé Absolutní Mysli, která není vázána časoprostorem, jste byli všichni přítomni v Mých jedinečných ideách, s nimiž jsem byl v procesu neustálého vzájemného působení, plánujíce, jak by věci měly být ze stanoviska času a prostoru, jakožto i za všech jiných ne-časových a ne-prostorových podmínek. Takže v tomto Stavu jste vždycky byli přítomni jako Mé dokonalé ideje a jejich možné projevení se ve vnějšnosti Mé Absolutní pozornosti. Co byste měli chápat o této situaci je to, že je stav niternosti a proces zevnějšnosti. Ve stavu niternosti jste všichni existovali jako Mé ideje a jako možnosti stát se procesem zevnějšnosti čili navenek ode Mne. Ve stavu niternosti jsem s vámi stále komunikoval jako s Mými ideami. Bylo to během tohoto stavu vaší existence, kdy jsem vám položil nejdůležitější otázku vašeho života, zda byste si přáli být a existovat jako jedinečné projevení se těchto idejí ve stavu zevnějšnosti, vně Mého Absolutního Stavu, a jako jedineční jedinci, do nichž bych vložil stejné atributy, jako mám Já, jen v relativním rozpoložení.

Jakmile jste souhlasili stát se svým vlastním jsoucnem a bytím, dříve než k tomu došlo, jsme spolu naplánovali a uzavřeli vzájemně závaznou dohodu o všech podmínkách, situacích, životním stylu, vztazích a o všem jiném vztahujícím se k vašemu vlastnímu jedinečnému projevení se na jakékoliv úrovni Mého Stvoření (a později pseudostvoření), v němž by vás bylo zapotřebí a kde byste měli být umístěni.

Měním Svou přirozenost v průběhu těchto událostí nebo vyvíjím se podobně, jak to činíte vy či jakákoliv jiná sentientní entita? Pokaždé, když je počato něco nového, Moje Přirozenost se podle toho mění. Absolutní Stav Mé Přirozenosti se nikdy nemění. Ten vždy jest, což znamená, že ‚JÁ JSEM‘ vždycky je v absolutním smyslu. Tato kondice se nemůže nikdy změnit. Avšak proces Mého projevování se je vždy ve stavu změny a vyvíjení se. Zatímco v Mém Absolutním stavu ‚JÁ JSEM‘ vždy tentýž, v procesu Mého projevování se jako procesu Mého Stavu nejsem nikdy stejný. Stavem života je vždy ‚jest‘. Proces života vždycky probíhá. Kvůli dynamické povaze tohoto procesu nic nemůže být stejné v žádném okamžiku jeho probíhání. Pouze ve svém stavu, protože ten vždycky je, toto ‚jest‘ tím, že je vždy jsoucí, nemůže nikdy změnit svůj jsoucna. Avšak způsob jeho bytí se vždy mění, a proto nikdy není stejný. Jak vidíte z tohoto velmi obtížného pojednání, stav se srovnává se jsoucnem, kdežto proces se srovnává s bytím.

Takže v odpověď na tvou, Danovu a Olžinu otázku je zřejmé, že obě kondice se plně uplatňují v Mé Absolutní Přirozenosti. Já se nikdy neměním, ale paradoxně řečeno, Já jsem také ve stálé změně. Můžeš chápat tento paradox a jak se uplatňuje ve všem?

Peter: Dost obtížně, ale intuitivně vzdáleně tomu rozumím. Když tak mluvíme o časovosti a o času a prostoru, moje původní otázka, kterou jsem Ti již včera chtěl položit, zní: Proč jsem během prohlížení čtvrté kapitoly knihy Kdo jsi a proč jsi zde? ve svém počítači cítil tak ohromný, téměř fyzický odpor vůči jejímu obsahu, vůči všem těm krokům, procedurám, předpisům, rituálům při bezpečnostních opatřeních, jakožto i vůči slovům ‚duchovní hypnóza a duchovní autohypnóza‘ a následný silný odpor vůči mé profesionální práci klinického psychologa a všemu, co s ní souvisí až do doby mého odchodu do důchodu?

Pán Ježíš Kristus: Cožpak to není zřejmé, Petře, z toho, o čem jsme diskutovali shora a ve všech jiných dialozích? Především ten typ postavení a práce s ním související vyčerpal svou užitečnost a posloužil svému účelu. Nemůžeš jít zpátky v čase. Avšak hlavní příčina pro tento odpor je v možnosti pokušení vrátit se k tomu typu práce z čistě finančních důvodů. Obáváš se, že nebudeš moci přežít finančně se svým důchodem. Proto sis chtěl udržet profesionální licenci v Kalifornii. Řekl sis: „Což, stane- li se něco, vždy budu moci jít zpět vydělávat peníze jako klinický psycholog.“ Takže ten odpor vůči tvé minulé práci na profesionálním poli tě přepadl proto, aby se ti navždy zabránilo k ní se vrátit. V tvém případě by to, Petře, bylo duchovní represí. Nic už v tom životě není, co bys měl projevit či zpříkladnit. Bylo by to marným plýtváním tvého času a drahocenné energie. Je tě nyní zapotřebí v úplně jiné roli a pozici.

Také všechny metody, popsané ve čtvrté kapitole zmíněné knihy a v páté kapitole Velké knihy, nejsou již nutné ani potřebné. Tenkrát, kdy pozitivní stav byl, řečeno symbolicky, velmi vzdálen od negativního stavu či neměl s ním spojení, aby se tak obešlo toto rozpoložení, bylo nutné navrhnout takové kroky.

Nezapomeň, prosím, že tehdy cesta ke stavu vaší niternosti a k pozitivnímu stavu byla velmi úzká, obtížná, namáhavá a téměř nemožná. Bylo rozmístěno mnoho zátarasů, hlídaných různými démony a zlými a negativními duchy, s nimiž jste se museli potýkat a jednat. Byli tam rozmístěni, aby vám vzali odvahu a způsobili, aby postupování na té cestě a dosažení místa určení bylo obtížné. Kvůli tomu bylo nutno vyvinout složité a velmi přesné bezpečnostní kontroly a rituály, aby se odolalo snahám těch démonů a duchů, jakožto i vaší pseudomysli.

V přítomné době však, kdy byl pozitivní stav umístěn přímo do středu negativního stavu v podmínkách izolace a ochrany, byly věci v tomto ohledu zjednodušeny.

Vše, co máte dělat nyní, je posunout svou pozornost a své uvědomění směrem k jeho přítomnosti a k Mé osobní přítomnosti s vámi a uvnitř vás.

Proto se všechny ty procedury a rituály staly zcela zastaralými a nepotřebnými. A nejen to, nýbrž došlo k tomu, že jsou podrobeny negativnímu stavu, takže budete-li se snažit je používat, přivedou vás do styku pouze s negativním stavem a jeho obyvateli, kteří by předstírali, že jsou a že se objevují jako Já a členové vaší pravé duchovní rodiny.

Tvoje odezva na tuto situaci, Petře, je ve formě přiměřené averze v tvém nitru, abys tak byl varován a nikdy se nevracel zpět k užívání těch metod či praktikoval duchovní hypnózu, nebo duchovní autohypnózu či jakoukoliv jinou formu psychoterapie, kterou ses zaměstnával. Odpověděl jsem na tvou otázku, Petře?

Peter: Ano, děkuji Ti mnohokrát. Je tu ještě něco, co bychom dnes měli probrat?

Pán Ježíš Kristus: Možná bychom se měli dotknout jiného tématu, o kterém jsi diskutoval s Danem a Olgou z New Yorku. Šlo o otázku, proč Já - poté, co jsem zahrnul do Sebe Lidskou Přirozenost, nepřicházím na vaši úroveň fyzicky a nemluvím s vámi fyzickou řečí namísto myšlenkové řeči, jakou mluvíme spolu právě teď, Petře. Vy tři jste na tu otázku odpověděli správně. Ale kvůli všem ostatním proberme ty důvody.

Dokud jste v lidském těle a protože s tím tělem jste ještě umístěni v negativním stavu, i když váš duch a vaše duše už tam nejsou, nemůžete být ve stavu své konečné volby. Kdybych se vám zjevil fyzicky a mluvil s vámi vnější lidskou řečí, pak bych vás navždy uzamkl do konečné volby, volby, kterou nyní průběžně projevujete. V tom případě byste už neměli možnost volit jinak. Takže za takových podmínek by vás Moje zjevování se před vámi zmíněným způsobem uvedlo do pozice donucenosti a v nemožnost žádné jiné volby. V tom případě byste přišli o svou svobodu volby a byli byste připraveni o možnost provádět další volby.

Aby se mohla učinit všeobsáhlá konečná volba, je nutno, aby všichni účastníci byli v postavení svobodné volby. Pokud někdo tam někde je v pozici, že není schopen činit vůbec žádné další volby, pak v takovém případě by ani nikdo jiný nemohl učinit tuto všeobsáhlou konečnou volbu. Něčí volba by scházela ve shromaždišti voleb všech. V takovém případě by to byla vaše volba, která by tam scházela.

Pokud existuje negativní stav a pokud lidský život existuje v nynější podobě, Moje fyzické objevování se, i kdyby to bylo pouze pro Mé reprezentanty, by uzamklo negativní stav a lidský život do rozpoložení, v němž by navždy přišli o možnost dostat se ven ze svého postavení.

Ilustrativní a experimentální modalita jejich pseudojsoucna a pseudobytí, jediného zdroje jejich pseudoživota, by byla porušena a zrušena Mou fyzickou přítomností. V tom případě, nemajíce jiné alternativy a bez připravenosti pro život v pozitivním stavu, by navěky zahynuli. Takový dopad by byl sám o sobě velmi negativní. V tom případě by negativní stav definitivně vyhrál, protože Já bych to schválil Mou fyzickou přítomností v zevnějšnostech, kde negativní stav má svůj původ a dal se do pohybu na prvním místě.

Nezapomeň, Petře, že za nyní existujících podmínek je třeba, abyste všichni učinili ještě mnoho dalších voleb. dokonce i když jste si zvolili stát se Mými reprezentanty či následovníky navždy a protože máte před sebou tyto četné volby, můžete ještě činit různé volby podle potřeby, pokud je toho třeba a pokud je to vhodně proveditelné.

Vaše současně existující volby jsou činěny v podmínkách přechodného stadia, které probíhá během duchovního posunu, jenž se odehrává nyní. Nic, co je zvoleno během přechodného období, nemůže být přivlastněno s konečnou platností. Avšak Moje fyzické objevení se před vámi by ukončilo předčasně toto přechodné údobí, kdy vy ani nikdo jiný není připraven z něho vyjít, protože ještě nestojíte před konečnou volbou.

Taková je tedy situace v přítomnosti. Jakmile se dostanete do pozice, ve které můžete provést takovou konečnou volbu, pak tehdy a jenom tehdy může být zjevena Moje fyzická přítomnost ve vašem osobním životě. Toť vše pro dnešek, Petře.

Peter: Mnohokrát děkuji za toto překrásné vysvětlení.

ČTYŘICÁTÝ TŘETÍ DIALOG

Zdroj: DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM 1.DÍL

Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT