|
16.11.2017
SDĚLENÍ SPOLUPRACOVNÍKŮ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA BOŽÍ RODINY
Děkuji Lukáši
Jedno ze znamení, o němž jsme již psali, které ukazuje na příchod Pána Ježíše Krista pro
vytržení věřících, je obraz doby Noeho a Lota. Matouš 24:37-42 „Až přijde Syn člověka,
bude to jako za dnů Noeho: Jako tehdy před potopou hodovali a pili, ženili se a vdávaly
až do dne, kdy Noe vešel do korábu, a nic nepoznali, až přišla potopa a zachvátila všecky
– takový bude i příchod Syna člověka. Tehdy budou dva na poli, jeden bude přijat a druhý
zanechán. Dvě budou mlít obilí, jedna bude přijata a druhá zanechána. Bděte tedy, protože
nevíte, v který den váš Pán přijde.“
Stane se to v jeden okamžik, nezávisle na časovém pásmu. Ráno, poledne a noc
(Lukáš 17:34-36). V jedné vteřině zmizí z celé planety miliony lidí. Někdo ve spánku,
jiný v práci, za soumraku, při svítání. Pán, když mluvil o době Noeho a Lota, ukázal na
pokojný svět. Nezmínil se o žádném velkém probuzení (ačkoli nějaká pravděpodobně budou po
předchozí Události/Varování – viz předchozí témata pozn.), ani o hladomoru nebo válkách.
Vystihl však jeho zásadní problém – nic nevěděli a ničeho si nevšímali (a nic moc z
předešlé Události/Varování až na pár světlých výjimek nepochopili). Dále kupovali,
prodávali, stavěli, ženili se a vdávaly. Starali se dále o život na zemi a vůbec neviděli,
že nastává konec všech věcí. Ježíš popsal svět, který vůbec neočekává Boží zásah. Nemyslí
na Boha ani na svou záchranu. Tento nezájem o nebe stahuje svým postojem ke spánku i mnohé
v dnešních křesťanských církvích. Ty po dlouhém čekání na Pána Ježíše Krista usínají tak tvrdě, že úplně
přestávají vnímat blízkost jeho příchodu. I Církev dnes ve vztahu k nebeským záležitostem,
podobně jako celý svět, pokojně spí. Křesťané kupují (byty i na hypotéky s dobou splatnosti
30-40 let pozn.), prodávají, stavějí (rovněž mnohdy na hypotéky) a sní své sny o pěkném
životě na zemi v této realitě. Nemyslí příliš na Kristův návrat a ignorují všechna znamení.
(To je vskutku více než reálný a smutný popis většiny dnešních křesťanů v církvích ve
vztahu k reflektování duchovní doby, znamení doby a brzké reality Vytržení). Tvrdý spánek
Církve je však jen dalším znamením, že Pán Ježíš Kristus stojí přede dveřmi. Ježíš na to poukazuje v
podobenství o deseti pannách, které reprezentují celou Církev (Matouš 25:1-13). Všechny
usnuly, ale o půlnoci nastává křik, který je probudí. Do poklidné a ospalé atmosféry
najednou přichází Ježíš jako Pán (Pán Ježíš Kristus) a náhle ze země něco unese.
VYTRŽENÍ PŘIJDE JAKO LOUPEŽNÉ PŘEPADENÍ SVĚTA. JAKO ÚNOS.
Právě proto se jeho příchodu za cílem Vytržení říká „Jako zloděj v noci“. Pán Ježíš Kristus ale nebude
krást, jen si přijde pro to, co patří jemu, svůj lid. Kromě těch, kdo budou vzati, jeho
příchod na oblaka nikdo neuvidí. 1.Tesalonickým 5:2-4 „Sami přece dobře víte, že den
Páně přijde, jako přichází zloděj v noci… Vy však, bratři, nejste ve tmě, aby vás ten
den mohl překvapit jako zloděj“. Jen těm, kteří se k němu vznesou (budou vzati), dovolí
Pán Ježíš Kristus vidět slávu svého příchodu v oblacích. Jeho 2. Příchod na Zemi (na Olivovou horu za
účelem konečného soudu) však bude jiný. Viditelný celému světu. Uvidí ho každé oko.
Zjevení 1:7 „Hle, přichází v oblacích! Uzří ho každé oko, i ti, kdo ho probodli, a budou
kvůli němu naříkat všechny pokolení země. Tak jest.“ (že termín v oblacích v novodobé
řeči znamená použití technologie, již nebudeme podrobněji popisovat – viz minulá témata).
Atmosféru světa té doby vystihuje do detailu Izajáš v celé 24. kapitole. Země bude
roztrhána na kusy. Bude se potácet bolestí jako opilá, důkladně vyprázdněná a vypleněná
(bude to na konci doby tzv. JÁKOBOVA SOUŽENÍ, kdy se na Zemi plně projeví vláda
Pseudotvůrců a důsledky negativního stavu). Izajáš 24:19 „Země se rozlomí, země se
rozkymácí, země se rozpadne.“ Daniel 7:23 „Čtvrté zvíře bude na zemi čtvrté království,
to se bude ode všech (předchozích) království lišit – pozře celou zemi, podupe ji a
rozdrtí“ (zde mluví Daniel o plně aktivovaném negativním stavu a budoucí vládě
Pseudotvůrců v Novém Světovém Řádu po Vytržení, která se již dnes rozvíjí, formuje a
připravuje). Takže zde vidíme obrovský rozdíl mezi popisem pokojné doby Noeho a Lota a
popisem zlomené, roztrhané a sužované země v době, kdy Pán Ježíš Kristus přijde, aby nad ní převzal
vládu (ukončil negativní stav a DOBU JÁKOBOVA SOUŽENÍ).
Matouš 24:29-30 „Hned po soužení těch dnů se zatmí slunce, měsíc ztratí svou zář, hvězdy
budou padat z nebe a mocnosti nebeské se zachvějí. Tehdy se ukáže znamení Syna člověka
na nebi; a tu budou lomit rukama všechny čeledi země a uzří Syna člověka přicházet na
oblacích nebeských s velkou mocí a slávou.“ 2. Příchod Pána Ježíše Krista na Zemi uvidí každý.
Zjevení 6:15-16 Králové země i velmoži a vojevůdci, boháči a mocní – jak otrok, tak
svobodný, všichni prchali do hor, aby se ukryli v jeskyních a skalách, a volali k horám
a skalám: „Padněte na nás a skryjte nás před tváří toho, který sedí na trůnu, a před
hněvem Beránkovým.“
KDYŽ SE V BIBLI MLUVÍ O KRISTOVĚ PŘÍCHODU, VŽDY JSOU ZA NÍM DVA.
Základní argument proti Vytržení je ten, že všechna evangelia zmiňují jen jeden příchod,
ne dva. Podobně argumentují i Židé, kteří odmítají Pána Ježíše Krista jako Mesiáše. Je však nemožné
umístit do jedné časové události všechno, co proroci o Mesiáši napsali. Přijede chudý na
oslátku a zároveň bude panovat od moře až k moři. Bude zbitým pastýřem, kterému se
rozprchnou ovce a zároveň bude navěky vládnout na Davidově trůnu. Je to obrovská chyba
v porozumění Písma (když se chápe doslovně a sumarizuje/slučuje se neslučitelné pozn.).
Zákonitě musí existovat příchody dva. Byli však i tací, kteří zkoumali Písmo a uvěřili
Bohu, že Ježíš je Pán. Jak to poznali? Museli porozumět tajemství jeho dvou příchodů i
tomu, že při tom druhém příchodu slavně naplní to, co nijak nemohl naplnit při prvním.
A on jim řekl: „Jak jste nechápaví! To je vám tak těžké uvěřit všemu, co mluvili proroci!
Což neměl Mesiáš to vše vytrpět a tak vejít do své slávy?“ Potom začal od Mojžíše a všech
proroků a vykládal jim to, co se na něho vztahovalo ve všech částech Písma. (toto místo
mimo jiné svým způsobem i prorokuje budoucí splynutí/fúzi Syna = Ježíše s Otcem =
Nejvyšším, k němuž došlo až roku 1987 v pojetí našeho času – až tehdy byl Ježíš plně
oslaven, když splynul s Otcem v jedno a stal se Pánem Ježíšem Kristem)
Ti, kteří tehdy neporozuměli Písmu, křičeli: „Ukřižuj! Ukřižuj!“. Nevěřili, že Ježíš je
Kristus = Pán. I přesto, že na jeho životě viděli mesiášské zázraky a důkazy Boží moci,
v jejich očích nenaplnil slova proroků. Namísto toho, aby vyhnal Římany a ustanovil
království, byl zbičován a na hlavě měl místo koruny královské korunu trnovou. Jelikož v
Kristově utrpení a v jeho oběti na kříži neviděli Boží plán spásy, nemohli vůbec
porozumět významu dvou příchodů Mesiáše. Je až pozoruhodné, že když proroctví Starého i
Nového zákona Bible hovoří o jednom příchodu, jsou zahalena stejnou mírou tajemství.
Popisují 2 příchody takovým způsobem, jako kdyby hovořily o jednom. Proto se můžeme v
obou Zákonech hrubě zmýlit, budeme-li vidět v obou případech jen jeden příchod tam, kde
jsou dva.
I SAMOTNÝ DRUHÝ PŘÍCHOD PÁNA JEŽÍŠE KRISTA MÁ DVĚ DĚJSTVÍ – DVA SAMOSTATNÉ ČASOVĚ ODDĚLENÉ PŘÍBĚHY
V prvním dějství sestoupí na oblaka (na oblacích nebeských – význam popsán výše a v
jiných sděleních) za účelem VYTRŽENÍ věřících a ve druhém sestoupí až na zem – na
Olivovou horu (Jeruzalém) za účelem soudu a ukončení negativního stavu na planetě
Zemi/Nule. Proto jsem vypsal z Bible 30 rozdílů, které se při těchto dvou odlišných
událostech stanou (aby opět nedošlo k nepochopení). Deset rozdílů před nimi, deset
rozdílů během nich a deset rozdílů po nich. Dohromady je to 30 odlišností. Ty oddělují
obě události jako oheň a vodu. Pro jasnější pochopení jsou zpracovány do tabulky. Jeden
řádek – jeden rozdíl. Obraz, který máme před sebou, však zdaleka není úplný. Stačí však
k tomu, abychom zkoumali z Písma, jestli tomu tak opravdu je.
Bůh v Bibli oznamuje a zároveň šifruje a skrývá svá tajemství (z knih Nových Zjevení
víme, že skrytá musela být, aby nebylo umožněno negativnímu stavu odhalit plány a
procesy za cílem jejich zpitvoření, zprznění atd.). Hovoří o nich a zároveň je zamyká
na mnoho zámků. Obvykle je odemkne maličkým. To Ježíš prohlásil jednoznačně – Lukáš
10:21 „Velebím tě, Otče, Pane nebes i země, že jsi tyto věci skryl před moudrými a
rozumnými, a zjevil jsi je maličkým. Ano, Otče, tak se ti zalíbilo“. (Dnes tedy navíc
víme, že tomu tak bylo i z bezpečnostních důvodů). Podobně je to v Bibli se vším – s
Vytržením, Znameními nebeskými i pozemskými, večeří Beránka, spasením Izraele, 2.
Příchodem Pána Ježíše Krista – Bible prostě hovoří jazykem souvztažností, kódování a šifrování (a
proto nelze toliko dogmaticky lpět na doslovných výkladech, jak to žel činí většina
křesťanů). Všechno jsou to pravdy a Boží tajemství, ale největší ze všech je to, že
Ježíš je Pán, živý Bůh všeho a ve všech – Spasitel světa. Ať je navždy pochváleno jeho
jméno.
Text je výtažkem z knihy Sergej Mihál – Vytržení + doplnění Tyrona pod vedením Pána Ježíše Krista