|
27.11.2017
SDĚLENÍ SPOLUPRACOVNÍKŮ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA BOŽÍ RODINY
Děkuji Lukáši
Když Ježíš v těle hovořil o svém 2. Příchodu, při kterém bude jeden vzat a druhý zanechán,
vzpomněl na něco velmi zvláštního (Matouš 24:40-48). Popsal lehkomyslný postoj a slova
zlého sluhy, který se příliš nestaral o to, kdy přijde jeho pán. (Matouš 24:48) Kdyby si
však onen zlý sluha řekl ve svém srdci: „Můj pán ještě dlouho nepřijde“. Na toto prohlášení
zlého sluhy Ježíš řekl něco významného: „Tehdy bude Království nebeské podobné deseti
pannám, které vzaly své lampy a vyšly naproti ženichovi“ (Matouš 25:1). Právě tehdy, když
budou mluvit „Jste bláhoví snílci, ten váš Pán Ježíš Kristus ještě pěkně dlouho nepřijde,
přijde-li kdy vůbec“, bude Vytržení Věřících (přesně takto tomu bude i s Duchovním centrem Boží Rodiny, princip je
naprosto stejný pozn.). Panny v tomto podobenství představují nebeské království a Věřící
(církev – v originálu).
To, že vyjdou naproti ženichovi znamená, že se s ním nepotkají u nich doma (na Zemi), ale
někde „v polovině“ cesty. Pán Ježíš Kristus ještě nesestoupí na Zemi a Věřící ještě nebudou v nebi.
Všichni se však potkají v povětří, kde každý „ujde“ svou část cesty vstříc tomu, s nímž
se setkává. Jasně to ukazuje na VYTRŽENÍ. Pro takto zorganizované setkání Pána Ježíše Krista a Věřících
v oblacích existuje několik vážných důvodů. Dokonale nám je přibližuje prorok Daniel. Jeho
proroctví ukazuje na Vytržení, Beránkovu svatební večeři, Milénium i Nový Jeruzalém (Novou
Zemi v 5D poz. stavu) i Nový cyklus času. Je až neuvěřitelné, že toto vše popsal před cca
2800 lety a ve třech větách. Daniel to viděl na vlastní oči v nočních viděních, která mu
dal Pán, podobně jako tehdy Janovi na ostrově Patmos. Události svého 2. Příchodu, jak budou
po sobě následovat, mu ukázal v detailech, které nám umožňují pochopit smysl Vytržení.
(Daniel 7:13-14) „Viděl jsem v nočním vidění, hle, s nebeskými oblaky přicházel jakoby Synu
člověka podoben; došel až k Věkovitému, přivedli ho k němu. A byla mu dána vladařská moc,
sláva a království, aby ho uctívali všichni lidé různých národností a jazyků. Jeho vladařská
moc je moc věčná, která nepomine, a jeho království nebude zničeno.“
Doplnění: Zde v tomto bodě ponecháme původní znění knihy. Prorok Daniel někdy v 8. stol.
před n.l. nemohl tušit, že po splnění mise Ježíše Krista (Syna) dojde ke splynutí (fúzi)
s Otcem (Nejvyšším, kterého Daniel nazývá Věkovitým – což je totéž)
1.) S oblaky nebes přichází synu člověka podoben – Pán Ježíš Kristus přichází na oblaka (jedná se o příchod
za použití mimozemské technologie – viz předešlá témata). Na jeho povel zazní polnice a
nastává a.) vzkříšení zesnulých těl b.) Vytržení žijících Věřících. Společně jsou vyzdviženi
vzhůru vstříc Pánu. V okamžiku jsou všichni proměněni a dostávají oslavená = andělská těla =
duplikáty. (1.Tesalonickým 4:16-17) Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán
sestoupí z nebe, a ti, kdo zemřeli v Kristu, vstanou nejdříve; potom my živí, kteří se toho
dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. Je zde použito opět
slovní spojení „vstříc Pánu“ jako v podobenství o pannách, které vyšly ženichovi naproti.
(Matouš 25:6-7) Ale o půlnoci (tehdy, když to nikdo nečekal pozn.) povstal křik: „Hle ženich
přichází! Vyjděte mu vstříc!“ Tehdy vstaly všechny ty panny a ozdobily svoje lampy.
2.) a.) „Přiblížil se až k Věkovitému a před něj směl přistoupit“ – Vidíme, že poté, co přišel
na oblaka, nesestupuje na zem, ale s těmi, které vzal, přichází k Věkovitému. Z povětří spolu
letí zpět domů k nebeskému Otci, odkud Pán na oblaka přišel. A před Otce přichází s těmi, pro
které na ta oblaka šel, které ospravedlnil a vykoupil svou krví. Jsou ze všech pokolení,
národů a jazyků země. To povolení „smět předstoupit“ potřebovali všichni ti vytržení, každý
jeden z nich. A dostali ho pro Kristovu prolitou krev, pro jeho oběť na kříži a pro jeho
spravedlnost.
Doplnění: V novém kontextu Pána Ježíše Krista přivede po Vytržení Věřící sám k sobě, mnohým ukáže mnohé
divy svého Stvoření, některým pak i samotný Zdroj (13. dimenzi, sídlo Absolutna).
b.) Pak začíná Beránkova svatební večeře – nejvelkolepější a nejúžasnější svatba v dějinách
Multivesmíru. Až po ní (po určitém čase, který tentokrát na rozdíl od času Vytržení zná
pouze sám Pán Ježíš Kristus) se uskuteční návrat Pána Ježíše Krista a jeho nevěsty na zemi (2. Finální Příchod Pána Ježíše Krista).
(Zacharjáš 14:5) „Pak přijde Pán, můj Bůh a s tebou všichni svatí, Bože“.
3.) Byla mu dána vladařská moc, sláva a království, aby ho uctívali všichni lidé různých
národností a jazyků. Jeho vladařská moc je moc věčná, která nepomine, a jeho království
nebude zničeno.“ – 2. Finální příchod Pána Ježíše Krista na Olivovou horu je za účelem soudu nad žijícími
národy. Po Miléniu nastává věčnost = konec cyklu času. Následuje vše nové – Nové nebe,
Nová Země a nový svatý Jeruzalém (Zjevení 21:1-27 a Zjevení 22:21)
Při platbě velkými bankovkami se někdy stane, že k nim přiloží ultrafialové světlo. Tehdy
se na bankovkách ukážou znaky, které bez toho světla není vidět. Pokud se při tom světle
ty skryté znaky uvidí, víme, že peníze jsou pravé. Slovo z Daniela 7:13-14 je takovým UV
světlem v Bibli. Je možné jím ověřit, jestli 2. Příchod Pána Ježíše Krista chápeme ve správném kontextu.
Pokud slovem z Daniela posvítíme na náš výklad, musí odrážet znaky jeho vidění. A pak víme,
že to, co tvrdíme, je jednoduše pravda.
Ano, staň se přesně takto, přijď, Pane Ježíši Kriste.
Text je výtažkem z knihy Sergej Mihál – Vytržení + doplnění Tyrona pod vedením Pána Ježíše Krista