|
17. ledna 1999
Peter: Sám dnes nemám specifické otázky. Rosemarie má obecnou otázku, která se
týká domácích mazlíčků a zvířat, a dr. Ardyth Noremová má otázku ohledně posunu
energie obecně a jejího dopadu na lidské tělo/mysl a na agenty pozitivního stavu.
Věřím, že otázka Dr. Noremové byla do určité míry zodpovězena v Šestnáctém dialogu.
Ale než budeš odpovídat na tyto otázky, rád bys okomentoval něco jiného, nebo chtěl
bys víc osvětlit leccos z toho, co jsme doposud probrali?
Pán Ježíš Kristus: Nuž, Petře, nemyslíš si, že bychom se měli nejdřív dotknout něčeho
jiného, a to věci, na nichž tolik záleží autoru dopisu, o jehož obsahu jsme včera
diskutovali?
Peter: V tom případě mi dovol, abych to upřesnil. Autor toho dopisu se zmiňuje o
autorově rukopisu Cosmic Sea a Holy See. Z dopisu je zřejmé, že je předpokládáno, že
jsem onen rukopis četl nebo že jsem s ním seznámen. Po pravdě řečeno, nemám ani
nejmenší tušení, o čem autor toho dopisu mluví. Slyším o tom poprvé. Jediný rukopis,
jaký jsem četl, byl ten první, který byl autorem napsán před několika lety a v němž se
mluvilo o texaském kazateli a jak ten se obrátil do pozitivního stavu pod vlivem Tvého
Nového zjevení.
Ale abych se vrátil k jiné věci, vyzdvihnuté v tom dopise. První otázka se týká možného
sexuálního styku s negativní entitou, která napadá jedincovu sexualitu ve snu nebo ve
vidění či v podobných stavech. Mohlo by se to stát radostnou zkušeností, jež by mohla
vést negativní entitu ke konverzi do pozitivního stavu?
Záležitost se vztahuje na pojmy z démonologie - ‚incubus a succubus‘. Incubus má být
zlý duch, který údajně sestupuje na spící ženy a má s nimi sexuální styk. Na druhé
straně succubus prý je démon v ženské podobě, o níž se říká, že má sexuální styk se
spícími muži.
Druhá věc se týká termínu ‚obyčejní lidé‘. Autor toho dopisu neví, v jaké souvislosti se
jej používá. Autor se domnívá, že slovo ‚obyčejní‘ nese v sobě náznak předsudku.
Třetí záležitost či otázka má co činit s Mariánským dogmatem. Autor se ptá, co je to
Mariánské dogma. A posléze, když někoho označujeme jako ‚spiritista‘, jak je
pojmenováváš Ty? Doufám, že jsem pokryl všechno, co v tom dopise bylo uvedeno.
Takže řečnická tribuna je Tvoje, mohu-li tak říci.
Pán Ježíš Kristus: Můžeš, Petře, zajisté můžeš. Nuže, započněme se záležitostí sexu a
pak pokročíme k jiným předmětům zájmu. Poté se obrátíme k otázkám Rosemarie a
Ardyth.
Jak víš, Petře, sexuální tématika je jednou z nejcitlivějších věcí, nejméně pochopenou,
nesprávně pojímanou, dezinterpretovanou, zavádějícím způsobem vykládanou a
nanejvýš nevhodně praktikovanou v lidské historii a v dějinách zóny vymístění.
Abychom použili metaforického obratu: je to nabité dělo, sud plný střelného prachu,
připravený explodovat každou minutu. Ať se snažíš jakkoliv vysvětlit nebo
interpretovat záležitost sexu, všem nikdy nevyhovíš. Vždycky to vzbudí takřka zlou
krev v mnohých, zuřivost a mnohé jiné negativní emoce - pokud tvůj výklad a
nabídnuté vysvětlení sexuality odporuje jejich vlastnímu chápání, přijatému pod
vlivem všelijakých systémů víry, na nichž lpí a kterým hoví.
Je téměř marné diskutovat o této věci, ježto stejná věc, která jednoho může potěšit,
někoho jiného může znechutit. A toto znechucení může přivést až k bodu, kdy dotyčná
osoba úplně odmítne Mé Nové zjevení - jak tomu bylo v několika případech
v minulosti.
Ale k věci. Existují skutečně zlý duchové či démoni jménem incubus a succubus jako
samostatné entity, specializující se v sexuálním svádění spících mužů a žen? Jsou
takové věci možné? A jestliže náhodou pociťujete, že takový sexuální útok probíhá ve
vašich snech, je nutno, abyste podlehli té zkušenosti, a tak ji učinili příjemnou, a tím té
entitě pomohli konvertovat do pozitivního stavu?
Takové specifické entity jako incubus a succubus samy o sobě neexistují.
Nezapomeňte však na jednu důležitou věc. Sexualita je ten nejoblíbenější a nejvíce
užívaný nástroj v rukou sil negativního stavu k ovlivnění, svádění zkorumpování,
svedení z cesty, matení, prznění, zablokování a ničení lidských tvorů a každého v jejich
doméně, jakožto i jejich pravého vnímání a praktikování sexuality i správného chápání
duchovnosti a všeho, co se vztahuje na život obecně i specificky.
Proto existuje pohotovostní skupina zlých duchů a/nebo démonů, specializujících se
na sexuální záležitosti, a ta se stará o to, aby donutila lidi a jiné přijmout život a
přirozenost negativního stavu. Ta skupina se může jmenovat incubus a succubus -
přejete-li si.
Otázkou je ovšem, co byste měli dělat, jestliže by člen té skupiny přišel k vám ve snu a
pokusil se vás sexuálně napadnout - jak se to stalo autoru zmíněného dopisu? Postup
popsaný autorem je dobrý. Okamžitě zvoláte ke Mně, budete vyzařovat Mou i svou
lásku, soucit, milosrdenství a odpuštění a současně se zeptáte té entity, za jakým
účelem a z jakého důvodu se k vám přiblížila. Je ten účel negativní, jak bylo popsáno
shora? Je to past, do které vás chce dostat negativní stav pod pláštíkem velké rozkoše
ze sexuálního styku? Anebo je to použito k tomu, aby entita dostala příležitost
konvertovat do pozitivního stavu? Nezapomeňte, že někteří členové té pohotovostní
skupiny si přejí obrátit se do pozitivního stavu dle obecné výzvy ke konverzi učiněné
v peklech Mými hlídkami. Musíte chápat, že tito členové fungují pouze prostřednictvím
sexuality - to je jejich jediným nástrojem - a proto neznají jiný způsob, jak docílit toho
účelu - navnadit vás na sexuální styk ve vašich živých snech, když spíte. Takže je vaší
povinností a zodpovědností určit, o jaký činitel jde v takové události.
Nicméně, přichází-li k vám za tím účelem, aby byla zničena a ohrožena vaše služba pro
Mne a pro Můj pozitivní stav obecně, pak je vaší povinností v tomto ohledu zbavit se té
entity v Mém jménu. Avšak dříve, než to učiníte, měli byste přečíst té entitě práva a
výsady, jaké má ode Mne, a nabídnout jí možnost konvertovat do pozitivního stavu.
Svolí-li entita obrátit se, pak je poslána do vhodné oblasti, kde je o ní postaráno. Když
ne, pak ji pošlete tam, odkud přišla.
Pamatujte si, že žádná entita, ať se zdá sebesilnější, nemá nad vámi moc, ani vám
nemůže nic násilně vštěpovat, pokud jí to sami nedovolíte svým špatným postojem,
nevhodným chováním, zápornými touhami či jinými faktory, vyvěrajícími z vašich
sobeckých potřeb. Jenom takové věci negativní povahy jsou s to otevřít dveře vlivům
negativního stavu, a tím vám způsobit problémy všeho druhu nebo vás sexuálně
napadnout. Radí se vám tedy, abyste zpytovali stav své mysli, svých tužeb, chování,
postoje a čeho všeho - a tak určili důvody pro prožívání takových zkušeností
potenciálně nebo i skutečně.
Když mluvíme o sexualitě, dotkněme se otázky, jakou autor dopisu nepoložil. Pisatel se
zeptal na ty lidi, co nemají možnost mít sexuální styk běžným způsobem - s pyjem
v pochvě - ať z jakýchkoliv důvodů, a/nebo v důsledku jakéhokoliv problému.
Ale co říci o lidech, kteří si zvolili nemít nikdy sexuální zkušenosti? Vezměte na příklad
kněze, mnichy a jeptišky v katolické církvi a v jiných náboženstvích, zakazujících sex
podle dogmat svých příslušných vyznání. Nebo ty lidi, kteří speciálně a uvědoměle
učinili posvátný slib nebo se zapřísáhli vyhnout se sexuálním zkušenostem po zbytek
svého lidského života. Tito lidé si na základě své svobodné vůle a volby dobrovolně a
vědomě zvolili nastoupit dráhu omezujícího typu života. Mají své vlastní soukromé
důvody pro takovou volbu. Někdy je taková volba učiněna z pozitivních a dobrých
důvodů - podle jejich názoru - pomoci světu a lidstvu tím, že stráví celý svůj život
v meditacích a v modlitbách. Z pohledu dříve popsané jejich užitečnosti jsou takové
modlitby bezcenné, marné a nevedou nikam.
Jaká ztráta pozitivní a produktivní energie, jaká by mohla být použita pro daleko lepší
účely! Jiní vstoupí do takových stavů, jelikož věří, že sex je hříšný, špinavý, nízký,
bezbožný a hnusný akt, trpěný pouze pro plození a jenom v rámci manželského
svazku. A jelikož - podle jejich názoru - život bez sexu daleko pohotověji vede
k připuštění do nebeské blaženosti po fyzické smrti, myslí si, že vstupem do životního
stylu bez sexu budou na seznamu vyvolených a dostanou vstupenku na daleko
vznešenější místo v nebeské hierarchii než kdokoliv jiný. Toto je ovšem duchovní
arogancí.
Takže podle vás, co se stane s podobnými lidmi po příchodu do duchovního světa? Jak
víte, očekávají kvůli své oběti v tomto ohledu, že budou odměněni nějakým velmi
neobvyklým a vysokým postavením v nebi. K svému největšímu překvapení se ocitnou
ve velmi podivném postavení. Zvolením žít bez sexu za života na planetě Nula vyhnali
ze svého ducha a duše jakýkoliv náznak tolerance vůči všemu, co se dokonce i vzdáleně
vztahovalo na sexualitu. Takže jakmile začnou zakoušet nebeskou atmosféru, zjistí, že
je pro ně absolutně nesnesitelná a dusící už z toho prostého důvodu, že nebeské
ovzduší je nabito čistě pozitivní sexuální energií. Přivlastněním takového postoje a
životního stylu si způsobí to, že se jim takové ovzduší stane jedovatým.
Takže co s takovými lidmi? Jak víš, Petře, Swedenborg byl první, kdo si toho povšiml u
takových lidí. V jeho době těm knězům, mnichům a jeptiškám a podobným lidským
jedincům, co vstoupili do toho stavu - a kteří v čistotě svého srdce věřili v pravdivost
doktrín svých příslušných náboženství nebo církví a kteří neměli nic jiného za lubem
ani nízkou motivaci v tomto ohledu - byla vytvořena zvláštní oblast, oddělená jak od
pozitivního, tak i negativního stavu, s uvedením speciální atmosféry, takže mohou
dýchat bez jakýchkoliv potíží.
Jiní, se skrytými nekalými úmysly, s negativní nízkou motivací a nečestnými záměry,
jakmile zjistili, že nebe je naplněno čistě sexuální energií, začali zuřit a tak se rozčílili,
že prokleli Boha a odebrali se do jednoho z pekel, kde přebývali tvorové podobně
smýšlející.
Ovšem, jak víš, Petře, došlo k mnoha změnám v duchovním světě od doby
Swedenborga. Zmíněná oblast byla zrušena. Namísto ní bylo ustanoveno zvláštní
oddělení v Nové škole, specializující se na záležitosti těchto typů lidských tvorů, kteří
vstoupili do života bez sexu s pozitivním a dobrým úmyslem, bez jakýchkoliv nízkých
důvodů.
Nemůžeš si vůbec představit, Petře, druh úsilí, nepřekonatelných překážek,
komplexních a zdlouhavých procedur, duchovní genetické restrukturalizace a
podobných prostředků, jakých bylo zapotřebí použít v tomto případě, aby se uvedl do
původního stavu jejich zapeklitý stav.
Jiní, kteří odmítnou vstoupit do Nové školy, si zvolí jít do jednoho z pekel, kde se
postupně a pomalu uvedou do určité zdánlivosti sexuálního života, i když negativního.
Určitým způsobem je lépe se jakkoliv angažovat sexuálně, pokud to nikomu neubližuje,
než žít životem bez sexu z vlastní volby a vlastního přání.
Na ukončení tohoto tématu dovolte, abych vám připomenul, že nic není více
individualizovaného a zosobněného než sexualita a to, jak je praktikována ve vašem
soukromém a intimním životě. Ve vašem případě jako Mých agentů je tomu tak ještě
více. Proto v konečném vyznění je to mezi Mnou a vámi. Pročež se vám radí, abyste
přišli ke Mně osobně a prosili o návod, jak má být sexuální život praktikován, prožíván
a projevován ve vašem vlastním soukromém životě. Není možno vytvořit v tomto
ohledu generální pravidla, která by bylo možno aplikovat šmahem pro všechny
případy.
Z toho důvodu bych dával přednost tomu, aby o sexualitě nebyly kladeny otázky
v obecném smyslu, ale aby byly namířeny ke Mně přímo během vašeho vlastního
soukromého a intimního komunikování se Mnou nebo skrze vaši vlastní intuici, či
jakýmikoliv jinými vám přístupnými prostředky v případě, že nepociťujete přítomnost
takové komunikace.
Peter: Mnohokrát děkuji za toto vysvětlení. Doufám, že autor dopisu, jakožto i každý,
kdo toto čte, učiní totéž.
Pán Ježíš Kristus: Také v to doufám. Avšak nepočítej s tím. Je to jako otevřít
plechovku s červy či, jak říkáte, Pandořinu skříňku. A nyní se pusťme do dalších
závažných otázek z toho dopisu.
Pojem ‚obyčejní lidé‘ není použit v tom smyslu, jak to vnímá autor dopisu. Použít slovo
‚předsudek¨ ve vztahu ke Mně znamená nesprávné vyložení si povahy Mé Absolutní
Přirozenosti, jež neobsahuje žádný negativní lidský druh emocí nebo postoje. Autor na
Mne promítá typicky lidské chápání toho pojmu.
Obyčejní lidé jsou ti na planetě Nula a jinde v zóně vymístění, co se velmi málo zajímají
o hlubší duchovní a životní záležitosti či podobné věci a kteří jdou za svým
každodenním živobytím a konáním, aniž by brali v úvahu nějaké příčinné faktory pro
vše, co se děje v jejich každodenním životě. Jednoduše jim to nepřijde na mysl. O
takové otázky či záležitosti se nestarají. Prostě jdou mimo jejich vědomí. A pokud
něčemu takovému naslouchají ve své církvi nebo v jiném místě, pak co v tomto ohledu
vstoupí do jednoho ucha, vyjde ven z druhého, aniž by v nich vyvolalo zájem či touhu o
tom dále popřemýšlet.
Podíváte-li se kolem, zjistíte, že většina lidských tvorů spadá do této obyčejnosti. Proto
pojem ‚obyčejní lidé‘. Jsou odlišováni od těch, kteří se nachází vně této obyčejnosti.
Jako například Moji agenti a někteří jiní zajímající se o takové věci.
Termín ‚Mariánské dogma‘ razila katolická církev. Jde o pseudoduchovní pojetí,
vyžadující postavit Marii na stejnou úroveň, ne-li vyšší, jakou mám Já, její údajný Syn.
To znamená, že Marie má být považována také za vykupitele, spasitele a prostředníka
pro lidstvo spolu se Mnou, za prostředníka vůči Mému Bohu-Otci. Je to ohavnost
katolické církve.
Termín ‚spiritista‘ je užíván lidskými tvory. V pojímání pozitivního stavu tento termín
nemá žádnou hodnotu, neboť se předpokládá, že se něco vidí nebo cítí pomocí intuice
či vhledu do vlastního univerzálního vědomí, vyvolaného přítomností někoho či
něčeho jiného a ve většině případů pod vlivem negativního stavu. Proto má tento
pojem negativní význam. Z toho důvodu se nemůže používat v pozitivním stavu. Místo
toho jsou tito jedinci nazýváni lidskými tvory, citlivými na to, co přichází z emocí,
tužeb, přání, očekávání a projekcí jiných či od jejich majetku a předmětů, a kteří se
snaží těžit z minulých, přítomných a budoucích událostí vztahujících se k příslušné
osobě, která se radí s touto citlivou lidskou bytostí. Potřeba znát tyto události vyvěrá
z negativního stavu.
Peter: Díky za tuto vyčerpávající odpověď na to, co bylo předneseno v tom dopise. To
byl dopis!
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře. Nicméně nezapomínejte, a Já to opakuji, že jednou
z důležitých funkcí těchto Dialogů je vyvolat v jejich čtenářích potřebu klást otázky, jež
by mohly mít multiverzální význam. Důvod pro tuto potřebu se může nalézt ve faktoru
správného načasování, dříve připomenutého, a ve faktu, že jakákoliv znalost o všem, co
pochází z Mého Absolutního Zdroje - tedy ode Mne - vám může být podána pouze
v určitém dobře určeném dávkování.
Také nezapomeňte na faktor postavení patřičných jednotlivců. Z jejich pozice jsou
kladeny otázky, které mohou být předkládány pouze a jenom z jejich postavení a
z pozice té oblasti multivesmíru - jejich duchovní domácí základny - z níž se vtělili na
planetu Nula.Tento faktor je velmi důležitý a musí být vzat v úvahu - pokud se divíte,
proč přichází tak mnoho otázek.
Peter: Ano, vidím jasně, co myslíš. Můžeme teď pokračovat v odpovědích na otázky
Rosemarie a Ardyth?
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, můžeme. Dotkněme se krátce záležitostí miláčků a
domácích zvířat a pocitů lásky a soucitu jimi vyvolaných u lidí. Věc soucitu a lásky
může být aplikována na miláčky podobným způsobem, jak to bylo s opuštěnými dětmi.
To je jednou z pozitivních věcí v případě domácích miláčků. Jenže jde o něco víc. Jak
víte, většina z nich, zvláště psi a kočky, mají negativní duchovní souvztažnost.
Představují tento fakt: aby negativní stav mohl existovat a vzkvétat, někdo ho musí
milovat a starat se o něj. Jinak by negativní stav nikdy nemohl ve své protivnosti
dozrát. Takže lidští tvorové, kteří milují a pečují o své mazlíčky, reprezentují tento
faktor. Jak vidíte z této skutečnosti, jde o smíšeninu pozitivní a negativní konotace, tak
typickou pro lidskou přirozenost.
Problém vlastnění mazlíčků není v samotném jejich vlastnění, ale v nerozumném a
poškozujícím lpění na nich, a to dokonce do takové míry, že se stávají jedinými dědici
svých majitelů. V tomto smyslu se mazlíčci stávají modlami a vládci nad jejich životní
silou, do nichž vložili význam svého života. V takovém případě se celý život točí kolem
vašich mazlíčků, jako by v životě nebylo nic důležitějšího. Jakmile dojdete až k tomuto
bodu, octnete se ve spárech negativního stavu.
Vzhledem k tomuto nebezpečí je třeba, abyste velmi pečlivě zhodnotili, za jakým
účelem a z jakých důvodů držíte mazlíčky ve svém domě. Jako vždycky je radno, abyste
se zeptali Mne, zda je to dobrý nápad mít takové miláčky v tom kterém případě.
Dokonce v otázkách podobného rázu jde o personalizaci a individualizaci bez
jakýchkoliv generalizací.
A nakonec odpověď na otázku Ardyth: Jak víte, povaha probíhajícího posunu
představuje - mezi mnohými jinými významnými věcmi - význačnou distribuci energie,
jež vchází do konečné kondenzace negativního stavu zvláště na planetě Nula.
U agentů Mého pozitivního stavu, nacházejících se na planetě Nula, to může vyvolávat
pocit, že jejich osobní pozitivní energie ubylo; souhlasili, aby ji sdíleli a uvolnili pro
negativní stav, avšak stane se to v zájmu pozitivního stavu, neboť čím více se
kondenzuje negativní stav, tím rychleji se blíží ke svému konci a odstranění.
Někteří citliví jedinci mezi Mými agenty, zvláště ti, co si zvolili odrážet rozličné
události pomocí svých těl a/nebo funkcemi své mysli, pociťují, že jejich fyzické a
mentální funkce slábnou.
Výsledkem této kondice je jejich dočasný stav fyzické a mentální únavy - ba i zoufalství
v některých případech.
Aby se zabránilo tomuto jevu v delším trvání, radí se jim, aby se soustředili na Mou
přítomnost v sobě a obnovili ztracenou energii čerpáním z Mé Absolutní Energie, která
ze Mne vyzařuje nepřetržitě. Vše, co potřebují, je - jen o to požádat. Je neustále
dostupná.
Jedná se znovu o stejnou věc, o níž bylo jednáno v Šestnáctém dialogu. Zabýváte-li se
příliš hodně a příliš dlouho negativním stavem, pak se jeho vliv na vás zvyšuje a vy
jeho přítomnost pociťujete v daleko větší míře, než by tomu bylo jinak.
Abyste se mohli vyhnout této možnosti, raději se soustřeďte na Mne a na pozitivní
aspekt svého poslání, které máte ode Mne.
Peter: Velice Ti děkuji za tato vysvětlení a objasnění. Je ještě něco jiného pro dnešek?
Pán Ježíš Kristus: Jako vždy, rádo se stalo, Petře. A toto by mělo být vše pro tento den.
Přeji příjemné odpoledne.